Nee hoor. Ik doe nog altijd zwart aan bij begrafenissen en met mij meerdere.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef alors het volgende:
En begrafenissen in het zwart heb ik nog nooit meegemaakt, dat is toch al lang achterhaald.
Nou als de hele familie (en waar ik dan ook toe behoor) niet hoofdzakelijk zwart draagt, dan kan het toch prima? Ik zou het onrespectvol vinden als mensen op mijn begrafenis onvrijwillig in het zwart komenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe nog altijd zwart aan bij begrafenissen en met mij meerdere.
Ik vind het niet erg respectvol naar de familie om rood, roze, geel etc. te dragen maar dat is mijn mening. Iedereen moet natuurlijk dragen waar die zich fijn in voelt.
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als de hele familie (en waar ik dan ook toe behoor) niet hoofdzakelijk zwart draagt, dan kan het toch prima? Ik zou het onrespectvol vinden als mensen op mijn begrafenis onvrijwillig in het zwart komen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Als het maar netjes is hoeft het niet per sé zwart te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.Ik vind het eigenlijk belangrijker wat diegene draagt dan de kleur. Ik vind het echt niet kunnen als iemand een mini rokje of mini jurkje aantrekt. Dat vind ik gewoon niet gepast.
Eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, iedereen moet dragen wat hij zelf fijn vindt.Ik vind het eigenlijk belangrijker wat diegene draagt dan de kleur. Ik vind het echt niet kunnen als iemand een mini rokje of mini jurkje aantrekt. Dat vind ik gewoon niet gepast.
Precies hoe ik er ook erover denkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens.
Zwart/grijs/wit/ gebroken wit/donkerblauw vind ik wel passend. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je die persoon kent. Bij familie zal ik eerder zwart/wit/grijs of een combi dragen. Voor mij heeft het iets van respect voor de dode, tenzij de persoon uitdrukkelijk een andere wens heeft.
Als ik iemand maar zijdelings ken, dan ga ik niet in felle kleuren, maar niet perse in zwart, maar wel bedekte kleuren.
Meende dat ze het voor het eerst deed in dat vakantiehuisje.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef vencodark het volgende:
Overigens, als ze Sil de vader van Bram maken, stop ik met kijken.Verhaallijn rond Rikki, Sjoerd etc. vind ik namelijk 1 van de weinige positieve dingen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij het dus walgelijk vindt heeft hij het inderdaad goed gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel heel goed geacteerd van Ferry Doedens, dat wel.
Alleen een walgelijke scène.
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had. Er is al een paar keer gespeculeerd met wie Anton aan de haal zou gaan. En ik zie net (was wel in een spoiler) dat het geopperd werd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef hugsy33 het volgende:
Maxime en anton? Waar haal je dat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef James1988 het volgende:
Goed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton is anders minstens net zo hard bezig met het verpesten van z'n huwelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och nee he, krijgen we nu weer een Maxime die gaat stoken in een huwelijk? Dit lijkt me een goedkope herhaling van Maxime (via Barbara) vs Martijn en Irene, maar dan met Maxime in haar eentje.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist omdat ze zo weinig te doen heeft. Zou dit kunnen gebeuren!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:36 schreef James1988 het volgende:
Waarom zou Maxime dat doen? Ze heeft al bijna niks meer, nu gaan stoken in de relatie van een gewaardeerd gezin dat net hun zoon is verloren zou helemaal funest zijn.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef James1988 het volgende:
Goed....Wait whut... Schandalig!! Arme Bianca!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |