quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef James1988 het volgende:
Goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 31-01-2012 08:26:11 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat maakt me al niet eens meer uit. Deze verhaallijn verdient eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk maar even kijken.
Kleurrijk voor mij niet meteen dat mensen in allemaal felle kleuren gaan rondlopen, M_P vond lichtblauw al ongepast, terwijl dat naar mijn mening gewoon prima kan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens.
Zwart/grijs/wit/ gebroken wit/donkerblauw vind ik wel passend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je die persoon kent. Bij familie zal ik eerder zwart/wit/grijs of een combi dragen. Voor mij heeft het iets van respect voor de dode, tenzij de persoon uitdrukkelijk een andere wens heeft.
Als ik iemand maar zijdelings ken, dan ga ik niet in felle kleuren, maar niet perse in zwart, maar wel bedekte kleuren.
Die twee appels zijn echt ver van de moederlijke boom gevallen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef vincerusso het volgende:
doen kinderen van janine toch al snel, kijk maar naar dat verwende kreng
Ook van de vaderlijke boom..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die twee appels zijn echt ver van de moederlijke boom gevallen.
Nou, het ego en de arrogantie die Nina heeft is bij Ludo ook wel terug te zien. Die Stefano ken ik niet, dus in hoevere Lucas daar wel/niet op lijkt kan ik niet zeggen.quote:
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou, het ego en de arrogantie die Nina heeft is bij Ludo ook wel terug te zien. Die Stefano ken ik niet, dus in hoevere Lucas daar wel/niet op lijkt kan ik niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 10:34:29 ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat klopt wel. Ze is immers ''Princess''quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:18 schreef roos85 het volgende:
Het gedrag van Nina is meer aangeleerd dan aangeboren, zij is door Ludo en Janine gewoon teveel verwend.
Ik vind ze ook slecht acteren, maar het is het begin, misschien worden ze nog wel beterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de twee newbies, de zusjes hoe ze ook alweer heten, echt aanfluitend slecht acteren?
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Moofasah het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de twee newbies, de zusjes hoe ze ook alweer heten, echt aanfluitend slecht acteren?
Dat mag ik hopen. Maar er zijn inderdaad wel meer karakters die als het ware in hun rol zijn gegroeid en nu ook een stuk overtuigender zijn dan als in het begin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze ook slecht acteren, maar het is het begin, misschien worden ze nog wel beter
Lorena bijvoorbeeld, die was in het begin ook best kutquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Maar er zijn inderdaad wel meer karakters die als het ware in hun rol zijn gegroeid en nu ook een stuk overtuigender zijn dan als in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |