abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:30:11 #271
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107457456
Okay, muhahaha, ik win, Drumpie, Dnb en MenderV zitten nu op Pixiio's server!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107457530
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O- _O- Het is idd maar een spelletje.
Ben ook wel 6 uurtjes bezig geweest met mn huis en spullen zoeken, maar who cares. Af en toe een frisse wind moet je ook hebben.
Goh, 6 uurtjes maar. Sommige van ons hadden er wel heel wat meer tijd ingestoken omdat er van te voren was afgesproken dat er geen mapreset kwam. De hele manier waarop dit is gebeurd was vrij achterbaks. Het is natuurlijk overduidelijk dat ik tegen een mapreset zou stemmen en tegen de tijd dat ik bij het gesprek werd gevoegd was er dan ook al geen plaats meer voor rationele argumenten.
Hoewel er meerdere mensen in dat gesprek al aangaven dat het voor hun niet perse moest is er door een select (lees: overduidelijk aanwezig groepje) alvast gezegd dat iedereen het wel wou.

Dat dit achteraf gezeik oplevert bij mensen die er niet van op te hoogte was is vrij normaal, maar de manier waarop daar wordt gereageerd door sommige van jullie is gewoon ronduit kleinzielig.

Voor de sfeer had een mapreset niet gehoeven, daarbij is iets teveel naar 1.7 gekeken.

Want hoewel het altijd hartstikke gezellig was op de server in 1.7 lijken de meeste hier iets te vergeten. Er was op 1.7 geen sprake van een community die samen bouwde, er waren geen gezamenlijke projecten zoals een metro of een weg, er was geen sprake van een 'stads vorming' want dat was allemaal niet nodig. Je had een /home zonder cooldown dus iedereen zat verspreid over de map. Ik had op 1.7 niet eens een huis. Er werd pas bij de spawn gebouwd door mensen nadat Iconomy werd toegevoegd en zelfs dan waren het alleen winkeltjes.

Flodder heeft al eerder in dit topic een paar plaatjes gepost van de vorige map toen het begon. Hier heb je een plaatje van de huidige spawn na 2 dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is helaas vrijwel leeg. De een zit op een eiland, de ander in een berg en we kunnen gezellig met TP en /home overal komen. Wat een super gezellig aanzicht vergeleken met de vorige map.
pi_107457648
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Goh, 6 uurtjes maar. Sommige van ons hadden er wel heel wat meer tijd ingestoken omdat er van te voren was afgesproken dat er geen mapreset kwam. De hele manier waarop dit is gebeurd was vrij achterbaks. Het is natuurlijk overduidelijk dat ik tegen een mapreset zou stemmen en tegen de tijd dat ik bij het gesprek werd gevoegd was er dan ook al geen plaats meer voor rationele argumenten.
Hoewel er meerdere mensen in dat gesprek al aangaven dat het voor hun niet perse moest is er door een select (lees: overduidelijk aanwezig groepje) alvast gezegd dat iedereen het wel wou.

Dat dit achteraf gezeik oplevert bij mensen die er niet van op te hoogte was is vrij normaal, maar de manier waarop daar wordt gereageerd door sommige van jullie is gewoon ronduit kleinzielig.

Voor de sfeer had een mapreset niet gehoeven, daarbij is iets teveel naar 1.7 gekeken.

Want hoewel het altijd hartstikke gezellig was op de server in 1.7 lijken de meeste hier iets te vergeten. Er was op 1.7 geen sprake van een community die samen bouwde, er waren geen gezamenlijke projecten zoals een metro of een weg, er was geen sprake van een 'stads vorming' want dat was allemaal niet nodig. Je had een /home zonder cooldown dus iedereen zat verspreid over de map. Ik had op 1.7 niet eens een huis. Er werd pas bij de spawn gebouwd door mensen nadat Iconomy werd toegevoegd en zelfs dan waren het alleen winkeltjes.

Flodder heeft al eerder in dit topic een paar plaatjes gepost van de vorige map toen het begon. Hier heb je een plaatje van de huidige spawn na 2 dagen.

SPOILER
Het is helaas vrijwel leeg. De een zit op een eiland, de ander in een berg en we kunnen gezellig met TP en /home overal komen. Wat een super gezellig aanzicht vergeleken met de vorige map.
mijn huis staat er net niet op :P
pi_107457838
Looniar, hoe zit het nu met dat vierkante eiland met die domes?
Suikoden heerst
pi_107458615
quote:

[..]

-knip-

Misschien is dat wel beter, Geen ruzies over land, veel minder gezeik. En tot nu toe een hele goede sfeer.

Dit komt helemaal goed, het gaat erom om lol te hebben samen, niet dat de server "mooi" word.
pi_107458716
Ja niks dikke lul drie bier, ik maak net een spawnplein.
pi_107458971
quote:

[..]

-knip-

SPOILER
Wat je nu doet is op het laatste stukje een grim en donker schilderij uit te beelden van hoe slecht het nu wel niet met de server gaan in een "zie je wel?" trent.

Het is nu echter veel drukker dan het normaal doordeweeks was en men heeft weer plezier in het spelen. Spelers doen ook aardiger tegen elkaar, kortom, een succes. Dat jij niet eens in de zoveel maand opnieuw wil beginnen is persoonlijk maar dat maakt anderen er niet slechter om.

gr gr

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 22:04:09 ]
pi_107459119
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Wat je nu doet is op het laatste stukje een grim en donker schilderij uit te beelden van hoe slecht het nu wel niet met de server gaan in een "zie je wel?" trent.

Het is nu echter veel drukker dan het normaal doordeweeks was en men heeft weer plezier in het spelen. Men doet ook aardiger tegen elkaar, kortom, een succes. Dat jij niet eens in de zoveel maand opnieuw wil beginnen is persoonlijk maar dat maakt anderen en niet slechter om.

gr gr
kom dan
pi_107459140
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef maurisioo het volgende:

[..]

kom dan
ik spreek jou morgen nog wel
pi_107459163
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

_O-
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107459182
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Vergeet niet eerste die NoxiPro in te nemen.
If not now, then when.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:09:21 #282
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_107459366
quote:

[..]

SPOILER
HEY JOH JE STAAT OP MIJN HUIS :D
pi_107459402
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Het is nu echter veel drukker dan het normaal doordeweeks was en men heeft weer plezier in het spelen. Men doet ook aardiger tegen elkaar, kortom, een succes. Dat jij niet eens in de zoveel maand opnieuw wil beginnen is persoonlijk maar dat maakt anderen en niet slechter om.
Is dat zo? Op de vorige map was het na de reset ook even iets drukker, dan heeft iedereen een huisje + farms en zijn ze weer klaar en wordt het weer saai. Het zijn de mensen die dan overblijven waarvan je het moet hebben. Dat zijn de mensen die wel iets meer willen bouwen dan een huis. Ik zie er persoonlijk de lol niet in om elke maand weer een huisje, farm, slimefarm en xp farm te bouwen. Dat is gewoon herhaling en dan kan je net zo goed runescape gaan spelen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:12:13 #284
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107459530
quote:

[..]

Dit is dus wat er met mij ook is gebeurd.

Ik wist wel al enkele dagen van te voren dat er mischien iets ging veranderen met de server. Dat er een whitelist op kwam enzo. Maar over map reset was mij nog niets bekend. En ik baal er dus ook ontzettend van dat dit dus even is besloten zonder mijn weten, terwijl ik zelfs nog admin was toen. Drumpie gaf aan dat omdat ik zelf met een eigen server bezig was en omdat ik me niet goed in de groep thuisvoel (dat komt door een paar mensen) hij dat zonder mij heeft besloten. Ik zou het nooit eens zijn geweest met een map reset. En vind het jammer dat ik daar niet op tijd de kans voor heb gekregen om dit te beargumenteren. Als dan wordt gezegd dat er zo veel mogelijk mensen van fok en op skype een bericht is gestuurd. En ik wordt als laatste in dat gesprek uitgenodigd als alles al is besloten. Dan is dat voor mij genoeg reden om weg te gaan.

-Edit- Dus ook al had ik min of meer aangegeven dat ik zelf een server wilde starten. Dan nog had ik graag mee beslist over de groep.

Sorry maar het zit me zo dwars dat ik toch ff moet posten in het topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 31-01-2012 22:22:57 ]
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:20:55 #285
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107460016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef Mordecai het volgende:
Looniar, hoe zit het nu met dat vierkante eiland met die domes?
Dat ding wou ik echt af zien :/
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107460045
ja, hoi, zit er iemand aan het topicreportknopje vastgelijmd?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_107460110
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ah sorry mijn muis bleef daar steken :@
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:23:12 #288
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107460160
quote:
Heet diegene xmordecai?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107460316
Kap eens met dat reporten, we voeren gewoon een uiterst zinvolle discussie. Stelletje nazi's.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107460443
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef TJV het vol.gende:
Kap eens met dat reporten, we voeren gewoon een uiterst zinvolle discussie. Stelletje nazi's.
Dit x3.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:28:40 #291
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_107460457
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dit x3.
x4
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:38:48 #292
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107460943
Maargoed. Nu dat er uit is zal ik er verder ook over ophouden. :P
pi_107460958
quote:
_O-
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:40:06 #294
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107460991
OMG, zoveel clay kan ik nooit op man Pixiio :D.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:40:09 #295
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107460993
Doctor Who _O_
pi_107461005
Naja, ik ga even lapo hunten.. Lang niet gedaan.
pi_107461009
Haha, lapooz
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:40:41 #298
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107461013
Ik ook :P
pi_107461020
Sorry voor het hunten, maar ik wil graag even de OP hebben
pi_107461027
Nee mender, te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo