Wellicht is je vloer te glad voor het dock? Hier blijft hij op laminaat prima staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Faithz het volgende:
Dit bedoel ik dus:
http://img.photobucket.com/albums/v665/Faithzz/8a8d7c5f.mp4
ff een linkje, heb geen andere opties beschikbaar bij mobiel posten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef Coelho het volgende:
Die zijn hetzelfde, alleen voor verschillende markten bedoeld (en ze hebben een andere kleur).
Zie ook: http://robotbg.com/reviews/neato_xv_11_xv_12_xv_15_review
De Vorwerk Kobold VR100 schijnt beter te zijn, Nog niemand ervaring met deze Kobold???quote:Notes:
Built on top of the Neato technology, but includes several modifications, like side brush, brush bar, better filter (still not HEPA grade), lower noise level, better suction (12-28%), Li-ion battery
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef Faithz het volgende:
De Kobold is volgens mij een gepimpte neato.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef crowone het volgende:
[..]![]()
Ik zie Li-on batterijen en mider lawaai toch meer als een verbetering dan pimpen.
Ok dan ligt het niet aan mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Klopt, dat doet ie hier ook. Eens in de zoveel tijd moet ik daar dus even vegen
Hehe, mooi filmpje!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben een platte stoffen loungebank en 2 katten die er graag op liggen.
Ik bedacht dat als ik de kussens er naast leg de Roomba hier prima op kan laten rijden.
En dat werkt inderdaad perfect![]()
:
Nope! En we hebben precies dezelfde Roomba.quote:
Heel kunstig, hij reed wel een keer met 1 wiel langs buitenkant naar toen is hij gelijk gestopt met een error.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope! En we hebben precies dezelfde Roomba.
Toch kunstig he, hoe ie op die bank blijft en er niet vanaf pleurtIk blijf het zo'n geweldig ding vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |