Whehe, echt jaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Sala naar Voltt komt word ie ook helemaal gek, wees gewaarschuwd
Amber Rose natürlichquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is die sma in je UI eigenlijk? Vraag ik me al tijden af.
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennenquote:
Whehe, nee sorryquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennen. Had altijd die stiekeme hoop dat jij het was
.
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Chocoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, echt ja? Ik denk dat ik nonstop stuk ga als ik Sala hoor praten.
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan makenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stem namens alle Fernandes ovg'tjes voor dat jij een soortgelijke nieuwe picca schiet.
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken
dit dus, kom maar opquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft hij vast geen moeite mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.quote:
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.
Meh. 3/10quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgen
I am the Walrus.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer met de bietols?ziek random weer
Ben ik veel te dik voorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij pestte mij de hele avond lang.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Choco
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'quote:
Met wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij pestte mij de hele avond lang.
Quotede de verkeerdequote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'Zo dik ben je toch niet? Althans, nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |