Studeer jij wel eens in de centrale bieb? Dat doen dus bijna al mijn huisgenoten maar ik kan me daar dus totaal niet concentrerenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:25 schreef Probability het volgende:
Ik moet een verslag afmaken, thuis lukt het niet, bij m'n ouders lukt het niettoch maar weer door de vrieskou naar de bibliotheek
?
Idem, dat lukt hier ook niet. Al hebben ze an sich wel kleine stiltehokjes waar het zou kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Studeer jij wel eens in de centrale bieb? Dat doen dus bijna al mijn huisgenoten maar ik kan me daar dus totaal niet concentreren![]()
En hoe is het met je studie eigenlijk? Ben je niet al bijna klaar?
Heerlijk lijkt me dat, jij hebt echt die luxe. Misschien moet ik ook maar gaan trouwenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem, dat lukt hier ook niet. Al hebben ze an sich wel kleine stiltehokjes waar het zou kunnen.
Máár ik heb hier thuis mijn eigen 'kantoor' waar ik in alle rust kan zittenmet 'gratis' thee en zulks, dat is wel fijn. En het is er áltijd warm en ik kan op m'n sloffen lopen
![]()
Ik ben niet zo flexibelquote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De beste truc om goedkope tickets te vinden is trouwens flexibiliteit.
Had ik al gekeken, dank jequote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk hier eens Vik:
http://www.vliegtickets.nl/aanbiedingen/europa/spanje/madrid
Maar ik moet ook rekening houden met de agenda van m'n ouders en die van m'n werkquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tuurlijk ben je wel flexibel, want je zit niet aan een schoolvakantie vast ofzo.
Fair chance trouwens dat je met Iberia of KLM of Vueling ook voor weinig die kant op kunt vliegen.
Als je Noorse boskatten fokt ligt dat bedrag iets hoger. Ik heb er hier drie lopen en eens per jaar tussen de drie en zes extra.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef sigme het volgende:
voer per diersoort per dag
• kat 0,50
• hond 1,50
• kip 0,50
• koe 3,75
• schaap 0,50
Kippen leggen in ruil daarvoor eieren, koeien en schapen vreten maar de kleine helft van het jaar gekocht voer.
Oh ja, duh!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedoel gewoon dat het soms nuttig is om bij neckermann en oad enzo te kijken als je goedkoop wil doen
Lol@Vik: wij gingen met 2 x handbaggage naar Istanbul. Niets te weinig meegenomen!
Check de naam van de vlieger en kijk op hun site voor de vertrektijdenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Ah, die tip van hotel + vliegreis ineen van Puff is een goeie. Alleen vermelden ze er niet bij hoe laat het vliegtuig vertrekt
. Toch wel handige info
.
Ja. Makkelijk. Zoveel heb ik ook mee. Probeer het eensvia een site vanui neckerman of opodo ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ik al gekeken, dank je.
M. gaat morgen nog even aan een collega vragen of die nog wat weet (die vloog voor 30 euro naar Marokko in november) en anders boeken we gewoon die Easyjet. Zou 20 kg bagage pp voldoende zijn?.
Shoot 'em up met Clive Owen. De eerste 15 minuten compleet WTF...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
XM
Iemand even snel een lekkere wegkijkfilm voor op de hometrainer?
Thanks, ga ik "halen"quote:Op maandag 30 januari 2012 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Check de naam van de vlieger en kijk op hun site voor de vertrektijden
Uniek: gister Our Idiot Brother gezien. Geniaal![]()
Die van mij krijgen Hills C/D (aangezien Pippa blaasgruis heeft gehad), dus dat kost wel watquote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik heb de katten niet meegerekend bij de begroting. Ik koop eigenlijk zelden supermarktvoer voor ze omdat ze daar ontzettende klitten van krijgen en last van hun maagjes. Dus dat is altijd wat duurder.
Ben nogal moe en dan ben ik pas om half 11 ofzo thuis en moet ik nog douchenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen Zumba meer Maria?
Lekker lijstje wel.. je kan nog wat rauwe groente nemen? Gedipt in een zuiveltje? zelfgemaakte tzaziki ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker op tijd gaan slapen! Morgenochtend ziet alles er alweer wat beter uit en als je je nog niet goed voelt, dan ziekmelden!
Be someone that makes you happy
Ik wacht met smart op de boterhammensmeerder en de konijnenhokschoonmaker!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik door het kruidvatkrantje... je hebt naast een nutteloze eierkoker, rijstkoker, een handig ander ding, nu ook een...........sieradenschoonmaak apparaat
Weltrusten Slankies
Yay voor de leuk en de vorm!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Nallie het volgende:
Vandaag eerste dag nieuw werk en het was tofNog veel kennismaken en inwerken enzo, maar het krijgt in elk geval vorm!
Wel beetje carb dagje, maar daar heb ik nooit echt negatieve effecten vanen ik had veul honger.
S: 20 minuten op de stepper
O: appel, kiwi, cornflakes, yoghurt
T: banaan
L: 2 boterhammen auberginespread en geitenkaas, 1 boterham smeerleverworst
T: bio reepje
T: klein handje van die scrocci
D: zelfgemaakte pizza met veel champignon, tomaat en courgette en een beetje kaas
T: 2 koekjes (wel biologische)
Hang ze!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef kwakz0r het volgende:
jullie zijn lief![]()
ik ga bij mijn vriendje op de bank hangen. hoop dat hij klaar is met leren (was naar de studeerkamer gevlucht (mijn laptop is sneller dan de pc dus hij gebruikt die liever))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ultrasoon? Zo ja, dan kun je er ook andere dingetjes mee schoonmaken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk ik door het kruidvatkrantje... je hebt naast een nutteloze eierkoker, rijstkoker, een handig ander ding, nu ook een...........sieradenschoonmaak apparaat
Weltrusten Slankies
Fijn dat de eerste indruk in elk geval goed is!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:12 schreef Nallie het volgende:
Vandaag eerste dag nieuw werk en het was tofNog veel kennismaken en inwerken enzo, maar het krijgt in elk geval vorm!
Van die kleine italiaanse crackertjes met rozemarijnsmaak ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay voor de leuk en de vorm!Hoopte al op een update! Nu best moe wel zeker?
Best mooi lijstje zo ook denk ik! Al heb ik geen idee wat scrocci zijn
Awesome om je kater Loes te noemenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
Kwak, gewoon rustig blijven, alles komt wel goed. Iedereen heeft wel van die dagen...
Lijstje:
O: 2 boterhammen smeerkaas (ik was mijn kwark vergeten...)
L: 2 boterhammen kip-curry, 1 boterham speculoospasta, appel
D: zoetzure eend met peultjes, wortel, aubergine, ajuin en mango. Noedels
T: bak kwark met vanille yogurt
-> OLD volgden snel op elkaar omdat vriendje om 18 u moest beginnen met werken, en ik om 7u30...
Loes, onze kater, is goedgekeurd bij de dierenarts. En nu is hij wat suffig van de vaccins...
Hij was in oorsprong een zij, maar blijkbaar hadden de mensen het verkeerd gezienquote:
Inkoppertje, yoghurt/kwark? of nootjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
O: dubbele boterham pindakaas
L: 2 dubbele boterhammen kaas, beker vifit, mandarijntje, bakje fruitsalade
T: appel
D: noodles met gehakt, erwtjes en pindasaus
T:?
Suggesties voor de T (die wat mij betreft wel erbij kan)?
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Aurum, zoete aardappel... is dat zo'n oranje ding?
Lekker eiwitrijk zoals gewoonlijk
Hmm, dit keer dit alles niet in huis.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Inkoppertje, yoghurt/kwark? of nootjes?
mwehehe, als ik gemasseerd wil worden dan krijg ik eerst altijd op mijn donder dat ik overdag meer moet bewegenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak! Relax! *aai*
Hoop dat ik vanavond niet weg hoef. Wat ben ik chicken met dit weer![]()
* MevrouwPuff snapt nu pas goed waarom opa de fysio altijd de masseur noemt. Dat is niet voor niets!
Aurum, ik begrijp je huwelijk
wat ik weet is dat ze soms ff masseren om de spieren eromheen weer los te maken. Je gaat toch compenseren en dan later gooien ze oefeningen erin zodat je spieren op de juiste manier verstevigd wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb van die rekbanden gekregen om te oefenen!
Vraag me nog steeds af wat de evidence is van het kneden, maar snap wel dat men het prettig vindt.
Doorbloeding! Ik doe altijd netjes mijn sport en fysio oefeningen, dus daar kan de fysio niets meer aan toevoegen. Als er bij mij weer eens wat uit de kom flikkert, gaat alles vast zitten, met als gevolg afvalstoffen in bijv. mijn peesblad. Massage helpt de boel weer op gang. Is overigens niet echt lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat ik weet is dat ze soms ff masseren om de spieren eromheen weer los te maken. Je gaat toch compenseren en dan later gooien ze oefeningen erin zodat je spieren op de juiste manier verstevigd worden
Maar het moet niet zijn dat je 29 minuten gemasseerd wordt en 1 minuut je oefeningen doet, dan moet je op zoek naar een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray voor de ukelele!
Lang en daarom in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Hurray voor de ukelele!
Lang en daarom in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe tof!
Ja doei.
Helft van de vragen niet invullen en een 7.8! Nice! Of InHolland?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Probability het volgende:
Jeej, tentamen die ik niet gedacht te gehaald te hebben wegens tijdgebrek: helft van de vragen niet ingevuld. Snel wat formules bij de vragen die ik niet wist ingevuld. Heb ik een 7.8 en tevens hoogste cijfer![]()
Like, omg!
Hurray voor de ukelele!
Lang en daarom in spoilerMaar de t-rex is een pre-historisch dier en toen bestonden al die voorwerpen nog niet. Dus, totally anachronistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/tikkeltje chagrijnig
Wilde hier nog even op inhaken. Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om aan te geven dat het even niet meer gaat, máár het komt vaak stukken serieuzer en professioneler over om op tijd aan de bel te trekken en samen een oplossing te zoeken (dus inderdaad met de roostermaker gaan zitten bijvoorbeeld) waardoor je weer kwaliteitswerk kunt afleveren, dan om op je tenen te blijven lopen om alles net op het laatste moment nog klaar te spelen. Soms moet je even op je tanden bijten en doorzetten, maar op de lange termijn is iedereen meer gebaat bij een relaxte Kwak dan bij een gestresste.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
@li: je hebt gelijk... ik zal eerst de BOS (begeleider, geen beoordelaar) eens aanspreken, en voor nu wacht ik even hoe ik morgenochtend wakker word.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar de t-rex is een pre-historisch dier en toen bestonden al die voorwerpen nog niet. Dus, totally anachronistisch.
/tikkeltje chagrijnig
Blijkbaar was alles wat ik wel ingevuld had goed..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Helft van de vragen niet invullen en een 7.8! Nice! Of InHolland?
Denk zomaar dat je wel iets meer dan de helft goed had ingevuld!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Blijkbaar was alles wat ik wel ingevuld had goed..
mwehequote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef loveli het volgende:
Stel je voor dat je de andere helft ook had ingevuld, dan had je een 15 gehad!
Ik had op het einde snel nog wat formules neergekrabbeld jaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Denk zomaar dat je wel iets meer dan de helft goed had ingevuld!
Over zes uur gaat de wekker, moet even ophouden me druk te maken over dingen waar ik nul invloed op heb, zuchtje.
Oooohquote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je Noorse boskatten fokt ligt dat bedrag iets hoger. Ik heb er hier drie lopen en eens per jaar tussen de drie en zes extra.
Het helpt dat ik er toch uit moet om 6 uur. Toen mijn normale tijd van opstaan nog half 7 was, behalve als ik ging hardlopen, had ik er ook meer moeite mee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
Vik, wat goed toch weer van je! Ik blijf juist maar uitstellen eruit te komen...
Hurray voor de ukelele!
Lang en daarom in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vik: respect voor je looptijd en het feit dat jij iedere dag om 0600 je bed uitkomt, ik trek het niet meer dan 3x per weekIk denk dat jij geen avondmens bent
XM: heb je al een thermolegging onder je broek aan?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik ook! Mijn nieuwe kussen rulesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik heb lekker geslapenNiet dat het niet nog meer mocht zijn
Ik had dus ook opeens veel last van m'n nek en schouders. Ik had al eerder het idee dat het tijd was voor een nieuw kussen (slijtage) maar stelde het steeds uit. Maar nu heb ik i.p.v. zo'n nep-nasa-traagschuimkussen iets met een gelvlokkenvulling (quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik moet weer even kussens wisselen, heb nu een beetje last van mn nek.
Ik heb 4 hoofdkussens (en 4 sierkussens) op mn bed liggen en meestal heb ik nergens last van, maar heb nu kennelijk een iets te dikke kussencombinatie onder mn hoofd liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had dus ook opeens veel last van m'n nek en schouders. Ik had al eerder het idee dat het tijd was voor een nieuw kussen (slijtage) maar stelde het steeds uit. Maar nu heb ik i.p.v. zo'n nep-nasa-traagschuimkussen iets met een gelvlokkenvulling (). De vulling kan je nog aanpassen (meer / minder) zodat 'ie altijd goed ligt. Mijn spieren zijn meteen een stuk beter en op één of andere manier heb ik het ook sneller warm in bed
. Niet te lang uitstellen hoor!
Wij hebben een jaar of twee terug zo'n Tempur kussen gekocht. Tis iets duurder, maar ons bevalt het allebei ontzettend goed. Hebben allebei stukken minder last van onze nek enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik had dus ook opeens veel last van m'n nek en schouders. Ik had al eerder het idee dat het tijd was voor een nieuw kussen (slijtage) maar stelde het steeds uit. Maar nu heb ik i.p.v. zo'n nep-nasa-traagschuimkussen iets met een gelvlokkenvulling (). De vulling kan je nog aanpassen (meer / minder) zodat 'ie altijd goed ligt. Mijn spieren zijn meteen een stuk beter en op één of andere manier heb ik het ook sneller warm in bed
. Niet te lang uitstellen hoor!
Zoiets had ik, maar dan zonder uitsparing in het midden. En van de blokker ipv tempur. Jaren heeft het prima gelegen, maar nu was de rek er blijkbaar uit. Heb nog wel naar de 'echte' gekeken, maar ik vond die toch iets te stug aanvoelen. Durfde ik niet aan voor dat bedrag...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben een jaar of twee terug zo'n Tempur kussen gekocht. Tis iets duurder, maar ons bevalt het allebei ontzettend goed. Hebben allebei stukken minder last van onze nek enzo.
Edit: deze hebben we. Meer info.
[ afbeelding ]
Hurray voor de ukelele!
Lang en daarom in spoilerPestkop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
en eenvoor Kwak
11 uren geslapen vannacht.. ik crashtte gisteravond compleet. Of eigenlijk was het nog bijna middag..
En nog niet lekker uitgerust en ik baal want de meiden hebben vandaag en morgen open les van ballet en ik ga er niet bij kunnen zijnLijf gaat nog steeds extreem prut.
Mijn moeder heb ik wel gecharterd, voor de kindjes een goede troost dat beppe er iig wel is als mama er niet bij kan zijn.
Dan vanochtend nog een leuk gesprekje, de kleuter is erachter dat sinterklaas niet bestaat, slim kindEn ik kreeg dus een hele dikke knuffel en ze vindt me de liefste mama ooit omdat wij zelf die kadootjes allemaal gekocht hebben
Lijstje voor vandaag
O: havermout
T: cappuccino, 2 mandarijnen
L: gekookt eitje, 2 crackers met kaas, salade, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: boerenkool, tartaartje
T: kwark met een banaan
Ahw, wat liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Pestkop!
![]()
en eenvoor Kwak
11 uren geslapen vannacht.. ik crashtte gisteravond compleet. Of eigenlijk was het nog bijna middag..
En nog niet lekker uitgerust en ik baal want de meiden hebben vandaag en morgen open les van ballet en ik ga er niet bij kunnen zijnLijf gaat nog steeds extreem prut.
Mijn moeder heb ik wel gecharterd, voor de kindjes een goede troost dat beppe er iig wel is als mama er niet bij kan zijn.
Dan vanochtend nog een leuk gesprekje, de kleuter is erachter dat sinterklaas niet bestaat, slim kindEn ik kreeg dus een hele dikke knuffel en ze vindt me de liefste mama ooit omdat wij zelf die kadootjes allemaal gekocht hebben
Oh, lol!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Pestkop!
![]()
en eenvoor Kwak
Ik vond 't kussen even wennen, maar dat ging heel snel. Je kunt ze overigens ook op proef nemen. Weet niet precies hoe dat werkt, maar die optie bieden alle dealers volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zoiets had ik, maar dan zonder uitsparing in het midden. En van de blokker ipv tempur. Jaren heeft het prima gelegen, maar nu was de rek er blijkbaar uit. Heb nog wel naar de 'echte' gekeken, maar ik vond die toch iets te stug aanvoelen. Durfde ik niet aan voor dat bedrag...
Edit: nu heb ik deze:
[ afbeelding ]
Comfort klasse : Optimaal
Nekondersteuning : Ja
Maat (in cm) : 60x70
Vulling en vulgewicht : Gelfiber/veerkrachtige gelvulling, 1300 gram
Wat vervelend van die baletlessen. Ik hoopte voor je dat je het zou redden, want het klinkt wel ubercute!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef MarMar het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:51 schreef _aurum_ het volgende:
XM: heb je al een thermolegging onder je broek aan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:26 schreef MarMar het volgende:
Er komt nog een grote balletuitvoering in het theater over een paar maanden, daar ga ik zeker bij zijn, desnoods met bed en al. Ik denk dat ik het gewoon ga inhalen bij een gewone balletles als ik me weer wat fitter voel, dan als enige mama die mag kijkenvindt de balletjuf vast wel goed!
lol mijn moeder kennende krijgen we dan een film van haar oogquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan beppe het van vandaag en morgen anders niet filmen?
WINquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Morgenochtend heb ik een afspraak met dokter Cox voor mijn vingerScrubs anyone?
![]()
Als het echt zou zijn zou ik het zowel awesome als eng vinden!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vanochtend coupe orkaan en kreeg toch een telefoonnummer in mn hand gedrukt in de tramLike a boss.
![]()
quote:Morgenochtend heb ik een afspraak met dokter Cox voor mijn vingerScrubs anyone?
![]()
Oh, die in het theater is wel specialerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:26 schreef MarMar het volgende:
Er komt nog een grote balletuitvoering in het theater over een paar maanden, daar ga ik zeker bij zijn, desnoods met bed en al. Ik denk dat ik het gewoon ga inhalen bij een gewone balletles als ik me weer wat fitter voel, dan als enige mama die mag kijkenvindt de balletjuf vast wel goed!
Dankie!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!voor Anna
Als je al valt over het anachronistische van dat stripje, moet je echt chagrijnig zijn
Ik slaap geregeld een week zonder hoofdkussen, zo krijg ik ook geen last van m'n nek
Rug en nek lopen dan ook wat rechter tegenwoordig.
T-rex met banjo
Kon me laatst nog gigantisch ergeren aan iemand die een
pterosauriër, pterodactiel noemde![]()
Koffie!
En een![]()
![]()
natuurlijk!
Mar, wel mooi dat beppe d'r voor haar is
Wow! Dat heb ik nog nooit meegemaakt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had vanochtend coupe orkaan en kreeg toch een telefoonnummer in mn hand gedrukt in de tramLike a boss.
![]()
Wel trams in Den Haag, maar ik heb ook nog nooit een telefoonnummer gekregen van een onbekende.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wow! Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Wij hebben namelijk geen trams hier
Maar srsly, ik heb nog nóóit een telefoonnummer gekregen van een onbekend iemand, waar dan ook. Coupe orkaan doet het extra goed blijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
En toen er iets ging piepen in de auto moest ik huilendat bleek mijn tas op de bijrijdersstoel te zijn die blijkbaar ook in de gordel moet.
^^^^^, wel tof! Hoe zag ie eruit?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel trams in Den Haag, maar ik heb ook nog nooit een telefoonnummer gekregen van een onbekende.
Onzichtbaar.quote:
je hebt ook van die leggings die doorkunnen als dikke majo (schrijf je dat zo?)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Nee, ik heb gewoon nog jurkje met panty. Heb wel m'n handschoenen aan, dat wel.
Awwwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dankie!![]()
Vanochtend was ik, na drie uur slaap, nog pissiger. Ik heb zelfs een deur dichtgeslagen, wat best asociaal is om half zeven 's ochtends. En toen er iets ging piepen in de auto moest ik huilendat bleek mijn tas op de bijrijdersstoel te zijn die blijkbaar ook in de gordel moet.
Na Rage against the Machine ging het al snel beter
Eensch!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt ook van die leggings die doorkunnen als dikke majo (schrijf je dat zo?)
Fashionable gaat het raam uit als het koud is
ohjaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Awww
Win!
Waarom ken ik eigenlijk voornamelijk meiden die totaal NIET van RatM houden?!
Maillot, Aurum![]()
ik wil wel even voor je kijken. Mail maar naar voornaamachternaam @ gmail.com :-)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Olaaa!
ik kwam per ongeluk een vacature tegen van een baan die me heel leuk lijkt, maar iets HEEL anders is dan wat ik nu doe... ik ben alleen het schrijven verleerd en dat is nu juist onderdeel van de functie![]()
Wie kan en wil me helpen
THANK youquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wil wel even voor je kijken. Mail maar naar voornaamachternaam @ gmail.com :-)
Maillotquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt ook van die leggings die doorkunnen als dikke majo (schrijf je dat zo?)
Fashionable gaat het raam uit als het koud is
Gerne , ik ga je PMmen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
Ik wil ook wel even meekijken Calimero, hiep hiep hoi. Pm?
oh shit, dan mag je het laten zitten, ik moet hem over een uur de deur uit doen, omdat ik daarna zelf moet werken..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ben nu wel op het werk he. Dus je krijgt pas vanavond antwoord. Als je mail dan al binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |