Zit je wel in het goede topic?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Mishu het volgende:
Iedereen haat me. Heeft vandaag iemand op school gezegd. En ze willen dat ik nooit meer terugkom. En dat is nou de uni.
Ik heb me nog nooit zo laag gevoeld.
Dat staat in art. 7:271 lid 5 sub a. BWquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:09 schreef vincm het volgende:
Huurgenot aangetast door hoge prijs en laag aantal m² is natuurlijk onzin, dat wist ze van tevoren al.
Als het een contract voor een onbepaalde tijd is, is de betaaltermijn ook het opzegtermijn (bv. 1 maand), maar ik weet niet in welke wet en artikel dat staat. Je zou op basis daarvan dus een brief aangetekend kunnen versturen naar de verhuurder waarin ze de huur opzegt met inachtneming van het wettelijke opzegtermijn.
Doe dat aan het einde van een kalendermaand, dan zit je 'maar' 4 weken met een zure verhuurder. Vandaag lukt dat niet meer, dus als je het eind februari doet moet ze per 1 april weg zijn.
Je kan ook de huurcommissie inschakelen of de huurprijs wel redelijk is. Dat kost een paar tientjes, maar een eventuele prijsverlaging is bindend. Ik weet niet of zij ook rekening kijken naar overlast van ongedierte. Of dat voor die 2 maanden nodig is moet je zelf bepalen.
Ok, waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Mishu het volgende:
Iedereen haat me. Heeft vandaag iemand op school gezegd. En ze willen dat ik nooit meer terugkom. En dat is nou de uni.
Ik heb me nog nooit zo laag gevoeld.
Sssst, de universitaire studentenhuismuizen lezen hier mee!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede topic?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef Greaser het volgende:
Huurgenot is aangetast door muizen
Huurgenot is aangetast door de hoge vraagprijs en weinig m2
Huurgenot is aangetast door een niet erg meewerkende huurbaas
Oh man, bedankt voor het lachmomentje van de dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |