SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat ook niet gebeuren. Heerenveen wil dan meteen weer teveel centjes zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:51:46#Ajax lijkt (nog) geen haast te hebben. Zaakwaarnemer #Raiola van #Narsingh hoorde vandaag nog niets van #Blind #transferdeadline reageer retweet
Op de laatste dag van de transferperiode 1 van de smaakmakers van Heerenveen proberen los te weken terwijl hij een doorlopend contract heeft... Je kunt als Ajax beter gelijk je broek uitdoen en voorover bukken, genaaid ga je toch wel worden door Heerenveen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Heerenveen wil dan meteen weer teveel centjes zien.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef gniffie het volgende:
Raiola beweert dat Ajax Narsingh wil, maar heeft dus nog geen contact gehad?
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 10:34:19#Blind nam contact op met voorzitter van #Heerenveen Veenstra over #Narsingh. Friezen willen in principe niet verkopen. Nog geen bod #Ajax reageer retweet
Nou ja, komt natuurlijk door de blessure van Sulejmani, maar ik denk dat dat makkelijker op te vangen is dan het gebrek aan kwaliteit achterin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef J2T het volgende:
Lekker dit. Ook echt op de laatste dag hier mee komen. Nice one Ajax.
Dit gaat natuurlijk never nooit gebeuren vandaag. Dost flashbacks all over again.
Blessure of geen blessure. Een vervanger voor Sulejmani had er vorig jaar al moeten komen. Drama speler. Ik wil hem serieus nooit meer in de basis zien spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, komt natuurlijk door de blessure van Sulejmani, maar ik denk dat dat makkelijker op te vangen is dan het gebrek aan kwaliteit achterin.
Ik vind dat je nog best lief bent voor Sulejmani.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dit is nog een beetje Ajax waardig, al zitten hier ook nog bankzitters bij, die je bij gebrek aan beter kan opstellen... Rest kan weg tegen elk aannemelijk bod...
[ afbeelding ]
Nee, dit gast voert echt geen flikker uit, lui kreng.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef J2T het volgende:
[..]
Blessure of geen blessure. Een vervanger voor Sulejmani had er vorig jaar al moeten komen. Drama speler. Ik wil hem serieus nooit meer in de basis zien spelen.
nee vertonghen is maar matigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat we nog echt missen: Rechtsbuiten, Linksback (al het 4e jaar op rij geen linksback) en een goede centrale verdediger (en dat is vertonghen niet).
Enige speler bij wie het verlies ook echt wat leek te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee vertonghen is maar matig
Sukkel
Enige baas die ajax op dit moment in het veld heeft is Vertonghen
Nee maar dat maakt iedereen op dit forum er wel van. Bij Ajax is iedereen uit vorm, maar bij Vertonghen ligt het ineens aan vedettenneigingen. Volgens mij heeft hij deze nonchalante speelstijl al sinds dag 1 wat inderdaad kan gaan irriteren als het niet goed loopt binnen een elftal, maar dat maakt het nog geen vedette die wel klaar is bij Ajax en het daarom maar laat lopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Vertonghen heeft dit jaar ook meer vedetteneigingen in zijn hoofd dan dat hij op het veld heeft laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |