Vroeg me dat opeens afquote:
Je hebt daar inderdaad ook een pak Lords en andere adel. Sommigen inmiddels straatarm omdat die landgoederen peperduur zijn om te onderhouden. Mag de BBC voor een paar tientjes filmen in de mooie huizen en tuinen. Toch weer leuk voor de dames die van kostuums en hoofse liefde houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...in Engeland ben je al gauw of van de lagere arbeidersklasse of een middenklasse of hoger. Tussen die 2 zit een heel groot gat met dito verschil in gedrag. Vind het wel fascinerend. Zoiets vind je in Nederland eigenlijk niet.
Gebanned?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is onze boi Dr. Mikey naartoe btw? Gestorven aan een overdosis THC?
Ja, maar ik bedoel eigenlijk dat je een lagere arbeidersklasse hebt, dan vrijwel niets, en dan een middenklasse. Dat gat tussen die 2 is relatief groot en dat zie je in het dagelijks leven aan veel dingen. De manier van kleden op straat, de leefstijli, het aantal 'goedkopere' winkels, de manier van eten etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je hebt daar inderdaad ook een pak Lords en andere adel. Sommigen inmiddels straatarm omdat die landgoederen peperduur zijn om te onderhouden. Mag de BBC voor een paar tientjes filmen in de mooie huizen en thuis. Toch weer leuk voor de dames die van kostuums en hoofse liefde houden.
Zo'n note, krijg je die als iets verkeerd doet? Of is het een soort van trofee?quote:
Als je je misdraagt krijg je er een. Dus mensen uitschelden, tieten posten en dat soort zaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n note, krijg je die als iets verkeerd doet? Of is het een soort van trofee?
Je onderschat de Newcastle brown alequote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opzich wel lachen om een keer mee te maken, maar gecombineerd met een voetbalwedstrijd dan? Het lijkt me toch sterk dat je in Newcastle komt puur voor het uitgaan
Volgens mij is het een soort dossier wat ze tegen je opbouwen met posts die niet door de beugel kunnen, maar niet banwaardig of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo'n note, krijg je die als iets verkeerd doet? Of is het een soort van trofee?
Kan, ik weet alleen van Newcastle dat het de zoveelste gevallen grauwe industriestad is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je onderschat de Newcastle brown ale
Ok... dan is het wel een heel slap iets om mensen tot het nemen van een abonnement te verleidenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
notes kunnen zowel positief als negatief zijn
Wie is btw dat dwaas kijkende kind in je UI?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Positieve notes zijn een hoax van de mods.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Newcastle is dat op grotere schaal en heeft een zeker sfeertje, zeker in combi met een Newcastle wedstrijd erg goed te doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort dossier wat ze tegen je opbouwen met posts die niet door de beugel kunnen, maar niet banwaardig of zo
[..]
Kan, ik weet alleen van Newcastle dat het de zoveelste gevallen grauwe industriestad is.
Kwam voor het eerst in London met school, in een gastgezin. Toen wist ik snel hoe de onderklasse eruit zag. Die mensen hadden twee dochtertjes van ongeveer 6 en 8, die hadden ze voor de gelegenheid naar een minuscuul logeerkamertje verbannen, (waar ze de hele nacht Playstation speelden), en wij sliepen met drie man in hún stapelbed tussen de knuffels. We hebben ze geprobeerd te tellen, het waren er meer dan tweehonderd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel eigenlijk dat je een lagere arbeidersklasse hebt, dan vrijwel niets, en dan een middenklasse. Dat gat tussen die 2 is relatief groot en dat zie je in het dagelijks leven aan veel dingen. De manier van kleden op straat, de leefstijli, het aantal 'goedkopere' winkels, de manier van eten etc.
Mijn zoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is btw dat dwaas kijkende kind in je UI?
Reden van dit hele SC. Moderators tolereerde geen offtopic berichten in de clubreeksen terwijl er in de winterstop niks te melden was. Wellicht nu de winterstop over is besluiten de mods deze reeks ook wel weer te sluiten, maar dat zal snel blijken.quote:
Moet dat dan? Het is gewoon leuk om met de vaste users waar je meer affiniteit mee hebt wat te lullen dan met random users.quote:
quote:
Kijk! Die zijn dan voor mij bedoeld. Ik doe nooit iets verkeerd. Al heb ik net wel een keer "neuken" gezegd..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je je misdraagt krijg je er een. Dus mensen uitschelden, tieten posten en dat soort zaken.
Al schijnen er ook positieve notes te bestaan
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Het gaat hier allemaal vrij goed. Iedereen is netjes tegen elkaar en het is op zich een leuk topic. Kom er vaak en het voegt wat mij betreft veel toe aan de bestaande VBL topics.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reden van dit hele SC. Moderators tolereerde geen offtopic berichten in de clubreeksen terwijl er in de winterstop niks te melden was. Wellicht nu de winterstop over is besluiten de mods deze reeks ook wel weer te sluiten, maar dat zal snel blijken.
2 notes hier, beide positief kan niet anders.
Nah, beetje te vroeg voor een kind..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Sorry.
Maar doe hem dat petje gewoon niet aan man.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk! Die zijn dan voor mij bedoeld. Ik doe nooit iets verkeerd. Al heb ik net wel een keer "neuken" gezegd..
Haha. Mods zijn schoolmeester die je over de vingers ratsen met een dun rietje. Die geven vast geen schouderklopjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Positieve notes zijn een hoax van de mods.
Ik zou 'm met die pet in zo'n schuifluik bij het Leger des Heils leggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, beetje te vroeg voor een kind..
Wel een bazen-ajax-baby dit
Misschien wel te goed... er is gewoon weinig tot niet getrolled na Feyenoord - Ajax. Zo weinig haat dat ik me bijna kon neerleggen bij het terechte verlies. Al kwam daar vandaag wel verschil in... Er wonen veeeeelte veel Feyenoorders hierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Het gaat hier allemaal vrij goed. Iedereen is netjes tegen elkaar en het is op zich een leuk topic. Kom er vaak en het voegt wat mij betreft veel toe aan de bestaande VBL topics.
66quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal niet zo snel gebeuren denk ik. Het gaat hier allemaal vrij goed. Iedereen is netjes tegen elkaar en het is op zich een leuk topic. Kom er vaak en het voegt wat mij betreft veel toe aan de bestaande VBL topics.
Met zijn stadionverbod.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
66
En relbaas Stevenmac heeft er 321 of zo
Dat wordt wel een knappe jongen als ik het zo bekijk. Was hij erg verfrommeld toen hij geboren werd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nah, beetje te vroeg voor een kind..
Wel een bazen-ajax-baby dit
Zegt die ja.quote:
Jij bent er toch niet zo 1 die zijn kind forceerd in Ajax?quote:
Ik gewoon vragen waar je dat kunt zien en of je daar een abo voor nodig hebt. Daar, ik deed het.quote:
Let maar op, laat zich een week niet zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt die ja.
Wij hadden een weddenschap dat als ajax zou verliezen hij een week lang met een Clasie-UI zou posten. En natuurlijk komt die homo niet
Ach...reken maar dat mijn zoon wordt grootgebracht met Feyenoord spulletjes hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent er toch niet zo 1 die zijn kind forceerd in Ajax?Met ajax drinkbeker, broodtrommel, dekbed enz
fok.nl/shop/notesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik gewoon vragen waar je dat kunt zien en of je daar een abo voor nodig hebt. Daar, ik deed het.
Maakt opzich niet uit, een week Clasie als avatar is een week of dit nou volgende maand of morgen is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let maar op, laat zich een week niet zien.Al vraag ik me af of jij met je Jeanette UI wel was gekomen.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik gewoon vragen waar je dat kunt zien en of je daar een abo voor nodig hebt. Daar, ik deed het.
Ik verbied voetbal voor mn zoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent er toch niet zo 1 die zijn kind forceerd in Ajax?Met ajax drinkbeker, broodtrommel, dekbed enz
Misschien houd hij wel niet van voetbalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...reken maar dat mijn zoon wordt grootgebracht met Feyenoord spulletjes hoor.
weddenschappen hoor je gewoon na te komen. dus jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let maar op, laat zich een week niet zien.Al vraag ik me af of jij met je Jeanette UI wel was gekomen.
Ik wil niet zegge hippie-sfeer, maar ik doe het toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien wel te goed... er is gewoon weinig tot niet getrolled na Feyenoord - Ajax. Zo weinig haat dat ik me bijna kon neerleggen bij het terechte verlies. Al kwam daar vandaag wel verschil in... Er wonen veeeeelte veel Feyenoorders hier
Knip gelijk z'n dollo af dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verbied voetbal voor mn zoon.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien houd hij wel niet van voetbal
Jeanette Vertonghen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
weddenschappen hoor je gewoon na te komen. dus ja
Mag ik vragen welke teksten je zoal naar je hoofd krijgt? Ik heb altijd compassie met mensen waarvan ik weet voor welke club ze zijn. Tenzijn de opmerking die in me op komt te grappig is om te laten lopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kwam daar vandaag wel verschil in... Er wonen veeeeelte veel Feyenoorders hier
Gewoon doorblijven gaan totdat er 1 talent voor voetbal heeft. Je moet alleen wel zorgen dat je je DNA nooit afgeeft een baby/kind in de kliko schijnt gevoelig te liggen.quote:
Zodra mensen over voetbal praten zit er weinig creativiteit en intelligentie achter toch?, maar de neuzen en kankerjoden zijn wel voorbij gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke teksten je zoal naar je hoofd krijgt? Ik heb altijd compassie met mensen waarvan ik weet voor welke club ze zijn. Tenzijn de opmerking die in me op komt te grappig is om te laten lopen.
Gelukkig hebben we daar vanaf volgens seizoen geen last meer van. Al krijgen zelfs Ajacieden waar ik nog enigszins sympathie voor voel het altijd voor elkaar om binnen een half jaar compleet te zijn veranderd in totale randdebielen. Zoals De Boerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jeanette Vertonghen.Ik had je verguisd om je UI.
Ik kan die gast niet uitstaan. ECHT NIET.
Dat staat hem vrij. Ben wat dat betreft niet moeilijk, aangezien geaardheid geen weloverwogen keuze is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vervolgens komt hij uit de kast
Nja matties nu ben ik echt in bed liggen en VI kijken.
Een UI is je plaatje. Neem ik even aan. (Kijk die man gaan op dat board, hij snapt álles!)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt die ja.
Wij hadden een weddenschap dat als ajax zou verliezen hij een week lang met een Clasie-UI zou posten. En natuurlijk komt die homo niet
De Boer kan gewoon niet tegen zijn verlies, en nog in de emotie van de wedstrijd is de scheidsrechter de schuld geven dan de makkelijkste weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar vanaf volgens seizoen geen last meer van. Al krijgen zelfs Ajacieden waar ik nog enigszins sympathie voor voel het altijd voor elkaar om binnen een half jaar compleet te zijn veranderd in totale randdebielen. Zoals De Boer
Hij is dan ook de beste speler van hunnie. Gisteren ook weer goed gespeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jeanette Vertonghen.Ik had je verguisd om je UI.
Ik kan die gast niet uitstaan. ECHT NIET.
Precies. Ze komen gewoon in die draaimolen van hersenspoeling terecht, waarna ze de meest vreemde teksten beginnen op te dreunen. Het is net zo'n sekte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar vanaf volgens seizoen geen last meer van. Al krijgen zelfs Ajacieden waar ik nog enigszins sympathie voor voel het altijd voor elkaar om binnen een half jaar compleet te zijn veranderd in totale randdebielen. Zoals De Boer
Dank je. Nul. Ik had hier wat betreft de mods net zogoed niet geweest kunnen zijn.quote:
Oh... en ik had nog zo gehoopt hem aan Feyenoord te kunnen slijten als vervanger van Cabralquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook de beste speler van hunnie. Gisteren ook weer goed gespeeld.
Die Ebecillio is pas irritant
Het is ook een walgelijk ventje. Ik kan 'm niet uitstaan. Die smoel van 'm. En dan te bedenken dat het nog een Belg is ook en dat dat hele gedrag 'm waarschijnlijk in Amsterdam aangeleerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook de beste speler van hunnie. Gisteren ook weer goed gespeeld.
Die Ebecillio is pas irritant
LEkker hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:49 schreef Roffamannetje het volgende:
wat hing dat John Het Kanon doekie trouwens mooi in de kuip
Hehe, die makers daarvan waren gisteren ook in de pub. Constant dat doek uitrollen, Feyenoord-liederen brallen met Engelsen en Schotten. Ging echt nergens meer over. Zonde dat ik zo lam was dat rond een uurtje of 8 het wel voorbij was bij mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:49 schreef Roffamannetje het volgende:
wat hing dat John Het Kanon doekie trouwens mooi in de kuip
Moet je deze ff liken:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook een walgelijk ventje. Ik kan 'm niet uitstaan. Die smoel van 'm. En dan te bedenken dat het nog een Belg is ook en dat dat hele gedrag 'm waarschijnlijk in Amsterdam aangeleerd is.
Welke?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maaruh zijn jullie al bijgekomen van de schrik en woede na dat laatste anti Ajax topic van Tong? Daar had hij jullie wel goed te pakken hoor, hoe komt hij erop
Ik like helemaal niks waar die kwal in voorkomt, tenzij hij met een gag-ball in z'n mond ligt te gillen met een Feyenoord-vlag in z'n kont.quote:
Wij gaan al een aantal weken niet meer in op Tong. Iedereen is 'm een beetje beu, maar hij schijnt bepaalde privileges te hebben bij de FA's.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maaruh zijn jullie al bijgekomen van de schrik en woede na dat laatste anti Ajax topic van Tong? Daar had hij jullie wel goed te pakken hoor, hoe komt hij erop
Hoe kan je nou gillen met een gag-ball in je mond? Wel blijven nadenken hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik like helemaal niks waar die kwal in voorkomt, tenzij hij met een gag-ball in z'n mond ligt te gillen met een Feyenoord-vlag in z'n kont.
O leuk meteen even dat filmpje dat hij haat posten daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het mooie van Ronald Koeman als coach van Feyenoord.....
Maar het is ook toegestaan zoals Stokstaart al zegt om dat filmpje wat hij haat te posten dus dat is wel weer mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gaan al een aantal weken niet meer in op Tong. Iedereen is 'm een beetje beu, maar hij schijnt bepaalde privileges te hebben bij de FA's.
Je topic vind ik dan niet zo lief, maar ik moest wel gelijk lachen omquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O leuk meteen even dat filmpje dat hij haat posten daar.
Ik ging hem dronken imiteren gisteren:
Toch best aardig dat Ajax
Ik ben opgevoed in de leer van Ajax. Mijn mannelijke verwekker is een Amsterdammer én een boer. Geboren in de legendarische huppeldepupstraat in betondorp - ben de naam even kwijt. Toen naar een boerderij, toen naar het oosten. Daar horen boeren thuis. Hij heeft nog wel epische VI-s uit 1971-1973 met Europacupposters enzo. Hee, da's een goeie, die ga ik weer eens opzoeken. Grappig ook, de advertenties uit die tijd. De opgeklopte verslagen van achter het ijzeren gordijn. Mooie tijdcapsules.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verbied voetbal voor mn zoon.
Jan en jij kunnen vrienden worden man. Die liefdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik like helemaal niks waar die kwal in voorkomt, tenzij hij met een gag-ball in z'n mond ligt te gillen met een Feyenoord-vlag in z'n kont.
Het is toch ook gewoon de meest arrogante kwal die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jan en jij kunnen vrienden worden man. Die liefde
Dat is minder. Beledig jij ze ook terug als de rollen omgekeerd zijn, met soortgelijke taal?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Zodra mensen over voetbal praten zit er weinig creativiteit en intelligentie achter toch?, maar de neuzen en kankerjoden zijn wel voorbij gekomen
Nee dat was die halve Steven Seagel man, Stijn Vreven of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon de meest arrogante kwal die ooit op de Nederlandse velden heeft rondgelopen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dit topic Tussen de toiletbril en toilet door urineren. En die reactie van kiwiwi en grolsch![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het probleem al gevonden! De wc bril zit verticaal op de pot gemonteerd.
Vreven laat je tieten zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dat was die halve Steven Seagel man, Stijn Vreven of zo
Dat was gewoon een rol die hij acteerde. Vond het wel wat hebben. Kon het ook niet arrogant noemen, maar meer een lompe, overdreven, hyperactieve debiel met een paardenstaart en pep-oogjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die was niet arrogant man, die was gewoon cult. Met dat interview in de tipi in z'n achtertuin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
El Hamdaoui met zijn geeiste schadevergoeding wegens imagoschade. Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut een held. Maar op het veld echt een volslagen idioot. Wilde ook elke wedstrijd wel 5x met iemand op de vuist gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was niet arrogant man, die was gewoon cult. Met dat interview in de tipi in z'n achtertuin.![]()
'Vreven laat je tieten zien', en het dan ook daadwerkelijk doen.
Ik zag laatst een filmpje van Vreven bij Fc Utrecht,een compilatie van schoppen en opstootjes tegen de joden. Zal hem ff zoekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut een held. Maar op het veld echt een volslagen idioot. Wilde ook elke wedstrijd wel 5x met iemand op de vuist gaan
Eerste voetballer waar ik echt een hekel aan had... Al zou ik hedendaags de humor er wellicht wel van in kunnen zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut een held. Maar op het veld echt een volslagen idioot. Wilde ook elke wedstrijd wel 5x met iemand op de vuist gaan
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:02 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van Vreven bij Fc Utrecht,een compilatie van schoppen en opstootjes tegen de joden. Zal hem ff zoeken
Dat einde: " Zie dat jullie alle hoogtepunten op een rijtje hebben gezet"quote:
De tipi bedoel je? Dat was gewoon zijn voetbal trademark. Terwijl hij eigenlijk helemaal niet van Indianen hieldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat einde: " Zie dat jullie alle hoogtepunten op een rijtje hebben gezet"![]()
![]()
Wat was dat met die indiaan dan? Staat dat filmpje op Youtube?
nee, maar die Vreven is dus helemaal gek van indianen, had zelfs een tipi in z´n achtertuin staan. In dat interview ging het dus om die hobby van hem. Bleek het een hele zachtaardige jongen te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat einde: " Zie dat jullie alle hoogtepunten op een rijtje hebben gezet"![]()
![]()
Wat was dat met die indiaan dan? Staat dat filmpje op Youtube?
Foei! Maar wat kan hij hier mogen wat wij niet kunnen..? O, wacht..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gaan al een aantal weken niet meer in op Tong. Iedereen is 'm een beetje beu, maar hij schijnt bepaalde privileges te hebben bij de FA's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |