abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107435580
Sinds het begin van dit jaar, heb ik intensief mailcontact met een jongen, die ik via Relatieplanet heb leren kennen. Hij woont twee uur autorijden van mij vandaan. We hebben intense gesprekken, variërend van oppervlakkige praatjes tot inhoudelijke, diepgaande gespreksstof. Na een poosje intensief met elkaar te hebben gesproken via de mail en MSN (met de webcam aan), hadden we voor afgelopen weekend onze eerste date gepland staan.

Afgelopen weekend is hij hier geweest. Hij heeft twee uur (enkele reis) in de auto gezeten om naar hier te komen. Het was leuk - hij is een lieve, pure jongen met oprechte intenties - maar ik scheet zeven kleuren stront. Ik was onzeker en gespannen, en de zenuwen namen voor mijn gevoel sterk de overhand. Er was niets meer over van onze diepgaandere gesprekken via de mail, want in het echt hadden we praktisch geen gespreksstof meer op dat niveau. Door de weken heen, hebben we elkaar al veel 'ondervraagd' en gedachten uitgewisseld. Dus afgelopen zondag liep het voor mijn gevoel compleet 'stuk'.

Hij was er zondag om 2 uur, en is uit zichzelf rond kwart over 6 weggegaan. We hebben niet 'aan elkaar gezeten', niet gezoend, en ook niet samen gegeten. Het was zeker gezellig, maar ik ben bang dat ik mijn eigen ruiten een beetje heb ingegooid. We namen afscheid met drie kussen op de wang, en hij zei dat hij het gezellig vond. Die avond heb ik verder niets meer van hem gehoord. Geen smsje, geen mailtje, geen belletje of geen gesprek op MSN. Ik wilde afwachten tot de volgende dag.

De volgende dag - gisteren, dus - heb ik in de middag maar zelf initiatief genomen. Ik heb hem een mailtje gestuurd met daarin mijn gedachten en gevoelens, maar wel op een enigszins subtiele manier. Dat ik het erg leuk vond om hem te zien, maar dat ik voor mijn gevoel onzeker en gespannen was, waardoor de zenuwen de overhand namen, en dat ik mezelf niet eerlijk heb kunnen presenteren. En het feit dat ik het jammer vond dat onze gesprekken daardoor ook beperkt bleven tot wat oppervlakkige 'koetjes en kalfjes' praat.

Gisteravond laat kreeg ik een reactie op mijn mail terug. Zijn woorden waren dat hij het ook leuk en gezellig vond om me te hebben gezien. En dat hij het zelf wel ergens logisch vond dat we geen diepgaandere gesprekken hadden gehad, omdat de realiteit toch ook natuurlijk anders is dan via een mailtje. Dat je de situaties niet echt kan vergelijken. Hij vond dat we qua golflengte nog steeds wel ongeveer op dezelfde lengte zaten, en dat zijn positieve beeld sinds het weekend niet zozeer is veranderd, maar dat hij wel even tijd nodig heeft om voor zichzelf op een rijtje te zetten of het totaalplaatje ook aan zijn verwachtingsbeeld voldoet. Daar is hij nog niet helemaal over uit, zegt hij zelf. En vervolgens sloot hij af met de woorden dat hij hoopt dat ik dat begrijp, dat we zeker morgen (vanavond dus) of overmorgen zouden praten, en wenste me welterusten.

Ik heb niet meer gereageerd op deze mail.
Ik heb voor mijn gevoel meer dan voldoende initiatief getoond, nu ligt de bal bij hem.
Hij is aan zet.

Is dit een typisch gevalletje van 'gefriendzoned' worden? :{
Of zit er zeker nog een sprankje hoop?
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_107435684
Je wordt niet gefriendzoned.

Hij probeert je alvast te zeggen dat het contact dood gaat bloeden en dat t niks wordt.

-edit: En de date vond hij helemaal niet gezellig, anders was hij wel langer gebleven dan 3,5 uur. Had je op zijn minst samen gegeten of iets dergelijks.
Hij gaf je waarschijnlijk een kutsmoes dat ie 's avonds nog ergens heen moest en daarom maar eens moest gaan..

Klinkt hard, maar wedden dat ik gelijk heb.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:04:04 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107435724
Hij durfde niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107435731
Was je niet in staat om dit:
quote:
Ik heb hem een mailtje gestuurd met daarin mijn gedachten en gevoelens, maar wel op een enigszins subtiele manier. Dat ik het erg leuk vond om hem te zien, maar dat ik voor mijn gevoel onzeker en gespannen was, waardoor de zenuwen de overhand namen, en dat ik mezelf niet eerlijk heb kunnen presenteren.
Op de zondag te zeggen...? (met enige zelfspot obviously)
gr gr
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:05:57 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_107435783
Typisch voor internetdaten; veel heel en weer mailen en dan IRL erachter komen dat het toch minder klikt. Dat is het nadeel van zo lang mailcontact.
De volgende keer gewoon na een 2 mailtjes daten of niet, maar niet avonden lang mailen, chatten, whatever, zonder elkaar IRL te hebben ontmoet.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:07:10 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107435825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:02 schreef Sant. het volgende:
Je wordt niet gefriendzoned.

Hij probeert je alvast te zeggen dat het contact dood gaat bloeden en dat t niks wordt.

Dit lijkt me ook het meest waarschijnlijke verloop gezien z'n e-mail.
pi_107435842
Diepgaande gesprekken op je eerste date :') Er hadden gewoon vonken vanaf moeten springen en niet van elkaar kunnen afblijven. Wat een saaiheid was dit :')
pi_107435896
Herkenbaar, en ook erg vervelend voor je!

Ik denk dat je wil proberen om in elk geval geen druk erop te leggen. Ga niet door over afgelopen weekend. Je hebt er dus blijkbaar niet echt een bevredigend gevoel aan overgehouden. En zoals ik het lees weet hij ook niet echt wat hij ermee moet.

Het is niet echt gebruikelijk dat je dan 4 uur gaat rijden om even in de middag op de koffie gekomen. Hadden jullie vantevoren over het avondeten gesproken? of waren er geen plannen gemaakt?

De tijd zal leren hoe dit loopt. Hou het gezellig, ga zo'n date niet helemaal analyseren, kijk maar hoe het voelt om elkaar snel weer te zien. Dan ga je maar zijn kant op en voor hetzelfde geld is het deze keer wel ontzettend gezellig :)
pi_107435922
Smoesje om je af te wimpelen idd. Als hij het echt zo gezellig vond bleef ie niet zo kort en dan 2 uur rijkden. Kut, maar het is waarschijnlijk wel zo. Misschien geeft hij het een 2e kans dat kan ook
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:16:47 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_107436125
Ik denk ook dat ie je niet echt ziet zitten anders had ie wel veel gretiger gereageerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:18:51 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107436191
Als hij "moet nadenken" dan heeft ie in ieder geval niet zoiets van "wow" gehad. Jammer maar helaas.
Denk dat het inderdaad langzaam zal gaan doodbloeden.

Verwachten dat de gesprekken qua diepgaand bij een eerste ontmoeting hetzelfde zullen zijn als bij de mailtjes :')
Voortaan korte gezellige mailtjes en dan al daten.. en niet wachten totdat je alles al weet :N
pi_107436391
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef error_404 het volgende:
Typisch voor internetdaten; veel heel en weer mailen en dan IRL erachter komen dat het toch minder klikt. Dat is het nadeel van zo lang mailcontact.
De volgende keer gewoon na een 2 mailtjes daten of niet, maar niet avonden lang mailen, chatten, whatever, zonder elkaar IRL te hebben ontmoet.
Dit.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_107436491
quote:
Inderdaad dit. Teveel mailen/msn-en geeft allebei al een indruk die nooit helemaal klopt. En dan ben je al snel teleurgesteld. Bovendien, als je elkaar voor het eerst ziet ontstaan er zelden diepgaande gesprekken.

Beter korter msn-en en dan een korte koffiedrink date ofzo. Kan je daarna altijd nog zien of je nog een keer wat gaan doen.
Bovendien, als je korter contact hebt zijn de verwachtingen minder hooggespannen en dus minder zenuwen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:38:40 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107438910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Verwachten dat de gesprekken qua diepgaand bij een eerste ontmoeting hetzelfde zullen zijn als bij de mailtjes :')
Voortaan korte gezellige mailtjes en dan al daten.. en niet wachten totdat je alles al weet :N
Mwoa, op de eerste date met m'n vriend was het zelfs nog leuker dan tijdens het mailen/chatten. En er zijn maanden overheen gegaan voor die eerste date heeft plaatsgevonden, dus we wisten toen inmiddels ook al wel 'alles' van elkaar. Dus het kan ook goed gaan als het daten pas na langere tijd begint.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:44:55 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107439115
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef kwiwi het volgende:
Mwoa, op de eerste date met m'n vriend was het zelfs nog leuker dan tijdens het mailen/chatten. En er zijn maanden overheen gegaan voor die eerste date heeft plaatsgevonden, dus we wisten toen inmiddels ook al wel 'alles' van elkaar. Dus het kan ook goed gaan als het daten pas na langere tijd begint.
Het kan natuurlijk altijd. Heb ik ook wel eens gehad. Maar de kans is gewoon kleiner :)
pi_107440029
Het spijt mij ontzettend om te zeggen, hij ziet het gewoon niet zitten met je na de date. Maar hij wil je gevoelens niet kwetsen, niet bot overkomen en zegt het daarom niet 'op de man af'.

Iemand dumpen is altijd pijnlijk, maar je kan maar beter direct zijn om dit soort dingen te voorkomen.

Ik zou mijzelf niet teveel pijnigen met af te vragen of het aan je presentatie lag. Hij weet tenslotte dat jij de date evengoed wel leuk vond, ondanks het feit dat je misschien wat gespannen was. Maar hij heeft 'de klik' niet, zoals ik dat ook vaak zeg.

Sterkte en zoek verder!
pi_107443011
Hij vindt je gewoon niet leuk. Jammer maar kan gebeuren.
pi_107446645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:59 schreef Poephoofd_ het volgende:
Sinds het begin van dit jaar, heb ik intensief mailcontact met een jongen, die ik via Relatieplanet heb leren kennen. Hij woont twee uur autorijden van mij vandaan. We hebben intense gesprekken, variërend van oppervlakkige praatjes tot inhoudelijke, diepgaande gespreksstof. Na een poosje intensief met elkaar te hebben gesproken via de mail en MSN (met de webcam aan), hadden we voor afgelopen weekend onze eerste date gepland staan.

Afgelopen weekend is hij hier geweest. Hij heeft twee uur (enkele reis) in de auto gezeten om naar hier te komen. Het was leuk - hij is een lieve, pure jongen met oprechte intenties - maar ik scheet zeven kleuren stront. Ik was onzeker en gespannen, en de zenuwen namen voor mijn gevoel sterk de overhand. Er was niets meer over van onze diepgaandere gesprekken via de mail, want in het echt hadden we praktisch geen gespreksstof meer op dat niveau. Door de weken heen, hebben we elkaar al veel 'ondervraagd' en gedachten uitgewisseld. Dus afgelopen zondag liep het voor mijn gevoel compleet 'stuk'.

Hij was er zondag om 2 uur, en is uit zichzelf rond kwart over 6 weggegaan. We hebben niet 'aan elkaar gezeten', niet gezoend, en ook niet samen gegeten. Het was zeker gezellig, maar ik ben bang dat ik mijn eigen ruiten een beetje heb ingegooid. We namen afscheid met drie kussen op de wang, en hij zei dat hij het gezellig vond. Die avond heb ik verder niets meer van hem gehoord. Geen smsje, geen mailtje, geen belletje of geen gesprek op MSN. Ik wilde afwachten tot de volgende dag.

De volgende dag - gisteren, dus - heb ik in de middag maar zelf initiatief genomen. Ik heb hem een mailtje gestuurd met daarin mijn gedachten en gevoelens, maar wel op een enigszins subtiele manier. Dat ik het erg leuk vond om hem te zien, maar dat ik voor mijn gevoel onzeker en gespannen was, waardoor de zenuwen de overhand namen, en dat ik mezelf niet eerlijk heb kunnen presenteren. En het feit dat ik het jammer vond dat onze gesprekken daardoor ook beperkt bleven tot wat oppervlakkige 'koetjes en kalfjes' praat.

Gisteravond laat kreeg ik een reactie op mijn mail terug. Zijn woorden waren dat hij het ook leuk en gezellig vond om me te hebben gezien. En dat hij het zelf wel ergens logisch vond dat we geen diepgaandere gesprekken hadden gehad, omdat de realiteit toch ook natuurlijk anders is dan via een mailtje. Dat je de situaties niet echt kan vergelijken. Hij vond dat we qua golflengte nog steeds wel ongeveer op dezelfde lengte zaten, en dat zijn positieve beeld sinds het weekend niet zozeer is veranderd, maar dat hij wel even tijd nodig heeft om voor zichzelf op een rijtje te zetten of het totaalplaatje ook aan zijn verwachtingsbeeld voldoet. Daar is hij nog niet helemaal over uit, zegt hij zelf. En vervolgens sloot hij af met de woorden dat hij hoopt dat ik dat begrijp, dat we zeker morgen (vanavond dus) of overmorgen zouden praten, en wenste me welterusten.

Ik heb niet meer gereageerd op deze mail.
Ik heb voor mijn gevoel meer dan voldoende initiatief getoond, nu ligt de bal bij hem.
Hij is aan zet.

Is dit een typisch gevalletje van 'gefriendzoned' worden? :{
Of zit er zeker nog een sprankje hoop?
das strategie voor mannen om een chick te batsen :)
kies zelf maar of je er in trapt of niet...
I'm so happy I could scream!
pi_107447056
Dit is toch geen date? :? Wie spreekt er nou om 2 uur af bij iemand thuis?! Logisch dat je met zo'n blind date - want dat is het, internet is een totaal andere verhouding - dan geforceerd drie uur moet gaan zitten praten en dat dat helemaal niet werkt. Dit is gewoon een vriendinnenafspraak geweest, en nog een slechte ook. Een collega-afspraak, eigenlijk.

Volgende keer gewoon zoals het hoort; 's avonds in een restaurant of kroeg, wijntje er bij, neutraal terrein en kletsen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 18:13:01 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107448662
Tsja internet blijft moeilijk, je kan online gewoon niet afschatten of het persoonlijk gaat klikken! Ergens luchtig afspreken en een drankje doen is een stuk beter naar mijn mening :) Of nog beter, ga iets doen, dan heb je meteen een gespreksonderwerp !

Sowieso elkaar dood praten en dan erachter komen dat je eigenlijk nergens over kan praten is gewoon jammer maar je weet wel meteen dat het niet werkt ^^
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107448801
Denk wel dat die je leuk vind, anders gaat die niet 2 uur in de auto zitten, kost ook nogal wat.
Met de huidige olie prijs. Of hij is nogal wanhopig.

Vraag jezelf niet teveel af of hij je wel leuk vind, daar schiet je nergens mee op omdat je ervan gaat stressen en jezelf niet optimaal laat zien, probeer het leuk te hebben, wees jezelf, vraag jezelf juist af of je hem wel leuk vind.

Als het gaat werken, denk ik dat een relatie nooit lang gaat duren, vanwege de afstand.
Tenzij jullie elkaar trouw elk weekend gaan bezoeken, dan zie ik wel hoop.
pi_107448960
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Taurus het volgende:
Dit is toch geen date? :? Wie spreekt er nou om 2 uur af bij iemand thuis?! Logisch dat je met zo'n blind date - want dat is het, internet is een totaal andere verhouding - dan geforceerd drie uur moet gaan zitten praten en dat dat helemaal niet werkt. Dit is gewoon een vriendinnenafspraak geweest, en nog een slechte ook. Een collega-afspraak, eigenlijk.

Volgende keer gewoon zoals het hoort; 's avonds in een restaurant of kroeg, wijntje er bij, neutraal terrein en kletsen.
Sinds wanneer moet een date perse op neutraal terrein zijn? En dat het avond moet zijn is ook bullshit.
pi_107451200
Bedankt voor alle reacties. :)

quote:
Ja, daar heb ik inderdaad wel van geleerd. Je creëert in die tijd onbewust toch een 'ideaalplaatje' in je hoofd met bepaalde verwachtingen, en als je na zo'n intensief contact elkaar dan ontmoet in het echt, valt het soms toch wel tegen. Deze tip neem ik zeker mee!

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef Roellie80 het volgende:
Herkenbaar, en ook erg vervelend voor je!

Ik denk dat je wil proberen om in elk geval geen druk erop te leggen. Ga niet door over afgelopen weekend. Je hebt er dus blijkbaar niet echt een bevredigend gevoel aan overgehouden. En zoals ik het lees weet hij ook niet echt wat hij ermee moet.

Het is niet echt gebruikelijk dat je dan 4 uur gaat rijden om even in de middag op de koffie gekomen. Hadden jullie vantevoren over het avondeten gesproken? of waren er geen plannen gemaakt?

De tijd zal leren hoe dit loopt. Hou het gezellig, ga zo'n date niet helemaal analyseren, kijk maar hoe het voelt om elkaar snel weer te zien. Dan ga je maar zijn kant op en voor hetzelfde geld is het deze keer wel ontzettend gezellig :)
Je schrijft dat het herkenbaar is. Stond jij destijds in mijn positie, of in die van de ander? :) We hebben van tevoren helemaal niet over het avondeten gepraat, hadden ook niets concreets gepland behalve de dag en het tijdstip ongeveer, eerlijk gezegd.

Ik verwacht geen positieve afloop van deze date, eerlijk gezegd. En ik denk dat dat ook gewoon realistisch is. Want over je gevoelens hoef je toch niet na te denken? Ik begrijp niet waar hij überhaupt over na zou moeten denken, op eventueel praktische zaken na. Dat laatste kan ik dan wel begrijpen, natuurlijk.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_107454190
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:17 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Denk wel dat die je leuk vind, anders gaat die niet 2 uur in de auto zitten, kost ook nogal wat.
Met de huidige olie prijs. Of hij is nogal wanhopig.
Hij vindt de meid die hij in zijn hoofd heeft gecreëerd leuk.

Ik vermoed dat het niks gaat worden.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:02:01 #25
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_107461938
Heb vorige week precies hetzelfde gehad. Na zo lange tijd mailen (wij hadden al meer dan twee maanden mailcontact) creëer je inderdaad een soort hoop of verlangen dat het iets moet gaan worden. Uiteindelijk ben je dan zo nerveus dat de hele date faalt. De een gaat daar denk ik anders mee om dan de ander. Mijn insteek was: maar regelmatig blijven afspreken totdat je wat meer aan elkaar gewend raakt, pas dan kun je een goed overwogen oordeel over elkaar hebben. Maar haar reactie is nu dat het naar haar idee niks gaat worden. Als zij dat puur zegt om van een ongemakkelijk gevoel van spanning af te zijn - wat ik me op zich kan voorstellen - dan is het wel ontzettend zonde dat een potentiële relatie op deze manier al zo snel stukloopt.

Mijn voorlopige conclusie is dat je via datingsites geen succes kan hebben, tenzij je vrij snel na het eerste contact al in het echt met elkaar afspreekt en daar allebei met een neutraal voorgevoel in gaat.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_107477917
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef Superlam het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een date perse op neutraal terrein zijn? En dat het avond moet zijn is ook bullshit.
Niks móet, maar kom op zeg, drie uur bij iemand thuis op de koffie is gewoon geen goede setting voor een date. :') Dat merk je toch? Zie OP. S avonds met een drankje is veel gezelliger, en niet zo genant, zit je niet gelijk bij iemand thuis. Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb nog nooit overdag een date gehad bij een man thuis, en ik ken ook niemand die dat zo doet. Typisch een 'ik weet niet hoe te daten'-manier van daten (dus internetdating).
pi_107478627
Het zou nog best wat kunnen worden TS, tenzij hij totaal op je uiterlijk is afgeknapt. In dat laatste geval wordt het niks natuurlijk.

Misschien was hij zelf ook wel nerveus en had hij rond 18:15 zoiets van laat ik zo maar een keer gaan, dan zien we later wel weer verder. Ik weet niet of jullie al vaker gedate hebben met andere mensen? Kan gewoon wat onwennig zijn zo'n eerste ontmoeting.

Probeer gewoon weer wat neutrale gesprekken aan te knopen via msn of whatsapp en vraag tussendoor eens wat hij van je vond. Of het voldeed aan z'n verwachtingen, of dat hij een heel ander persoon had voorgesteld qua uiterlijk.

Uiteindelijk is het toch een soort vleeskeuring, zolang je elkaar in ieder geval aantrekkelijk genoeg vindt kun je de volgende keer nog samen gaan zoenen en eventueel neuken.
Daar heb je geen diepgaande gesprekken voor nodig.

Ik zou in ieder geval niet te lang wachten met contact leggen, waarom zou je? En kun je eventueel niet bellen? Dan weet je meteen waar je aan toen bent.
Misschien zit hij ook wel heel eigenwijs te wachten tot jij het initatief neemt...
٩๏̯͡๏)۶
pi_107495155
Waarom zoek je niet iemand dichterbij?
5 Ferrari's op videoband!
pi_107509195
Ik vind het maar bizar.

Hij is gisteren praktisch de hele dag op MSN geweest (met zijn status wisselend op 'bezet', even 'online' en dan weer 'afwezig'), maar we hebben geen woord gewisseld. Ik heb hem ook niet aangesproken.

Ik denk dat ik hem zometeen een laatste mail stuur.
Dat ik zijn eerlijkheid waardeer, maar eerlijk gezegd niet zo goed begrijp waar hij dan over na moet denken, gezien de veronderstelling dat het merendeel van de mensen wel weet wat hij of zij voelt, lijkt me. En verder wil ik hem dan ook nog veel succes wensen met zijn verdere 'zoektocht' naar liefde. :)
pi_107510142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik vind het maar bizar.

Hij is gisteren praktisch de hele dag op MSN geweest (met zijn status wisselend op 'bezet', even 'online' en dan weer 'afwezig'), maar we hebben geen woord gewisseld. Ik heb hem ook niet aangesproken.

Dat ik zijn eerlijkheid waardeer, maar eerlijk gezegd niet zo goed begrijp waar hij dan over na moet denken, gezien de veronderstelling dat het merendeel van de mensen wel weet wat hij of zij voelt, lijkt me. En verder wil ik hem dan ook nog veel succes wensen met zijn verdere 'zoektocht' naar liefde. :)
Waarom stuur je hem niet gewoon een MSN bericht in godsnaam? Of een SMS?
Wat heb je te verliezen, helemaal niks toch?

Misschien denkt hij zelf ook wel zoiets als 'ik wacht lekker af tot zij het initatief neemt...'

Je gaat toch niet zakelijk per email mededelen dat het niks wordt :') (no offence)
٩๏̯͡๏)۶
pi_107510822
quote:
Ik vind het maar bizar.

Als je hem wel wat vindt dat stuur je hem gewoon een sms of een bericht via MSN. Niet wachten tot hij overgaat tot het opnemen van contact. Als jij het initiatief toont kan alleen maar positief bij hem overkomen. En zoals Ronaldsen ook al zei: je hebt niets te verliezen...
pi_107512689
Ik heb hem een sms gestuurd, een uurtje geleden. :)
Ik ben benieuwd of ik er een reactie op krijg.
pi_107512831
Hou ons op de hoogte. :o
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_107514399
Ik ben echt benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Zou wel droog zijn als hij zegt: Oke dankje, jij ook succes hè. :W :')
pi_107515131
Heel goed, gewoon leuk kort berichtje?

Succes, hoop voor je dat je iets leuks terugkrijgt :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_107531157
Heeft hij nog gereageerd?
pi_107555894
Heet je op MSN ook Poephoofd? Want dan begrijp ik zijn terughoudendheid :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107556605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Poephoofd_ het volgende:
Vind dit onder de noemer vallen "eigenlijk weet ik het antwoord wel vanwege alle signalen, maar die negeer ik want ik ga vragen om zijn afwijzing"

Kom op ts, hij zit de hele dag op msn, kan jou naar alle waarschijnlijkheid ook zien (pfff, dat kinderlijke gedoe op msn :') ), kan bellen, smsen, wa'en, mailen noem maar op en doet dat niet.

Wat betekent dat dan?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107566119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Poephoofd_ het volgende:
En?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107579256
quote:
Ik vind het maar bizar.

Ik ga zo verder lezen, ik ben gestopt omdat ik hier echt even op moet reageren:

NIET DOEN!
Dit is echt het slechtste wat je op dit moment kan doen
pi_107579305
oh gesmst zie ik lol. Dat had ik niet gedaan.

Maarre.... wat stond erin?
pi_107663356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef _Lily_ het volgende:
oh gesmst zie ik lol. Dat had ik niet gedaan.

Maarre.... wat stond erin?
TS zit nu uit te huilen en gaat zich niet meer melden.
Sommige mensen willen gewoon echt letterlijk horen: IK WIL JE NIET!

Sowieso dat ge-msn :')
En dan af en toe opnieuw inloggen zeker zodat diegene een melding op zijn scherm krijgt van : "Tobbert komt online"...
  maandag 6 februari 2012 @ 09:23:12 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107663390
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef Sant. het volgende:

[..]

TS zit nu uit te huilen en gaat zich niet meer melden.
Sommige mensen willen gewoon echt letterlijk horen: IK WIL JE NIET!

En dan af en toe opnieuw inloggen zeker zodat diegene een melding op zijn scherm krijgt van : "Tobbert komt online"...
Wel twaalf uur achter elkaar kunnen msnen maar niet naar elkaar kunnen toe kunnen gaan. :')

Autisterij. Dat is het.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107664360
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:21 schreef Sant. het volgende:

[..]

Inderdaad, dat mensen dat nog doen, dat is echt iets van 10 jaar geleden voor mijn gevoel.

Je vraagt toch niet meer naar elkaars MSN adres? Tegenwoordig is er Whatsapp ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_107702262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niks móet, maar kom op zeg, drie uur bij iemand thuis op de koffie is gewoon geen goede setting voor een date. :') Dat merk je toch? Zie OP. S avonds met een drankje is veel gezelliger, en niet zo genant, zit je niet gelijk bij iemand thuis. Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik heb nog nooit overdag een date gehad bij een man thuis, en ik ken ook niemand die dat zo doet. Typisch een 'ik weet niet hoe te daten'-manier van daten (dus internetdating).
_O- ...my thoughts exactly!

En WTF..waarom stuurt ze nog een sms nadat hij haar heeft genegeerd na de date. Het is zo obvious dat hij totaal niet geinteresseerd is. Als een man geinteresseerd zou zijn dan had hij allang wat van zich laten horen!
pi_107702422
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef Cactus1 het volgende:
Diepgaande gesprekken op je eerste date :') Er hadden gewoon vonken vanaf moeten springen en niet van elkaar kunnen afblijven. Wat een saaiheid was dit :')
Idd. Op je eerste date focus je je toch niet op diepe gesprekken???

Als ik 2 uur had gereden en ik had je leuk gevonden, had ik je dus echt wel gezoend. Ga toch godverdomme niet het hele land door om diepe gesprekken te voeren met een soort van onbekende?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_107702431
quote:

En dit idd.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_107737144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:25 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

_O- ...my thoughts exactly!

En WTF..waarom stuurt ze nog een sms nadat hij haar heeft genegeerd na de date. Het is zo obvious dat hij totaal niet geinteresseerd is. Als een man geinteresseerd zou zijn dan had hij allang wat van zich laten horen!geneukt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107757667
Geen spannend of verrassend vervolg, hoor.

Nadat ik hem een berichtje heb verstuurd, heb ik niets meer van hem gehoord.
Ik heb hem verwijderd van mijn MSN, maar zag wel dat hij mij nog wel heeft toegevoegd.

Ik hoef hem in elk geval niet meer te spreken.
Geen behoefte meer aan verder. :)
pi_107757758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:42 schreef Poephoofd_ het volgende:

Ik heb hem verwijderd van mijn MSN, maar zag wel dat hij mij nog wel heeft toegevoegd.

Wel sneu van m dat ie niet mans genoeg was om het te zeggen :N
pi_107757859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:42 schreef Poephoofd_ het volgende:

Oh da's wel heel flauw. Internetdating :X

Next! :P
  donderdag 12 april 2012 @ 23:49:23 #52
372782 Herkenbaarheid
Is een beetje verlegen
pi_110258223
Internetdaten, tja.. Zelf ook net zoiets meegemaakt. Ik had een hele tijd leuk contact met een jongen. Het klikte goed, we hadden interessante gesprekken maar ook over de ditjes en dat jes. Ik voelde me stukken beter door hem want ik had nog niet zo heel lang een drama relatie achter de rug.

De date was niet zoals gehoopt, we hadden wel lol, maar echt fysieke aantrekkingskracht was er niet. Er vielen ook ongemakkelijk lange stiltes. Het contact was van uit zijn kant ook al heel anders na de date. Geen spontana smsjes meer, of leuke msn gesprekken. Op een avond vertelde die me toen dat die geen behoefte had een een relatie, maar dat lag niet aan mij, hij zat in de knoop met zichzelf. Vond mij een knappe leuke meid en het lag echt niet aan mij. Tuurlijk joh, de grootste dooddoener die er bestaat 'ligt niet aan jou'. Op dat moment had ik nog liefdesverdriet en zo'n afwijzing was natuurlijk pijnlijk. Terwijl ik diep in mijn hart ook wel wist dat het niks kon worden natuurlijk. Ik had hem op een gegeven moment uit mijn lijst verwijderd en daar was die dan minder blij mee. Heb toen berichtjes gehad van hem die niet zo aardig waren. Hij wilde namelijk nog wel vriendschappelijk contact. :') En daar had ik niet zo veel zin in.

Het grappige is dat ik nu een relatie heb met een jongen die ik ook via internet ken. We hebben 3x gekletst via msn (heel oppervlakkig) en daarna direct afgesproken. Er was direct een klik. De date ging ook veeeel gemakkelijker. Als je maanden met elkaar spreekt via internet krijg je idd verwachtingen en vaak heb je elkaar met zo'n eerste date geen reet te zeggen. Laat het een waarschuwing voor andere zijn.
pi_123941218
Ja, met internetdating blijft soms zo'n gok. Op papier kan het heel leuk. Je moet elkaar toch echt ontmoeten en zeg maar toch op kunnen 'snuiven'. Beter gelijk afspreken, al dat chatten is eigenlijk onzin. Je moet elkaar toch echt zien.
pi_123941402
mannen die mailen dat ze even tijd nodig hebben en even moeten nadenken. na 1 date. geloof je het zelf? :')

hij vond je niet zo leuk in het echt. anders rijdt hij dat kuteind niet om een schamele 4 uurtjes later weer dat hele eind te rijden.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:48:12 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123941530
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef Cactus1 het volgende:
Minimaal, bij mij komen er altijd cameraploegen het geheel vastleggen, pyrotechini die de boel veilig houden met het vuurwerk..

Tjah..

Maar friendzone jullie lekaar niet gewoon
  maandag 11 maart 2013 @ 23:50:08 #56
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123941626
quote:

hier na ik in mee. lekker geforceerd 3 uur lang naar elkaar kijken op de bank... 'is er nog wat op tv?' 'nee' 'heb jij al honger?' 'nee'
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:09:31 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123945878
gebande user/oud topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')