Wellicht is je vloer te glad voor het dock? Hier blijft hij op laminaat prima staan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Faithz het volgende:
Dit bedoel ik dus:
http://img.photobucket.com/albums/v665/Faithzz/8a8d7c5f.mp4
ff een linkje, heb geen andere opties beschikbaar bij mobiel posten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef Coelho het volgende:
Die zijn hetzelfde, alleen voor verschillende markten bedoeld (en ze hebben een andere kleur).
Zie ook: http://robotbg.com/reviews/neato_xv_11_xv_12_xv_15_review
De Vorwerk Kobold VR100 schijnt beter te zijn, Nog niemand ervaring met deze Kobold???quote:Notes:
Built on top of the Neato technology, but includes several modifications, like side brush, brush bar, better filter (still not HEPA grade), lower noise level, better suction (12-28%), Li-ion battery
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef Faithz het volgende:
De Kobold is volgens mij een gepimpte neato.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef crowone het volgende:
[..]![]()
Ik zie Li-on batterijen en mider lawaai toch meer als een verbetering dan pimpen.
Ok dan ligt het niet aan mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Klopt, dat doet ie hier ook. Eens in de zoveel tijd moet ik daar dus even vegen
Hehe, mooi filmpje!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben een platte stoffen loungebank en 2 katten die er graag op liggen.
Ik bedacht dat als ik de kussens er naast leg de Roomba hier prima op kan laten rijden.
En dat werkt inderdaad perfect![]()
:
Nope! En we hebben precies dezelfde Roomba.quote:
Heel kunstig, hij reed wel een keer met 1 wiel langs buitenkant naar toen is hij gelijk gestopt met een error.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope! En we hebben precies dezelfde Roomba.
Toch kunstig he, hoe ie op die bank blijft en er niet vanaf pleurtIk blijf het zo'n geweldig ding vinden.
Haha, kattenspeeltje. Hebben wij ook al een keer gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Al een tijdje vraag ik me af of hij ook m'n bed zou kunnen doen ivm met kattenhaar aldaar, maar ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik vermoed dat hij gewoon het hoeslaken van het matras zal trekken.
Ik ruim altijd netjes de vloer leeg voor ik Roomba aanzet, maar hij had toch iets gevonden. Leek wel een hulpstuk; Roomba-plumeau
Hahaha, en ook gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Al een tijdje vraag ik me af of hij ook m'n bed zou kunnen doen ivm met kattenhaar aldaar, maar ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik vermoed dat hij gewoon het hoeslaken van het matras zal trekken.
Ik ruim altijd netjes de vloer leeg voor ik Roomba aanzet, maar hij had toch iets gevonden. Leek wel een hulpstuk; Roomba-plumeau
Briljant.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben een platte stoffen loungebank en 2 katten die er graag op liggen.
Ik bedacht dat als ik de kussens er naast leg de Roomba hier prima op kan laten rijden.
En dat werkt inderdaad perfect![]()
:
Was hij leeg?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, en ook gewoon doorgaan![]()
Mijn Roomba had laatst een extra oplaadpunt ontdekt![]()
[ afbeelding ]
Meh, het zat niet zo lekker geloof ik, dat snoerquote:
Je kan het altijd proberen, als de bank vlak is dan moet het kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Briljant.![]()
Ik zou het bij mijn bank ook zo willen doen maar denk dat die te smal is. Daar kan Truus niet lekker haar rondjes doen. Gelukkig liggen er voor dageljks gebruik dekens op, die zijn snel genoeg in de was gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |