Cheryl kan ook heel mooi zingen ..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die adele kan denk ik ook mooi worden als ze afvalt en ene kin operatie doet.
Die rotten juist op.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
I don't really give a shit als ik heel eerlijk ben. Rotten de Hell's Angels nou ook op of niet?
Idk.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
I don't really give a shit als ik heel eerlijk ben. Rotten de Hell's Angels nou ook op of niet?
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.quote:
Ga naar KPD danquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stevenzenl het volgende:
Oh, ik wist niet dat ik op het EO Jongeren forum beland was?
Tja... hij zei inderdaad letterlijk dat Google dit subforum niet volgt en het dus geoorloofd is. Al weet ik niet wat de interne regelgeving hierover is op Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Ik heb je vorige keer al gezegd dat het niet mocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Nee niet! Je zou het gaan overleggen achter de schermen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je vorige keer al gezegd dat het niet mocht.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat gleufje komt doordat haar vader er te vaak met zijn piemel tegenaan gepetst heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |