waarschijnlijk hoor je dan niet bij de "community"quote:
laat gewoon, ze willen terug naar de 1.7 sfeer.. kom gezellig op berends server!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef exyzi het volgende:
Nog niet inderdaad. Ik wil graag joinen, maar zoals ik al eerder vermeld heb krijg ik de melding dat ik nog niet white-listed ben, en dus is wederom mijn vraag: Hoe geschiedt dit?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef maurisioo het volgende:
wtf
http://www.nu.nl/games/27(...)erspel-diefstal.html
Niemand komt meer aan mijn spullen! MOEHAHAHA
Gaan ik dat doen, haha. Heb je een IP-adres voor mij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
laat gewoon, ze willen terug naar de 1.7 sfeer.. kom gezellig op berends server!
Jonge help hem gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
laat gewoon, ze willen terug naar de 1.7 sfeer.. kom gezellig op berends server!
Er zijn momenteel 2 servers. 1tje is dus open en de andere ge-whitelist.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:56 schreef exyzi het volgende:
Nog niet inderdaad. Ik wil graag joinen, maar zoals ik al eerder vermeld heb krijg ik de melding dat ik nog niet white-listed ben, en dus is wederom mijn vraag: Hoe geschiedt dit?
Bedankt! Ik zie dat het niet heel druk is op die server.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge help hem gewoon.
[..]
Er zijn momenteel 2 servers. 1tje is dus open en de andere ge-whitelist.
Het IP van de server waar bobbernaut het over heeft is: 46.105.108.19:25597
46.105.108.19:25597quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef exyzi het volgende:
[..]
Gaan ik dat doen, haha. Heb je een IP-adres voor mij?
Moet je even in dit topic vragen of je op de lijst mag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef exyzi het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie dat het niet heel druk is op die server.
Op de FOK-server lijkt het drukker te zijn als ik in mijn menulijst kijk. Hoe kom ik op de whitelist? Ik neem aan dat dat de survivalserver is?
Of een PM naar Yuri_Boyka.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Moet je even in dit topic vragen of je op de lijst mag.
Bedankt. Bij deze dan: exyzi is mijn Minecraft naam.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Moet je even in dit topic vragen of je op de lijst mag.
Zal ik dat ook gelijk doen. Dankje.quote:
Omdat jij niet bij de community hoort wilt niet zeggen dat anderen daar dan ook niet bij horen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoor je dan niet bij de "community"
Kom gezellig bij ons joinen!
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand die ff kan aangeven als naantje uitlogged?
En wie is dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
jajong mag een ban krijgen van mij
join us!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Banned, wat is dit voor kankertrieste zooi. Drumpie heeft zijn vinger nog niet Tom en Naantje zijn endeldarm zitten. En de leukere mensen worden gebanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |