Des te meer reden om eens voor de positieve feedback te gaan. Giet jezelf vol met alcohol tot je denkt dat je de man bent. Stap dan op een meisje af dat heel vragend staat te kijken en kassa!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Geelman het volgende:
Maar na een paar jaar nadenken heeft ts al 100 redenen bedacht waarom vrouwen op hem zouden kunnen afknappen. Dat is het hele probleem, je trapt op je eigen rem. Ik doe trouwens precies hetzelfde...
Maat, hier zit een beetje van het probleem. Beetje afbijten, krijg je ballen van G. Gewoon schijt hebben aan alles. Makkelijk gezegd, I know maar dat is de mindset waarmee je deze shit kan klaren.quote:
Dit dus! Het probleem is echter dat dit soort lui zoals GoGoSweden demonstreert boekjes gaan kopen om dit aan te leren. Dit geeft aan dat ze op zoek zijn naar een soort "magische toverformule", waardoor alle zorgen verdwijnen en ze de liefde van hun leven krijgen enz. enz.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
Je kan er wel doekjes om wikkelen en iedereen kan hier een mooie uiteenzetting schrijven van minstens 5 alinea's, maar het draait om één ding: zelfvertrouwen. Niet alleen bij meisjes, maar bij alles in het leven. Jij hebt dit niet, dus krijg het. Hoe krijg je het? Trial and error. Gewoon doen. De theorie leert je niks, het gaat om de praktijkervaring. En aangezien je die stap niet zet en er tegenaan blijft hikken maak je de drempel alleen maar groter voor jezelf.
Raap jezelf eens bij elkaar en doe het.
Gogosweden leeft!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:
De enigste echte oplossing voor TS
Dit boek :
http://www.amazon.com/Rul(...)id=1327963703&sr=8-1
ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.
nee dit is geen reclame
In theorie is dat zo, maar niet om de reden die je denktquote:Op maandag 24 maart 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als hij er een keer op afstapt en beet heeft. Daarom moet hij "makkelijke slachtoffers" zoeken.
dit was je kans a mattiequote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwicheddoor haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
Boekjes als de THE GAME nonsens noemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus! Het probleem is echter dat dit soort lui zoals GoGoSweden demonstreert boekjes gaan kopen om dit aan te leren. Dit geeft aan dat ze op zoek zijn naar een soort "magische toverformule", waardoor alle zorgen verdwijnen en ze de liefde van hun leven krijgen enz. enz.
Er is geen magische toverformule, er zijn geen boekjes waardoor je in 1 klap lekkere babes je bed in "tovert". Er is enkel DAADKRACHT en dingen ondernemen.
a) zoek professionele hulp. Je bent niet gek, je bent geen psychopaat.. je hebt enkel hulp nodig. Dit wordt meestal vergoed. Ik loop ook bij een psycholoog en schaam me er totaal niet voor ofzo. Heb je hulp nodig.. dan heb je hulp nodig
b) Onderneem iets. Zoek iets waar je jezelf in kunt verliezen, een passie een hobby.. iets ubervets!! wordt interessant! Het voordeel is dat je nu iets hebt om te "demonstreren" of over te praten (nee, praat niet enkel over je eigen hobby, wordt geen vakidioot)
c) spreek iets vreindschappelijks af met vriendinnen of meiden zonder bijbedoeling. Ga met ze winkelen en laat hun iets leuks voor je uitkiezen qua kleding enz. Ook al heb je het niet nodig en prijs je jezelf als modegod, doe het toch maar voor het VRIENDSCHAPPELIJKE contact in een ONGESPANNEN sfeer
d) Sporten. Doe het niet voor een killerbody of die 6pack, eerder voor de stofjes die dan vrij komen en voor een goed gevoel en zelfvertrouwen
have fun en kom terug als je dit gedaan hebt, dan heb ik meer tips voor de PRAKTIJK
en KAP met boekjes als THE GAME en andere nonsenstijd voor praktijk i.p.v. lezen en nooit doen ^^
Wow :squote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef madeliefff het volgende:
Ik zou zeggen lees je eigen topics terug , bekijk de berg met tips en DOE er eens iets mee.Je Situatie gaat niet uit zichzelf veranderen.
ik heb al zovaak tips gegeven en anderen ook maar hij doet er niks mee. Lijkt wel alsof hij verwacht dat iemand anders het voor hem komt oplossen met 1 druk op de knop maar dat gaat helaas niet. Hij zal toch iets moeten doen om t te veranderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |