abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138116435
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Geelman het volgende:
Maar na een paar jaar nadenken heeft ts al 100 redenen bedacht waarom vrouwen op hem zouden kunnen afknappen. Dat is het hele probleem, je trapt op je eigen rem. Ik doe trouwens precies hetzelfde...
Des te meer reden om eens voor de positieve feedback te gaan. Giet jezelf vol met alcohol tot je denkt dat je de man bent. Stap dan op een meisje af dat heel vragend staat te kijken en kassa!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138117086
Je kan er wel doekjes om wikkelen en iedereen kan hier een mooie uiteenzetting schrijven van minstens 5 alinea's, maar het draait om één ding: zelfvertrouwen. Niet alleen bij meisjes, maar bij alles in het leven. Jij hebt dit niet, dus krijg het. Hoe krijg je het? Trial and error. Gewoon doen. De theorie leert je niks, het gaat om de praktijkervaring. En aangezien je die stap niet zet en er tegenaan blijft hikken maak je de drempel alleen maar groter voor jezelf.

Raap jezelf eens bij elkaar en doe het.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:26:04 #203
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138118595
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 01:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Maat, hier zit een beetje van het probleem. Beetje afbijten, krijg je ballen van G. Gewoon schijt hebben aan alles. Makkelijk gezegd, I know maar dat is de mindset waarmee je deze shit kan klaren.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:28:03 #204
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138118692
Dima waar woon je eigenlijk ongeveer?
pi_138118795
En dan een beetje stoer lopen doen op FOK! terwijl je jarenlang nog steeds met dit soort dezelfde klachten komt :').

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 24-03-2014 16:31:00 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 16:47:35 #206
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138119460
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
Je kan er wel doekjes om wikkelen en iedereen kan hier een mooie uiteenzetting schrijven van minstens 5 alinea's, maar het draait om één ding: zelfvertrouwen. Niet alleen bij meisjes, maar bij alles in het leven. Jij hebt dit niet, dus krijg het. Hoe krijg je het? Trial and error. Gewoon doen. De theorie leert je niks, het gaat om de praktijkervaring. En aangezien je die stap niet zet en er tegenaan blijft hikken maak je de drempel alleen maar groter voor jezelf.

Raap jezelf eens bij elkaar en doe het.
Dit dus! Het probleem is echter dat dit soort lui zoals GoGoSweden demonstreert boekjes gaan kopen om dit aan te leren. Dit geeft aan dat ze op zoek zijn naar een soort "magische toverformule", waardoor alle zorgen verdwijnen en ze de liefde van hun leven krijgen enz. enz.

Er is geen magische toverformule, er zijn geen boekjes waardoor je in 1 klap lekkere babes je bed in "tovert". Er is enkel DAADKRACHT en dingen ondernemen.

a) zoek professionele hulp. Je bent niet gek, je bent geen psychopaat.. je hebt enkel hulp nodig. Dit wordt meestal vergoed. Ik loop ook bij een psycholoog en schaam me er totaal niet voor ofzo. Heb je hulp nodig.. dan heb je hulp nodig :)

b) Onderneem iets. Zoek iets waar je jezelf in kunt verliezen, een passie een hobby.. iets ubervets!! wordt interessant! Het voordeel is dat je nu iets hebt om te "demonstreren" of over te praten (nee, praat niet enkel over je eigen hobby, wordt geen vakidioot :D)

c) spreek iets vreindschappelijks af met vriendinnen of meiden zonder bijbedoeling. Ga met ze winkelen en laat hun iets leuks voor je uitkiezen qua kleding enz. Ook al heb je het niet nodig en prijs je jezelf als modegod, doe het toch maar voor het VRIENDSCHAPPELIJKE contact in een ONGESPANNEN sfeer :)

d) Sporten. Doe het niet voor een killerbody of die 6pack, eerder voor de stofjes die dan vrij komen en voor een goed gevoel en zelfvertrouwen :)

have fun en kom terug als je dit gedaan hebt, dan heb ik meer tips voor de PRAKTIJK :)

en KAP met boekjes als THE GAME en andere nonsens :') tijd voor praktijk i.p.v. lezen en nooit doen ^^

[ Bericht 4% gewijzigd door Michielos op 24-03-2014 16:55:34 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 maart 2014 @ 16:47:50 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138119468
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef gogosweden het volgende:
De enigste echte oplossing voor TS

Dit boek :

http://www.amazon.com/Rul(...)id=1327963703&sr=8-1

ik heb m zelf ook, en ik moet zeggen, nog nooit een beter boek gezien, enorm leerzaam en het helpt ook.

nee dit is geen reclame :')
Gogosweden leeft! _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 24 maart 2014 @ 19:24:11 #208
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138126587
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als hij er een keer op afstapt en beet heeft. Daarom moet hij "makkelijke slachtoffers" zoeken.
In theorie is dat zo, maar niet om de reden die je denkt :)

Ten eerste moet zelfvertrouwen altijd van binnenuit komen. Niemand anders kan je dat geven, er is ook niemand anders verantwoordelijk voor dan jezelf. Je kunt je zelfvertrouwen vergroten door positieve ervaringen mee te maken (impulsen van buitenaf), maar dat gaat altijd via het interne proces van eigenwaarde.

Ten tweede is de kans dat iemand met te weinig zelfvertrouwen wordt afgewezen best groot, waardoor hij na afloop misschien nog wel minder zelfvertrouwen heeft dan eerst.

Mijn tip voor hem is dat hij zich eerst eens in moet lezen in wat zelfvertrouwen nou eigenlijk is en van daaruit leren, dat alle grond voor te weinig zelfvertrouwen op onwaarheden berust.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138163056
:') !
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:00:06 #210
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_150317454
Wat is er intussen veranderd, Dima?
pi_150317593
Dimmi ben je nu nog steeds niet opgeschoten in je leven?

Gast. Ik heb je foto gezien en je bent een lekker knul. Je word een laatbloeier mark my words. Zodra jij die studie af hebt, geld in de portefeuille en je zaakjes op orde zul je zien dat de dames vanzelf aan je kleven.

gr gr. TheBurnerMan
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_150317658
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched :9~ door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
dit was je kans a mattie
pi_150317699
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit dus! Het probleem is echter dat dit soort lui zoals GoGoSweden demonstreert boekjes gaan kopen om dit aan te leren. Dit geeft aan dat ze op zoek zijn naar een soort "magische toverformule", waardoor alle zorgen verdwijnen en ze de liefde van hun leven krijgen enz. enz.

Er is geen magische toverformule, er zijn geen boekjes waardoor je in 1 klap lekkere babes je bed in "tovert". Er is enkel DAADKRACHT en dingen ondernemen.

a) zoek professionele hulp. Je bent niet gek, je bent geen psychopaat.. je hebt enkel hulp nodig. Dit wordt meestal vergoed. Ik loop ook bij een psycholoog en schaam me er totaal niet voor ofzo. Heb je hulp nodig.. dan heb je hulp nodig :)

b) Onderneem iets. Zoek iets waar je jezelf in kunt verliezen, een passie een hobby.. iets ubervets!! wordt interessant! Het voordeel is dat je nu iets hebt om te "demonstreren" of over te praten (nee, praat niet enkel over je eigen hobby, wordt geen vakidioot :D)

c) spreek iets vreindschappelijks af met vriendinnen of meiden zonder bijbedoeling. Ga met ze winkelen en laat hun iets leuks voor je uitkiezen qua kleding enz. Ook al heb je het niet nodig en prijs je jezelf als modegod, doe het toch maar voor het VRIENDSCHAPPELIJKE contact in een ONGESPANNEN sfeer :)

d) Sporten. Doe het niet voor een killerbody of die 6pack, eerder voor de stofjes die dan vrij komen en voor een goed gevoel en zelfvertrouwen :)

have fun en kom terug als je dit gedaan hebt, dan heb ik meer tips voor de PRAKTIJK :)

en KAP met boekjes als THE GAME en andere nonsens :') tijd voor praktijk i.p.v. lezen en nooit doen ^^
Boekjes als de THE GAME nonsens noemen. :')

Je moet lezen (theorie) en de praktijk uitvoeren!

Er bestaan magische formules. Het is je kansen vergroten. Dat ontkennen is het ontkennen van de menselijk psychologie.
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_150317927
Ik zou zeggen lees je eigen topics terug , bekijk de berg met tips en DOE er eens iets mee.Je Situatie gaat niet uit zichzelf veranderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2015 16:16:16 ]
pi_150317970
quote:
3s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef madeliefff het volgende:
Ik zou zeggen lees je eigen topics terug , bekijk de berg met tips en DOE er eens iets mee.Je Situatie gaat niet uit zichzelf veranderen.
Wow :s
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:22:42 #216
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_150318278
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Wow :s
ik heb al zovaak tips gegeven en anderen ook maar hij doet er niks mee. Lijkt wel alsof hij verwacht dat iemand anders het voor hem komt oplossen met 1 druk op de knop maar dat gaat helaas niet. Hij zal toch iets moeten doen om t te veranderen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:24:53 #218
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150318314
2012 :')
Er verschijnt vanzelf wel een nieuw topic van zijn hand als hij erover wil praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')