quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een bijpassende UI voor deze situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt Ludo altijd met zijn princes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.
Lucas lijkt niets op Stefano
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:02 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Marrije het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Ik wou het net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:20 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef MissBitchy het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Je weet ook niet wat Lucas in Amerika geleerd heeft he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt Ludo altijd met zijn princes.
Waarom Lucas qua gedrag net Nina is weet ik niet.
Mischien noemde Stefano hem ook princes ?
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemdequote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat Lucas in Amerika geleerd heeft he?
Misschien noemde hij hem wel ridderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Nee maar buiten Stefano om bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Ik vond Sil juist weer erg saai, voor zover ik gekeken heb. Die periode beetje aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Sil was duizend maal een toffere gozer dan Lucas Edwin en die broer van hem samen.
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie nou pas die foto van Sil in de opening
Ik dacht die ene gozer uit Spangas, met die irritante mond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter was
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter was
prima ideequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef alors het volgende:
Nu we het toch over de op hebben, is het geen idee om al die topicnummers in een spoiler te zetten? Dat scheelt met name op mobiel echt zoveel scrollen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |