SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat hetquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is heul niet triest. Valentijnsdag is ook maar gewoon een feestdag en valt vaak midden in een werk/schoolweek.
In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat daar juist de halve nerds zitten.En anders nodig je toch zo'n gast van aardswetenschappen(?) zelf uit. Stomme gast als tie bij een borrel niet komt.
Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is wel triest, en die kutverenigingen bij ons doen zoiets niet. Ik haat hetSerieus, kan me nooit zo heel veel schelen maar het is gewoon triest
Oke wel leuk die diversiteit.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In het gebouw waar ik zit heb je de échte nerds, de halve nerds en de wannabe-nerds. Wiskunde etc. is vrij zuiver, aardwetenschappen valt mee en sommige studies zijn bijna anti-nerd maar passen qua thema wel nog net bij het gebouw.
Nja, dan moet je niet gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. En ik denk dat ik bijna liever geen valentijnsborrel heb dan een borrel met D&D spelende zolderkamer FOK!kers.
Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij.quote:
Nja, ik merk er niet zo heel veel van. Mensen van andere studies zie je vooral als je ergens heen loopt.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke wel leuk die diversiteit.
Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij.
Valentijnsdag wordt ook geen feestdag, net als het suikerfeest, gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds wanneer is valentijn trouwens een feestdag? Nog even en suikerfeest hoort er ook bij.
Juistquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Het is een handige reminder dat je af en toe je vriend(in) kunt verrassen en vrijwel gegarandeerde seks, maar daar houdt het ook wel op volgens mij.
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen idee of het zo is, ik noem het in ieder geval zo. En wat is er mis met het suikerfeest?
Oké, ik vind dat prima, maar goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.
Kost ze wel een vrije dag toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Buitenlanders die vrij krijgen of nemen zonder consequenties, om suikerfeest te vieren. Dat is er mis mee.
Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben niet meer in die fase dat ik buitenlanders haatBen nu totally cool
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die is wel heel slecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig. Want er zijn twee dingen die ik haat: racisme en negers!
Heb er ook niks tegen hoor. Maar ook zeker niks mee. Mensen zijn mensen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zo ben ik.quote:
Nee, jij bent lief.quote:
Die is zowaar nog erger ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
net zoals: niet spotten met kanker mijn vader is gisteren van de trap gekankert.
zo ongelooflijk slecht ik ga er bijna van huilen hoe kut die grap gewoon is
Als student zijnde hoef je niet eens naar schoolquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ze trouwens vast een vrije dag kosten maar ik bedoel meer studenten en scholieren die zo handelen.
Ik als baby:quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, jij bent lief.(Klef maar wel de waarheid!
)
Geen werkgroepen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als student zijnde hoef je niet eens naar schoolAls ik wil ga ik nu niet en kom ik pas opdagen met m'n tentamens
Geen verplichtequote:
TM is 17 en student. En dus wel degelijk leerplichtig. Oke en nu hoor ik men al denken dat en mbo'er geen student is maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als student zijnde hoef je niet eens naar schoolAls ik wil ga ik nu niet en kom ik pas opdagen met m'n tentamens
You lucky bastard. Oh en btw deze babyluiaard is schattiger dan die puppies:quote:
fak die mensequote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TM is 17 en student. En dus wel degelijk leerplichtig. Oke en nu hoor ik men al denken dat en mbo'er geen student is maargoed.
MBO is inderdaad ook gewoon studeren.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
TM is 17 en student. En dus wel degelijk leerplichtig. Oke en nu hoor ik men al denken dat en mbo'er geen student is maargoed.
Klopt. En mensen op het mbo student of niet? I don't carequote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je daar nog een goed recept voor?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
You lucky bastard. Oh en btw deze babyluiaard is schattiger dan die puppies:
[ afbeelding ]
Kijk dan, die oogjes.
Geen idee, weet niet hoe dat daar werktquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
MBO is inderdaad ook gewoon studeren.
Uni net zo goed hoor, met halfbakken werkgroepen en zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe dat daar werktAls ik af en toe van Barrie hoor hoe ze je punten geven en dat alles verplicht is, dan is het kleuterschool
Daar heb ik niet van terug, als vleesetend persoon.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je daar nog een goed recept voor?
Luiaard.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Is dat echt een luipaard? Omg schattig!
Haha ik vond het er al totaal niet op lijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Luiaard.Dacht even dat ik het zelf verkeerd had getypt, sorry.
Bij ons is dat niet. En sommige uni's zijn erg kinderachtig.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uni net zo goed hoor, met halfbakken werkgroepen en zo.
Ouders van een meisje uit m'n klas hadden een dierenwinkel. Elke week vroeg ik of ze hamsters verkochten. 'Ja' zei ze. Toen vroeg ik 'hoe duur?'. '¤x,-' ik: 'per stuk of per kilo?'. Zij boosquote:[..]
Daar heb ik niet van terug, als vleesetend persoon.Godver nu zit ik allemaal schattige filmpjes te kijken i.p.v. te leren.
Oké, sommige werkgroepen zijn wel goed geregeld, maar die van deze periode was best flut.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons is dat niet. En sommige uni's zijn erg kinderachtig.Ik geef trouwens geen mening want boeit me niet of je mbo'ers student noemt of niet.
[..]
Ouders van een meisje uit m'n klas hadden een dierenwinkel. Elke week vroeg ik of ze hamsters verkochten. 'Ja' zei ze. Toen vroeg ik 'hoe duur?'. '¤x,-' ik: 'per stuk of per kilo?'. Zij boos
Ja, dat bedoel ik. Bij m'n zusje op het hbo ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij mij zijn ze anders tering streng met alles. Net kleuterschool dat wel.
Bij ons is het zo goed geregeld dat ik meestal vrijwillig op kom dagenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, sommige werkgroepen zijn wel goed geregeld, maar die van deze periode was best flut.En OMG!
![]()
quote:
Ben je vrij ofzo?quote:
Jep en soort van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je vrij ofzo?Hard aan 't leren?
Studieontwijkend gedrag zeker?quote:
Valt mee, het was gisteren na 3 uur 's middags veel erger.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt mee, het was gisteren na 3 uur 's middags veel erger.
Ik ben halverwege seizoen 2 van How I Met Your Mother en dat is veel als je bedenkt waar ik 3 dagen geleden was.quote:
Ik heb hetzelfde met Parks and Recreationquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 2 van How I Met Your Mother en dat is veel als je bedenkt waar ik 3 dagen geleden was.
Sog-series.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Parks and RecreationNew Girl was trouwens mijn sog-serie
Jij snapt mequote:
Yay, ik hoop wel dat de hoofdrolspeelster iets minder irritant wordt, want soms is ze een beeeetje te.quote:
Morgen New Girl toch? En Cougar Town, is dat voor mannen ook watchable?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Yay, ik hoop wel dat de hoofdrolspeelster iets minder irritant wordt, want soms is ze een beeeetje te.En nu nog wachten op een nieuwe Cougar Town en ik ben helemaal gelukkig.
Ik geloof het wel. En @ Cougar Town: de eerste afleveringen zijn voor niemand erg watchable, hebben de makers (waaronder Bill Lawrence) zelf toegegeven, de rest wel. Het gaat namelijk niet tot nauwelijks over cougars, maar meer over de vrienden en familie/extended family van een vrouw in de 40.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen New Girl toch? En Cougar Town, is dat voor mannen ook watchable?
Gemiste kans die serie als je het mij vraagt. Met zo'n naam in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. En @ Cougar Town: de eerste afleveringen zijn voor niemand erg watchable, hebben de makers (waaronder Bill Lawrence) zelf toegegeven, de rest wel. Het gaat namelijk niet tot nauwelijks over cougars, maar meer over de vrienden en familie/extended family van een vrouw in de 40.
Veel mensen hebben inderdaad een slecht beeld van de serie door de naam, die wordt mogelijk ook nog veranderd. Het eerste deel ging wel deels over cougars, dus toen klopte het wel, maar dat is er vrijwel helemaal uit gesloopt inmiddels en de serie is awesome! En een pleister op de wonde dat Scrubs al eeuwen voorbij is, want veel ex-Scrubs acteurs/actrices hebben even meegespeeld of zelfs één van de hoofdrollen (Christa Miller, queen of meanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Gemiste kans die serie als je het mij vraagt. Met zo'n naam in ieder geval
downloaden!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoiiiiiiii
New girl komt trouwens vanavond. Baal alleen dat je die aflevering niet online kan terug kijken.
Ik download alleen shit met virussen waardoor mn laptop crasht.quote:
Vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik download alleen shit met virussen waardoor mn laptop crasht.
[ afbeelding ]
I love youquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die horen niet voor niks in de keuken.
Ad rem!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die horen niet voor niks in de keuken.
quote:
Indien geen grap: trusten.quote:
En straks terugkomen zeker! Trustequote:
Het is de laatste tijd gewoon stilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ad rem!
Het is wel erg stil zo zonder DeJori.
Met die chick die je graag wil bouncen? Of durf je daar nog steeds niet mee te praten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heel de avond met chick gepraat, gaat ze nu met negers praten. Ja kanker dan op met je kanker hoofd gvd altijd wEer tzelfde eerst praten dan weer scijt hebben ja kk gewoon op
Ohj ben aangeschote meer nie haha maar dan nog, altyd tzelfde
Ik pas me redelijk snel aan qua niveau.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
Wat is dit nou weer voor een taalgebruik, kinders?
Deze opmerking is nog arroganter dan de mijne.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik pas me redelijk snel aan qua niveau.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die chick die je graag wil bouncen? Of durf je daar nog steeds niet mee te praten?
Ik bedoelde eerder qua taalgebruik dat je altijd van die negers hoort pratenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deze opmerking is nog arroganter dan de mijne.
Ik wil jou wel eens horen praten als je aangeschoten + emo bent. Mezelf niet overigens, aangezien ik dan (als ik al emo ben dus) nog wel ABN praat maar de grootste. emo. ever. word.
_!
Ik zal je maar geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder qua taalgebruik dat je altijd van die negers hoort pratenDus 100x kanker en woorden waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden
Hoeft me niet te geloven, maar je weet stiekem ook wel dat ik niet arrogant ben.quote:
hahaha alsof ik daar de ballen voor heb, kan er alleen maar op lopen creepen van een afstand zo kansloos ben ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die chick die je graag wil bouncen? Of durf je daar nog steeds niet mee te praten?
sorry meidquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Muisraket het volgende:
Wat is dit nou weer voor een taalgebruik, kinders?
Kans maak je wel, maar dan moet ze je eerst zien staat, en om dat te bereiken moet je iets zeggen tegen drquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja ik ben toch te pussy, zonder grap ik vind haar kk mooi alles enzo maar alle tijd dat ik naar haar kijk kijkt ze toch nooit naar mij, alsof ik uberhaupt enige kans maak
Gewoon doen, of iemand anders datenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja, ze zit in andere klas, en hoe moet ik haar uberhaupt aanspreken op school, ik zie geen enkele mogelijkheid tot contact behalve dat ik erop af stap maar zo zelfverzekerd ben ik niet ofzo![]()
![]()
![]()
ben toch aangeschoten dus kan wel handelen (quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen, of iemand anders daten![]()
En denk dat je moet gaan slapen want dit is niet goed voor je
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ben toch aangeschoten dus kan wel handelen ()
Maarja, fuck mij
uberhaupt zielig dat ik loop te janke op FOK maar beter hier dan in t echt
hahahaha i feel you bro, dan leer ik een leuk meisje kennen, heb ik hoop, lachen we samen, gaan we samen een terasje pikken, lopen we te lachen, gaat het heel goed vertellen we alles aan elkaar, ik hou van haar en dan vraagt ze me advies over haar crush JA TIEF DAN EEN EIND OP HOERquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HerkenbaarAch ooit komt het goed. Dan leer je een heel leuk meisje kennen, maken jullie veel plezier, kan je uren staren in haar helderblauwe ogen en dan zit je in de friendzone. Op dát moment kijk je terug naar nu en dan weet je dat het toen nog meeviel
![]()
Ik ga slapen, auf wiedersehen
Dit helpt inderdaad, been there, done that.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan nu wel stoer gaan praten maar zou het zelf ook niet durven. Het helpt wel om steeds meer mensen aan te spreken en uiteindelijk haar, serieus
Dit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kans maak je wel, maar dan moet ze je eerst zien staat, en om dat te bereiken moet je iets zeggen tegen dr
Je weet wat je te doen staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja, ze zit in andere klas, en hoe moet ik haar uberhaupt aanspreken op school, ik zie geen enkele mogelijkheid tot contact behalve dat ik erop af stap maar zo zelfverzekerd ben ik niet ofzo![]()
![]()
![]()
Ja maar mijn auto was bevroren en ik weiger te krabben dus moest ik zitten wachten tot hij ontdooit wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef Muisraket het volgende:
Lekker nog een dagje warm binnenzitten.
Hoezo weiger je te krabben? xD En ik zit weliswaar binnen, maar sterf van de rugpijn, dus echt veel beter heb ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar mijn auto was bevroren en ik weiger te krabben dus moest ik zitten wachten tot hij ontdooit wasNu wel lekker binnen met koffie
![]()
Omdat dat moeite is in de vroege ochtend en ik al zoveel hekel aan mijn leven heb door de kou alleen, dus krabben helpt daar niet bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo weiger je te krabben? xD En ik zit weliswaar binnen, maar sterf van de rugpijn, dus echt veel beter heb ik het ook niet.
Oh god, jij bent echt emo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat dat moeite is in de vroege ochtend en ik al zoveel hekel aan mijn leven heb door de kou alleen, dus krabben helpt daar niet bijEn rugpijn..? Pijnstillers?
Omgquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh god, jij bent echt emo!De laatste tijd zat ik bijna fluitend (!) op de fiets naar het station. Om tien voor 7 's morgens.
En neh, ik probeer pijnstillers zo lang mogelijk uit te stellen. Ik ben een bikkel.
![]()
hoe komt die rugpijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo weiger je te krabben? xD En ik zit weliswaar binnen, maar sterf van de rugpijn, dus echt veel beter heb ik het ook niet.
Te veel pijnstillers slikken is niet goed en de pijn zakt al iets.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:36 schreef shifto het volgende:
[..]
OmgNee, dan liever emo. zo vroeg op de fiets in de kou is erger dan zelfmoord
En pijnstillers gewoon pakken, tis niet verslavend ofzo en je bouwt ook geen resistentie op ofzo dus ben je lekker van de pijn af!
Verkeerde houding, als ik leer zit ik met mijn hoofd bijna op mijn boek.quote:
Ik had eerst iets zeer pijnlijks een aantal weken, maar moet geen pijnstillers, is echt slecht. En heb ook een rare houding met lerenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Te veel pijnstillers slikken is niet goed en de pijn zakt al iets.
[..]
Verkeerde houding, als ik leer zit ik met mijn hoofd bijna op mijn boek.
Volgens mij hebben meerdere studies juist aangetoond dat paracetamol gebruik (op normale basis, dus zeg 2x per maand) geen letsel toebrengt. Daar doe ik het wel voor hoor. Waarom met pijn zitten en je er "doorheen bijten" als het al 100 jaar niet meer hoeft?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
Voor de meeste pijnen is het voldoende om je er even doorheen te zetten. Enige keer dat ik pijnstillers pak is als ik koppijn heb tijdens een tentamen. Voor de rest probeer ik het te negerenIk eet en drink al genoeg rommel
Pijn is goed voor je, net als kou. Mensen kunnen nergens meer tegen, das echt ziekquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere studies juist aangetoond dat paracetamol gebruik (op normale basis, dus zeg 2x per maand) geen letsel toebrengt. Daar doe ik het wel voor hoor. Waarom met pijn zitten en je er "doorheen bijten" als het al 100 jaar niet meer hoeft?
Of ik doe iets verkeerd, of de nieuwe quote-dingen zijn raar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere studies juist aangetoond dat paracetamol gebruik (op normale basis, dus zeg 2x per maand) geen letsel toebrengt. Daar doe ik het wel voor hoor. Waarom met pijn zitten en je er "doorheen bijten" als het al 100 jaar niet meer hoeft?
Hoezo zou kou per se goed voor je zijn? En pijn heeft een boodschappersfunctie, maar als ik al 4 uur pijn aan het lijden ben is die boodschap echt wel overgekomen, als ik dan nog half sterf, pak ik echt wel een paracetamol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pijn is goed voor je, net als kou. Mensen kunnen nergens meer tegen, das echt ziek
Serieus, dat soort dingen zijn awesomequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
Hele verhalen hoe hij zich in de sneeuw moest ingraven op de noordpool om in een gat te slapen in een bevroren slaapzak
Ik had liever dood gegaan denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
"Kou is een emotie. Kun je uitzetten."
- Collega, ex korps-marinier.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef shifto het volgende:
Hele verhalen hoe hij zich in de sneeuw moest ingraven op de noordpool om in een gat te slapen in een bevroren slaapzak
Ik had liever dood gegaan denk ik
?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef bijdehand het volgende:
Ik krijg elke dag klappen op school
Degene naast wie ik zit slaat me altijd.quote:
Nouja! Met hem/haar ga ik eens een hartig woordje spreken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Degene naast wie ik zit slaat me altijd.
En maar zeggen dat je niet van staal bent, pff.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ze slaat niet hard ook al denkt ze van wel. Na elke klap zegt ze AUW en vraag ik: wat is er?De meeste klappen voel ik serieus niet
Ik heb liever niet dat mensen me slaan, ook niet als het babyklapjes zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Ik zal jou eens slaan met dezelfde kracht als dat zij mij slaat. En dan kijken of je het voelde Serieus, je voelt er niks van. En ik ben niet van staal hoor
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mensen me slaan, ook niet als het babyklapjes zijn.Mensen die dat wel doen krijgen een bitchslap.
Het is niet meer dan tikken met een vinger, serieus. En kan jij hard bitchslappen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mensen me slaan, ook niet als het babyklapjes zijn.Mensen die dat wel doen krijgen een bitchslap.
Nee, maar dat is wel teken dat ik het liever niet heb. En sommige mensen kunnen verdomd had met hun vinger tegen je aan tikken/meppen, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet meer dan tikken met een vinger, serieus. En kan jij hard bitchslappen?
Ik ben degene die dat hard kanquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel teken dat ik het liever niet heb. En sommige mensen kunnen verdomd had met hun vinger tegen je aan tikken/meppen, dus dat zegt niet zoveel.
Niet dat ik me kan herinneren, maar mijn geheugen is heel erg slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben degene die dat hard kanen bitch, ik heb je nooit geslagen toch?
Heel slecht ja. En ik heb dat nooit gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren, maar mijn geheugen is heel erg slecht.
Sorry nog daarvoor, toen je het zei herinnerde ik het me meteen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heel slecht ja. En ik heb dat nooit gedaanben niet zo ziek in mn hoofd xD
Ik ben het gewend van je, moet je niks om geven. Ik ben aan het sog'en op school, hoe triest. En ik vind slaan wel ziek, terugslaan nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoor, toen je het zei herinnerde ik het me meteen.En je hoeft niet ziek in je hoofd te zijn om een meisje te slaan. Maar ik ga weer even iets doen,
!
oh het was heel triestquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk en triest tegelijk![]()
Goeie instelling. Ik doe het ook zo. De enige keer dat ik een paracetamol pak is als ik echt zo'n zieke bonkende koppijn heb die gewoon niet te verdragen is, en dan alsnog meestal maar een halve ofzo. Voor de rest gewoon uitzitten. Meeste van die pijntjes is toch je eigen schuld dat je ze hebt, dus dan moet je de consequenties ook maar aanvaarden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
Voor de meeste pijnen is het voldoende om je er even doorheen te zetten. Enige keer dat ik pijnstillers pak is als ik koppijn heb tijdens een tentamen. Voor de rest probeer ik het te negerenIk eet en drink al genoeg rommel
Juist, meeste van die dingen zijn toch maar tijdelijk en je eigen schuld. Goede instelling, mijnheer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goeie instelling. Ik doe het ook zo. De enige keer dat ik een paracetamol pak is als ik echt zo'n zieke bonkende koppijn heb die gewoon niet te verdragen is, en dan alsnog meestal maar een halve ofzo. Voor de rest gewoon uitzitten. Meeste van die pijntjes is toch je eigen schuld dat je ze hebt, dus dan moet je de consequenties ook maar aanvaarden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik niet, paracetamols pakken voor t vaderland bij spierpijn en gewrichtpijn en koppijn, ik heb veel gewrichtpijn.
Maar het interesseert me geen ruk of ik er 1 of 2 naar binnen jens of wanneer of hoevaak
Pijn is fijn.quote:
Vooral in mijn geval is dat heel erg fijn. Maar nu moet ik weer weg, ga weer wat baby's opetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Pijn is gezond. Dan weet je dat je tenminste nog iets menselijks over hebt.
1e: Kiryama? 2e:quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral in mijn geval is dat heel erg fijn. Maar nu moet ik weer weg, ga weer wat baby's opeten
Kiriyama is hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1e: Kiryama? 2e:Al het lokaal gevonden?
Sorry, ik ben nu al mijn taalvaardigheden aan het steken in het onthouden van al die *^$@! afkortingen en termen. Da's echt het nadeel van bio, elk klein onding heeft een 'naam'. Voordeel: boeken met plaatjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kiriyama is het![]()
En nee, ga zo ff een rondje lopen
wat voor plaatjes? Ik kom een keer kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu al mijn taalvaardigheden aan het steken in het onthouden van al die *^$@! afkortingen en termen. Da's echt het nadeel van bio, elk klein onding heeft een 'naam'. Voordeel: boeken met plaatjes.![]()
Dit dus.quote:
Wat denk je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wat voor plaatjes? Ik kom een keer kijkenen dat leren is wel rot, dit weekend ontstress ik jou
Toch ga ik je ontstressen. En foto's van naakte mensen zie k op internet wel, maar van gare ziektes nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat denk je?En neh, is niet rot, ik zocht gewoon een slecht excuus voor mijn Battle Royale-faal.
Naakte mensen? Die juist niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toch ga ik je onstressen. En foto's van naakte mensen zie k op internet wel, maar van gare ziektes niet
Oh da's wel vetquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Naakte mensen? Die juist niet.(Behalve dode baby's met geboorteafwijkingen dan) Wel gare ziektes, micro-organismen, verduidelijkingen van processen, scheikundige structuren... En in mijn anatomische atlas foto's van anatomische preparaten (zoals bij Body Worlds alleen dan van minder dingen en minder spectaculair).
Doe je goed dan!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
MR![]()
![]()
![]()
Nou al mijn dagen zijn goed.
Bíjna alle.quote:
Behalve die met mijquote:
Dude.quote:
Hoi TFM!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
MR en BDH jullie zeggen niet eens hoi terug. Tfoe
Krijgt tie van het weekend nog wel seks?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dude.Wel als je zo gaat doen.
*Hap*
Moet je aan DeJori vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijgt tie van het weekend nog wel seks?
Hoe zit het eigenlijk tussen jou en KK? Is daar al iets gebeurd? En wat moet ik met toestemmening?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij zijn toestemmening nodig?
Gaat prima.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk tussen jou en KK? Is daar al iets gebeurd? En wat moet ik met toestemmening?
Ik bedoelde 'toestemmening'. En om je vraag te beantwoorden: nee, dat mag niet van zijn geloof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat prima.
En of je seks met handje mag hebben.
Niet zoveel, louter stomend hete seks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk tussen jou en KK? Is daar al iets gebeurd?
Niet eerst proefrit dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'toestemmening'. En om je vraag te beantwoorden: nee, dat mag niet van zijn geloof.
Nee. En net op het moment dat we besluiten dat we gaan trouwen, verlaat ik hem voor een studie *iets met kunst* in San Francisco.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee. En net op het moment dat we besluiten dat we gaan trouwen, verlaat ik hem voor een studie *iets met kunst* in San Francisco.
Snap je de referentie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Of ik ben te vaag, of we zitten op een ander punt. Als het laatste zo is, snap je hem over een tijdje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Leg dan nu uit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of ik ben te vaag, of we zitten op een ander punt. Als het laatste zo is, snap je hem over een tijdje wel.
Sorry, no can do. Kut, nu heb ik het al verpest.quote:
Jij zit hier bijna nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is dit nu weer, hij die het zo goed voor heeft met je krijgt ineens geen hoi bericht???
zit op mn tel, lees niet alles.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
MR en BDH jullie zeggen niet eens hoi terug. Tfoe
Waarheidquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tshm, wat voor excuus is dat nu jongedame??
Had ik wel door, dat van mij was ook niet serieus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zit op mn tel, lees niet alles.
Hoi bb, en mr: was een grapje
Sorry, mijn eeuwigdurende excuses.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben MR haar post aan het lezen dat ze in een hoekje aan het huilen is. Waarom denken mijn hersenen dan aan iets anders wat kan ''huilen''.
Het was beeldspraak.quote:
Beterrrrrrrrrrrr blijf nog even johquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
En ik kan echt niet uit dit topic blijven, te erg._!
Like I said:quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Net als je huilende vagina van laatst?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het was beeldspraak.
Hele, hele, hele verkeerde beeldspraak.
zooooo mooi datquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Net als je huilende vagina van laatst?
raket in dr muisquote:
Waarom reageert hier niemand op?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet zoveel, louter stomend hete seks.
Dacht dat het tussen ons zou blijven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom reageert hier niemand op?
Weer emo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Black sky, walk on this way awhile
Hard days, walk on the darkside
Black sky, black sky, find, try and refly
inspirerende lyrics, en jullie snappen m lekker tog nie
Waarom zoiets moois voor onszelf houden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht dat het tussen ons zou blijven?
Privé leven enzulks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zoiets moois voor onszelf houden?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Black sky, walk on this way awhile
Hard days, walk on the darkside
Black sky, black sky, find, try and refly
inspirerende lyrics, en jullie snappen m lekker tog nie
Proquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cause that's how I roll.
quote:
Damn womanquote:
Why?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow didn't see that one coming, what a miracle.
Ga je gang.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Waarom Engels/Duits als we ook Swahili kunnen praten?
koedesh kavali *klik klik* takoenkoequote:
Beetje wel hè. Trusten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
Het nieuwe quote-systeem zuigt trouwens. En ik ga slapen, morgen vroeg dag. Trusten!
zuigquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
Het nieuwe quote-systeem zuigt trouwens. En ik ga slapen, morgen vroeg dag. Trusten!
Ik telfort vanochtend al geweest, wil niet meerquote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo slecht heb ik ze nog nooit gezien_!
Ben je tussendoor naar huis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |