Ik vroeg me dit ook af, iemand met ervaringen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, alle topics doorgespit; hier komt ws ook een Roomba.
Wij hebben alleen eetkamerstoelen zoals in de link hieronder (zit mobiel en plaatje plakken is lastig). Zou ie niet op die stoelpoten blijven hangen zoals ook gebeurde bij dat wasrek?
http://t1.gstatic.com/ima(...)p3fZ-rQoj1XYOhZIV_fA
Dank voor de reacties!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Helaas, grote kans dat de roomba daarop vastloopt.
Je kan misschien de stoelen verhogen met wat plakviltjes?
Aan de voorkant van de stoelen een touwtje/elastiekje doen zodat de stofzuiger niet ingesloten wordt.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dank voor de reacties!
Er zitten al speciale viltjes onder die je rond de poten klemt. Extra verhogen is geen optie dus.
Maar als het niet anders is, dan is het niet anders. Dan maar elke keer de stoelen op tafel.
Je had het over kabels. Het frame van onze stoelen is wel wat dikker.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef FreddyTex het volgende:
dacht net te posten dat mijn 581 er niet overrijdt.. heb wel stoelen met gesloten aluminium frame.
Ik heb nog geen robostofzuiger. Mijn vraag was juist of ie daar niet op zal blijven hangen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef FreddyTex het volgende:
mooie stoelen, heb er ongeveer dezelfde, maar met een gesloten frame. Bij mij blijft die half steken, knap dat die er bij jou overrijdt
Ik denk dat de 780 er ook op blijft hangen, in deze review las ik dat hij over obstakels tot 1,5cm kan klimmen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb nog geen robostofzuiger. Mijn vraag was juist of ie daar niet op zal blijven hangen.
Wel dus...
Kan je even opmeten hoe hoot die poten zijn? Want als ik het zo ze zijn ze vrij dik, dik genoeg om de roomba tegen te houden.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb nog geen robostofzuiger. Mijn vraag was juist of ie daar niet op zal blijven hangen.
Wel dus...
Ik heb in mijn woonkamer een luie stoel staan met zo'n frame. De buis is 2,7 cm dik en mijn Roomba is er nog nooit overheen gegaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Kiek, dit zijn onze stoelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's dunner dan de onze.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn woonkamer een luie stoel staan met zo'n frame. De buis is 2,7 cm dik en mijn Roomba is er nog nooit overheen gegaan.
Ah, vandaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:32 schreef FreddyTex het volgende:
Omdat de Neato hier nog maar 2 maanden is, daarom. Geen kat heeft dit apparaat, tenzij via de US geīmporteerd. Op elke internationale site wordt die opgehemeld, alleen hier zijn er veel roomba kopers. Omdat dit op elke hoek van de straat te vinden is en op alle marktplaatsen gedumpt wordt.
Ik heb ze beiden en echt waar, mijn roomba is er speelgoed tegen.
Stofzuigers zijn nou eenmaal niet stil. En mijn Neato maakt minder herrie dan mijn Miele 'normale' stofzuiger.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef FreddyTex het volgende:
Zal even een paar zaken opsommen:
a) random ongestructureerd rijgedrag of geordende mapping
b) geheugen om werk verder te zetten of niet (tot 3x toe)
c) 15x meer zuigkracht
d) herkennen van deuren, dieren enz. Als het dier weg is, rijdt die naar de plek toe waar de kat lag en zuigt die plaats. Heb de test gedaan met een "dino" van de kleine.
e) upgradebaar: wordt continu verbeterd
f) minder onderhoud
Hij heeft 1 nadeel en dat is, zoals ik al zij, het geluid. Hij klinkt zoals een Dyson qua lawaai. Niet erg, want ik ben er toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |