SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Wat?quote:
Ik wilde niet de lapo hebben.quote:
Machtsmisbruik! Moord! Brand!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou niet deleten dan...
maar nu heb ik de lapo
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou niet deleten dan...
maar nu heb ik de lapo
Om schaatsen geef ik niet veel.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En dat noem jij positief? Sneeuw noem ik eerder.... Niet zo leuk
Het is verdomme niet bij te houden manquote:Op maandag 30 januari 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wel hard met de topics.
het kan nog veel harderquote:Op maandag 30 januari 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd wel hard met de topics.
quote:
Ik wil net zeggen, dit is nog niets! Bij flink onweer gaat het nog vele malen vlugger.quote:
Wacht maar tot we een sneeuwstorm krijgen.........quote:Op maandag 30 januari 2012 20:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, dit is nog niets! Bij flink onweer gaat het nog vele malen vlugger.
Ik wil het nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een sneeuwstorm krijgen.........
22 uur. 22 uur. 22 uur. 22 uur. 22 uur.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef Cootz het volgende:
Hoe laat komt de pluim hoe laat komt de pluim hoe laat komt de pluim?
22hquote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef Cootz het volgende:
Hoe laat komt de pluim hoe laat komt de pluim hoe laat komt de pluim?
Tsssk, mod je eigen slowchat eens weg. Tis hier geen VBLquote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Frutsel het volgende:
Verhoek naar Twente
wat kan mij die pluim schelen
naja, over een uurtje vind ik de pluim weer leuker
daarom noemde ik de pluim ff...maakt het net geen SCquote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tsssk, mod je eigen slowchat eens weg. Tis hier geen VBL
Goed topique toch...?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Mercer het volgende:
actuele dikte van de ijsvloer op de Bonkevaart
Het keerpunt in Dokkum interesseert me meerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Mercer het volgende:
actuele dikte van de ijsvloer op de Bonkevaart
Niks mis mee, als er straks écht een kans op een Elfstedentocht is zal iedereen je topique in de gaten houden om te zien of er nog spannende updates zijn wat betreft de ijsdikte op de Bonkefeartquote:
Wat denk je van een carnavalsoptochtje hierro bij -18 ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het keerpunt in Dokkum interesseert me meer.
Goede zaak, ff tegen tomaatje zeggen, die wil perse de lapoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef INViCTuS het volgende:
Pluim van het KNMI staat er 21:36!
Topic titel voor de volgende "Koning winter heerscht" da vind ik wel een goede
Da's niet waar!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goede zaak, ff tegen tomaatje zeggen, die wil perse de lapo
Ik kijk lekker toch binnen, optocht komt langs het huis van mijn omaatjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat denk je van een carnavalsoptochtje hierro bij -18 ofzo
Aah schattig is dat! Toen mijn dochter voor het eerst in de sneeuw banjerde, in 2005, sprak de haar legendarische woorden: Neeuw nat! Neeuw Vies! En draaide zich weer om om naar binnen te gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef appelsientje het volgende:
Brr heerlijk koudwel balen heb een brandwond op mijn hand...en met de kou heb ik er veel last van.....(trekt enorm)
De kleine man heeft trouwens voor het eerst in z'n leven door de sneeuw gelopenmag nog wel meer vallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |