Dat staat ook alleen van die fotomodellen die ze op de foto's zetten. Een "normale" man met behaarde billen ziet er echt niet lekker uit in een string.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nog steeds niet wat er sexy is aan een mannenstring.
Dan vind ik het zelfs niet sexy...doe dan maar gewoon blote billen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat staat ook alleen van die fotomodellen die ze op de foto's zetten. Een "normale" man met behaarde billen ziet er echt niet lekker uit in een string.
Jaquote:
Eigenlijk is lingerie gewoon een andere naam voor ondergoed...ik neem aan dat je dat draagt?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Als ik mannen lingerie zou dragen dan zou mijn vriendin niet meer bijkomen van het lachen. En geheel terecht.
Gewoon een boxershortquote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk is lingerie gewoon een andere naam voor ondergoed...ik neem aan dat je dat draagt?
Even kijken hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Als ik op mannenlingerie google krijg ik plaatjes die ik hier niet mag posten
Hou het zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |