Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar Guidetti komt dus wel in SIF?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn god, wat voor punt had je vroeger bij begrijpend lezen op de basisschool?
Bas!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar Guidetti komt dus wel in SIF?
je hoeft niet eens het topic te lezen, alleen de titelquote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Fifut het volgende:
[..]
linkje hebben?quote:
doe maar.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hoeft niet eens het topic te lezen, alleen de titel
[..]
linkje hebben?
Nee, dat is nooit bekend op maandag.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Fifut het volgende:
[..]
Hou je in Bas! TOTW komt altijd pas op woensdag!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef Fifut het volgende:
Ik snap het niet maar typisch zielige fok mensjes zijn weer aanwezig
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef Fifut het volgende:
Jep!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hoeft niet eens het topic te lezen, alleen de titel
[..]
linkje hebben?
Nee, jij kan gewoon niet lezen blijkbaar. Ik zou me echt schamen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef Fifut het volgende:
Bronze. Dat is Brons in het Nederlands.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eFzy8KHvbcIEp
there ya go
fixedquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Fifut het volgende:
Als iemand dat nou gewoon normaal zegt, maar nee de losers van de samenleving de mensen die kunnen lezen denken weer dat ze stoer zijn
Deze reactie zegt meer over jou hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Fifut het volgende:
Als iemand dat nou gewoon normaal zegt, maar nee de losers van de samenleving denken weer dat ze stoer zijn
o wacht, lezen is niet mijn sterkste punt. ik dacht silver/zilverquote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bronze. Dat is Brons in het Nederlands.
Behoorlijk aan de silver kant voor een bronze teamquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eFzy8KHvbcIEp
there ya go
we zullen het er maar op houden dat ik eroverheen heb gelezenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behoorlijk aan de silver kant voor een bronze team
Hij zit bij mij in de klas!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze reactie zegt meer over jou hoor
Respect dat je daarvoor uit durft te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij zit bij mij in de klas!
Begrijpend lezen. Net iemand de les geleerd.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zullen het er maar op houden dat ik eroverheen heb gelezen
Oke, doei.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Fifut het volgende:
Even eerlijk het grote deel van de mensen op dit forum is zo zielig en hebben totaal geen leven, waardoor ze zichzelf beter en stoer voelen door anderen op spelfouten te corrigeren en af te kraken als je iets fout leest of begrijpt. Ik vind dit het meest trieste en sneue volkje ooit, sorry mensen.
Touchéquote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Fifut het volgende:
Even eerlijk het grote deel van de mensen op dit forum is zo zielig en hebben totaal geen leven, waardoor ze zichzelf beter en stoer voelen door anderen op spelfouten te corrigeren en af te kraken als je iets fout leest of begrijpt. Ik vind dit het meest trieste en sneue volkje ooit, sorry mensen.
Cliffs?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Hahaha lol dikke fittie in het andere fifa topic
Geen idee, praat amper met hem.quote:
Scheer je weg, tuigquote:
heb je eigenlijk al antwoord op je vraag?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef Fifut het volgende:
[..]
Zegt een vent van 30 met een pikachu facebook afbeelding
Je vergeet Marokkaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef Fifut het volgende:
[..]
Zegt een vent van 30 met een pikachu facebook afbeelding
Gevoelige snaar geraakt? Je herkent jezelf een beetje te erg in dat stukje zeker?quote:
Als je niet doorhad dat het een trollpost was is er ook iets mis met je eigen sociale intelligentiequote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef Fifut het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Je herkent jezelf een beetje te erg in dat stukje zeker?
Al kan je zelf ook niet fatsoenlijk typen.
Ik lees nog gewoon mee, maar heb dit jaar amper tijd gehad nog om me er echt op te stortenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fenomeno ruikt een fittie en is ineens terug?
JIj hebt ook IF Silva er naast toch? Als Steek of Buffon IF wordt dan is het nagenoeg onpasseerbaarquote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben even een avondje sporten en de hel is weer los gebarsten. Zometeen nog maar een paar potjes met IF Chiellini spelen, wat een baasch!
Ja er moet eigenlijk een kinderslot op deze reeksquote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben even een avondje sporten en de hel is weer los gebarsten. Zometeen nog maar een paar potjes met IF Chiellini spelen, wat een baasch!
Ja heb nu Taiwo - IF Chiellini - IF Silva - Maicon. Met IF Boateng en SIF Marchisio daar voor als CDMs. Ik zou in principe SIF Silva kunnen halen maar bewaar m'n coins voor een aanvaller.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JIj hebt ook IF Silva er naast toch? Als Steek of Buffon IF wordt dan is het nagenoeg onpasseerbaar
Op de PS3 is IF Silva iets van 650K. IF Pazzini is een goede spits trouwens. Kopsterk, dus een zekerheidje naast Ibra voor als je de bal hoog voor geeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja heb nu Taiwo - IF Chiellini - IF Silva - Maicon. Met IF Boateng en SIF Marchisio daar voor als CDMs. Ik zou in principe SIF Silva kunnen halen maar bewaar m'n coins voor een aanvaller.
Heb IF Silva wel ech top een goed moment gekocht, had hem voor 300k en ik zie hem nu weer voor 400k gaan.
Heeft iemand ervaring met IF Pazzini? Wil hem op zich wel even proberen op de plek van Pato, maar de stats van Pato spreken me eigenlijk veel meer aan.
Het wordt tijd dat Milan hem een +all healing card geeft. Ik heb denk ik liever een IF Cissé, dat zou pas een dodelijke combinatie zijn.quote:
Ik vraag me af of ik de enige ben die eerst dacht dat het een Frans woord wasquote:
ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik de enige ben die eerst dacht dat het een Frans woord was
Maar wat is in het andere fifa topic dan?
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ik ookrela-vond las ik eerst!
Winnen met penalty's in finales ook!quote:
Het lijkt ook net of er een streepje op de E staat.quote:
Toevallig steeds de eerstvolgende wedstrijd na een quit van je tegenstander?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Nu al de 4e keer dat hij vandaag vast loopt in dat laad scherm. Wil ik net met IF Pazzini gaan spelen
Ik zag die kerel en dacht gelijk renaissance ofzoiets en toen dacht ik dat het een frans woord wasquote:Op maandag 30 januari 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het lijkt ook net of er een streepje op de E staat.
Sickquote:Op maandag 30 januari 2012 22:13 schreef laucas het volgende:
Ben al mijn zooi aan het verkopen om coins over te zetten naar de 360 maar ik zag dat ze Ben Arfa aan het pricefixen zijn? (+200K nu).
Paar rijke confetti boys hebben er een aantal in bezit denk ik? Staan er ook best weinig op.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sickik heb er 1 voor 110K gekocht 2 weken terug. Zou wel nice zijn, ik stap denk ik toch terug naar de gewone
Jij dacht zei toen nog dat hij 30/35K zou worden!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sickik heb er 1 voor 110K gekocht 2 weken terug. Zou wel nice zijn, ik stap denk ik toch terug naar de gewone
Confettiboys.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Paar rijke confetti boys hebben er een aantal in bezit denk ik? Staan er ook best weinig op.
Gewone is al goed genoeg ja en past perfect in mijn budget BPL team.
Ja maar door die klere fanboy's is die 50K goedkoopst geworden en dat maar heel evenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij dacht zei toen nog dat hij 30/35K zou worden!
Jonge, staan gewoon voor 130K binquote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Paar rijke confetti boys hebben er een aantal in bezit denk ik? Staan er ook best weinig op.
Gewone is al goed genoeg ja en past perfect in mijn budget BPL team.
quote:
Daardoor kwam ik het filmpje tegen jaquote:
que? Zie er geen voor onder de 200K staan hier op de App (PS3 heh)?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, staan gewoon voor 130K bin
Vandermar is xdoos!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef laucas het volgende:
[..]
que? Zie er geen voor onder de 200K staan hier op de App (PS3 heh)?
Zal wel weer aan het buggen zijn.
Ik kijk xboxquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef laucas het volgende:
[..]
que? Zie er geen voor onder de 200K staan hier op de App (PS3 heh)?
Zal wel weer aan het buggen zijn.
Zijn totaal is nu -20?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef laucas het volgende:
[..]
No shit sherlock
-1 begrijpend lezen vandermar
Hij lijkt Fifut wel joh.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef laucas het volgende:
[..]
No shit sherlock
-1 begrijpend lezen vandermar
Kom dan alle 3 morgen, fittiequote:
Is hij in IRL ook zijn badass in het klaslokaal?quote:
Typ ik die shit helemaal uit. Krijg ik geen eens een reactie.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb al weer een ander idee. ( Ik houd die ander wel hoor) :
4312:
Elyoubaasi Up King
Hopelijk IF Huseklepp
Koren Diop Kouyate
Jokic Suler Kanu Opare
Copa
noor noor
noor
sloveen sengalees sengalees
sloveen sloveen braziliaan ghanees
ivoorkust
De Denemarkenversie doe ik wel weg!
Hij is wel chill hoor!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij in IRL ook zijn badass in het klaslokaal?
Reactie!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Typ ik die shit helemaal uit. Krijg ik geen eens een reactie.
Barry Copa is wel een clown..althans..dat was hij vorig jaar. Wel leuke wedstrijden met mijn Ivory Coast team toenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Typ ik die shit helemaal uit. Krijg ik geen eens een reactie.
Dat heb ik hier wel vaker..wil al helemaal niet weten hoe Toef zich soms voelt..die man is meer dan 2 keer zo oud als die GeeftJeEnergie ofzoietsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Klaslokaalik krijg echt het gevoel dat ik al de pensioensleeftijd nader (dat is natuurlijk ook zo) op deze manier
Neejoh, hij is geweldig!! Ik had hem al in een ander team en hij is echt goed!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barry Copa is wel een clown..althans..dat was hij vorig jaar. Wel leuke wedstrijden met mijn Ivory Coast team toen
Heb vandaag trouwens een paar FIFA 11 spelers verkocht voor 45K FUT 12 coins
Bijna 3x zelfsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier wel vaker..wil al helemaal niet weten hoe Toef zich soms voelt..die man is meer dan 2 keer zo oud als die GeeftJeEnergie ofzoiets
Wat voor spelers eigenlijk heb ik nog wel wat goede?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barry Copa is wel een clown..althans..dat was hij vorig jaar. Wel leuke wedstrijden met mijn Ivory Coast team toen
Heb vandaag trouwens een paar FIFA 11 spelers verkocht voor 45K FUT 12 coins
Die TOTY spelers van vorig jaar zijn wel aardig wat waard schijnbaar..ik had Buffon en Cavani. Gebruik ze sowieso niet en voor Generations boeien ze me ook niet hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor spelers eigenlijk heb ik nog wel wat goede?
Hij is 30 toch?quote:
Hij schijnt een stuk beter te zijn dan zijn versie van vorig jaar als ik het zo lees op de foraquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
1e wedstrijd met Pazzini, begon niet al te lekker. Ging met 0-1 de rust in. Na de rust maakt Ibra de gelijkmaker en een paar minuutjes later kopt Pazzini een bal erin. Hij kwam perfect voor z'n man uit, dat zie je niet al te vaak. In de 90e minuut scoorde hij ook nog de 3-1 en was MotM. Geen verkeerd debuut dus
Ik dacht 33 ofzoquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht 33 ofzo
Deze stond bij suggesties TOTW
RB: Dick 68>74. Epic name and 2 goals at RB.
Torino zijn die vorige seizoen weer gedegradeerd? Wist ik niet eensquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Uruguay team, 11 competities. Of ik zie iets over het hoofdHeel goedkoop zal het niet zijn
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht 33 ofzo
En die andere dude is 14 toch? 3x 14 zit niet echt in de buurt bij 33 nog steedsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht 33 ofzo
Ik dacht 13quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die andere dude is 14 toch? 3x 14 zit niet echt in de buurt bij 33 nog steeds
Nice. Die Sanchez is echt naaarrrrrr om tegen te spelenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Uruguay team, 11 competities. Of ik zie iets over het hoofdHeel goedkoop zal het niet zijn
Gaat wel ten koste van de LM positie, maar die is minder belangrijk. Had daar eerst een speler van Jaguares ofzo, alleen dan kon je in de spits alleen 1 bronze kwijt ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Die Sanchez is echt naaarrrrrr om tegen te spelen
En Sevilla Caceres en een andere rechtsback? Dan kan je Cavani voorin kwijtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van de LM positie, maar die is minder belangrijk. Had daar eerst een speler van Jaguares ofzo, alleen dan kon je in de spits alleen 1 bronze kwijt ofzo.
of Forlan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Sevilla Caceres en een andere rechtsback? Dan kan je Cavani voorin kwijt
Cavani is als spits wel een stuk beter dit jaarquote:
Enige andere mogelijkheid is dan Silva van Ajax RBquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Sevilla Caceres en een andere rechtsback? Dan kan je Cavani voorin kwijt
Ik ging uit van 13 bij GJEquote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet![]()
2 x 14 = 28
3 x 14 = 42
2,5 x 14 = 35.
Dus Tim zat dichterbij
Afwachten dus of GJE 13 of 14 isquote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ging uit van 13 bij GJE
3x13 =39
2x14 =28
39-34= 5
34-28= 6
Ik zit dichterbij
Dan heb jij al kleinkinderenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar, op je 34e post je hier nog steeds.
Ik hoop het eerlijk gezegd niet!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar, op je 34e post je hier nog steeds.
Jawel, beetje in klaagbaak over je vrouw lopen jankenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop het eerlijk gezegd niet!
Nou, als ik zoveel fifa blijf spelen en hier hangen, krijg ik niet eens kinderen. of ze moeten bezorgd worden.quote:
IF Cissé wordt lastig denk ik (voor Serie A althans), die is naar QPR getransferdquote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, IF Pazzini is wel een blijvertje. Althans tot er een IF Cissé, IF Pato of SIF Miccoli komt
Zeevissen in Thailandquote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, of naar Thailand op vakantie
Is dat er al door dan? Volgens mij nog niet, gewoon hopen dat het op het laatste moment niet door gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
IF Cissé wordt lastig denk ik (voor Serie A althans), die is naar QPR getransferd
oja, zeevissenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeevissen in Thailand
Of kennen jullie dat topic in klaagbaak niet?
Guapo topicsquote:
Jij raakt door je opties heen ja?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik raak een beetje door mijn opties heen, er moeten meer IFs komen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij raakt door je opties heen ja?Je speelt ook al 2 jaar lang met hetzelfde team
Haha, tja wat de boer niet kent... Mijn team is niet veel veranderd nee, behalve 433 -> 4222. Ik mis Totti wel in deze opstelling maar ik vrees dat ik hem met die pace echt niet kan gebruiken in deze formatie, dat is een echte CF.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij raakt door je opties heen ja?Je speelt ook al 2 jaar lang met hetzelfde team
IF Cavani kan ook, heb je tenminste wat om voor te sparenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, tja wat de boer niet kent... Mijn team is niet veel veranderd nee, behalve 433 -> 4222. Ik mis Totti wel in deze opstelling maar ik vrees dat ik hem met die pace echt niet kan gebruiken in deze formatie, dat is een echte CF.
Kan natuurlijk ook hopen op een SIF ST Lavezzi
Als ik 565k bij elkaar ga sprokkelen kan ik net zo goed doorsparen voor IF Ibra.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Cavani kan ook, heb je tenminste wat om voor te sparen
Misschien is IF J. Cesar wél beter? De gewone Cesar is waardeloos, maar zijn stats zijn toch wel aardig geboost.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Tja, ik ben ook bezig met IF Ibra bij gebrek aan ander IF's. Steek of Buffon zou echt geweldig zijn
Robinho en Di Natale switchen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik raak een beetje door mijn opties heen, er moeten meer IFs komen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Robinho en Di Natale switchen.
IF Balotelli voor Ibrahimovic
De gewone Cesar wat kut. dus eigenlijk koop je dan een upgrade van een kut.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien is IF J. Cesar wél beter? De gewone Cesar is waardeloos, maar zijn stats zijn toch wel aardig geboost.
Heb de IF even gehad, maar weer verkocht zonder te spelen om IF Suarez te kunnen halen.
Is wel voor 450k te krijgen volgens mij. Is nog redelijk verschil met 800+ kquote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik 565k bij elkaar ga sprokkelen kan ik net zo goed doorsparen voor IF Ibra.
Ik zou trouwens Sneijder op de plek van Robinho kunnen zetten, die kan daar waarschijnlijk ook wel prima uit de voeten. In mijn 433 stelde hij wel echt teleur.
Klopt. Beter dan kut dus. je weet niet hoe veel beterquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gewone Cesar wat kut. dus eigenlijk koop je dan een upgrade van een kut.
Je bent bij beide wel de lul als er een SIF komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is wel voor 450k te krijgen volgens mij. Is nog redelijk verschil met 800+ k
En heel ergquote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent bij beide wel de lul als er een SIF komt.
Haha, dat is niet overtuigend genoeg, heb de gewone geprobeerd, en Stekelenburg is vele malen beter. Denk dat ik zo de ps3 nog even aan ga slingeren, even kijken hoe SIF Nene speeltquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Beter dan kut dus. je weet niet hoe veel beterWorth trying zou ik zeggen, had hem al bijna geprobeerd.
Dat is zo chill aan 74 IF Silvers. Die stijgen alleen maar eigenlijk!quote:
Dude, je hebt toch wel 150k coins over om het even te proberen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat is niet overtuigend genoeg, heb de gewone geprobeerd, en Stekelenburg is vele malen beter. Denk dat ik zo de ps3 nog even aan ga slingeren, even kijken hoe SIF Nene speelt
Sky Italiaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Rijst het volgende:
![]()
'Transfer Sneijder naar Manchester City in de maak'
Ik hoop dat hij naar United gaan. Echt een goed team hebben ze dan weer. Ze missen gewoon imo 1 topmiddenvelder!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef Rijst het volgende:
![]()
'Transfer Sneijder naar Manchester City in de maak'
Mooi.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat ik te veel op Fok! zit.De toetsweek is hier net afgelopen en ik had alleen maar 7'ens terwijl ik echt niet super veel gedaan heb ofzo. Maar nu heb ik sinds de toetsweek (een week geleden) echt niks meer gedaan. Alleen maar gespijbeld.
2 keer naar Snowworld geweest, 20 uur tennis gekeken ofzo, en veel te veel op Fok! gezeten. Gek genoeg niet eens zo veel fifa, wel webapp trouwens.
De verleiding is grootquote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat ik te veel op Fok! zit.De toetsweek is hier net afgelopen en ik had alleen maar 7'ens terwijl ik echt niet super veel gedaan heb ofzo. Maar nu heb ik sinds de toetsweek (een week geleden) echt niks meer gedaan. Alleen maar gespijbeld.
2 keer naar Snowworld geweest, 20 uur tennis gekeken ofzo, en veel te veel op Fok! gezeten. Gek genoeg niet eens zo veel fifa, wel webapp trouwens.
Stijn de moraalridderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De verleiding is grootGewoon braaf naar je belangrijke lessen gaan, anders wordt het veel te makkelijk om niets meer te doen in je leven. Engels/natuurkunde/economie, beetje welke kant je heen gaat. Dat je maatschappijleer mist op vrijdag het 8e uur wordt je wel vergeven later.
Over een week is dit weer over hoor, maar heb altijd van die fases na een goede toetsweek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De verleiding is grootGewoon braaf naar je belangrijke lessen gaan, anders wordt het veel te makkelijk om niets meer te doen in je leven. Engels/natuurkunde/economie, beetje welke kant je heen gaat. Dat je maatschappijleer mist op vrijdag het 8e uur wordt je wel vergeven later.
Beetje de jeugd van tegenwoordig op de rails houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stijn de moraalridderje hebt wel gelijk though...
héhé, we schelen maar 2 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje de jeugd van tegenwoordig op de rails houden
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
héhé, we schelen maar 2 jaar ofzo.![]()
Kent die is een zittenblijver hi-ha-ho!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar Kent, dit is al de tweede keer, dus in principe mag je het dit keer wel halen hoor
sssstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar Kent, dit is al de tweede keer, dus in principe mag je het dit keer wel halen hoor
ssstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kent die is een zittenblijver hi-ha-ho!
Haha, maakt niet uit hoor. Heb mn VWO 4 ook in 2x gedaan. Weet eigenlijk niet hoe, 2e jaar deed ik nog minder dan het eerste jaar. Daarom weet ik ook niet hoe je moet leren, dus ben ik nu fuckedquote:
Ik ben dus 5VWO blijven zitten en dat doe ik nu tweede keer. Maar ik moet zeggen dat mijn studiehouding wel echt is verbeterd, en ik ben vorig jaar blijven zitten op vakken zoals frans, wiskunde en BV (geen idee waarom gekozen)! Die laatste heb ik er uitgegooid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor. Heb mn VWO 4 ook in 2x gedaan. Weet eigenlijk niet hoe, 2e jaar deed ik nog minder dan het eerste jaar. Daarom weet ik ook niet hoe je moet leren, dus ben ik nu fucked
zoooo standaard. Maak gewoon een vette hybrid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef paul1501 het volgende:
Kan ook FUT niet meer in, web app gelukkig nog wel.
Ik ben Robben weer aan het verkopen (is toch niet nuttig genoeg als RM, blijft vaak achter Lahm etc.).
Voor die coins wil ik een echt goede ploeg met silvers maken. Serie A met El Shaarawy (of hoe die ook heet) of brazilianen?
picje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef paul1501 het volgende:
Maar dan nog, vind het verschil met bijv. Gervinho niet groot genoeg. Bale op links vind ik dan wel weer fijn als LM.
En ik heb nu al een hybrid (Nigeria + Spanje + Brazilië), maar wil graag nog een ploeg
Escudero van Schalke voldeed prima bij mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste Spaanse silver LB?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef paul1501 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iAbxJIF5bcIOK
Zitten wat zwakke schakels in, maar speelt lekker. Tot nu toe 6 wins 1 verlies geloof ik.
De IF is echt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Toefjes het volgende:
Zie dat SIF Falcao maar 225K kost gemiddeld.. Ik kom weer in de verleiding
tnx, zit op macbook though.quote:
Ja, maar hij is zeker niet de beste voor de LB. Ik kijk wel een keer als de database normaal doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Escudero van Schalke voldeed prima bij mij.
Haha, ik weet het. Stond zo op de market.quote:
Ik vond zn IF geweldig, maar ja, was geweldig toen Messi er achter speelde nog... Daarna bakte ik er niks meer van met hem. Zal niet kunnen tippen aan het duo Ibrahimovic- IF Pazzini. Had de SIF Falcao wel een stuk duurder verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De IF is echt.Wel interessant voor jou nu Guarin naar Inter is gegaan!
futhead?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar hij is zeker niet de beste voor de LB. Ik kijk wel een keer als de database normaal doet.
STquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Stond zo op de market.
St -> CA -> CM? Of misschien met nog een tussenstap?
Hij doet het wel redelijk op die positie, dit was de enige manier om zo 9 chem te krijgen op elke speler.
Hij is CM, geen CDMquote:
Kijk ff in de silverlounge. Staan wel vette teams!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:17 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil meer silver teams bouwen, heb nog genoeg coins om te spenden![]()
Weet alleen niet wat..Serie A te duur vind ik en Brasilvers zijn te afgezaagd.
Mijn nieuwe hybrid is echt chill!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
Een aantal van de beste silver CB's zitten in de Russische League. Alleen dan moet je er eigenlijk een hybrid van maken want die spitsen daar zijn om te janken.
Wow zijn er veel inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
Een aantal van de beste silver CB's zitten in de Russische League. Alleen dan moet je er eigenlijk een hybrid van maken want die spitsen daar zijn om te janken.
Diop viel me echt zwaar tegen. Zo traag dat het een soort zwarte totempaal in het midden van het veld isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn nieuwe hybrid is echt chill!
Elyoubaasi UP King
Huseklepp
Falque Diop Kouyate
Spaanse LB? Arzo Kanu Opare
Copa
Alleen Diop 7 chem.
Silverlounge?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk ff in de silverlounge. Staan wel vette teams!
Hopelijk ervaar ik dat anders, want zo'n hybrid bedenken is echt tijdrovend ( wel heel leuk though.) Nu heb ik eindelijk een hybrid voor mijn Noren met topsilvers. Wat ik vanmiddag poste is het gewoon net niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Diop viel me echt zwaar tegen. Zo traag dat het een soort zwarte totempaal in het midden van het veld isHandelingssnelheid van een stoeptegel. Verder wel toffe hybrid.
quote:Daryl Janmaat maakt dinsdag wellicht de overstap naar Bayer Leverkusen. De Duitse club is op zoek naar een rechtsback die met Gonzalo Castro kan concurreren. Coach Robin Dutt heeft veel vertrouwen in Danny da Costa, maar de jonge verdediger is nog niet klaar voor het grote werk. Janmaat heeft een aflopend contract met sc Heerenveen en leek in principe komende zomer naar Feyenoord te vertrekken. (Kicker)![]()
Ik ben benieuwd naar die hybridquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hopelijk ervaar ik dat anders, want zo'n hybrid bedenken is echt tijdrovend ( wel heel leuk though.) Nu heb ik eindelijk een hybrid voor mijn Noren met topsilvers. Wat ik vanmiddag poste is het gewoon net niet.
Canella of Jose Angel denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste Spaanse silver LB?
Gisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:50 schreef Rubenunited het volgende:
Wanneer komen de nieuwste transfers/UPS in UT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vrijdag is de laatste transfer update, geen idee of er dan ook UPs komen maar er komen heel veel transfers op vrijdag denk ik. Hier is een lijst met spelers die nu niet meer in packs zitten. Het is een behoorlijk lange lijst.wat is dit dan, Quirino, Thiago Neves etc er allemaal uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joegoslaviëquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
3-4-1-2 was in fifa 11 een geweldige formatie, heeft iemand deze formatie al uitgeprobeerd in fifa 12? Een verdedigingsblok met IF Chiellini-IF Silva en IF Samuel is echt
Met de 85 pace van Silva en 82 van Chiellini durf ik het wel aan op zich. Zal nog wel eventjes een weekje of 3 door moeten sparen om het duo Messi en (SIF) Falcao in ere te herstellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Joegoslavië
IF Handanovic
Ivanovic-Vidic-Subotic
Krasic-Stankovic-Modric-Perisic
IF Jovetic
Pjanic-Dzeko
Dit werkte lang prima, maar de CB's zijn te traag en werden te vaak overlopen bij counters, dus ik heb het nu veranderd naar 5-2-1-2 met i.p.v. Krasic en Perisic nu IF Kolarov en IF Corluka.
Mijn Engelse bronzes gaan wel als een trein in 3-4-1-2, maar daar hebben de CB's ook 80, 74 en 81 pace.
Het zal met Chiellini, Slva en Samuel ook wel kunnen.. moet je wel Samuel als middelste CB neerzetten en het liefst een LM en RM met enige verdedigende kwaliteiten en vooral op de workrates letten (geen high attacking/low defending speler als Krasic pakken).
(webapp down)
Ja, doe ik ook. alleen even snel neergezet zeg maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:10 schreef DutchSL het volgende:
Nee, je moet echt Samuel als middelste CB zetten.
En juist dat spitsenduo is het plan op gebaseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:13 schreef DutchSL het volgende:
Ok. Bale gaat wel slechte chemistry hebben in dat team.
Je zou dan eigenlijk Modric als CF moeten nemen, maar dan kun je geen Messi/Falcao doen..
Kan met Bastos niet zo gek veel eigenlijk, heb m in mn brazilie-11 leagues squad gehad. SIF Nene bevalt op zich wel beter. Misschien dat ik hem toch een kans geef tegen die tijd. Probeer die squad creator, maar die doet niet aan dode linksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:13 schreef DutchSL het volgende:
Ok. Bale gaat wel slechte chemistry hebben in dat team.
Je zou dan eigenlijk Modric als CF moeten nemen, maar dan kun je geen Messi/Falcao doen en moet je een Tottenham spits hebben.
Misschien dat je meer kunt met Bastos als LM?
Hm, dat is een goede suggestie, en met opgeven van IF Samuel komt er weer meer geld vrij om het dream team in elkaar te zetten. Ik ga nog even op zoek naar de excacte stats van SIF Falcao voordat ik de knoop doorhak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt met Bale nog overwegen om David Luiz als LCB te nemen en Silva middelste CB, maar dan moet je wel IF Samuel opofferen.
Kaka of Rossi gaat ook een dode link krijgen met een middenvelder...
haha, ik was al aan het zoeken, top, bedankt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:33 schreef DutchSL het volgende:
Hier staan ingame stats (in een youtube filmpje i.p.v. dat ze het gewoon even posten) http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/1352872.page
Dat zou mooi ruk zijn, want moet dan naar het ziekenhuis.quote:
Acceleration 77→81→83quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga nog even op zoek naar de excacte stats van SIF Falcao voordat ik de knoop doorhak.
Heldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Acceleration 77→81→83
Agility 87→91→92
Balance 75→78→79
Jumping 93→94→95
Reactions 89→93→93
SprintSpeed 75→79→81
Strength 71→71→72
Aggression 68→71→71
Positioning 90→90→90
TactAware 41→43→43
Vision 70→70→70
BallControl 82→86→87
Crossing 62→63→64
Curve 81→88→90
Dribbling 80→84→85
Finishing 89→96→99
FKAcc 77→83→85
HeadingAcc 90→91→92
LongPass 71→73→74
LongShot 79→86→88
Marking 16→16→16
Penalties 83→90→92
ShortPass 78→80→81
ShotPower 78→84→86
SlideTackle 19→19→19
StandingTackle 42→44→44
Volleys 88→95→98
De stats van alle IFs staan hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1155479.page.
Kan trouwens niet wachten om een vrije trap te nemen met SIF Nene, curve 98, fk acc 99quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:01 schreef DutchSL het volgende:
Lol, dat topic heb ik altijd genegeerd omdat toen ik er in keek het incompleet was en er allemaal foute stats stonden. Die in het Xbox forum was betrouwbaarder..
Maar dat topic is blijkbaar dus flink beter geworden.
Zuur als je net een goede speler voor 150 startbid er op heb gezet, ze zouden de maintanance tijden op de website moeten vermelden, dit is absoluut klantonvriendelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
Pff, sommige mensen die al ingelogd waren zitten nog steeds op de webapp en kunnen alles spotgoedkoop binnen halen
quote:Ajax grijpt naast Narsingh: "Te kort dag"
Luciano Narsingh maakt op de laatste dag van de winterse transfermarkt niet de overstap naar Ajax. De vleugelaanvaller van sc Heerenveen heeft een punt achter de mogelijke transfer gezet.
GG Narsingh, wat vraagt Heerenveen? 16 miljoen?quote:
Volgens de berichten 6 miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
GG Narsingh, wat vraagt Heerenveen? 16 miljoen?
Ja duhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens de berichten 6 miljoenVeel te weinig. Was nu ook een gerucht dat hij in de zomer naar Bayern kon. Mooi doen, en dan ruilen voor Pranjic + cash
Janmaat gaat trouwens misschien naar Bayer Leverkusen. Daar gaat jullie RBquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duhwaarom zou hij naar een zwakkere ploeg dan Heerenveen gaan
tenzij hij miljoen daar minimaal gaat verdienen
Ach, niets aan te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Janmaat gaat trouwens misschien naar Bayer Leverkusen. Daar gaat jullie RB
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
ManCity heeft geprobeerd om Carlos Tevez te ruilen voor Andy Carrollen Liverpool heeft dat geweigerd. 8)
Ik denk dat ze hem vooral om zijn persoonlijkheid hebben afgewezen, gezelliger zal het niet worden met hem. Bovendien heeft hij al meerdere malen aangegeven eigenlijk helemaal niet in Engeland te willen voetballen, maar het voor het geld doet, en als hij financieel onafhankelijk is snel weer terug te gaan naar Argentinië .quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had op zeker die ruil gedaan mits City wat geld bij zou leggen, 10 miljoen ofzo. Tevez is 100x beter dan Caroll en is ook nog maar 27.
Tevez en Suarez, 2 mannetjes en ik denk dat dat geheid ruzie gaat opleveren als die samen in de spits moeten staan. Het was al feest toen met EL Hamdaoui maar Tevez is nog wel even graadje ergerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem vooral om zijn persoonlijkheid hebben afgewezen, gezelliger zal het niet worden met hem. Bovendien heeft hij al meerdere malen aangegeven eigenlijk helemaal niet in Engeland te willen voetballen, maar het voor het geld doet, en als hij financieel onafhankelijk is snel weer terug te gaan naar Argentinië .
Slecht voor de chem dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tevez en Suarez, 2 mannetjes en ik denk dat dat geheid ruzie gaat opleveren als die samen in de spits moeten staan. Het was al feest toen met EL Hamdaoui maar Tevez is nog wel even graadje erger
Iemand enig idee?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Apekoek het volgende:
Zijn er nog eredivisie UPs zoals Strootman oid?
Er zijn helemaal nog geen UPs geweest, behalve bij sommige transfers. Die zullen nog wel komen neem ik aan.quote:
Dudequote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:05 schreef Kamikazie het volgende:
WAKKER WORDEN! is al telang niks gepost...
Wat moet City nou weer met Pizarroquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Zohore naar Fiorentina, spits van Kopenhagen van 1.95.
Niet dat die goed is, maar met een UP kan dat wellicht iets worden.
David Pizarro naar ManCity.
Marseille heeft een "megabod" op Remy van Tottenham afgewezen.
Eriksen 71 ga weg manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Strootman is 82, Matavz 79, eriksen 71. Dat zijn de belangrijkste
David Pizarro, middenvelder van Roma, niet Claudio Pizarro.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moet City nou weer met PizarroDie man scoorde zo veel in de Bundesliga, gaat hij daar op de bank zitten.
Ohquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
David Pizarro, middenvelder van Roma, niet Claudio Pizarro.
Zou wel terecht zijn!quote:
Volgens mij was het andersom. Liverpool wilde die ruil maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
ManCity heeft geprobeerd om Carlos Tevez te ruilen voor Andy Carrollen Liverpool heeft dat geweigerd.
![]()
Je hebt hem ook niet echt een kans gegeven hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Na een halve wedstrijd Sneijder maar eruit gehaald. Op de een of andere manier lukt gewoon niets met die kerel. Hij zou een vrije trap expert moeten zijn maar het lukt me bij hem niet eens om de bal op het doel te schieten. Misschien doet het hij beter als CF maar als CAM in een 4222 is hij echt ruk. Lekker weer op de auction zetten en terug naar Robinho.
Ik vind hem ook kut daar, veel te weinig pace.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Na een halve wedstrijd Sneijder maar eruit gehaald. Op de een of andere manier lukt gewoon niets met die kerel. Hij zou een vrije trap expert moeten zijn maar het lukt me bij hem niet eens om de bal op het doel te schieten. Misschien doet het hij beter als CF maar als CAM in een 4222 is hij echt ruk. Lekker weer op de auction zetten en terug naar Robinho.
Ja heb hem al eerder gebruikt in een 433 en daar was hij zelfs nog erger. Moet ook eigenlijk wat meer potjes moet hem spelen maar heb weinig geduld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet echt een kans gegeven he
Zijn paas is affentoe zo geniaal dat je de spits helemaal vrij zet, maar dan heb ik hem wel op de cm positie staan in 4-3-3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja heb hem al eerder gebruikt in een 433 en daar was hij zelfs nog erger. Moet ook eigenlijk wat meer potjes moet hem spelen maar heb weinig geduld.
Ja. De linksbuiten heeft een link met LCM en CM. In 4-3-3 alleen met LCM.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef el-blanchito het volgende:
hebben de rechter- en de linkCM eigenlijk links met de buitenspelers in een 4321?
Hij kost 400k bedoel je? ik vind hem de helft niet eens waard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
IF Suarez is ondertussen bijna 400k waard. Over winst gesprokenToen bij TOTY voor 290 binnengehengeld.
Heb je met hem gespeeld of is dat omdat je hem irritant IRL vindtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hij kost 400k bedoel je? ik vind hem de helft niet eens waard!
Haha met hem gespeeld ja, vind hem juist als persoon wel nice!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je met hem gespeeld of is dat omdat je hem irritant IRL vindt
Dan snap ik het gewoon nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha met hem gespeeld ja, vind hem juist als persoon wel nice!
Ag het zou ook gekomen kunnen hebben dat ik de engelse competitie er om heen had en dat gewoon afgezaagd vindt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan snap ik het gewoon nietHij is zo allround en heeft een super schot. Veel spitsen hebben ergens een zwak punt (of een paar) als je naar de ingame stats kijkt, hij niet
Tja dat kanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ag het zou ook gekomen kunnen hebben dat ik de engelse competitie er om heen had en dat gewoon afgezaagd vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |