M'n Roomba past precies onder het bed en hij stond echt in het midden, ik heb niet zulke lange armen. Uiteindelijk met de stok van de gewone stofzuiger er onderweg gehaald gelukkig.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
En gewoon op je buik gaan liggen en m pakken is geen optie?
Zoals ik al schreef, De Samantha, Hongkong rommel of andere clonen zijn simpelweg gewoon poep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:33 schreef fl1p het volgende:
Leuke aanbieding op clicktobuy. Is deze wat? Kan deze zich meten met andere stofzuigers?
http://www.clicktobuy.nl/carneo-smart-cleaner-400
Nou ik heb wel wat software gevonden, probleem is dat je de robot open moet maken en zelf een interface moet maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef junkiexp het volgende:
Komen er eigenlijk ook software updates voor de Roomba uit?
Wat gebeurt er dan als je hem er zelf op zet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Check! Roomba's willen niet op zwart. Denken ze dat ze in een afgrond pleuren.
Ik heb die recensie niet gelezen toen ik ons zwarte vloerkleed kocht
"Foutmelding! Plaats Roomba op een nieuwe lokatie en druk 'reiningen' om te herstarten"quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je hem er zelf op zet?
Oh.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Foutmelding! Plaats Roomba op een nieuwe lokatie en druk 'reiningen' om te herstarten"
Was ook mijn reactie...quote:
Ligt aan of het zwart wel of geen licht reflecteert. Ik heb in kamers in huis zowel zwarte tegels als laminiaat. Onze roomba heeft er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Check! Roomba's willen niet op zwart. Denken ze dat ze in een afgrond pleuren.
Ik heb die recensie niet gelezen toen ik ons zwarte vloerkleed kocht
Weet dan dat Neato ook niet op hoogpolige tapijten rijdt (type Samson - van Gert). Ik denk Roomba ook niet (zie die ronddraaiende borstel al lekker verstrikt raken...), maar die heb ik niet en daar kan ik niet over oordelen. Verder een topapparaat. Je gaat 'm vaker aanzetten dan dat je stofzuigt, gewoon omdat het kan...quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:07 schreef Aventura het volgende:
Bizar. Ik vind het nogal een non-sellingpoint. Ben sws. meer naar een Neato aan het neigen. Ik twijfel nog, ik vind het veel geld en een beetje decadent. Maar het is elke dag ruzie thuis om wie er stofzuigt. We hebben de werkster ontslagen, op voorwaarde dat vriendlief zou gaan stofzuigen, dat is nu twee maanden geleden en hij heeft het nog niet een keer gedaan. We werken beide fulltime, er is een kind dat net kruipt en een kat, en er ligt zoals ik zei veeeeel tapijt, dus het moet echt wel een paar keer per week.
Als je beide werkt hoor je ook geen kind te krijgen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:07 schreef Aventura het volgende:
Bizar. Ik vind het nogal een non-sellingpoint. Ben sws. meer naar een Neato aan het neigen. Ik twijfel nog, ik vind het veel geld en een beetje decadent. Maar het is elke dag ruzie thuis om wie er stofzuigt. We hebben de werkster ontslagen, op voorwaarde dat vriendlief zou gaan stofzuigen, dat is nu twee maanden geleden en hij heeft het nog niet een keer gedaan. We werken beide fulltime, er is een kind dat net kruipt en een kat, en er ligt zoals ik zei veeeeel tapijt, dus het moet echt wel een paar keer per week.
Die discussie mag in OUD gevoerd wordenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je beide werkt hoor je ook geen kind te krijgen.
Hadden we toch een reflecterend kleed moeten kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:20 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ligt aan of het zwart wel of geen licht reflecteert. Ik heb in kamers in huis zowel zwarte tegels als laminiaat. Onze roomba heeft er geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |