Nu maar hopen dat hij zijn lederhosen draagt en een parodie op Van Gaal weggeeft. Mijn invitatie is namelijk nooit aangekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
en de rest staat onder het balkon hopend op een glimp van de grote man![]()
quote:
Absoluut,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nationale feestdag dit voor ons als VI HOOLIGANS
Eventueel kan je die video's ook spiegelen? Dat heb ik ook met andere video's gedaan waar copyrights op waren. Misschien worden ze dan niet automatisch geblokkeerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Absoluut,
Aan de andere kant moet RTL deze feestdag een beetje verpesten door de nieuwe VI filmpjes op Youtube te blokken
Maar heb al weer zin in vrijdag met Schelvecchio
Dus youtube herkent zelfs korte fragmenten die je uit een mp4 hebt geknipt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Absoluut,
Aan de andere kant moet RTL deze feestdag een beetje verpesten door de nieuwe VI filmpjes op Youtube te blokken
Maar heb al weer zin in vrijdag met Schelvecchio
Als Willem naar voren leunt en op een gegeven moment weer met zijn rug naar terug naar de stoel, dan trilt zijn kop altijd.quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eventueel kan je die video's ook spiegelen? Dat heb ik ook met andere video's gedaan waar copyrights op waren. Misschien worden ze dan niet automatisch geblokkeerd.
Alleen gaat dan de helft van de comments wel daarover ipv over de inhoud.
Ook hoe hij dat op het einde uitspreekt: "Wakker worden ... mensen".quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Willem naar voren leunt en op een gegeven moment weer met zijn rug naar terug naar de stoel, dan trilt zijn kop altijd.
Dat doet die bamihap altijd.Vreemde trekjes.
@21 seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in de good old daysquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh wat?Genee zit normaal toch aan de linkerkant van de tafel
quote:Jan de Koffieman denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterreusje zijn 'Doe uit het licht en weg die club' is gestolenquote:
:jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dus youtube herkent zelfs korte fragmenten die je uit een mp4 hebt geknipt?
quote:Johan Derksen zou graag voor John de Mol werken. Zijn afspraken met RTL verhinderen echter een overstap naar SBS. Dat zegt de voetbalanalist op 3FM. Derksen heeft wel gepraat met De Mol. “Wilfred Genee en ik hebben vorig jaar met John gesproken en wij hebben heel veel bewondering voor John. Het is een geweldige kerel en we zouden dolgraag bij hem werken, maar wij kunnen niet weggaan bij RTL. Dat zou heel onfatsoenlijk zijn, want we hadden daar al afspraken gemaakt.“
Toch was De Mol ook dingen van plan, waar Derksen niet veel zin in had. “John wilde ook wat dingen doen waar ik mezelf te oud voor voelde. Een soort Barend & Van Dorp heb ik bijvoorbeeld geen zin meer in. Dan moet ik ‘s avonds om elf uur de minister van Buitenlandse Zaken de laatste waarschuwing geven.”
“Laat mij maar lullen over de rechtsbuiten van FC Twente“, besluit hij.
Eensch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik John de Mol was, en ik wilde miljoenen investeren aan voetbal om Veronica een betere zender te maken, zou ik gewoon niet de eredivisie rechten kopen, maar de rechten van Johan en Wilfred.
Of beide. Het pluspunt zou dan zijn dat ze in VI gewoon gratis fragmentjes kunnen pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik John de Mol was, en ik wilde miljoenen investeren aan voetbal om Veronica een betere zender te maken, zou ik gewoon niet de eredivisie rechten kopen, maar de rechten van Johan en Wilfred.
Gewoon toch rechtermuisknop, en dan link opslaan als... ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:53 schreef Stofje het volgende:
Kun je die mp4tjes ook downloaden eigenlijk? M'n internet gaat 's avonds de laatste tijd vreselijk traag, kan ik die vrijdag-aflevering nog even zonder problemen kijken.
Hoe moet je ze anders bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:53 schreef Stofje het volgende:
Kun je die mp4tjes ook downloaden eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |