Wat een geniaal gifje is dat toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn juist de beste maten!
[ afbeelding ]
Die man heeft met niemand chemie en dient zo snel mogelijk in te slapen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:30 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Vond het ook een zeer matige show in tegenstelling tot die van vrijdag. Komt denk ik toch door Willem. Hij heeft geen enkele chemie met Gijp en Genee.
Had hem iig vrolijker verwacht na dit kut weekend, maar hij was alweer chagrijniger dan vorige week.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die man heeft met niemand chemie en dient zo snel mogelijk in te slapen.
"Dat zeg ik" is ook al verdwenen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zit nu wat oude afleveringen terug te kijken, lekker man. Maar wat ik werkelijk niet snap, waarom is dat item 'Uitgelicht' weg? Dan rolde ik soms wérkelijk waar van de bank af man! Heerlijk. Maar dat is er niet mee hé. Denk ik bij mezelf, waarom doen ze dat weg? Laat gaan man, is toch hartstikke lekker?!
Het is veruit de meest onbeschofte en ongemanierde persoon ooit in het programma.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had hem iig vrolijker verwacht na dit kut weekend, maar hij was alweer chagrijniger dan vorige week.
quote:
Maar dat heeft te maken met een sponsor. 'Uitgelicht' was echt baas, snap niet waarom dat weg is.quote:
Gamma 1 van de sponsors die Genee zelf had geworven om VI te kunnen laten voortbestaan. Dat blijft ook wel een geweldig verhaal, welke presentator gaat nou zelf naar sponsors opzoek om zijn programma te redden omdat de zenderbaas het niet meer in je ziet zittenquote:
Neuh die had dan wel ipv Van Gangelen naar de SBS groep gegaan rondom Oranje wedstrijden. Dat is als SBS het hele VI format gewoon niet had overgekocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef DrDentz het volgende:
Dan was de carrière van Genee misschien wel als een nachtkaars uitgegaan, als hij die sponsoring niet rond kreeg. Nu is hij de gevierde anchorman in televisieland met zijn gouden ring.
quote:
hij moet soms ook gewoon lachenquote:
en de rest staat onder het balkon hopend op een glimp van de grote manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eckte zijn uitgenodigd voor het feestje van Johan vanavond.
Vrijdag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef anoukane het volgende:
Komt Emiel S. nog een keer aan tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |