abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 22:42:43 #1
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_107422019
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever alone)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, gotta love her)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg)
BarrieButsers (fristi :7 )
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite)
Augustus_Thijs (Romein) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_107422104
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat is heul niet triest. Valentijnsdag is ook maar gewoon een feestdag en valt vaak midden in een werk/schoolweek. ;)
Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat het :') Serieus, kan me nooit zo heel veel schelen maar het is gewoon triest :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 30 januari 2012 @ 22:44:18 #3
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422120
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat daar juist de halve nerds zitten. :o En anders nodig je toch zo'n gast van aardswetenschappen(?) zelf uit. Stomme gast als tie bij een borrel niet komt. :P
In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_107422124
Valentijn. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 30 januari 2012 @ 22:45:08 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422164
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat het :') Serieus, kan me nooit zo heel veel schelen maar het is gewoon triest :P
Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_107422200
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:

[..]

In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw. :P
Oke wel leuk die diversiteit. :D
pi_107422222
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers. :P
Nja, dan moet je niet gaan :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 30 januari 2012 @ 22:46:26 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422229
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Valentijn. :')
Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij. :P
pi_107422261
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij. :r
  maandag 30 januari 2012 @ 22:46:59 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422263
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke wel leuk die diversiteit. :D
Nja, ik merk er niet zo heel veel van. Mensen van andere studies zie je vooral als je ergens heen loopt.
  maandag 30 januari 2012 @ 22:47:37 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422295
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij. :r
Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?
pi_107422316
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Valentijnsdag wordt ook geen feestdag, net als het suikerfeest, gelukkig :P
pi_107422426
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij. :P
Juist
  maandag 30 januari 2012 @ 22:50:59 #14
DM voor pokemon kaarten
pi_107422475
Suikerfeest :')
pi_107422538
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee. :P
  maandag 30 januari 2012 @ 22:53:10 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422591
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee. :P
Oké, ik vind dat prima, maar goed.
  maandag 30 januari 2012 @ 22:53:22 #17
DM voor pokemon kaarten
pi_107422598
oh ik heb respect voor alle culturen, maar suikerfeest werd op onze school altijd gebruikt :')
pi_107422609
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kost ze wel een vrije dag toch?
  maandag 30 januari 2012 @ 22:54:02 #19
DM voor pokemon kaarten
pi_107422633
Ik ben niet meer in die fase dat ik buitenlanders haat :P Ben nu totally cool (8>
pi_107422664
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben niet meer in die fase dat ik buitenlanders haat :P Ben nu totally cool (8>
Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!
  maandag 30 januari 2012 @ 22:55:42 #21
DM voor pokemon kaarten
pi_107422709
Zeer matige grap, kan er niet om lachen sorry oO<
pi_107422710
En het ergste is nog als ze twee dagen hebben met als ieder jaar terugkomende smoes "verkeerd in de agenda gekeken, zon kwam later of vroeger op" Of dit is niet met suikerfeest geen idee meer. :@
  maandag 30 januari 2012 @ 22:57:54 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_107422835
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
^O^
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!
Die is wel heel slecht. :P
pi_107422865
quote:
Heb er ook niks tegen hoor. Maar ook zeker niks mee. Mensen zijn mensen.

En bdh _O- _O_
Zal ze trouwens vast een vrije dag kosten maar ik bedoel meer studenten en scholieren die zo handelen.
pi_107422869
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef Muisraket het volgende:
Die is wel heel slecht. :P
Zo ben ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')