quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef Norrage het volgende:
Dat deze TT jullie lief laat zijn voor elkaar!![]()
Je zag geen hand voor ogen?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef DancePlaza het volgende:
heerlijk ff haptic pro aangeschaft via cydia, eindelijk keypress feedback als ik typ op me iphone.
iets wat ik mistte op de iphone.
Nice.. was k alwere vergeten vindt ik ook wel fijn iddquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef DancePlaza het volgende:
heerlijk ff haptic pro aangeschaft via cydia, eindelijk keypress feedback als ik typ op me iphone.
iets wat ik mistte op de iphone.
Ik heb het een beetje proberen op te lossenquote:
3Squote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje proberen op te lossen
Dat is je dan totaal niet gelukt!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje proberen op te lossen
Ok, dat was het spelfoutje. Nu is het helemaal een volledige OPquote:
Jeetje jij hebt echt niet door dat ik een grapje maakte he. En je houdt je niet aan de TTquote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Rekkie het volgende:
En die schreeuwlelijke 4S in de daadwerkelijke banner waar ik het over had?
Op de wereldbol drukken om te wisselen tussen de talenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit dat als je in Engels en Nederlands texten verstuurd? Ik doe het beide en heb de Engels taal aan staan. Als ik Nederlandse woorden typ krijg ik constant auto correction dat ik moet wegdrukken, behoorlijk irritant. Als ik dat wegdruk worden die woorden die ik dan in het Engels gebruik (en de autofill gelijk gebruik) gewist?
Je kunt meerdere talen instellen voor het toetsenbord. Tijdens het typen kun je dan tussen de talen switchen door op het wereldbolletje naast de spatiebalk te drukken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit dat als je in Engels en Nederlands texten verstuurd? Ik doe het beide en heb de Engels taal aan staan. Als ik Nederlandse woorden typ krijg ik constant auto correction dat ik moet wegdrukken, behoorlijk irritant. Als ik dat wegdruk worden die woorden die ik dan in het Engels gebruik (en de autofill gelijk gebruik) gewist?
Het kan wel gewoon met itunes, maar het is extreem omslachtig allemaal. ff googlen en je vindt wel een handleiding. Hier ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef KNAK het volgende:
Dank voor de info, beide mensen
Ik ben niet onder de indruk van de ringtones, het probleem met apple dat itunes geen flikker accepteerd. Iemand die een goede ringtone converter kan aanraden?
iTunes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef KNAK het volgende:
Dank voor de info, beide mensen
Ik ben niet onder de indruk van de ringtones, het probleem met apple dat itunes geen flikker accepteerd. Iemand die een goede ringtone converter kan aanraden?
ff naar de toko gaan, heb 1 euro betaald, die hebben zo'n knipding. kwestie van een paar seconden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, gister een iPhone 4s 16 GB besteld voor 599,- bij Apple.nl.
Mijn huidige toestel is een iPhone 3G, en daar zit een simkaart in met een normaal formaat.
Wat raden jullie aan, hem zelf op maat knippen tot microsimformaat of zouden jullie er eentje bij je provider bestellen?
1 euro betaald om te knippen? Wat een service zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ff naar de toko gaan, heb 1 euro betaald, die hebben zo'n knipding. kwestie van een paar seconden.
Ja,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 euro betaald om te knippen? Wat een service zeg
Ik kreeg die nieuwe sim gewoon gratisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,nou ja, hey, 1 euro beter dan 10 voor een nieuwe sim
bedrijven die daar een euro voor vragen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ff naar de toko gaan, heb 1 euro betaald, die hebben zo'n knipding. kwestie van een paar seconden.
Op de website van telfort staat dat een vervangende (micro)simkaart 19,95 kost. Maar er staat ook bij dat dat het geval is bij verlies of diefstal. Aangezien dat bij mij niet aan de orde is, besloot ik om even te bellen. Ik heb verteld dat ik dus geen simkaart kwijt was ofzo, maar dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht. Daarop antwoordde de medewerkster dat de microsim gratis zou zijn. Daarna kreeg ik een e-mailbevestiging waarin onder meer staat: "Op 31-01-2012 heeft u een nieuwe simkaart aangevraagd. U ontvangt de simkaart binnen vijf werkdagen. Een nieuwe simkaart kost ¤ 0,00. Deze kosten worden in rekening gebracht op een volgende factuur. U behoudt hetzelfde 06-nummer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Merkie het volgende:
Weet je zeker dat het gratis is? Bij KPN en Hi moet je altijd gewoon betalen, en Telfort is ook van KPN.
Toen ik met mn vriendin naar de Hi winkel ging om voor haar een iPhone te kopen kreeg ze de microsim ook gewoon gratisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Merkie het volgende:
Weet je zeker dat het gratis is? Bij KPN en Hi moet je altijd gewoon betalen, en Telfort is ook van KPN.
Zijn er mensen die Siri gebruiken dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef n8n het volgende:
Beetje lame dat Siri er om de haverklap uit ligt
reminders, iemand bellen, timers, afspraken opvragen. Mij hoor je niet klagen, gebruik het ~ 10 keer per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Siri gebruiken dan?
Twee keer "gebruikt" , waardeloos
Wat is er waardeloos, behalve het feit dat het helaas nog geen nederlands is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Siri gebruiken dan?
Twee keer "gebruikt" , waardeloos
Ligt misschien aan mijn gebrekkige uitspraak, maar ik kreeg Siri niet zo ver om iets te doen wat ik wilde. Sterker nog, het "apparaat" belt een willekeurig persoon uit m'n adresboek als ik m vraag om een berichtje te sturen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er waardeloos, behalve het feit dat het helaas nog geen nederlands is?
Dat ligt dan aan je uitspraak, kan wel kiezen tussen US, UK en AUS. Gebruik het alleen voor dingen die zeker sneller gaan. Acties als het zetten van timers, bellen van mensen en de wekker zetten gaan veel sneller door ze uit te sprekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:49 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mijn gebrekkige uitspraak, maar ik kreeg Siri niet zo ver om iets te doen wat ik wilde. Sterker nog, het "apparaat" belt een willekeurig persoon uit m'n adresboek als ik m vraag om een berichtje te sturen...![]()
Ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Zelf ff wat intikken gaat in 9/10 gevallen sneller en beter. Maar goed, zal wellicht aan mijn gemompel liggen.
Waze.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef KNAK het volgende:
wlke navigatie gebruikt men hier? uiteraard gratisch
Gejailbreakte tomtomquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef KNAK het volgende:
wlke navigatie gebruikt men hier? uiteraard gratisch
Dit is echt je reinste onzinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef KNAK het volgende:
Jailbreak... zit er aan te denken maar voorlpig nog niet echt nodig. Iemand heeft me afgeraden het niet te doen met de 4s omdat het traceerbaar is.
Eh, nee. Dat is nu precies het probleem.quote:jailbreaken kan altijd nog
Complot-theorieenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:48 schreef KNAK het volgende:
Jailbreak... zit er aan te denken maar voorlpig nog niet echt nodig. Iemand heeft me afgeraden het niet te doen met de 4s omdat het traceerbaar is. Eerste keer iPhone voor mij dus voorlopig maar even orgineel er mee spelen... jailbreaken kan altijd nog
Dan heeft ie nog een hoop zendingswerk te doen, want er lopen volksstammen rond met een niet-gejailbreakte iphonequote:
Vreemd, ik dacht dat dit een slowchat was..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef Skv het volgende:
Wat is nou het voordeel voor de users die hier posten om elke nitwit te gaan vertellen dat jailbreaken heus zo slecht nog niet is? Hebben jullie niet door dat dat alleen maar zorgt voor meer domme vragen?
Hier geen enkel probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
KankerKUT 5.0.1. Batterij was gisteren leeg. Nu start ´ie niet meer op (na Apple bootlogo krijg ik dat draaidingetje en verder niks). Vorige week ook al.
Was ik maar op 4.3.2. gebleven. Die was tenminste stabiel.
Heb je jailbreak?quote:
Verslag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:57 schreef Probability het volgende:
Verslag is af, wie wou het ook alweer lezen.
Er is geen storing zo te zien: https://twitter.com/#!/wa_statusquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef Slickk het volgende:
Heeft er nog iemand anders problemen met Whatsapp? Hij is bij mij steeds aan het verbinden, als ik hem volledig afsluit (dus in laatste gebruikte apps hem afsluit) en weer opstart krijg ik wel alle berichten binnen maar bij nieuwe berichten staat er steeds weer 'Verbinden...' en kan ik het weer afsluiten en opstarten.
Probleem is pas sinds gisteren begonnen. Ook kon ik geen enkel bericht ontvangen terwijl er wel stond dat ik 3G verbinding had.
Wat raar, bij mij werkt 5.0.1 heel stabiel; misschien komt het door een tweak?quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
KankerKUT 5.0.1. Batterij was gisteren leeg. Nu start ´ie niet meer op (na Apple bootlogo krijg ik dat draaidingetje en verder niks). Vorige week ook al.
Was ik maar op 4.3.2. gebleven. Die was tenminste stabiel.
Zet je telefoon eens uit en aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef Slickk het volgende:
Heeft er nog iemand anders problemen met Whatsapp? Hij is bij mij steeds aan het verbinden, als ik hem volledig afsluit (dus in laatste gebruikte apps hem afsluit) en weer opstart krijg ik wel alle berichten binnen maar bij nieuwe berichten staat er steeds weer 'Verbinden...' en kan ik het weer afsluiten en opstarten.
Probleem is pas sinds gisteren begonnen. Ook kon ik geen enkel bericht ontvangen terwijl er wel stond dat ik 3G verbinding had.
Dat laatste zou ik zo even niet weten, maar wat is er mis met Whatsapp?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef KNAK het volgende:
Na 5 dagen voor het eerst iPhone is het duidelijk dat het een fijn apparaat is... alleen dat typen met dat keyboard.. elke keer per ongeluk op enter... moet daar nog aan wennen
Even 2 vraagjes
Ik zat in het begin vreselijk te kloten met die auto correction. Hoe krijg ik dat gereset? na het elke keer veranderen is dat woordenboek ietswat aangepast... veel woorden herkent dat ding niet en dat is vrij onhandig nu ik weet hoe ik tussen talen met switchen
Wie weet verder een instant messenger (msn/gmail etc) die het sturen van foto's tijdens de chatsessie ondersteunt?
Al een keer gedaan maar toch nog maar eens gedaan en volledig gereset, lijkt nu wel goed te werken alleen nog geen ervaring met 3G tot zover omdat ik altijd op WiFi zat. Thanks in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet je telefoon eens uit en aan.
Ik had het gisteren ook, ook op wifi. Whatsapp uit,foon uit, hielp ff,toen kwam het weer. Modem reset deed de trick.quote:Op donderdag 2 februari 2012 05:31 schreef Slickk het volgende:
[..]
Al een keer gedaan maar toch nog maar eens gedaan en volledig gereset, lijkt nu wel goed te werken alleen nog geen ervaring met 3G tot zover omdat ik altijd op WiFi zat. Thanks in ieder geval
Hoe snel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:45 schreef Qwea het volgende:
En damn, maar mijn batterij gaat achterlijk snel leeg
Zou best kunnen. Gelukkig gaat herstellen heel snel. Met een uurtje of twee had ik al mijn instellingen, apps en cydia tweaks weer zoals het was. Inclusief hun instellingen en mijn springboardsettings. PKGBackupquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij werkt 5.0.1 heel stabiel; misschien komt het door een tweak?
Geenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef braddofiel het volgende:
Een iPhone kan je volgens de technische specificaties niet onder de 0 °C gebruiken, maar welk risico loop je als je hem dan toch gebruikt?
Batterij zal sneller leeggaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef braddofiel het volgende:
Een iPhone kan je volgens de technische specificaties niet onder de 0 °C gebruiken, maar welk risico loop je als je hem dan toch gebruikt?
Bij lage temperaturen functioneert de iPhone niet meer naar behoren. Dit houdt in de meeste gevallen in dat de accu veel sneller leeg is dan de bedoeling is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef braddofiel het volgende:
Had ik vandaag. Van 15% naar 1% in 1 keer. iPhone voelde ook erg koud aanquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij lage temperaturen functioneert de iPhone niet meer naar behoren. Dit houdt in de meeste gevallen in dat de accu veel sneller leeg is dan de bedoeling is.
Eerder rabo down, internet bankieren werkt ook niet optimaal.quote:
Daarom kreeg ik ook een storing bij ideal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerder rabo down, internet bankieren werkt ook niet optimaal.
Heeft dus niks met de Iphone te makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij lage temperaturen functioneert de iPhone niet meer naar behoren. Dit houdt in de meeste gevallen in dat de accu veel sneller leeg is dan de bedoeling is.
Nee, met het koude weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeft dus niks met de Iphone te maken
Elke battery jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, met het koude weer
De batterij hoort ook gewoon bij de iPhone hoor, maar elke telefoon zal dat probleem hebben met erg lage temperaturen!
Maakt niks uit nee. Vandaag 30min buiten staan bellen. Merk geen verschilquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef DenS het volgende:
Niet schadelijk verder toch? Had me iPhone bij de 1% dus uitgedaan, net weer aangedaan en sprong ineens naar de 15% weer. Toch maar aan de lader gehangen nu
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Elke battery jaook camera's etc. net als op hoogte, ook merkbaar verschil
Nou, echt snEl. Als ik er ff op internet zie ik de procenten terug lopenquote:
Mijne ook, niet leuk'quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:45 schreef Qwea het volgende:
En damn, maar mijn batterij gaat achterlijk snel leeg
waar voer je in dat het te voet moet? en keuze tussen satelite en map?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoezo is navigon onduidelijk? Adres invoeren en klaar
Ik had hem al gedownload ja. Meteen de nostalgie van de middelbare met z'n 4-5en op 1 pc of op het netwerk echt awesome.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal Achtung downloaden trouwens. Heel simpel verslavend spelletje en gratis vandaag.
waar kom je die gratis apps tegen? En hoe kom je er achter dat ie dan vandaag dan alleen gratis is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal Achtung downloaden trouwens. Heel simpel verslavend spelletje en gratis vandaag.
Zie het meestal op Twitter via iPhoneclub e.d.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef KNAK het volgende:
[..]
waar kom je die gratis apps tegen? En hoe kom je er achter dat ie dan vandaag dan alleen gratis is?
Top 25 Gratis via de App Store kijken en FreeAppADay.com biedt elke dag gratis apps aan die je via de App Store opzoekt (meeste apps zijn langer dan een dag gratis).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef KNAK het volgende:
[..]
waar kom je die gratis apps tegen? En hoe kom je er achter dat ie dan vandaag dan alleen gratis is?
Via instellingen en dan profiel kiezen (fiets, auto, voet). Alhoewel je voor 'voetgangersnavigatie' wel beter Google Maps kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
waar voer je in dat het te voet moet? en keuze tussen satelite en map?
quote:'iPhone 5 wordt in juni onthuld'
Volgens berichten in een Chinese krant heeft Daiwa Securities een indicatie gegeven dat de iPhone 5 onthuld gaat worden. Dat schrijft de website Digitimes. Apple zou de nieuwe smartphone gaan onthullen op hun Worldwide Developers Conference, welke wordt gehouden van 10 tot en met 15 juni 2012.
De iPhone 5 zou gebruik blijven maken van een glass-to-glasstouchscreen, wat gunstig zou zijn voor de huidige touchscreenleveranciers TPK Holding en Wintek. Verdere details over de iPhone 5 zijn nog niet bekend.
Bij Apple blijft alles een gerucht tot dat het product werkelijk gepresenteerd wordt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een gerucht hoor.
Nou dan zijn we het er dus over eens dat het een gerucht isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Bij Apple blijft alles een gerucht tot dat het product werkelijk gepresenteerd wordt.
Niet standaard, nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:09 schreef DeMessias het volgende:
Is er een app of een eenmalige instelling voor afleverrapporten van smsen?
Een jailbreak an sich heeft geen toegevoegde waarde, je moet er wel wat mee doen, he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Zojuist heel rap de Jailbreak weer ongedaan gemaakt..... Ik vond het geen toegevoegde waarde en ik merkte afname in snelheid.
Hoe kom je er bij dat ik geen tweaks had geinstalleerd?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Een jailbreak an sich heeft geen toegevoegde waarde, je moet er wel wat mee doen, he?
Dat is apart aangezien je nog geen tweaks of iets hebt geinstalleerd.
Dat vraag ik mij dus af, aangezien bijna alle tweaks alleen bestaande bestanden aanpassen. Wat heb je met je jailbreak gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik geen tweaks had geinstalleerd?
Ik snap je vraag niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af, aangezien bijna alle tweaks alleen bestaande bestanden aanpassen. Wat heb je met je jailbreak gedaan dan?
Onder andere, ja (via Cydia, of zelf handmatig hebt geinstalleerd).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet.
Bedoel je wel dingen ik via Cydia had geinstalleerd?
Siri, BBsettings, en nog wat van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Onder andere, ja (via Cydia, of zelf handmatig hebt geinstalleerd).
echt een kul, een patent om synchronisatie, je das niet zo moeilijk hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:47 schreef very het volgende:
lol
In Duitsland heeft een rechter een verbod opgelegd op iCloud en alle producten die daar gebruik van maken. Ben benieuwd wat Apple gaat doen om daar een oplossing voor te vinden.
Moeten ze maar gewoon een licentie kopen, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
echt een kul, een patent om synchronisatie, je das niet zo moeilijk he
Ja, als je Siri op een 4 gaat installeren is het logsich dat alles naar de tyfus gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Siri, BBsettings, en nog wat van dat soort dingen.
Eerste twee werken helaas niet op de 4Squote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Niet standaard, nee.
Jailbreak Tweak: iPhoneDelivery of SMSConfirmation
App Store:
SMS + Delivery Report (gratis)
SMS Delivery Notification (¤0,79)
SMSReport (¤0,79)
GoodSMS (gratis)
..and so on.
Blijkt dat ze dat hebben geprobeerd maar dat Motorola dat bleef weigeren. De ban is ondertussen weer opgeheven: http://9to5mac.com/2012/0(...)d-status-of-patents/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef very het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon een licentie kopen, zoals het hoort.
En al helemaal een Siri die nog niet werkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, als je Siri op een 4 gaat installeren is het logsich dat alles naar de tyfus gaat
Ja. ANWB apparatuurverzekering.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef einschtein het volgende:
Zijn er mensen hier die hun iPhone verzekerd hebben? Zo, ja, waar?Ben opzoek naar een goede verzekering.
Hoe dan?quote:
Tweak..? Hoe heb je het werkend gekregen?quote:
Is er nog niet (toch?).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Tweak..? Hoe heb je het werkend gekregen?
Het ging helemaal niet naar de tyfus met Siri. Maar ook voor Siri was het alles behalve 'smooth'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, als je Siri op een 4 gaat installeren is het logsich dat alles naar de tyfus gaat
Je hebt niet door dat ze het al de hele tijd over Siri op een iPhone 4 hebben.?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef shhulp het volgende:
gewoon engels pratenniet zo moeilijk toch? als hij naam niet kent gewoon spellen in het engels doet ie het ook
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat ze het al de hele tijd over Siri op een iPhone 4 hebben.?
nee had ik niet door hahah.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat ze het al de hele tijd over Siri op een iPhone 4 hebben.?
Degene naar wie je de iMessage stuurt moet wel iOS5 geïnstalleerd hebben. Anders stuurt hij een gewone SMS.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef shhulp het volgende:
Hmm mijn Imessage ziet niet alle iphones als Iphones.. en stuurt dus sms.. hoe kan dit (opgelost worden)?
ze hebben ios5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Degene naar wie je de iMessage stuurt moet wel iOS5 geïnstalleerd hebben. Anders stuurt hij een gewone SMS.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom download je niet gewoon de ringtone die je wilt en stel je die in met de standaard wekker app?
Maar je kan zelf ringtones maken via iTunes:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Whipper het volgende:
...en om nu een liedje te kopen vind ik ook wat ver gaan.
Staat std toch uit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef Narcotical het volgende:
Ik wist niet eens dat je iMessage uit kon zetten
Waarschijnlijk is dat om de redenen die gezegd wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Whipper het volgende:
Het is toch belachelijk dat je niet gewoon je eigen mp3's kunt gebruiken hiervoor? Ik hoef ook geen heel nummer, wil een bepaald stukje.
Iemand wel met een goede app?
quote:
onzin. mp3 tjes luisteren kost weinig, zeker voor die paar seconden dat je beltoon afgaat. apple zag er gewoon niet voldoende toegevoegde waarde in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat om de redenen die gezegd worden
Kost gok ik battery vermogen
Maybe, maybe notquote:Op zaterdag 4 februari 2012 06:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
onzin. mp3 tjes luisteren kost weinig, zeker voor die paar seconden dat je beltoon afgaat. apple zag er gewoon niet voldoende toegevoegde waarde in.
Nogmaals: waarom download je die niet gewoon? Je zegt zelf dat je Cydia hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Whipper het volgende:
Het is toch belachelijk dat je niet gewoon je eigen mp3's kunt gebruiken hiervoor? Ik hoef ook geen heel nummer, wil een bepaald stukje.
iRingerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Whipper het volgende:
Hier staat hoe je ringtones kan maken van je eigen mp3's, maximaal stukjes van 29 seconden..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Whipper het volgende:
Dat is ook onzin.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 06:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
onzin. mp3 tjes luisteren kost weinig, zeker voor die paar seconden dat je beltoon afgaat. apple zag er gewoon niet voldoende toegevoegde waarde in.
Ik gaf je net toch een link waar je kan lezen hoe je zelf van een mp3 een stukje kan pakken en er een ringtone van kan maken....gratis, met iTunes?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Whipper het volgende:
Never mindquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:45 schreef Whipper het volgende:
Top die links van eigen beltonen maken, wist niet dat het zo gemakkelijk kon zijn. Ik ben geholpen, precies wat ik zocht
3G gebruikt him wanneer je toestel op standby staat, dat die je vaak ook in het scherm wanneer je hem unlocktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
Ik ben even op zoek geweest naar een netwerk monitor, even kijken naar wat ik zoal verbruik. Heb daarvoor een app gedowned,'data control app' en deze laat dus 3G en WiFi zien,aparte data gebruik
Vreemd is dat ik dus nog steeds 3G verbruik terwijl ik thuis op WiFi zit. Waarom kan dit?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:11 schreef Reakon het volgende:
Ik vroeg mij af of je een iPhone 3G scherm kan plaatsen op een iPhone 3GS.
Ofwel, zijn deze identiek aan elkaar?
Als je de jailbreak wil houden ja. MAar je kan hem gewoon updaten en dan ben je hem kwijt. En voor een iPhone 3g mocht je weer een jailbreak willen hebben kan je die er makkelijk weer opzetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:52 schreef KNAK het volgende:
Ik heb van een familie lid een iPhone 3g jailbreak
Updaten van iOS gaat dan problemen opleveren?
herkenbaar. sowieso vind ik de synchronisatie ietwat lomp, maar misschien kan het eenvoudiger. voorbeeld: ik rip een cd, download cover, voeg cover toe (omdat als ik bij apple de cover download ik soms op de iphone geen cover zie anders), ga naar iphone binnen itunes, selecteer het album en klink op sync. en idd dat verwijderen is alleen leuk om ff snel ruimte te maken of als je de iphone 'handmatig' synced volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef PM-girl het volgende:
Ik loop al een tijd tegen het probleem aan met mijn iPhone (4s). Sinds iOS.5 geïnstalleerd is, kun je muziek direct op je iPhone verwijderen. Erg handig!
Maar wanneer ik synchroniseer met iTunes wordt al deze muziek weer teruggezet, evenals verwijderde apps. Ik zou in iTunes natuurlijk diezelfde muziek en apps kunnen verwijderen, maar dat is niet heel makkelijk met een enorme muziekbibliotheek. De apps worden ook niet consequent teruggezet, slechts een paar.
Herkent iemand dit probleem, of is er misschien iemand die weet wat ik moet doen? Thanks!
Niet bij de 4Squote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef Narcotical het volgende:
Je ziet geen standaard fotomap? Wat dacht je van "Foto's"?
3G moet je overigens gewoon uit kunnen zetten
Ik zie nergens een knopje iddquote:
Waterdicht. Er is een techniek die een klein onzichtbaar laagje (die je tevens ook niet kunt voelen) over je iPhone en binnenin je iPhone legt zodat die waterdicht is. Het bestaat al en je kunt het laten doen voor een aardig bedrag. Zie dit filmpje als voorbeeld;quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef LompeHork het volgende:
Wat Splack zegt, zo deed ik het ook altijd, en werkt perfect!
Ik moet zeggen dat ik trouwens wel erg benieuwd ben naar "de opvolger" (ja, dat gaan we even in het midden laten), vooral de features. Er is nog niet echt iets over bekend of wel?
Dat handmatig is iets wat ik nog nooit gedaan heb, krijg je wel een volledige reservekopie dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom dan ook nog steeds synchroniseren en niet gewoon handmatig beheren? Gewoon slepen, dat gaat veel makkelijker dan alles aanvinken. En dan heb je ook dat gezeik niet.
Als je dit met droge ogen beweert heb je je nooit in product ontwikkeling bij apple verdiept.quote:Op zondag 5 februari 2012 05:15 schreef Slickk het volgende:
Naast dat heb ik geen idee. Zo vooruitstrevend is Apple eigenlijk niet, ze nemen altijd features van andere bedrijven over en zorgen voor een goed consistent product. Echt grote risico's nemen ze nooit qua opvolgingen van een bestaand product.
quote:Op zondag 5 februari 2012 05:15 schreef Slickk het volgende:
[..]
Naast dat heb ik geen idee. Zo vooruitstrevend is Apple eigenlijk niet, ze nemen altijd features van andere bedrijven over en zorgen voor een goed consistent product. Echt grote risico's nemen ze nooit qua opvolgingen van een bestaand product.
apple combineert bestaande technology met zelf ontwikkelde inzichten / technology tot een geïntegreerd werkend product. vaak zijn ze hiermee de eersten die bepaalde zaken toepassen. als 1 bedrijf nieuwe zaken naar de markt weet te brengen is het apple. innovatief is wel aan ze besteed.quote:Op zondag 5 februari 2012 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je dit met droge ogen beweert heb je je nooit in product ontwikkeling bij apple verdiept.
Apple hatersquote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waar komt dat fabeltje vandaan dat de iPhone meteen stuk is als je hem 1 keer laat vallen? Is dat het nieuwe "je kan er niet eens mee bellen"-argument ofzo?
Komt door zo'n youtube filmpje waarin ze een 4S laten vallen en het glas gelijk breekt.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waar komt dat fabeltje vandaan dat de iPhone meteen stuk is als je hem 1 keer laat vallen? Is dat het nieuwe "je kan er niet eens mee bellen"-argument ofzo?
Ze nemen risico's bij het introduceren van een nieuw product (iPhone, iPod, iPad, etc) maar als ze dat eenmaal gedaan hebben, spelen ze best wel op safe bij de opvolgers ervan (zie miniem verschil tussen iPad 1 en iPad 2).quote:Op zondag 5 februari 2012 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je dit met droge ogen beweert heb je je nooit in product ontwikkeling bij apple verdiept.
Ik heb een canon mg5350 ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef KNAK het volgende:
Iemand die gebruik maakt van printen? Dat airprinten is alleen voor HP printers? Zou zo nu en dan wel met mijn Dell WiFi printer tekeer willen gaan, maar zover ik kan zien zal dat niet gaan lukken..
Fabeltje? Ik zeg niet dat het altijd zo is en het was meer om aan te geven dat de iPhone 4 de meest kwetsbare smartphone op de markt is. Dat leeft nogal onder consumenten en vandaar dat iedereen het mooie design verknalt door een oerlelijk hoesje te nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Welke nieuwe technologieën dan? Touchscreen was er al, alleen Apple is subliem in het gebruik en timing ervan (de markt was 'klaar' voor touchscreen)quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
apple combineert bestaande technology met zelf ontwikkelde inzichten / technology tot een geïntegreerd werkend product. vaak zijn ze hiermee de eersten die bepaalde zaken toepassen. als 1 bedrijf nieuwe zaken naar de markt weet te brengen is het apple. innovatief is wel aan ze besteed.
Een keer is misschien overdreven, maar ik heb al héél veel kapotte iphones 4 gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
- multitouch interface (grootste innovatie van de iPhone wat mij betreft)quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef Slickk het volgende:
[..]
Welke nieuwe technologieën dan? Touchscreen was er al, alleen Apple is subliem in het gebruik en timing ervan (de markt was 'klaar' voor touchscreen)
Alleen ik weet niet of je dat innovatief kunt noemen. Bij innovatief denk ik bijvoorbeeld aan dat filmpje van waterdichte iPhone; een compleet nieuwe techniek die nog niet bestaat ontwikkelen.
Ah, je baseert je dus op de vriend van de nicht van de zus van je vriendin, die van de vader van de vrouw van je collega gehoord heeft dat hij iemand kende die een iPhone had die hij kapot had laten vallen? Nee, dat even duidelijk is hoe serieus we je moeten nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Slickk het volgende:
[..]
Fabeltje? Ik zeg niet dat het altijd zo is en het was meer om aan te geven dat de iPhone 4 de meest kwetsbare smartphone op de markt is. Dat leeft nogal onder consumenten en vandaar dat iedereen het mooie design verknalt door een oerlelijk hoesje te nemen.
Ik heb er al een stuk of 5 kapot gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, je baseert je dus op de vriend van de nicht van de zus van je vriendin, die van de vader van de vrouw van je collega gehoord heeft dat hij iemand kende die een iPhone had die hij kapot had laten vallen? Nee, dat even duidelijk is hoe serieus we je moeten nemen
Ik gebruik al bijna twee jaar de iPhone 4/4S en heb nog nooit gebarsten glas gehad. Van al mijn vrienden heeft welgeteld eentje een barst in zijn glas zitten. Maar dat is omdat hij met zijn auto over z'n iPhone heen is gereden, en zelfs bij hem is het beperkt tot een 'sterretje' rechtsonder, waardoor zijn iPhone nog perfect functioneel is. En, ja, wij gebruiken hem, screenprotector of backplate daargelaten, gewoon naakt.
Oh, wat is het toch een fragiel toestel
Jammer dat er hier nooit een normale discussie kan zijn... Ik heb te veel kapotte iPhones gezien en andere smartphones krijgen alleen maar krassen/deuken. iPhones werkt nog prima altijd alleen het scherm is volledig gebarsten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, je baseert je dus op de vriend van de nicht van de zus van je vriendin, die van de vader van de vrouw van je collega gehoord heeft dat hij iemand kende die een iPhone had die hij kapot had laten vallen? Nee, dat even duidelijk is hoe serieus we je moeten nemen
Ik gebruik al bijna twee jaar de iPhone 4/4S en heb nog nooit gebarsten glas gehad. Van al mijn vrienden heeft welgeteld eentje een barst in zijn glas zitten. Maar dat is omdat hij met zijn auto over z'n iPhone heen is gereden, en zelfs bij hem is het beperkt tot een 'sterretje' rechtsonder, waardoor zijn iPhone nog perfect functioneel is. En, ja, wij gebruiken hem, screenprotector of backplate daargelaten, gewoon naakt.
Oh, wat is het toch een fragiel toestel
3GUnrestrictor werkt primaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
My3G crasht iTunes en de AppStore steeds. Hebben meer mensen hier last van? Het nut van jailbreaken valt een beetje weg als de belangrijkste tweaks gewoon niet werken..
- Eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef drbarisart het volgende:
[..]
- multitouch interface (grootste innovatie van de iPhone wat mij betreft)
- Gorilla Glass
- energiezuinige manier van multitasken
- iCloud
- Thunderbolt
- design vd MacBook Air
- precision unibody behuizing
- etc
Welnee, ze nemen vaak radicale beslissingen zoals het weglaten van op dat moment nog veel gebruikte aansluitingen. Zie de macbook air, firewire, USB, nu thunderbold. Allemaal technieken die apple als eerste grootschalig toepaste.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:17 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ze nemen risico's bij het introduceren van een nieuw product (iPhone, iPod, iPad, etc) maar als ze dat eenmaal gedaan hebben, spelen ze best wel op safe bij de opvolgers ervan (zie miniem verschil tussen iPad 1 en iPad 2).
Het punt met dit soort dingen is dat het altijd beperkt blijft tot persoonlijke ervaringen. Jij hebt "veel" kapotte iPhones gezien; ik heb veel iPhones gezien die nog bijna helemaal gaaf waren a meerdere keren laten vallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef Slickk het volgende:
[..]
Jammer dat er hier nooit een normale discussie kan zijn... Ik heb te veel kapotte iPhones gezien en andere smartphones krijgen alleen maar krassen/deuken. iPhones werkt nog prima altijd alleen het scherm is volledig gebarsten.
Dan ga ik die proberen. Bedankt.quote:
iCloud is zeker wel innovatief in de manier hoe het is geïmplementeerd, het is bijzonder diep geïntegreerd, en het is onzichtbaar voor de gebruiker, je hoeft bijna niks te doen en toch werkt het gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
- Eens.
- Niet van Apple zelf, enkel goed toegepast.
- Cloud-functie was er al lang, Google was hier al veel eerder mee.
- Thunderbolt... Tsja, tot nu toe zie je het bijzonder weinig. USB is veel universeler. Ik weet dat Thunderbolt beter is, maar zonder steun van veel fabrikanten heb je er bijzonder weinig aan. Maar, ik denk dat het nu ook nog een kwestie van geduld is. Ik hoop echt dat het door gaat breken.
- Eens, maar dat is een nieuw product.Bovendien is het niet heel erg 'vernieuwend', maar een toepassing van al bestaande producten/technologieën en die op juiste manier toepassen.
- Tsja, het ziet er heel gelikt uit en ik vind het nog steeds de mooiste laptops maar is dat erg innovatief?
Ik baseer mijn mening ook op ervaringen van anderen op internet. Een vriend van mij heeft al zijn 4e iPhone (en gelukkig een goede verzekering) versleten omdat hij onhandig is en hem laat vallen (en dan van normale hoogte, geen 10 meter hoog of iets). Een andere vriend heeft een HTC Desire, ook vaak laten vallen maar afgezien van een krasje en deukje hier en daar is er niks aan de hand.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het punt met dit soort dingen is dat het altijd beperkt blijft tot persoonlijke ervaringen. Jij hebt "veel" kapotte iPhones gezien; ik heb veel iPhones gezien die nog bijna helemaal gaaf waren a meerdere keren laten vallen.
Ik vraag me alleen af hoe 'innovatief' dat is. Als ik nu een potloodslijper maak die beter slijpt, sneller is en langer meegaat, ben ik dan 'innovatief'? Heel simpel voorbeeld, maar dat vraag ik mij af. Met iCloud is dat hetzelfde; het zit goed geïntegreerd, alleen hoe het op mij overkomt is het niet veel anders dan hoe Google het doet.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef drbarisart het volgende:
[..]
iCloud is zeker wel innovatief in de manier hoe het is geïmplementeerd, het is bijzonder diep geïntegreerd, en het is onzichtbaar voor de gebruiker, je hoeft bijna niks te doen en toch werkt het gewoon.
Thunderbolt ook. Dat er nog weinig Thunderbolt producten zijn doet daar niks aan af.
Precision unibody enclosure ook, en niet alleen vanwege de esthetische waarde maar ook omdat het in dunne en lichte producten toch voor veel stevigheid zorgt. Een MBA is bijzonder robuust, en dat is knap als je kijkt naar het formaat van dat ding.
Ik zie niet wat er niet innovatief was aan de PUE? Nu zie je het veel meer, maar toen Apple er net mee kwam (in 2008 geloof ik) was het echt een big deal qua hardware engineering. Niet voor niks dat andere bedrijven het nu ook doen, bijv. HTC.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe 'innovatief' dat is. Als ik nu een potloodslijper maak die beter slijpt, sneller is en langer meegaat, ben ik dan 'innovatief'? Heel simpel voorbeeld, maar dat vraag ik mij af. Met iCloud is dat hetzelfde; het zit goed geïntegreerd, alleen hoe het op mij overkomt is het niet veel anders dan hoe Google het doet.
Trouwens, ik ben groot fan van Apple en hun producten, alleen ik vind het raar dat Apple zo 'innovatief' genoemd wordt terwijl dat best meevalt.
Er is geen telefoon die ik vaker kapot heb gezien dan het glas van de iphone 4.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het punt met dit soort dingen is dat het altijd beperkt blijft tot persoonlijke ervaringen. Jij hebt "veel" kapotte iPhones gezien; ik heb veel iPhones gezien die nog bijna helemaal gaaf waren a meerdere keren laten vallen.
Glas is nu eenmaal kwetsbaarder dan plastic. En iPhone heeft het aan beide kanten. Apple claimt ook niet de stevigste telefoon te hebben of te willen maken. Dan hadden ze de iPhone wel van rubber gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Er is geen telefoon die ik vaker kapot heb gezien dan het glas van de iphone 4.
Misschien toeval, misschien niet. Ik ga voorlopig uit van niet.
Dat heeft natuurlijk niets te maken met het gegeven dat de iPhone 4 waarschijnlijk het toestel is waar veruit de meeste exemplaren van verkocht zijn, he? Denk je niet dat dat een beetje invloed heeft op de hoeveelheid kapotte iPhones die je voorbij ziet komen?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Er is geen telefoon die ik vaker kapot heb gezien dan het glas van de iphone 4.
Misschien toeval, misschien niet. Ik ga voorlopig uit van niet.
Precies.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Glas is nu eenmaal kwetsbaarder dan plastic. En iPhone heeft het aan beide kanten. Apple claimt ook niet de stevigste telefoon te hebben of te willen maken. Dan hadden ze de iPhone wel van rubber gemaakt.
Daar had ik al wel bij nagedachtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niets te maken met het gegeven dat de iPhone 4 waarschijnlijk het toestel is waar veruit de meeste exemplaren van verkocht zijn, he? Denk je niet dat dat een beetje invloed heeft op de hoeveelheid kapotte iPhones die je voorbij ziet komen?
Echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Tokus het volgende:
oh nee, de maandelijkse "apple is niet innovatief, ze jatten van anderen"-welles-nietes is weer begonnen? Dat riedeltje kennen we nu inmiddels wel, zowel van de liefhebbers als van de haters.
Voor de duidelijkheid: over welke Galaxy heb je het nu? De eerste Galaxy S had belachelijk zacht plastic, dat vreselijk snel bekraste. Sure, het breekt niet, maar het ziet er dan ook niet uit. De Galaxy S2 deed dit beter. Van beiden zijn overigens lang niet zoveel exemplaren verkocht als van de iPhone 4.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Parafernalia het volgende:
Daar had ik al wel bij nagedacht. Maar de Galaxy is ook heel veel verkocht, en die heb ik nog niet kapot gezien. Voor de duidelijkheid, ik heb t over de buitenkant.
En ik durf te wedden dat de breekbaarheid van de iPhone zwaar overtrokken wordt, puur om maar een tegenargument te hebben.quote:Maakt verder allemaal niet uit hoor, ik hoef Apple niet te bashen. Maar ik durf wel te wedden dat de Iphone vaker kapot valt dan een ander toestel.
Ze zijn innovatief én ze jatten.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Tokus het volgende:
oh nee, de maandelijkse "apple is niet innovatief, ze jatten van anderen"-welles-nietes is weer begonnen? Dat riedeltje kennen we nu inmiddels wel, zowel van de liefhebbers als van de haters.
Dat sowieso.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat de breekbaarheid van de iPhone zwaar overtrokken wordt, puur om maar een tegenargument te hebben.
Dit. Bovendien; zolang het eindproduct naar mijn wensen is, zal het me jeuken wie het bedacht heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ze zijn innovatief én ze jatten.
Kijk, daar zit 'm het verschil. De Iphone is veel mooier dan de Galaxy. De een kiest voor uiterlijk, de ander niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: over welke Galaxy heb je het nu? De eerste Galaxy S had belachelijk zacht plastic, dat vreselijk snel bekraste. Sure, het breekt niet, maar het ziet er dan ook niet uit. De Galaxy S2 deed dit beter. Van beiden zijn overigens lang niet zoveel exemplaren verkocht als van de iPhone 4.
[..]
Anders trek je even een deel van het bericht volledig uit de contextquote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kijk, daar zit 'm het verschil. De Iphone is veel mooier dan de Galaxy. De een kiest voor uiterlijk, de ander niet.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Anders trek je even een deel van het bericht volledig uit de context
Geen protector. Glas eraf hout erop.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef LompeHork het volgende:
Wow, dat vind ik wel een hele mooie protector!
Damn, dat is wel erg gaaf! Ik hou sowieso van hout/houtmotief en dergelijke, dit soort is niet toevallig ook voor de 3G gemaakt of wel?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen protector. Glas eraf hout erop.
Dat is volgens mij een window waarin je nog op het laatste moment terug kunt gaan naar de app, als je hem per ongeluk te vroeg afsluit (als ie nog met een song herkenning bezig is) ofzo? Tenminste, zo interpreteerde ik het altijdquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef Dimens het volgende:
Als ik op de iPhone 4 sommige apps afsluit door op de home button te drukken, krijg ik bovenaan het scherm wel eens een rode melding waarin de naam van de app staat. Meestal gebeurt dit bij Shazam, maar ook andere apps hebben dit wel eens.
Weet iemand wat dit betekent en wat het doet?
[ afbeelding ]
Dat betekent dat die app je microfoon aan het gebruiken is. Probeer maar een voice memo op te nemen en dan uit de app te gaan, dan zie je ook die balk. Bij Shazam verdwijnt het gelijk omdat die niet luistert tijdens het multitaskenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef Dimens het volgende:
Als ik op de iPhone 4 sommige apps afsluit door op de home button te drukken, krijg ik bovenaan het scherm wel eens een rode melding waarin de naam van de app staat. Meestal gebeurt dit bij Shazam, maar ook andere apps hebben dit wel eens.
Weet iemand wat dit betekent en wat het doet?
[ afbeelding ]
Aahquote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat betekent dat die app je microfoon aan het gebruiken is. Probeer maar een voice memo op te nemen en dan uit de app te gaan, dan zie je ook die balk. Bij Shazam verdwijnt het gelijk omdat die niet luistert tijdens het multitasken
Settings > Notifications > Stocks Widgetquote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef KNAK het volgende:
Ik kom er net achter dat je een lijst/menutje krijgt als je van helemaal boven aan het scherm naar beneden 'slide'... met bovenaan het weer, daaronder stocks, en daaronder apps met een melding. Kan ik dit menutje editen? (o.a. stocks daar weghalen?)
Dit is het berichtencentrum, je kan die stocks daar gewoon uit weghalen en tevens kan je aangeven van welke apps je wel meldingen erin wilt zien en van welke niet. Moet je even in de instellingen kijken onder Berichtgeving geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef KNAK het volgende:
Ik kom er net achter dat je een lijst/menutje krijgt als je van helemaal boven aan het scherm naar beneden 'slide'... met bovenaan het weer, daaronder stocks, en daaronder apps met een melding. Kan ik dit menutje editen? (o.a. stocks daar weghalen?)
Aha, dat is het dus. Bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat betekent dat die app je microfoon aan het gebruiken is. Probeer maar een voice memo op te nemen en dan uit de app te gaan, dan zie je ook die balk. Bij Shazam verdwijnt het gelijk omdat die niet luistert tijdens het multitasken
Ja. Je zou ook een app daarvoor kunnen gebruiken en deze instellen zodat het samen met je abonnement gaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef KNAK het volgende:
Dank voor de info, beide heren hierboven.
Die usage van cellular, elke maand resetten en ervanuit gaan dat dat mijn 3G data verbruik is om zo onder mijn limiet te blijven?
Hier om 06.30 en nu op 90%quote:Op maandag 6 februari 2012 08:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff gvd.. Om half 8 mn telefoon van de lader gehaald en zit nu al op 78%. Wtf joh!!
Whatsapp gebruikt bij mij niet bijzonder veel, evenmin als apps die in taskman staan en killen in taskman is wel degelijk gewoon je app killen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef nils7 het volgende:
Whatsapp is echt een batterij killer...
maar zo nu en dan je telefoon ff rebooten werkt echt goed, niet alle apps worden echt gekilled zodra je ze stopt in de taskman.
Vind dat heel slecht aan iOS.
Zodra ik genavigeerd heb met Sygic gaat echt mijn batterij in een uur flink slinken (ondanks dat ik m heb gestopt).
Heb je wel 5.0.1?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zit nu op 23%
Batterij gaat als een speer leeg, zonder dat ik m echt veel gebruik
Dat niet alle apps gekilled worden is juist de bedoeling. Je wil toch niet dat je navigatie gelijk stopt als je 'm wegdrukt?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef nils7 het volgende:
Whatsapp is echt een batterij killer...
maar zo nu en dan je telefoon ff rebooten werkt echt goed, niet alle apps worden echt gekilled zodra je ze stopt in de taskman.
Vind dat heel slecht aan iOS.
Zodra ik genavigeerd heb met Sygic gaat echt mijn batterij in een uur flink slinken (ondanks dat ik m heb gestopt).
Navigatie niet, bijna al het andere wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat niet alle apps gekilled worden is juist de bedoeling. Je wil toch niet dat je navigatie gelijk stopt als je 'm wegdrukt?
Wel als ik 'm kill in de multitaskbar!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat niet alle apps gekilled worden is juist de bedoeling. Je wil toch niet dat je navigatie gelijk stopt als je 'm wegdrukt?
Als je 'm killt doet ie niks meer hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel als ik 'm kill in de multitaskbar!
Facebook, batterijvreter, kutapp algemeenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Renesite het volgende:
9 uur geleden van oplader gehad. 28% gebruikt.
10min gebeld. Beetje scrollen op facebook en whatsapp aan.
Ja, true. Maar het werkt...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Facebook, batterijvreter, kutapp algemeen
Echt he. Karma's a bitchquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Aaaaaiiii ... Je zei Gister toch nog dat je nooit een gebroken glas had gehad ?? Hahaha damn ..
Kut man
Nee, valt niet onder garantie. Dat wordt weer knutselen en ifixit bezoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef KNAK het volgende:
Die breuk lijkt op een oude wallpaper die ik had
Wel klote. Valt zoiets onder garantie?
Dit is wel echt een nadeel van de iPhone.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anderhalf jaar lang een iPhone 4, sinds oktober een iPhone 4S. Nooit ook maar een krasje erop, maar een dag voordat ik op vakantie ga moet dit natuurlijk gebeuren:
[ afbeelding ]
Dit was het eerste waar ik aan dachtquote:
Nee, hij doet het nog gewoon. En de barsten lijken allemaal aan de binnenkant te zitten, want het oppervlak voelt nog glad aan. Dus afgezien van die verschrikkelijk storende barst werkt hij nog perfect. Ik kan het daar wel een weekje mee uitzingen. Nu maar even op eBay shoppen voor een nieuw scherm.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was het eerste waar ik aan dacht![]()
Wel zonde though, nu zeker een oud toestel mee op vakantie?
Hm, als het enkel intern gebarsten is dan zou je er nog garantie op moeten _kunnen_ claimen, het is natuurlijk fysieke schade, maar aan de buitenkant is het ding nog prima neem ik aan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, hij doet het nog gewoon. En de barsten lijken allemaal aan de binnenkant te zitten, want het oppervlak voelt nog glad aan. Dus afgezien van die verschrikkelijk storende barst werkt hij nog perfect. Ik kan het daar wel een weekje mee uitzingen. Nu maar even op eBay shoppen voor een nieuw scherm.
Doet me aan dit filmpje denken:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anderhalf jaar lang een iPhone 4, sinds oktober een iPhone 4S. Nooit ook maar een krasje erop, maar een dag voordat ik op vakantie ga moet dit natuurlijk gebeuren:
[ afbeelding ]
Ja, maar een gebarsten scherm is overduidelijk valschade. En dat valt toch per definitie buiten garantie?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, als het enkel intern gebarsten is dan zou je er nog garantie op moeten _kunnen_ claimen, het is natuurlijk fysieke schade, maar aan de buitenkant is het ding nog prima neem ik aan?
Hm, lijkt mij dat ze dat dan ook wel moeten opmerkingen aan andere beschadigingen (denk aan een kapot hoekje o.i.d.) , anders hebben ze imho geen poot om op te staan. Je kunt het in ieder geval eens proberen, ik heb zoiets ooit bij een wat oudere iPod gehad en deze werd nog binnen garantie vervangen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, maar een gebarsten scherm is overduidelijk valschade. En dat valt toch per definitie buiten garantie?
Denk alleen een beetje om glassplinters, een vriend van mij had hetzelfde (alleen dan nog een keer zo erg, barsten zaten over het hele scherm) en heeft er 2 weken nog mee rondgelopen / gebruikt. Werkt nog prima.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, hij doet het nog gewoon. En de barsten lijken allemaal aan de binnenkant te zitten, want het oppervlak voelt nog glad aan. Dus afgezien van die verschrikkelijk storende barst werkt hij nog perfect. Ik kan het daar wel een weekje mee uitzingen. Nu maar even op eBay shoppen voor een nieuw scherm.
Klopt. Takkewerk. Maar het scheelt je wel 100 euro als je het zelf doet, en met de ifixit guide erbij kan er vrij weinig fout gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Kloterige van die 4s dat je via de achterkant z'n volledige guts eruit moet halen voordat je bij het scherm bent. De 3gs was appeltje-eitje.
Volgens mij kun je dat wel instellen, dat die alleen synchroniseert via WiFi.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef KNAK het volgende:
Dat iCloud. Leuk en aardig
Foto maken met iPhone = gelijk foto op je computer terugvinden. Foto in de uploadmap op de PC zetten = binnen 20 seconden de foto op de telefoon terug vinden. Ik hoop dat dit alleen gebeurd als er WIFI in de buurt is.... en niet 3G.
is sowieso alleen mogelijk via wifi, als je photostream aan zetquote:Op maandag 6 februari 2012 22:24 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat wel instellen, dat die alleen synchroniseert via WiFi.
Awesomequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
http://photojojo.com/store/awesomeness/iphone-lens-dial/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |