Onder voorbehoud, ik haat onder voorbehoudquote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi!
Mijn mama heeft (onder voorbehoud) haar huis verkocht.
dequote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, ik haat onder voorbehoud
Oh lol, dan heeft ze vet geluk! (of een goed huis voor een lage prijs).quote:Op maandag 30 januari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
deis voor het feit dat het huis nog maar net een maand te koop staat. Want is alleen onder voorbehoud van de financiën en dat zal wel goedkomen.
Beide een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol, dan heeft ze vet geluk! (of een goed huis voor een lage prijs).
Maar ik heb een hekel aan onder voorbehoud omdat je dan nog niks weet![]()
Zo kwam een docent met 'cijfers onder voorbehoud'. Ja ehh![]()
Nee das maar de twee na grootste ter wereld ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge dat is toch niet groot
Fucking alien katquote:Op maandag 30 januari 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is heul niet even groot als je handquote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee das maar de twee na grootste ter wereld ofzo
Kost 3 euriequote:
Wel 20 miljoen waardquote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is heul niet even groot als je hand
Opi staat nog gewoon op tdquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe zit het nu met opiej en TD? Want ik word er een beetje bang van
Omdat je het met de zoekfunctie niet meer kan vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat was melz aan het panikeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |