Streng hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
TT ontbreekt. Kun je een ban voor krijgen TS ....
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
TT ontbreekt. Kun je een ban voor krijgen TS ....
Op een donderdag. Kroegen waren dicht en konden ook geen coffeeshop vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelylaan vooral marokkanen en turken![]()
![]()
.
[..]?
Ja dat komt allemaal door Cohenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op een donderdag. Kroegen waren dicht en konden ook geen coffeeshop vinden.
Zelfs een broodje shoarma was teveel gevraagd. Gelukkig zat er een Turke supermarkt die wel 24/7 open was.
Vroeger was echt alles 24/7 open. Sommige kroegen, winkeltjes en wiet kon je gewoon aan het Rambrandplein halen.
Bij het leidse zijn er nog wel kroegen op dan. Voor de rest...ja...5:00 gaan de meeste clubs dicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs een broodje shoarma was teveel gevraagd. Gelukkig zat er een Turke supermarkt die wel 24/7 open was.
Vroeger was echt alles 24/7 open. Sommige kroegen, winkeltjes en wiet kon je gewoon aan het Rambrandplein halen.
Hoort ook wel bij een internationale wereldstad. Beleid wat ze nu voeren ook. Allemaal KUT.quote:
Op donderdag niet hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
Doordeweeks is alles na drie uur dicht, alleen in het wallen gebied is is er dan nog iets open
OQquote:
Ja we gaan voor cultuurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoort ook wel bij een internationale wereldstad. Beleid wat ze nu voeren ook. Allemaal KUT.
Toeristen komen niet voor de grachtjes en kerk. Ze willen hoeren neuken en wiet roken.
Tenminste dat is de associatie die men in het buitenland terecht of onterecht nog steeds heeft.
Controleren ze op ID dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OQ![]()
Als jij daar trouwens binnenkomt? Is 23 jaar he
Is dat wat ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OQ![]()
Als jij daar trouwens binnenkomt? Is 23 jaar he
Ik was afgelopen donderdag nog, was echt niet dood hoor. Wel veel studenten die niet uit Amsterdam komen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach ook op donderdag, tis gewoon dood
quote:
Ik vind dat hier in Tilburg zelfs al schrijnend. Wil je gvd op een maandagavond later dan 1:00 nog ff ergens een pilsje wegtikken in de stad, is er geen enkele toko open. Het is gewoon niet druk genoeg. Aan de tijden kan het niet meer liggen, want hier mogen alle kroegen op elke dag tot 04:00 open blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je een grote zak geld meeneemt wel.quote:
Negers?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je een grote zak geld meeneemt wel.
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
En je moet respect hebben voor de locals. Half crimineel Nederland loopt daar rond.
niet aangedachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je in de TT kunnen verwerken.
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...quote:
En op het podium neuken kost zeker extra?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt zelf wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
En je moet respect hebben voor de locals. Half crimineel Nederland loopt daar rond.
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dichtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hier in Tilburg zelfs al schrijnend. Wil je gvd op een maandagavond later dan 1:00 nog ff ergens een pilsje wegtikken in de stad, is er geen enkele toko open. Het is gewoon niet druk genoeg. Aan de tijden kan het niet meer liggen, want hier mogen alle kroegen op elke dag tot 04:00 open blijven.
Ze was aan 't LAPO-hunten. Niet wetende dat dit geen ONZ is, je hebt niet 20 mensen die staan te wachten om het volgende deel te openen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je in de TT kunnen verwerken.
Elke grote stad volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dicht
Je hebt geluk dat de mod naar bed is, anders was dit zomaar je tweede note geweest!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...![]()
Wat is Ajacieden trollen toch makkelijkGRAPJE HOOOR!
Ah, gewoon zo'n standaard nederlandse hoerenkeet dus. Zogenaamd exclusief.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was daar een keertje met een maat, 25 euro entree krijg je dan 3 biertjes voor. Maar vooruit.... Ze neuken op het podium en je bent omringt door lekkere wijven. Als je echt zelf wilt gaan neuken dan ben je 150 euro per half uur of zo kwijt. Mag je wel in de jacuzzi, alles.
Rotterdammers zijn de mensen die het op dit moment naar hun zin hebben. De mensen die het minder naar hun zin hebben gaan meestal vroeg slapen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar Rotterdammers tegen dit is nieuw voor me
Kan ook aan mij liggen
Negers van 22-23 met dure Jaguars en Gucci pakken. Wij gingen aan de lange tafel zitten aan het podium om die kutjes eens goed te bekijken. Maar klaarblijkelijk was dat hun stekkie. Ze werden niet boos of zo maar 'of we even op wilden kankeren'quote:
Sowieso is donderdagavond niet echt een uitgaansdag hier, dat vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dicht
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Negers van 22-23 met dure Jaguars en Gucci pakken. Wij gingen aan de lange tafel zitten aan het podium om die kutjes eens goed te bekijken. Maar klaarblijkelijk was dat hun stekkie. Ze werden niet boos of zo maar 'of we even op wilden kankeren'
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, gewoon zo'n standaard nederlandse hoerenkeet dus. Zogenaamd exclusief.![]()
Was een keer voor een vrijgezellenfeest met een groep richting Duitsland, 50 euro onbeperkt zuipen, nog eens 50 euro kon je twee wijven meenemen. Dat zijn de prijzen.
In zaandam heb je ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie staat dit weekend nog in OQ met een valse ID
Was ergens richting Duisburg dacht ik, weet niet meer precies hoe het heette.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Waar in Duitsland dan?
Het is wel een mooie zaak hoor. Lekkere wijven ook daar. Niet van die afgewerkte Poolse hoertjes die aan de heroine zitten. Mooie en verzorgde grietjes wat wij zagen. Vanalles wat.
Tot zover mijn hookers review
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ergens richting Duisburg dacht ik, weet niet meer precies hoe het heette.
Heb ook wel het idee dat je in dat soort clubs altijd wel opgelicht wordt. Laatst nog in Hamburg meegemaakt, geef die griet een drankje kon ik 100 euro aftikken. Voor 1 drankje. Eigen schuld wel, was ook zo lam als wat.
Bedankt ome Stokstaart. De kinderen zijn weer een stukje wijzer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
Het is wel een mooie zaak hoor. Lekkere wijven ook daar. Niet van die afgewerkte Poolse hoertjes die aan de heroine zitten. Mooie en verzorgde grietjes wat wij zagen. Vanalles wat.
Stonden gelijk van die klerenkasten in m'n nek te hijgen, en we waren zelf maar met 4 man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...![]()
Wat is Ajacieden trollen toch makkelijkGRAPJE HOOOR!
Ach is ook wel weer fijn. Zo'n 190.000 inwoners is net genoeg om alle voorzieningen te hebben en niet de lasten van een écht grote stad. Het heeft ook wel iets, dat kleinere. Het blijft toch iets socialer ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu heel stoer maar doe je dus niet als je daar bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.
Jup. Maar die heeft daar sowieso niet echt problemen mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bedankt ome Stokstaart. De kinderen zijn weer een stukje wijzer.![]()
Voor wie het vertelde, over Duitsland en 50 euro: die jongen die ging trouwen, bestelde die ook een two-pack dames?
Just curious..
Als ze de ID in zijn broek zien valt hij sowieso door de mand..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Smoofie, deze keer is '12' naar '21' bewerken in zijn ID niet voldoende
Maar neuk je ze dan ook? Ik weet niet man...ik zou er nooit aan beginnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Smoofie, deze keer is '12' naar '21' bewerken in zijn ID niet voldoende
O, nog steeds niet nu hij getrouwd is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Maar die heeft daar sowieso niet echt problemen mee.
Ik heb een sterke kinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu heel stoer maar doe je dus niet als je daar bent.
neuh. Hij kan die dingen los van elkaar zien, ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, nog steeds niet nu hij getrouwd is?
Berlijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?
[..]
Ach is ook wel weer fijn. Zo'n 190.000 inwoners is net genoeg om alle voorzieningen te hebben en niet de lasten van een écht grote stad. Het heeft ook wel iets, dat kleinere. Het blijft toch iets socialer ofzo.
Overigens zijn de Nederlandse steden natuurlijk niks in vergelijking met steden als Londen, Rome en Berlijn. En dan begin ik nog niet eens over steden in andere werelddelen.
Berlijn zuigt, doe dan London.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BerlijnDat maakt elke Nederlandse stad echt tot een dorpje. Altijd wat te doen daar 24/7.
Ik word altijd treurig van dat soort tenten. Ik weet niet, kan gewoon serieus niet gaan betalen voor sex. Een "vriend" veranderde vrij plots in een pooier en ik had alle korting van de wereld kunnen krijgen, maar ik heb enkel met die meisjes te doen. Zit bijna altijd wel een verhaal achter... Ik zou ze eerder vragen waar het ooit is misgegaan...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar neuk je ze dan ook? Ik weet niet man...ik zou er nooit aan beginnen.
Gast, wat wil jij ons nu wijsmaken met je 17 jaar. Je mag net 2 jaar zonder je ouders reizen man.quote:
100% Ajacied, ga alleen en tot mijn spijt maar zo'n 10x per jaar naar de Arena door de reistijd en beperkte financien. Mede daarom ga ik me hier niet als die hard gedragen, maar dat ik Ajax supporter ben was toch nog wel redelijk duidelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat wil jij ons nu wijsmaken met je 17 jaar. Je mag net 2 jaar zonder je ouders reizen man.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
...ik zou er nooit aan beginnen.
En zijn vrouw natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh. Hij kan die dingen los van elkaar zien, ofzo.
Idd. Snap wel dat het ervan komt als je bezopen bent en het meer voor de grap is hoor. Maar, zoals je zegt zijn het 9 van de 10 keer gewoon min of meer vrouwen die worden uitgebuit. Los daarvan kan ik me überhaupt de situatie niet voorstellen dat het moeilijk is om in het dagelijks leven ff wat chima's te husslen om je boybanaan even op uit te testen. Maar ik ben dan ook een extreem charmante jongen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik word altijd treurig van dat soort tenten. Ik weet niet, kan gewoon serieus niet gaan betalen voor sex. Een "vriend" veranderde vrij plots in een pooier en ik had alle korting van de wereld kunnen krijgen, maar ik heb enkel met die meisjes te doen. Zit bijna altijd wel een verhaal achter... Ik zou ze eerder vragen waar het ooit is misgegaan...
Ben maar 1 keer in de Arena geweest ik ga pas weer naar het stadion als ze daar weg zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% Ajacied, ga alleen en tot mijn spijt maar zo'n 10x per jaar naar de Arena door de reistijd en beperkte financien. Mede daarom ga ik me hier niet als die hard gedragen, maar dat ik Ajax supporter ben was toch nog wel redelijk duidelijk
Als ik 0 zeg, word jij dan ineens 3 jaar ouder?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]Hoe vaak ben jij in Berlijn geweest?
Hell noquote:
Kijk, ik zat stiekem al te wachten of iemand misschien. Als je een beetje van linkse types/muziek houdt. Veel kunstenaar ook daar. Zou er graag eens een paar jaar wonen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BerlijnDat maakt elke Nederlandse stad echt tot een dorpje. Altijd wat te doen daar 24/7.
Wat jij wilt man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik 0 zeg, word jij dan ineens 3 jaar ouder?
Ach, volgens mij postte hij hier tijdens de Klassieker op Fok! Dat zegt lijkt me al genoeg..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]Hoe vaak ben jij in Berlijn geweest?
Same here.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk, ik zat stiekem al te wachten of iemand misschien. Als je een beetje van linkse types/muziek houdt. Veel kunstenaar ook daar. Zou er graag eens een paar jaar wonen.
Ik ga er niet eens op in, aangezien jij de omstandigheden niet kent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, volgens mij postte hij hier tijdens de Klassieker op Fok! Dat zegt lijkt me al genoeg..
Maar Berlijn moet je echt geen slecht woord over zeggen, veruit de beste partys gehad binnen Europa..
Trouwens, iemand ooit in Londen geweest op een zaterdagavond ofzo? Die vrouwen daar, ongelooflijk! Het was -5 vijf, en overal groepjes met halve jurkjes op straat, bunnytails, en verder weinig. Toeterlam. Maar niet alleen in Engeland, nog nooit vrouwen zo compleet... euh... ALLES zien laten gaan als Britse dames. Tot ver voorbij het onsmakelijke.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vrouwen dragen door de weeks ook geen mantelpakjes hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Trouwens, iemand ooit in Londen geweest op een zaterdagavond ofzo? Die vrouwen daar, ongelooflijk! Het was -5 vijf, en overal groepjes met halve jurkjes op straat, bunnytails, en verder weinig. Toeterlam. Maar niet alleen in Engeland, nog nooit vrouwen zo compleet... euh... ALLES zien laten gaan als Britse dames. Tot ver voorbij het onsmakelijke.![]()
Zal wel iets met met de volksaard te maken hebben. Alles een beetje beschaafd humoristisch opkroppen, en dan...
Is typisch Engels. Ben er zelf een halve dus heb wel recht van spreken. Lopen daar altijd in de winter zonder jas...m'n vader maakt ze er ook altijd belachelijk om. Daar heb je er weer een zegt hij altijd als we in de auto naar m'n grootouders rijden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Trouwens, iemand ooit in Londen geweest op een zaterdagavond ofzo? Die vrouwen daar, ongelooflijk! Het was -5 vijf, en overal groepjes met halve jurkjes op straat, bunnytails, en verder weinig. Toeterlam. Maar niet alleen in Engeland, nog nooit vrouwen zo compleet... euh... ALLES zien laten gaan als Britse dames. Tot ver voorbij het onsmakelijke.![]()
Zal wel iets met met de volksaard te maken hebben. Alles een beetje beschaafd humoristisch opkroppen, en dan...
Vond newcastle eigenlijk toffer dan Londen qua uitgaan. Wel veel meer trash, maar echt iedereen kat-je-lam over straat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha, ik heb fysiek niet eens de mogelijkheid om écht bezopen te worden. Mijn maag is een apart aangestuurde entiteit. Voordat stadium "dronken" bereikt wordt ligt alles er al weer uit. Ergens wel prima, alcoholist zal ik nooit worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Snap wel dat het ervan komt als je bezopen bent en het meer voor de grap is hoor. Maar, zoals je zegt zijn het 9 van de 10 keer gewoon min of meer vrouwen die worden uitgebuit. Los daarvan kan ik me überhaupt de situatie niet voorstellen dat het moeilijk is om in het dagelijks leven ff wat chima's te husslen om je boybanaan even op uit te testen. Maar ik ben dan ook een extreem charmante jongen.
Is Newcastle niet gewoon vervallen grauwe industriestad nummer 100 in Engeland?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond newcastle eigenlijk toffer dan Londen qua uitgaan. Wel veel meer trash, maar echt iedereen kat-je-lam over straat.Londen is toch wat duurder.
Ok... jij bent wel goed in het totaal willekeurig afsluiten van je post. Ik vind je de verbeterde versie x1000 van Tongquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha, ik heb fysiek niet eens de mogelijk om écht bezopen te worden. Mijn maag is een apart aangestuurde entiteit. Voordat stadium "dronken" bereikt wordt ligt alles er al weer uit. Ergens wel prima, alcoholist zal ik nooit worden.
Of je charmant bent moet je aan je eventuele aanstaande schoonmoeder vragen. Die gaan daarover. Naar de hoeren gaan als je ze gratis bij bosjes de trap opsleept noemen ze "sexverslaving".
Jij komt in de goede clubsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Alsof ze er even van moeten genieten omdat ze een paar jaar later veranderen in een kortgeknipt zweterig propje in een lekker zittend blauw broekpak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrouwen dragen door de weeks ook geen mantelpakjes hoor.Engeland zit gewoon stikvol met dat soort "trash"
Klopt, afgrijselijk. Maar het uitgaan was episch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Newcastle niet gewoon vervallen grauwe industriestad nummer 100 in Engeland?
Opzich wel lachen om een keer mee te makenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, afgrijselijk. Maar het uitgaan was episch.
Dat is wel interessant punt. Zag laatst nog wat over die stakingsleiders in de jaren 80, de mijnen, Thatcher en de rest. Het is daar ook best snel gegaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat 'asociale' drankgebruik is zo opvallend omdat er een veel grotere arbeidersklasse/sociale onderklasse in Engeland is dan in Nederland. Gewoon de wet van de getallen. Heeft ook een beetje te maken met de vroege sluitingstijden van de pubs e.d.
Tsja...in Engeland ben je al gauw of van de lagere arbeidersklasse of een middenklasse of hoger. Tussen die 2 zit een heel groot gat met dito verschil in gedrag. Vind het wel fascinerend. Zoiets vind je in Nederland eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is wel interessant punt. Zag laatst nog wat over die stakingsleiders in de jaren 80, de mijnen, Thatcher en de rest. Het is daar ook best snel gegaan.
Met een wedstrijd, ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opzich wel lachen om een keer mee te maken, maar gecombineerd met een voetbalwedstrijd dan? Het lijkt me toch sterk dat je in Newcastle komt puur voor het uitgaan
Okee, dank je, maar nu voel ik me wel een beetje ongemakkelijk... Tong is namelijk een zorgvuldig gekoesterde held. Ik zal nooit kunnen tippen aan zijn onnavolgbare mojo..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... jij bent wel goed in het totaal willekeurig afsluiten van je post. Ik vind je de verbeterde versie x1000 van Tong
Tong een gekoesterde held... Ok... naja... ieder zijn eigen mening etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee, dank je, maar nu voel ik me wel een beetje ongemakkelijk... Tong is namelijk een zorgvuldig gekoesterde held. Ik zal nooit kunnen tippen aan zijn onnavolgbare mojo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |