QFT.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef Moofasah het volgende:
Nick is pas een figuur waaraan ik me echt stoor. Die afschuwelijke blije kop van hem altijd terwijl je weet dat hij niet spoort
Ook ik heb niks tegen Lucas, maar idd, zoals hij zich nu gedraagt hoeft voor mij ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, genoeg mensen hoor. Ik vind Lucas ook leuk, maar niet als hij zich zo gedraagt.
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwen
Dat zijn er nogal wat volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef roos85 het volgende:
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen hoorlees maar wat topics terug..
Klopt, maar heb geen zin dat weer een welles/nietes spel rondom Maxime komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat volgens mij![]()
![]()
Ik ben niet echt vast te vinden in dit topic, dus ik ben niet echt op de hoogte van wat iedereen hier zegt en vind
Nietesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar heb geen zin dat weer een welles/nietes spel rondom Maxime komt
Maar de meeste hier hebben dus een hekel aan het personage Maxime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:35 schreef loezzzje het volgende:
Het virus is ineens verdwenen denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:05 schreef Moofasah het volgende:
Lucasx10.000
Ik had het eigenlijk al kunnen verwachten. Die dramaqueen moet natuurlijk zelfs iets als een begrafenis om hemzelf laten draaien. Plaatsvervangende schaamte kreeg ik ervan.
Net alsof hij de enige is in rouw. En daarbij, als hij zoveel om Edwin gaf, heb dan op zijn minst het respect om zijn begrafenis niet tot een chaos te maken. Net alsof die Edwin hem dat in dank had afgenomen.
Hij verwijt Anton wel van alles, maar mensen als Sjoerd en Bianca vind hij ook niet belangrijk genoeg om gewoon even stil te zijn. Stomme nicht dat ie is, had hij niet op zijn minst tot na de begrafenis kunnen wachten met zijn tirade
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik dacht er vorige week nog aan dat Maxime wel in de rozenboom kon gaan werken, en nu heeft Laura haar hulp nodig...De Rozenboom is ook van Ludo dus dat zal wel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shuffle up and deal!!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Noud is beter dus iedereen denkt; ohhh het virus is weg jongens. We kunnen weer naar de koning!quote:
Inderdaad. Nu er een serum is zal ineens ook wel niemand meer ziek worden. ''Virus, welk virus?''quote:
denk het ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Koosnaam het volgende:
Die Samantha van Londen zullen we dan ook wel niet meer terugzien.
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
die samantha van londen is toch marian mudder ?
(ik heb het een beetje druk met de studie de laatste tijd, dus ik volg het maar zo af en toe en lees hier bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |