Jezus.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wie heeft gezegd dat tieten wel mag dan?
Ze schijnt ook een lampje te zijn geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je blijft een jood he. Hij moet z'n frustraties van alledag ergens op kwijt schelden.
Ik was even aan het broeden op een goede quote. Maar je was me voor.quote:
Happel dacht dat het wel kon. Omdat dat Google gezeik hier uit zou staan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wie heeft gezegd dat tieten wel mag dan?
Even schoonmaken denk .. had ik ook last van.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op die van mij komen vliegen af.
Boerenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Ze schijnt ook een lampje te zijn geweest
Verbaast me niks.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg, m'n TT was dat er géén tieten in dit topic stondenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel dacht dat het wel kon. Omdat dat Google gezeik hier uit zou staan.
Toen kwam GGM die zegt dat het besproken moet worden. En vervolgens is er niets concreets gezegd door niemand en staat er MET TIETEN in de TT.......
En een mof.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Idd niet duidelijk, maar ik ga het even navragen dan...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel dacht dat het wel kon. Omdat dat Google gezeik hier uit zou staan.
Toen kwam GGM die zegt dat het besproken moet worden. En vervolgens is er niets concreets gezegd door niemand en staat er MET TIETEN in de TT.......
Bemoei je met je knikkers haagse sjonnie.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verbaast me niks.
Hé Stokstaart, niet zo frusti doen man. Je hebt net dé wedstrijd van de afgelopen vijf jaar gespeeld, niet zo negatief.
Hehe. Tot over een paar dagen in het Feijenoordtopic.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bemoei je met je knikkers haagse sjonnie.
Mag ook niet in dit topic.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Idd niet duidelijk, maar ik ga het even navragen dan...
(Ik dacht dat het namelijk nergens mocht behalve in KPD ofzo)
Jongah dat kennen wij tog nie zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jojoor, heb je gingers in je groep?
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongah dat kennen wij tog nie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |