En dan die lachende Witteman ineensquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is deze post ook geacteerd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
nederlandse filmsdikke bagger alitjd, vreselijk acteerwerk
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben je het niet met me eens dan?
omdat ie nog onder mijn ctrl v stond dan...quote:
quote:- Te gast zijn schaatser Stefan Groothuis en zijn coach Jac Orie. De sprinter veroverde zondag in Calgary de wereldtitel op de 1000 meter.
- Journalist en schrijver Robert Vuijsje over zijn nieuwe boek Beste vriend. Eerder schreef hij de roman en bestseller Alleen maar nette mensen.
- Minister van Volksgezondheid Edith Schippers te gast.
nee is nieuwquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat met die nieuwe quotefunctie? Of was dat gister ook al?
Nope, dat was Kemkers..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Is dat die man van het verkeerde baantje
Moet je eens uitleggen wat er slecht is aan die 2 films.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]![]()
over smaakt valt niet te twisten zullen we maar zeggen
dat is hetzelfde als uitleggen waarom poep vies isquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens uitleggen wat er slecht is aan die 2 films.
Te makkelijk, volgens mij weet je gewoon niks concreets te verzinnen maar zeik je het af omdat het Nederlandse films zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als uitleggen waarom poep vies is
Skin. Robert de Hoog kan, als een van de weinigen, wel acterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb serieus nog geen één nederlandse film kunnen vinden waarbij het niet leek alsof de acteurs op een podium of toneel nepteksten stonden op te sommen. Dat is zó tenenkrommend.
Ja.. ja.. Dat is zo..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
We worden langer, dan is logisch dat we ook zwaarder worden...
is dat Edith logica?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
We worden langer, dan is het logisch dat we ook zwaarder worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je maar geen chips eten, word je ook niet langer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
We worden langer, dan is het logisch dat we ook zwaarder worden...
Kunnen ze nog meer patat kopen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef MilaNL het volgende:
Ik weet iets! Laten we heel veel geld weghalen bij sport en gezondheidszorg en het aan rijke huizenbezitters geven! Dat helpt vast!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef MilaNL het volgende:
Ik weet iets! Laten we heel veel geld weghalen bij sport en gezondheidszorg en het aan rijke huizenbezitters geven! Dat helpt vast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |