quote:
Ik vind dat hier in Tilburg zelfs al schrijnend. Wil je gvd op een maandagavond later dan 1:00 nog ff ergens een pilsje wegtikken in de stad, is er geen enkele toko open. Het is gewoon niet druk genoeg. Aan de tijden kan het niet meer liggen, want hier mogen alle kroegen op elke dag tot 04:00 open blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op een donderdag. Kroegen waren dicht en konden ook geen coffeeshop vinden.
Zelfs een broodje shoarma was teveel gevraagd. Gelukkig zat er een Turke supermarkt die wel 24/7 open was.
Vroeger was echt alles 24/7 open. Sommige kroegen, winkeltjes en wiet kon je gewoon aan het Rambrandplein halen.
Als je een grote zak geld meeneemt wel.quote:
Negers?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je een grote zak geld meeneemt wel.
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
En je moet respect hebben voor de locals. Half crimineel Nederland loopt daar rond.
niet aangedachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je in de TT kunnen verwerken.
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...quote:
En op het podium neuken kost zeker extra?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt zelf wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
En je moet respect hebben voor de locals. Half crimineel Nederland loopt daar rond.
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dichtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hier in Tilburg zelfs al schrijnend. Wil je gvd op een maandagavond later dan 1:00 nog ff ergens een pilsje wegtikken in de stad, is er geen enkele toko open. Het is gewoon niet druk genoeg. Aan de tijden kan het niet meer liggen, want hier mogen alle kroegen op elke dag tot 04:00 open blijven.
Ze was aan 't LAPO-hunten. Niet wetende dat dit geen ONZ is, je hebt niet 20 mensen die staan te wachten om het volgende deel te openen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je in de TT kunnen verwerken.
Elke grote stad volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dicht
Je hebt geluk dat de mod naar bed is, anders was dit zomaar je tweede note geweest!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...![]()
Wat is Ajacieden trollen toch makkelijkGRAPJE HOOOR!
Ah, gewoon zo'n standaard nederlandse hoerenkeet dus. Zogenaamd exclusief.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt zelf wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
Rotterdammers zijn de mensen die het op dit moment naar hun zin hebben. De mensen die het minder naar hun zin hebben gaan meestal vroeg slapen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar Rotterdammers tegen dit is nieuw voor me
Kan ook aan mij liggen
Negers van 22-23 met dure Jaguars en Gucci pakken. Wij gingen aan de lange tafel zitten aan het podium om die kutjes eens goed te bekijken. Maar klaarblijkelijk was dat hun stekkie. Ze werden niet boos of zo maar 'of we even op wilden kankeren'quote:
Sowieso is donderdagavond niet echt een uitgaansdag hier, dat vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dicht
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Negers van 22-23 met dure Jaguars en Gucci pakken. Wij gingen aan de lange tafel zitten aan het podium om die kutjes eens goed te bekijken. Maar klaarblijkelijk was dat hun stekkie. Ze werden niet boos of zo maar 'of we even op wilden kankeren'
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, gewoon zo'n standaard nederlandse hoerenkeet dus. Zogenaamd exclusief.![]()
Was een keer voor een vrijgezellenfeest met een groep richting Duitsland, 50 euro onbeperkt zuipen, nog eens 50 euro kon je twee wijven meenemen. Dat zijn de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |