Wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Herhalingen all over the place, en jij neemt het op?
Zou jammer zijn als ze haar stem zou verzieken met sigaretten... Ik denk dat ik haar maar wat sterkers stuur.quote:
Wat een troll man. Alsof er geen meisjes van die leeftijd zonder (3!) onderkinnen zijn.quote:
En deze?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
AdeleWat een lekker wijf en ze kan zingen ook nog.
Dus gaat die op zoek naar een mod die het wel goed vindtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je vorige keer al gezegd dat het niet mocht.
Hij zou het gaan bespreken en in de TT staat tieten in dit topic. Lekker geloofwaardig weer die Jojoortjequote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Dus gaat die op zoek naar een mod die het wel goed vindt
Hoe bedoel je man? Heb hem lekker op mijn DVR'tje staan, reclames vooruitspoelen. Beter dan op m'n laptop kijken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Herhalingen all over the place, en jij neemt het op?
We do not forgive. We do not forget.quote:
Dik én roken kan echt nietquote:
Wat heb ik er mee te maken dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zou het gaan bespreken en in de TT staat tieten in dit topic. Lekker geloofwaardig weer die JojoortjeMeteen met kutnotes strooien zielig gedoe.
Ik bedoelde het zo van dat de herhaling ook overal online staat, maar via je tv kijken is inderdaad beter!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je man? Heb hem lekker op mijn DVR'tje staan, reclames vooruitspoelen. Beter dan op m'n laptop kijken.
Nah is ook niet leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
We do not forgive. We do not forget.
Maar dat over FireFox1 blijft wel leuk, hoe kan dat dan
Dat gleufje moet ze echt iets aan doen met plastische chir. ofzo. Voor de rest is ze wel mooi.quote:
Kiddo'squote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
Hells Angels bij P&W kiddo's.
Feyenoorders, nog gefeliciteerd. Kom komende week wel even buurten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |