je hebt je verslapen en je bent aan het relaxenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
zo ff relaxen met mijn soap
mijn to do list voor vandaag word alleen maar langer ipv korten
wat doe ik fout?
Nog geen vlok gezien in Den Haag.quote:
Maar ik heb ook al de koelkast helemaal gepoetstquote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je hebt je verslapen en je bent aan het relaxen
[Rhu]Vriendje nemen! [/Rhu]quote:
Welnee, hier wordt gewoon zo vaak het woord 'tieten' gebruikt dat je hersens gewoon verwachten dat het er staat. Niks oversekst aanquote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las "ik heb koude tieten".
Oversekst..
Door die date?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Oversekst..
Dat ookquote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Oversekst..
Hier sneeuwt het niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Op schiphol schijnt het al te sneeuwen.
Ik wil ook sneeuw
Over R&P-SC'ed.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, hier wordt gewoon zo vaak het woord 'tieten' gebruikt dat je hersens gewoon verwachten dat het er staat. Niks oversekst aan
Nou ja, nu je het zegtquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een koukleum maar mijn tieten zijn nou nooit koud!
misschien omdat ze voornamelijk vet zijn of oz?
Die van mij welquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, nu je het zegtM'n kont is ook nooit koud.
quote:
Die is bij mij wel vaak koud maar dat voel ik dan zelf niet zeg maarquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, nu je het zegtM'n kont is ook nooit koud.
dan ben je in ruim een jaar wel heel erg uitgedijdquote:Op maandag 30 januari 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Raar dat ik het dan uberhaupt nog koud heb.
En m'n voetenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
bij mij zijn het vooral altijd mijn vingers
het enige plekje op mijn lijf zonder vetrollen
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben je in ruim een jaar wel heel erg uitgedijd
Meer eten!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vingers m'n kont/achterkant bovenbenen, m'n voeten. Allemaal heel vaak ijskoud
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik ga maar eens naar buiten, zonder warme sjaal.
jah, dahag!quote:
Één van je lieve buurjochies? Op kookwas?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zit er iets in de wasmachine dat er niet in hoort. Het maakt nogal herrie. Of het is die nieuwe wasbol.
deed het dat maar, dan had hij er nog wat aan!quote:
Zitten de cavia's nog in hun hok?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zit er iets in de wasmachine dat er niet in hoort. Het maakt nogal herrie. Of het is die nieuwe wasbol.
Precies wat ik ook kwam meldenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, klotekou/sneeuw/gladheid.
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zitten de cavia's nog in hun hok?
Ja nou, ik vind van wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja want daar is de politie voor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Tilburgse grafrover aangehouden
tokkie town
Ik zeg al jaren dat er iets in het water zit.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Tilburgse grafrover aangehouden
tokkie town
Niet genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zeg al jaren dat er iets in het water zit.
Eens moet de laatste keer zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef Q. het volgende:
Niet eens! Nog nooit Tilburgsters gedate volgens mij.
Dat heb ik zelfs.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef Q. het volgende:
Niet eens! Nog nooit Tilburgsters gedate volgens mij.
met chocolade bitterballen? barman vertelde me daar van t weekend over, wist niet dat die dingen bestaanquote:
...Dan zijn het dus geen bitterballen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef clevy het volgende:
dat zei ik ook maar dat schijnt alles mee te vallen. tis gewoon chocolade met klein laagje paneermeel.. en gefritturd dat ze warm zijn
Bittere pure chocolaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Dan zijn het dus geen bitterballen.
Als het niet zo fucking koud en glad was zou ik zeggen morgen friet date!quote:
ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb allemaal zin in kroketten enzo door jullie.
ooh arm oudjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn oudje is ziekjes, uhm heeft kwaaltjes.Moet ze niet doen.
Niet eten is geen gezond dieet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg honger van dit topic!
gister en vandaag
maar ik mag nog niet etenwant ik ben op een of ander soort dieet
Ik durf niet naar de supermarkt te lopen want het is hier spekgladquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
gister en vandaag
Slecht dieet, als je niet mag eten. Nou ja, je valt wel tot op het bot af, alleen heb je er niets meer aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
gister en vandaag
Ik ben net nog een beetje langs je gereden (althans door je "dorp").quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de supermarkt te lopen want het is hier spekglad
Kut is het hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net nog een beetje langs je gereden (althans door je "dorp").
Onderweg naar mn werk.
Tja.. Wat moet je er van zeggen he..........quote:
Is het echt zo glad als CL zegt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja.. Wat moet je er van zeggen he..........
eten op gezette tijden is hetquote:
De doorgaande wegen gaan wel, die zijn gestrooid. Maar ik woon in een hofje en daar ging ik gister al een paar keer op m'n giegel onderweg naar de container. Sommige stoepen zijn veilig, andere weer nietquote:
Sinds al die nieuwe families enzo volg ik het niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eten op gezette tijden is het
maar ik was te laat wakker dus heb de eerste 2 momentjes gemist
kijkt iemand gtst? wie is er dood?
Die ene gozer waardoor half NL in rep en roer is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eten op gezette tijden is het
maar ik was te laat wakker dus heb de eerste 2 momentjes gemist
kijkt iemand gtst? wie is er dood?
Irritant.. flink uitkijken dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef CherryLips het volgende:
De doorgaande wegen gaan wel, die zijn gestrooid. Maar ik woon in een hofje en daar ging ik gister al een paar keer op m'n giegel onderweg naar de container. Sommige stoepen zijn veilig, andere weer nietBen gister een uur bezig geweest om naar de brievenbus, oud papier, huis van m'n nicht en weer terug te lopen ipv een kwartier.
Ik volg het zelf al jaren niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds al die nieuwe families enzo volg ik het niet meerGister ook niet langsgezapt dus kan je niet helpen. Sorry
oh tnx!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Vaarwel Edwin!
Tot veler grote ontzetting is Edwin gestorven aan het dodelijke vrius in Meerdijk en nemen we afscheid van acteur Raynor Arkenbout.
gtst.nl
En Lieke van Leks/xmond is er nu ook vandoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik volg het zelf al jaren niet meermaar ik zapte langs net en er was iemand dood dus ik was nieuwsgierig
dus ik bleef kijken maar het werd maar niet duidelijker
Haha graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh tnx!
bij god geen idee wie edwin was maar nu kan ik weer slapen
ik hoorde ze net wel over Jeffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha graag gedaan.
1 van de zonen van de nieuwe familie. maar die familie vertrekt alweer en komt weer een nieuw gezin voor in de plaats
Idd, die oudjes moeten erin blijven. alleen ben ik bang dat die uiteindelijk natuurlijk sterven.. en dan? Denk niet dat er echt nieuwe oudjes bijkomen. Hoogstens Ludo/Janien ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoorde ze net wel over Jeff
toch fijn om te weten dat sommige dingen gewoon nooit veranderen
Taart en aanverwanten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik weet dat ik net wat zei over een dieet maar ik ga morgen deze maken
[ afbeelding ]
maar het mag want er is iemand jarig
bij een verjaardag hoort taartquote:
Ik zal het mijn vrienden eens zeggen dat ze iets mee moeten nemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij een verjaardag hoort taart
met kaarsjes
Je mag ze voor mijn verjaardag ook wel maken hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, bij een verjaardag horen vooral lekkere drankjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
bij een verjaardag hoort taart
met kaarsjes
nee de jarige is hier toevallig op zijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het mijn vrienden eens zeggen dat ze iets mee moeten nemen
wanneer is je verjaardag?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ze voor mijn verjaardag ook wel maken hoor
dat is liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
nee de jarige is hier toevallig op zijn verjaardag
dus ik dacht ik doe lief, ik maak taart
met kaarsjes
vriendje is ook in maart jarig!quote:
Lekker, behalve die oreo koekjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, behalve die oreo koekjes.
quote:
Stalk much?quote:
Valt mee. Slechts even groeten en daar blijft het bijquote:
Dat had ik al gemerktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik blijf zelden in ksc hangen.
Maakt niet uit. Vond het grappig je naam langs te zien komen dus dacht even te groeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou er uiteindelijk wel weer kijken, maar lees niet terug.Ook handig.
Hoe is het.
Hoge noorden? Groningen? Friesland? Ik zit tegenwoordig in Gelderland. Ook best hoog voor mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vond het grappig je naam langs te zien komen dus dacht even te groeten.
Maarre...gaat redelijkheul veul gebeurd de afgelopen 2 jaar
Inmiddels verhuisd naar het hoge noorden, getrouwd en een zoontje van net 4 maanden
Grunningquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoge noorden? Groningen? Friesland? Ik zit tegenwoordig in Gelderland. Ook best hoog voor mij.
En je bent papa.leuk, proficiat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, but to really foul things up requires a computer.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:01 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Grunning![]()
en dank
De kleine SW
Was even gaan gluren in je fb, wat een lieverd en dit shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |