Ik voel je pijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Juminelle het volgende:
Ja sjonge, ik kan heel niet in KPD komen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zou oppassen, de snitch had zich op de vorige pagina alweer gemeld ineens
.
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL trouwens @ Vas die nu net dus van account switcht om KPD in te komen. Ze is nu aan het soppen dus [ afbeelding ]
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zat
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon had
Hoezo is A_F ineens ook weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogd.
DM swa.quote:
Neee, al die foto's die jij gepost hebt zijn van MijnAlbum en nu zie ik alleen die MijnAlbum Logo's met: Deze foto is reeds verwijderd of bestaat niet meer.quote:
Ik heb een collage in mijn slaapkamer hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Gridlok het volgende:
Hoeveel foto's van jezelf stonden op KPD Jackie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |