quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef Norrage het volgende:
Dat deze TT jullie lief laat zijn voor elkaar!![]()
Je zag geen hand voor ogen?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef DancePlaza het volgende:
heerlijk ff haptic pro aangeschaft via cydia, eindelijk keypress feedback als ik typ op me iphone.
iets wat ik mistte op de iphone.
Nice.. was k alwere vergeten vindt ik ook wel fijn iddquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef DancePlaza het volgende:
heerlijk ff haptic pro aangeschaft via cydia, eindelijk keypress feedback als ik typ op me iphone.
iets wat ik mistte op de iphone.
Ik heb het een beetje proberen op te lossenquote:
3Squote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje proberen op te lossen
Dat is je dan totaal niet gelukt!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje proberen op te lossen
Ok, dat was het spelfoutje. Nu is het helemaal een volledige OPquote:
Jeetje jij hebt echt niet door dat ik een grapje maakte he. En je houdt je niet aan de TTquote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Rekkie het volgende:
En die schreeuwlelijke 4S in de daadwerkelijke banner waar ik het over had?
Op de wereldbol drukken om te wisselen tussen de talenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit dat als je in Engels en Nederlands texten verstuurd? Ik doe het beide en heb de Engels taal aan staan. Als ik Nederlandse woorden typ krijg ik constant auto correction dat ik moet wegdrukken, behoorlijk irritant. Als ik dat wegdruk worden die woorden die ik dan in het Engels gebruik (en de autofill gelijk gebruik) gewist?
Je kunt meerdere talen instellen voor het toetsenbord. Tijdens het typen kun je dan tussen de talen switchen door op het wereldbolletje naast de spatiebalk te drukken.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef KNAK het volgende:
Hoe zit dat als je in Engels en Nederlands texten verstuurd? Ik doe het beide en heb de Engels taal aan staan. Als ik Nederlandse woorden typ krijg ik constant auto correction dat ik moet wegdrukken, behoorlijk irritant. Als ik dat wegdruk worden die woorden die ik dan in het Engels gebruik (en de autofill gelijk gebruik) gewist?
Het kan wel gewoon met itunes, maar het is extreem omslachtig allemaal. ff googlen en je vindt wel een handleiding. Hier ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:09 schreef KNAK het volgende:
Dank voor de info, beide mensen
Ik ben niet onder de indruk van de ringtones, het probleem met apple dat itunes geen flikker accepteerd. Iemand die een goede ringtone converter kan aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |