Onder voorbehoud, ik haat onder voorbehoudquote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Mijn mama heeft (onder voorbehoud) haar huis verkocht.
dequote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, ik haat onder voorbehoud
Oh lol, dan heeft ze vet geluk! (of een goed huis voor een lage prijs).quote:Op maandag 30 januari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
deis voor het feit dat het huis nog maar net een maand te koop staat. Want is alleen onder voorbehoud van de financiën en dat zal wel goedkomen.
Beide een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol, dan heeft ze vet geluk! (of een goed huis voor een lage prijs).
Maar ik heb een hekel aan onder voorbehoud omdat je dan nog niks weet![]()
Zo kwam een docent met 'cijfers onder voorbehoud'. Ja ehh![]()
Nee das maar de twee na grootste ter wereld ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge dat is toch niet groot
Fucking alien katquote:Op maandag 30 januari 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is heul niet even groot als je handquote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee das maar de twee na grootste ter wereld ofzo
Kost 3 euriequote:
Wel 20 miljoen waardquote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is heul niet even groot als je hand
Opi staat nog gewoon op tdquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe zit het nu met opiej en TD? Want ik word er een beetje bang van
Omdat je het met de zoekfunctie niet meer kan vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat was melz aan het panikeren dan?
WAT WHYYYYquote:Op maandag 30 januari 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je het met de zoekfunctie niet meer kan vinden
Met de link van Skjoequote:Op maandag 30 januari 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT WHYYYY![]()
Hoe dan
DM graag voordat rare opiej mensen TD gaan stalken![]()
en 95% is 354314 euroquote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bruidsboeketten aan het kijken... 95 % vind ik lelijk
Zus had zo'n boek meegekregen en we zaten echt te kijken van 'quote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ah prijs valt wel mee. Ik vind ze gewoon niet mooi.
En we hebben afgesproken dat vriendlief hem voor me gaat uitkiezen en ik ben erg bang dat ie iets gaat kiezen wat ik echt niet tof vind. Dus ik ben wat voorbeeldfoto's aan het zoeken![]()
Dingen loslaten. Ik kan het niet
OMDAT HET KAN!quote:
Omdat ik wel 1 wilquote:
do tell!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik al eens verteld over het bruidsboeket van mijn ouders?
Datquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder is voor mijn vader al getrouwd geweest, had toen een keurig hippy-huwelijk met jurk en alles erop en eraan.
Mijn ouders wilden dus niet trouwen, want dat was heul niet hip. Maar omdat mijn vader buitenlands is zou hij niet erkend worden als onze vaderals ze niet getrouwd waren (aparte wetten had je toen). Daar kwamen ze wat laat achter, dus ze zijn uiteindelijk getrouwd toen mijn moeder 8 maanden zwanger was. Ze hadden dus een hele losse plechtigheid. Moeders had een gewone jurk, op donderdag trouwens want gratiz (is dan markt voor het stadhuis) en feest daarna thuis. Maar, mijn moeder had bij haar eerste huwelijk geen bruidsboeket gehad en dat wilde ze nu wel heel graag. De rest hoefde niet, alleen dat boeket.
Dus zij naar bloemist, uitgekozen, moeders buiten wachten tot vader betaalde.
Vader komt naar buiten en roept onmiddellijk...
"HONDERDVIJFTIG GULDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft het betaald en mijn moeder was hartstikke blij met haar boeket, vaders wat minder.
Mijn vader is zo'n romanticus
Dertig jaar geleden.... Maak er maar 200 euro vanquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
150 gulden.... zo'n 70 euro ongeveer?
Is meer dan 30 jaar geleden he?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
150 gulden.... zo'n 70 euro ongeveer?
Weet ik veelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden.... Maak er maar 200 euro van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |