SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat hetquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is heul niet triest. Valentijnsdag is ook maar gewoon een feestdag en valt vaak midden in een werk/schoolweek.
In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat daar juist de halve nerds zitten.En anders nodig je toch zo'n gast van aardswetenschappen(?) zelf uit. Stomme gast als tie bij een borrel niet komt.
Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat hetSerieus, kan me nooit zo heel veel schelen maar het is gewoon triest
Oke wel leuk die diversiteit.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw.
Nja, dan moet je niet gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers.
Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij.quote:
Nja, ik merk er niet zo heel veel van. Mensen van andere studies zie je vooral als je ergens heen loopt.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke wel leuk die diversiteit.
Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij.
Valentijnsdag wordt ook geen feestdag, net als het suikerfeest, gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij.
Juistquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij.
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?
Oké, ik vind dat prima, maar goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.
Kost ze wel een vrije dag toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.
Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben niet meer in die fase dat ik buitenlanders haatBen nu totally cool
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die is wel heel slecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!
Heb er ook niks tegen hoor. Maar ook zeker niks mee. Mensen zijn mensen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |