Waarom een C30 en niet een S40 of een V50?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Disavowed het volgende:
Meldt.
Aan het sparen voor een C30 T5 R-design. Schiet nog niet echt op.
Ik vraag t omdat ik ze niet mooi en onpraktisch vindquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef r8v2 het volgende:
Omdat C30's leuke rondstuiterbakjes zijn.
Vrijgezel en geen ambities om gezin te stichtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom een C30 en niet een S40 of een V50?
Waarom rij je er nu niet in dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef r8v2 het volgende:
Gister weer bij mijn 945 op bezoek geweest. Hij staat daar zo zielig met zo'n bek van "wanneer gaan we nou eens rijden".
Aangezien ik werkloos ben vind ik het moreel gezien niet heel netjes van me om 2 auto's op de weg te hebben. Daarbij kan ik bijna 1000 euro meer mee naar Zweden nemen als ik hem geschorst laatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Waarom rij je er nu niet in dan?
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef r8v2 het volgende:
En ziedaar het probleem van tegenwoordig. Mensen kiezen een auto op basis van hun praktische wensen. Vroeger kozen mensen omdat ze er een gevoel bij hadden. Maar dat is een uitstervend ras aan het worden.
"Praktische" mensen horen eigenlijk niet in dit topic![]()
Ik vind het niet meer dan logisch om een auto te kiezen op basis van praktische wensen. Als je bijvoorbeeld een paardentrailer moet trekken ga je toch ook geen Smart kopen omdat je het zo'n guitig wagentje vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef r8v2 het volgende:
En ziedaar het probleem van tegenwoordig. Mensen kiezen een auto op basis van hun praktische wensen. Vroeger kozen mensen omdat ze er een gevoel bij hadden. Maar dat is een uitstervend ras aan het worden.
"Praktische" mensen horen eigenlijk niet in dit topic![]()
Ah vandaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef r8v2 het volgende:
M'n eigen bedrijfje is/was niet meer dan een KVK-inschrijving en af en toe een factuurtje. Daarom is de 945 ook nog niet in de bijtelling gestopt. Daarbij zijn m'n plannen eind vorig jaar veranderd
.
Half augustus ws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:02 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Ah vandaar.En wanneer naar Zweden dan?
Jij hebt dat ookquote:Een Smart Roadster is de enige liefhebbers-smart.Overigens heb ik wellicht iemand die m'n 244 wil overnemen, maar nu begin ik lichtelijk te twijfelen of ik 'm wel weg wil doen.
Heb toch wel beetje een band met die auto.
Heerlijk die fotos!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 03:10 schreef r8v2 het volgende:
USA: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=253038
Ohja, ze gaan dat hele ding natuurlijk verbouwen. Dan is het zonde van de eerste, die heeft wel 'n coole kleurquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Bart-Willem het volgende:
Nummer 2, aangezien je die auto toch gaat verneuken kan je het beste nummer 2 kopen en de bumper eraf halen. Zo'n R/T-5R-bumper is best wat waard en een standaardbumper heb je voor een appel en een ei. Het opgebrachte geld stop je dan weer in het verprutsen/"verleuken" van de auto.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 03:10 schreef r8v2 het volgende:
USA: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=253038
s60, hij heeft geen lange bibs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef r8v2 het volgende:
Of is het een S60? R? Ik zie dat niet bij die nieuwe modellen
.
Helaas. Het is prijstechnisch niet mogelijk gebleken om deze te verzekeren met mijn leeftijd. Hoewel Volvoquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Beste mensen, ik heb al een paar keer eerder hier gepost en gevraagd over wat info van 850's voor de carbagerun. Nu is de keus gevallen op de volgende modellen:
http://www.autowereld.nl/(...)2890417/details.html
http://link.marktplaats.nl/530120518
Om het maar even heel simpel te stellen, welke zouden jullie kopen?
Valt me een beetje tegen hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Helaas. Het is prijstechnisch niet mogelijk gebleken om deze te verzekeren met mijn leeftijd. Hoewel Volvois, ga ik jullie hier verlaten. Ik ga bij Turq in het BMW topic zitten.
Een V40 dus?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand hier nog een hele goedkope S40 station met airco en drie ton op de teller kopen?weet er eentje te staan. Is geen nieuwe, integendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |