Oh kut, je hebt gelijk, ik zat verkeerd te kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Fritessaus het volgende:
Misschien ben ik blind, maar die andere Clio heeft toch ook een achterwisser?
Totdat het subframe onvermijdelijk doorroest (krijgen ze allemaal) en je daar 1200 euro voor kan lappen, de ophanging begint te kraken als een malle of er overal elektronische ditjes en datjes optreden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Fritessaus het volgende:
Kan gebeuren![]()
Zijn er ook geen leuke Twingo's te koop? Ook een leuk beginnerswagentje voor een vrouw.
Blijkbaar wil je in een oude bak rijden, niemand die je tegenhoud.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef XxSwollie het volgende:
En die swift? Doe ik er aan goed om daar langs te gaan morgen na m'n werk?
Waarom niet die andere Clio of zo'n VTS? Veel leuker....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef XxSwollie het volgende:
En die swift? Doe ik er aan goed om daar langs te gaan morgen na m'n werk?
Ah, daar was ik niet van op de hoogte. Ik heb vrijwel geen ervaring met Twingo's, wel met de Clio II (I ook, zelf gehad) en dat zijn prima wagens. Kameraad van mij heeft een Clio II 1.2 8v met inmiddels 220.000 km op de klok, rijdt nog prima.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Totdat het subframe onvermijdelijk doorroest (krijgen ze allemaal) en je daar 1200 euro voor kan lappen, de ophanging begint te kraken als een malle of er overal elektronische ditjes en datjes optreden.
Het is slechts de ervaring van een enkeling maar ik spreek wel uit eerste hand, wat een kloteauto is die Twingo van d'r. Ding doet het nooit helemaal goed, en het is echt een gebakje om in te rijden; bloot plaatwerk aan de binnenkant, rumoerig, overhellen in bochten... De Clio is volgens mij wel wat beter.
Zeikerds zijn we, hmm?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef XxSwollie het volgende:
Ik wacht denk ik toch nog een maandje, even niet meer aan auto's denken..en dan is er misschien wel iets waar ik gelijk echt verliefd op word,
![]()
Maar ontzettend bedankt voor alles, dankzij jullie heb ik nu geen ford fiesta die niks waard was, of die toyota!!
Echt heel erg bedankt!!![]()
Welrustenn!
Hmm, tja.. Ik wil er ook mee op vakantie in de mei naar Luxemburg, en een mooie tomtom met flitsverklikker..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Kriegel het volgende:
Ik begrijp die Swift nooit, iedereen zit altijd te roepen dat het zo'n vlug autootje is en vervolgens zie ik overal 16 seconden staan voor de 0-100 sprint, en dat is dan de snelste uitvoering (buiten de GTi om). Wat.
Verder wel degelijk lijkt me, weer zo'n typische motorisch onsloopbare studenten-jap, het model en alles erin is alleen zo ontzettend... ouderwets...
Meid, je kunt zoveel leukers krijgen met het geld dat je hebt. Wat is er trouwens precies met die 3500-4000 gebeurd? Gewoon even om te informeren hoor, ik begrijp het prima als je eerder de helft van dat budget in een eerste auto wil stoppen zodat je er nog 'ns ongegeneerd een deuk in kan rijden. Logisch, zou ik ook doen.
Nou dat is al dikke winst lijkt me zo, en niet je om laten praten door die garagequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
Dankzij jullie zit ik nu niet met een oude bak opgescheept!!
Eigenlijk zijn we echt erg hè?quote:
Geen probleem, slaap ze.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
Hmm, tja.. Ik wil er ook mee op vakantie in de mei naar Luxemburg, en een mooie tomtom met flitsverklikker..ik heb nog zoveel wat ik ook wil.. En als ik alles in een auto stop, dan ja.. Ik heb liever een wat goedkopere, maar ik wacht nog ff met het aanschaffen van een auto!
Dankzij jullie zit ik nu niet met een oude bak opgescheept!!
Slaap lekker allemaall!
Heb jij eigenlijk ooit één zinnige opmerking uit je strot gekregen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |