SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Lamabal het volgende:
Heal is baas. Ik ga altijd ad carry met heal en dan de tegenstanders. OMG YOU SO NOOB WHY YOU USE HEAL NOOOOOOB. I REPORT
Klopt. Alleen heal gebruikte je vroeger altijd toen je nog "noob" was. Maar het is eigenlijk gewoon een geniale skill.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef kensei het volgende:
Heal is ook best handig als je tank speelt
lolwut? Ik begrijp dat als je heal zou gebruiken je gemakkelijk Chaox en Doublelift eventjes wegspeelt?quote:
Dan carry je jezelf toch even lekker naar 2300 ELO, denk dat het daar wel weer een uitdaging gaat worden als het voor de rest te makkelijk is.quote:
Inderdaad. 2v1 als het moet!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lolwut? Ik begrijp dat als je heal zou gebruiken je gemakkelijk Chaox en Doublelift eventjes wegspeelt?
Ik vermijd rankedquote:Op maandag 30 januari 2012 11:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Dan carry je jezelf toch even lekker naar 2300 ELO, denk dat het daar wel weer een uitdaging gaat worden als het voor de rest te makkelijk is.
Het is gewoon slimquote:
Even stoppen dan. Anders ga je tilten, zelf slecht spelen en mensen om niets uitscheldenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef Lamabal het volgende:
Ik word echt gek van ranked atm. Allemaal tyfus noobs . 4 potjes alweer verloren
Er zijn er best een aantalquote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
heer nick een vriend van je btw?
Uhuh.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
heer nick een vriend van je btw?
Er zijn er nog meer, maar die falen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Er zijn er best een aantalNick TTW en Harry. Allemaal met HEER in hoofdletters voor hun naam. Clan ofzo?
edit: en jawel, HEER gaming is een ranked team
[ afbeelding ]
AD Sion is zo waardeloosquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:
Ik snap helemaal niks van die Sion. Die knakker healt er meer bij per hit dan dat ik eraf kan knallen
.
Hij was AD, stond ons hele team in elkaar te tikkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AD Sion is zo waardeloos. Als je een AP Sion niet door zijn ult heen kan hitten dan doe jij wat fout.
Stun -> focus in 1 sec neer -> veeg rest opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:
Ik snap helemaal niks van die Sion. Die knakker healt er meer bij per hit dan dat ik eraf kan knallen
.
Hij stond te healen voor >250 per hit, het was nogal moeilijk hem te outdamagenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Stun -> focus in 1 sec neer -> veeg rest op
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Stun -> focus in 1 sec neer -> veeg rest op
Cassio is (op NA iig) een behoorlijke regular pick, lastig te counteren. De counters voor cassio droppen lategame nogal, waar cassio alleen sterker wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:04 schreef Cornelis83 het volgende:
Is cassiopeia op? Net een testpotje maar ze killt echt ziekelijk snel. Q op target mikken en dan E spammen en je target verdwijnt als sneeuw voor de zon... Mocht de target weg willen rennen dan een W erop (waar je uiteraard tot lvl 14 maar 1 punt in hebt) en als er teveel targets zijn een Ulti erop.
Hoezo? Qua damage misschien, maar de range in de laning phase kan genoeg zijn om vanaf het begin te domineren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
And then u realise cait loses to every other AD
edit: behalve twitch ofc
Dit, gebeurt vaak zat datje met 7 kills uit je laning komt. Dan domineer je de rest van de game gewoon als het goed is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoezo? Qua damage misschien, maar de range in de laning phase kan genoeg zijn om vanaf het begin te domineren.
Neh. Q en W zijn beiden skillshots, dus als je die kan ontwijken kan ze niet zo bijster veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:04 schreef Cornelis83 het volgende:
Is cassiopeia op? Net een testpotje maar ze killt echt ziekelijk snel. Q op target mikken en dan E spammen en je target verdwijnt als sneeuw voor de zon... Mocht de target weg willen rennen dan een W erop (waar je uiteraard tot lvl 14 maar 1 punt in hebt) en als er teveel targets zijn een Ulti erop.
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neh. Q en W zijn beiden skillshots, dus als je die kan ontwijken kan ze niet zo bijster veel.
Ik ben het met je eens hoor, maar de game begint niet gelijk met teamfights. De belangrijkste fase is de laning phase. Die bepaalt namelijk hoe sterk je als team (met welke items en champion levels dus) de teamfights ingaat. Cait kan in de laning phase een vayne compleet domineren/zonen puur door haar range en het feit dat ze heel lastig te ganken is door de escapes en lange range. En ik moet zeggen dat ik als we dan te teamfights ingaan liever een Cait met een 3/0/2 score en 180 cs heb dan een Vayne met 0/2/1 en 120 cs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Voor teamfights is cait imo de zwakste carry:
Graves : Meer aoe burst en smokescreen + steroid
Trist : Divers van je af knallen + steroid + escape + sickassrange
MF : Steroid + healredux + aoe + slow
Sivir : Ult team steroid + spellshield + aoe glaves (w)
Ashe : Arrowinitiate + aoe slow + permaslow
Kog : Steroid + range + aoe damage + aoe slow
Vayne : Steroid + true damage + divers afknallen + escape
Corki : aoe burst + armorshred aoe + escape + aoe ult + true damage
Cait : derp
Die range maakt het gewoon niet goed, je hebt geen steroid , geen slow, geen goed scalende aoe (op lvl14+ je Q doen verlies je dmg) en een ult puur om pickoffs mee te maken.
Maargoed, das mijn mening
Gewoon zorgen dat je pre-lvl 6 wat barrels raakt om iemand tot ~50% HP te krijgen. Zodra je lvl 6 bent:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef tdrone het volgende:
ben nu met gragas aan het oefenen maar pff ik faal nog
Erg makkelijk om mee te spelen. Hou wel in de gaten wanneer je een 'power chord' kan doen, scheelt veel damage! Tipje: laad je power chord op in de fountain zodat je als je in lane komt gelijk power chord + auto-attack kan doen voor 30% HP van hun carry af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef Kijana het volgende:
Ik heb gister Sona gehaald, binnenkort maar eens proberen.
<3 yay ^_^quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef Kijana het volgende:
Ik heb gister Sona gehaald, binnenkort maar eens proberen.
Als je een jungler hebt is Olaf een supersterke Solo top, als je tegen 2 top moet zou ik eerst je Q levelen om nog wat last hits mee te pakken, als de enemies ook een jungler hebben en het 1v1 top is, level je je E en spam je op CD op je enemy, zodat je zonder problemen je lane wint.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef tomy800 het volgende:
Na iets van 1-2 dagen 3050 IL sparen door Tryndamere to spelen (Die zo easy is om gefeed te krijgen) Heb ik eindelijk OLaf kunnen halen, heb er 3 potjes meegespeeld, de 1st was egt slecht, bij de 2de moest ik 1 lane doen vanwege 1 jungler, wat leidde voor dubbel exp en toen was ik bestwel sterk (Ook waren de andere champs nubs geloof ik) en was ik aardig goed bezig, me 3de potje daarentegen was gewoon weer belabbert, zo ik heb nog geen idee hoe ik met Olaf moet omgaan, enige tips?
Nu doe je net alsof het heel makkelijk is, maar 'zonder problemen' je lane winnen als Olaf zit er echt niet bij als je tegen een enigszins degelijke top zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Als je een jungler hebt is Olaf een supersterke Solo top, als je tegen 2 top moet zou ik eerst je Q levelen om nog wat last hits mee te pakken, als de enemies ook een jungler hebben en het 1v1 top is, level je je E en spam je op CD op je enemy, zodat je zonder problemen je lane wint.
Als je tegen een gebruikelijke solo top speelt (Wukong, Trynda, Shyvana, Lee-sin) en geen counterpick/ranged champ speelt is het niet zo moeilijk. Je E doet op level 1 100 damage, met een 5.4 sec CD als ik me niet vergis, wat is je HP op level 1? 600? dat betekent dat je na 25 seconden iemand op 200-300 hp hebt zitten. Dan smeken ze om een gank, je vraagt je jungler om op te letten en je hebt een double-kill omdat tijdens hun gank de top useless was. Ik speel met ignite en ghost btw. Level 6 - nocturne/teleport gank? Ult + ghost = 10x beter dan flash.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het heel makkelijk is, maar 'zonder problemen' je lane winnen als Olaf zit er echt niet bij als je tegen een enigszins degelijke top zit.
Je weet dat je met je E-skill zelf ook health verliest en een goede tegenstander ook gewoon terugslaat? Als Olaf solo top zo extreem sterk zou zijn, waarom zie ik ze dan amper?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:27 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Als je tegen een gebruikelijke solo top speelt (Wukong, Trynda, Shyvana, Lee-sin) en geen counterpick/ranged champ speelt is het niet zo moeilijk. Je E doet op level 1 100 damage, met een 5.4 sec CD als ik me niet vergis, wat is je HP op level 1? 600? dat betekent dat je na 25 seconden iemand op 200-300 hp hebt zitten. Dan smeken ze om een gank, je vraagt je jungler om op te letten en je hebt een double-kill omdat tijdens hun gank de top useless was. Ik speel met ignite en ghost btw. Level 6 - nocturne/teleport gank? Ult + ghost = 10x beter dan flash.
Misschien, maar ik had het dus over -goede- spelers. Die iets terugdoen enzo, je weetwelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:27 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Als je tegen een gebruikelijke solo top speelt (Wukong, Trynda, Shyvana, Lee-sin) en geen counterpick/ranged champ speelt is het niet zo moeilijk. Je E doet op level 1 100 damage, met een 5.4 sec CD als ik me niet vergis, wat is je HP op level 1? 600? dat betekent dat je na 25 seconden iemand op 200-300 hp hebt zitten.
ditquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef Silv het volgende:
Olaf ben ik ook echt zo verschrikkelijk slecht mee.
Ik ook. Een van m'n favoriete champions wat concept betreft, maar ik kan er niks van. Meestal doe ik Phantom Dancer en Frozen Mallet om zo goed mogelijk bij m'n tegenstanders te blijven maar dan is 't nog steeds niet makkelijk. Zo jammer dat z'n Q niet gewoon een targeted skill is zoals Nunu's E... Ook heb ik met Olaf altijd de neiging om me ook echt als een viking te gedragen en rücksichtlos een 1v3 in te rambo-en (en dan dood gaan natuurlijk...) xDquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef Silv het volgende:
Olaf ben ik ook echt zo verschrikkelijk slecht mee.
En volgens mij een hoop meer damagequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Of Ziggs echt zo goed is moet ik nog zien, maar hijs wel leukexplosions n stuff.
Sterkte van zn skills.... i dunno
Ult is beetje een gragasult met langere range maar zonder knockbacks
I knowquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die op malph was malph lvl11, Ziggs lvl16. Hij was 6-1 met deathcap op 14minuten
Elke spotlight gaat zo, moet je nu weten
Ze willen dat mensen elke champ kopen , dus ze laten ze er altijd uit zijn als the next imba thing. Viktor was ook TONS OF DAMAGE, maar bleek meeste waardeloze champ in tijden, zelfde voor sejuani en vollibal
Volli vind ik nog wel meevallen. Hij is een redelijke solo top in sommige matchups die snel onderschat wordt, en ook als jungler kan hij enigszins uit de voeten. Zijn damage is net geneog om hem niet compleet te negeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die op malph was malph lvl11, Ziggs lvl16. Hij was 6-1 met deathcap op 14minuten
Elke spotlight gaat zo, moet je nu weten
Ze willen dat mensen elke champ kopen , dus ze laten ze er altijd uit zijn als the next imba thing. Viktor was ook TONS OF DAMAGE, maar bleek meeste waardeloze champ in tijden, zelfde voor sejuani en vollibal
Heb het ook niet gedaan, maarja, tegenstander ging locoquote:
Ik report alleen als ze enorme eikels zijn of gigantisch lopen te trollen. Anders is het gewoon een enkeltje Ignore list.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef Salamando het volgende:
De tegenstander had een AD Ahri en zeiden dat we moesten reporten, is toch niet reportable?
Mjah toen ik B ging had ik 1650 gold dus ging maar voor een BF sword... ik weet de optimale build met ez nog niet zo. Sommigen rushen sheen en wriggles, sommigen rushen gewoon BF sword en gaan voor een normale AD carry build. Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef ems. het volgende:
OH trouwens nyny.
Op ezreal eerst sheen jonge. Je kan makkelijk cait outlanen
Mwah, je kunt ook nog kiezen voor een brutalizer ipv sheen (bijvoorbeeld). Sheen werkt alleen met base dmg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef ems. het volgende:
Sheen/trinity/bf/bloodthirsterProbeer maar een keer. Maar sheen is belangrijk, je damage gaat belachelijk veel omhoog als je die snel regelt.
Na sheen trouwens eerst die cd boots halen, die zijn belangrijk!
Jammer genoeg werkt ignoren alleen nog steeds niet voor het voorkomen dat je nog een keer met die idioten in de team terecht komt. Enkel in de chats (zowel ingame als client chat) zul je em niet meer zien, maar de kans is er nog steeds dat je met hem in 1 team terecht kan komen, ook al is die bijzonder klein.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ik report alleen als ze enorme eikels zijn of gigantisch lopen te trollen. Anders is het gewoon een enkeltje Ignore list.
Sheen koop je sowieso want trinity force.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sheen koop je als je voor ligt op je tegenstander om sneller harder te snowballen.
Klopt, voornamelijk omdat Flash/CV op support dan goed uitkomt. Toch vind ik exhaust op de (meeste) ad carries nog steeds ook erg fijn, temeer omdat top/mid/jungle die vaak niet hebben. Vooralsnog hou ik het liever daarbij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef Schitzo het volgende:
Je ziet tegenwoordig steeds meer Flash/heal in opkomst komen bij de AD carry's net een Flash/CV als support.
Werkt prima ook moet ik zeggen, zalig als ze vergeten dat je heal hebt en ze denken je ff te 1 shotten bij de tower.
Sowieso, koop em op toplane op GP als ik firstblood haal bijv.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Sheen koop je sowieso want trinity force.
Ook die trinforce trouwens? Ik heb GP nog niet zo lang en tot noch toe heb ik het 'veilige' wriggles/warmogs/atma's/etc gekocht. Ik weet dat Trinity werkt op hem, maar kan je het aanraden als core? (als jouw en het andere zich daarvoor leent, dus)quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Sowieso, koop em op toplane op GP als ik firstblood haal bijv.
CV is ook niet altijd nodig, wel handig, maar je kunt ook voor andere spells gaan. Gisteravond samen met omNOMNOMNOM potje gespeeld. Hij als Ashe met flash/heal, ik als taric met ignite/exhaust, gewoon in het begin een mana regen item halen, 4 wards en een pot. Kun je lang genoeg door gaan, je hebt je heal en je kunt ook nog exhausten en igniten. Lanefase was voor ashe volgens mij iets van 6-0 ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Sheen koop je sowieso want trinity force.
[..]
Klopt, voornamelijk omdat Flash/CV op support dan goed uitkomt. Toch vind ik exhaust op de (meeste) ad carries nog steeds ook erg fijn, temeer omdat top/mid/jungle die vaak niet hebben. Vooralsnog hou ik het liever daarbij.
Niet mee eens. Als support hoor je ook gewoon 100% uptime van je wards te hebben, zeker als geen CV hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Zeroku het volgende:
Een support zonder CV is useless, 100% zeker dat er dan geïnvade wordt en dan ben je de lul omdat je nergens vision hebt.
Absoluut. Toch prefereer ik meestal wel CV op mijn support, puur omdat het af en toe zo goed van pas komt. Maar useless zonder? Nah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:40 schreef jespertje het volgende:
[..]
CV is ook niet altijd nodig, wel handig, maar je kunt ook voor andere spells gaan.
Succes, op level 1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als support hoor je ook gewoon 100% uptime van je wards te hebben, zeker als geen CV hebt.
Spelers van 2k+ elo die op internationale toernooien spelen doen het geregeld zonder CV, maar jij zal het vast beter weten. Het hangt allemaal van de situatie en je voorkeur af.quote:
Early game(lvl 1) def je meestal dan toch je blue of waar je jungler ook heen wilt. Daarnaast, top/mid moeten gewoon map awareness hebben en weten wanneer ze bijvoorbeeld kunnen pushen of niet. En zij kunnen ook gewoon wards kopen(lvl 1 niet, maar later wel). Dus om nou te zeggen dat een support zonder cv useless is, is ook overdreven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Zeroku het volgende:
Een support zonder CV is useless, 100% zeker dat er dan geïnvade wordt en dan ben je de lul omdat je nergens vision hebt.
laatste toernooi (kings of europe) deed weer bijna iedere support CVquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Spelers van 2k+ elo die op internationale toernooien spelen doen het geregeld zonder CV, maar jij zal het vast beter weten. Het hangt allemaal van de situatie en je voorkeur af.
@emsz: klopt, ik ben niet zo goed met ez, mede omdat ik met de itembuild aan het kloten ben. En die range van Cait is gewoon niet lievOok is AD carry gewoon mijn slechtste rol, ik kan eigenlijk alleen Ashe een beetje spelen. Lucky for me heeft die een buffje gehad deze patch.
Die CDR-boots had ik trouwens wel gewoon, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Spelers van 2k+ elo die op internationale toernooien spelen doen het geregeld zonder CV, maar jij zal het vast beter weten. Het hangt allemaal van de situatie en je voorkeur af.
Je defend heel je jungle. Niet alleen blue. En die wards coveren maar een klein deel, met CV heb je de mogelijkheid om heel de map te zien waar je wilt en om de jungler te tracken. Maargoed, als jij met een exhaust wil spelen die je gewoon weg kunt cleansen mag dat ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef jespertje het volgende:
[..]
Early game(lvl 1) def je meestal dan toch je blue of waar je jungler ook heen wilt. Daarnaast, top/mid moeten gewoon map awareness hebben en weten wanneer ze bijvoorbeeld kunnen pushen of niet. En zij kunnen ook gewoon wards kopen(lvl 1 niet, maar later wel). Dus om nou te zeggen dat een support zonder cv useless is, is ook overdreven.
Op 200 elo misschien.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]_ Geregeld? In dat hele KoE-toernooi heeft één team het één keer gebruikt en heeft daar toen keihard gefaald early game.
[..]
Je defend heel je jungle. Niet alleen blue. En die wards coveren maar een klein deel, met CV heb je de mogelijkheid om heel de map te zien waar je wilt en om de jungler te tracken. Maargoed, als jij met een exhaust wil spelen die je gewoon weg kunt cleansen mag dat ook.
Ik weet niet wat je nou uit de hoogte loopt te doen met je 200 elo , maar volgens mij ben jij ook niet bepaald een 2k elo speler. Die exhaust wegcleansen vereist wel dat de tegenpartij een cleanse als summoner spell heeft genomen, dat komt niet heel vaak voor. Verder kun je je jungler ook zonder vision prima verdedigen, mits je als team gewoon bij elkaar blijft en handige posities in de jungle kiest.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat je nou uit de hoogte loopt te doen met je 200 elo , maar volgens mij ben jij ook niet bepaald een 2k elo speler.
Ja, want QSS doet niet hetzelfde.quote:Die exhaust wegcleansen vereist wel dat de tegenpartij een cleanse als summoner spell heeft genomen, dat komt niet heel vaak voor. Verder kun je je jungler ook zonder vision prima verdedigen, mits je als team gewoon bij elkaar blijft en handige posities in de jungle kiest.
Dagelijks gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Zeroku het volgende:
Ook niet huilen als je dan op level 1 keihard geassraped wordt he.
Nope. Ligt helemaal aan de spelers. Als je problemen hebt op level 1 omdat je cv niet hebt doe je iets verkeerd als team. CV is een hulpmiddel, absoluut geen beslissende slag. Je zit er echt heel erg naast hier.quote:
Gelukkig heb je daarvoor ook de champion select. En gelukkig zijn we niet dom genoeg om dan zomaar bosjes in te lopen of ons te begeven waar we niet horen te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef Zeroku het volgende:
'Prima'. Totdat er opeens een Blitzcrank/Taric/Sion/Alistar etc. etc. voor je neus staat, dan was die CV toch wel fijn geweest.
Champion select of in bosjes lopen heeft daar niets mee te maken. Support CV'ed een bosje, Blitz grabt een iemand uit dat bosje en voila, niemand loopt verkeerd, niemand facechecked en toch hebben zij first blood. De voordelen van CV early game zijn gewoon veel te groot om die in 5 vs 5 niet te picken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Nope. Ligt helemaal aan de spelers. Als je problemen hebt op level 1 omdat je cv niet hebt doe je iets verkeerd als team. CV is een hulpmiddel, absoluut geen beslissende slag. Je zit er echt heel erg naast hier.
Maar nogmaals, ik prefereer nog wel altijd CV in het team.
[..]
Gelukkig heb je daarvoor ook de champion select. En gelukkig zijn we niet dom genoeg om dan zomaar bosjes in te lopen of ons te begeven waar we niet horen te zijn.
Champion select heeft ermee te maken want dan kan je zien of je één van je eerdergenoemde champs tegenkomt, waaronder dus blitz. Niet zomaar in bosjes lopen vermijdt die first blood.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Champion select of in bosjes lopen heeft daar niets mee te maken.
Zorg dat je niet zomaar gegrabbed kan worden als je tegenover een blitz zit? Sowieso ben ik extra voorzichtig met een blitz in het andere team en zorg ik dat ik uberhaupt niet zomaar gepulled kan worden, cv of nietquote:Support CV'ed een bosje, Blitz grabt een iemand uit dat bosje en voila, niemand loopt verkeerd, niemand facechecked en toch hebben zij first blood.
Vind ik ook. Je overdrijft echter belachelijk hard en beschrijft als voorbeeld een situatie die alleen voorkomt als je op de door jou eerder genoemde elo van 200 zit. Met degelijke spelers is CV absoluut geen must, maar het blijft een geweldig hulpmiddel.quote:De voordelen van CV early game zijn gewoon veel te groot om die in 5 vs 5 niet te picken.
Hoe wil je dan je jungle gaan verdedigen als je geen bosjes inloopt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef ems. het volgende:
Subjectief
[..]
Champion select heeft ermee te maken want dan kan je zien of je één van je eerdergenoemde champs tegenkomt, waaronder dus blitz. Niet zomaar in bosjes lopen vermijdt die first blood.
Het is niet alleen Blitz, het is ook een stun, of een knockback die het 4 vs 5 maakt of 1 vs 5.quote:Zorg dat je niet zomaar gegrabbed kan worden als je tegenover een blitz zit? Sowieso ben ik extra voorzichtig met een blitz in het andere team en zorg ik dat ik uberhaupt niet zomaar gepulled kan worden, cv of niet
Vraag me dan toch af waarom invades zo belachelijk vaak goed aflopen zodra de tegenstanders geen vision hebben.quote:Vind ik ook. Je overdrijft echter belachelijk hard en beschrijft als voorbeeld een situatie die alleen voorkomt als je op de door jou eerder genoemde elo van 200 zit. Met degelijke spelers is CV absoluut geen must, maar het blijft een geweldig hulpmiddel.
Je loopt wel in bosjes, maar je zorgt dat je niet zomaar in grabbing range staat. En als dat wel het geval is zorg je in ieder geval dat jouw team klaarstaat om daarop te reageren. Heb je echt nog nooit zonder CV gespeeld of wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe wil je dan je jungle gaan verdedigen als je geen bosjes inloopt?
Reden te meer om ons niet op onnodige plaatsen te bevinden. Er verandert niet echt iets aan het punt.quote:Het is niet alleen Blitz, het is ook een stun, of een knockback die het 4 vs 5 maakt of 1 vs 5.
Omdat je niet op een niveau speelt waar de support een wardje achterlaat mochten ze lucht krijgen van een invade. Daarnaast heb je altijd de optie om gewoon te laten invaden, en hetzelfde terug te doen.quote:Vraag me dan toch af waarom invades zo belachelijk vaak goed aflopen zodra de tegenstanders geen vision hebben.
Ik zou niet te veel reageren op hem, lijkt wel een epicknife troll ofzo. Hij heeft natuurlijk wel een punt tot op een bepaalde hoogte, maar om nou steeds zo te reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Je loopt wel in bosjes, maar je zorgt dat je niet zomaar in grabbing range staat. En als dat wel het geval is zorg je in ieder geval dat jouw team klaarstaat om daarop te reageren. Heb je echt nog nooit zonder CV gespeeld of wat?
[..]
Reden te meer om ons niet op onnodige plaatsen te bevinden. Er verandert niet echt iets aan het punt.
[..]
Omdat je niet op een niveau speelt waar de support een wardje achterlaat mochten ze lucht krijgen van een invade. Daarnaast heb je altijd de optie om gewoon te laten invaden, en hetzelfde terug te doen.
enneh "vraag me dan toch af waarom ik het op bot ook prima red zonder cv"
Erg he, mensen met een andere meningquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel reageren op hem, lijkt wel een epicknife troll ofzo. Hij heeft natuurlijk wel een punt tot op een bepaalde hoogte, maar om nou steeds zo te reageren
Een andere mening is niet erg, de manier waarop je je mening aanprijst vind ik echter irritant, veels te dwingend, alsof jij het spel hebt uitgevonden. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erg he, mensen met een andere mening. Ik zeg alleen hoe ik tegen CV aankijk en dat ik een support zonder CV gewoon echt veel minder goed vind dan een support mid, ook al koop je 50 wards.
Jawel, maar ik weet ook hoe goed mensen communiceren soloqueue. Ofja. 'Goed'.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Je loopt wel in bosjes, maar je zorgt dat je niet zomaar in grabbing range staat. En als dat wel het geval is zorg je in ieder geval dat jouw team klaarstaat om daarop te reageren. Heb je echt nog nooit zonder CV gespeeld of wat?
Klopt, was ook meer om aan te geven dat het niet maar bij 1 champion is, maar dat het gewoon een goede kans heeft dat je zo'n champion tegenkomt.quote:Reden te meer om ons niet op onnodige plaatsen te bevinden. Er verandert niet echt iets aan het punt.
Ik speel zelf vaak supportquote:Omdat je niet op een niveau speelt waar de support een wardje achterlaat mochten ze lucht krijgen van een invade. Daarnaast heb je altijd de optie om gewoon te laten invaden, en hetzelfde terug te doen.
Botlane red je wel zonder CV, het is ook niet echt de lane-phase waarin die voor je eigen laan goed isquote:enneh "vraag me dan toch af waarom ik het op bot ook prima red zonder cv"
Soloqueue moet je ook harder vermijden dan olaf's die mid willen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet ook hoe goed mensen communiceren soloqueue. Ofja. 'Goed'.
Weet ik ook, maar nogmaals, als je door die champs gepakt wordt is dat te wijten aan die speler of het team. Niet aan het gebrek aan CV. (hoewel cv uiteraard wel helpt in die situaties, ja)quote:Klopt, was ook meer om aan te geven dat het niet maar bij 1 champion is, maar dat het gewoon een goede kans heeft dat je zo'n champion tegenkomt.
Ja nouja, als support begin je meestal met 3-4 wards. Als je vermoedt dat er invades aankomen is het geen slechte investering om dan een ward op te offerenquote:Ik speel zelf vaak support, maar dan nog. Je kunt gewoon niet zoveel warden op het begin en dat is het probleem zeg maar. Dat invaden is wel een optie, maar vaak riskant omdat je geen vision hebt en dus niet zeker weet waar de tegenstander is.
En hier verschillen we dus van mening. Later in de game kan je makkelijk rondkomen zolang je maar actief de hele game blijft warden. -Natuurlijk- helpt CV. Een simpele CV kan een baron of een draak stoppen in bepaalde situaties, echter blijf ik erbij dat het geen vereiste is, mits je maar zorgt dat die vision aanwezig is.quote:Botlane red je wel zonder CV, het is ook niet echt de lane-phase waarin die voor je eigen laan goed is.
Dit dus. Met opmerkingen als 'op 200 elo misschien' en 'Erg he, mensen met een andere meningquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef jespertje het volgende:
[..]
Een andere mening is niet erg, de manier waarop je je mening aanprijst vind ik echter irritant, veels te dwingend, alsof jij het spel hebt uitgevonden. Maar dat is mijn mening
Iedereen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is iedereen heerlijk narrowminded
Wat vond je ook al weer van soraka AP?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is iedereen heerlijk narrowminded
Oftewel al zijn skills masteren?:P Ik ga hem nu ff proberen, lekker met CDR bouwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Ziggs bevalt me welredelijk goede dmg output, fun. Nu nog de Q, W en R beetje masteren
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:43 schreef Salamando het volgende:
De enige bug die ik tegenkwam was dat onze Rammus kut was en wegging, en onze Ziggs geen idee had wat ie deed.
Ik bedoelde eigenlijk CDR bouwen ingame, niet qua Runes ofzo. Beginnen met Morellos Evil Tome, dan Deathcap, Blue buff erbij, Elixer erbij en je kunt bommetjes gooien elke 2 seconden en je ult elke 54 seconden. En je kunt dan vaker je passive(short fuse) gebruiken, omdat die cooldown met 4 seconden naar beneden gaat per gebruikte skill.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:11 schreef Cornelis83 het volgende:
CDR is beetje riskant. Vooral in het begin merkte ik dat ik snel door mijn mana ging. AP/MP is beter denk ik.
Mjah, dat is met Ashe en Ezreal bv ook. Is idd een kwestie van ontwijken. Zal je niet altijd lukken, maar is zeker goed te doen. Ook zijn bommetjes (voor zover ik heb gezien op streams) moeten te dodgen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Vooral die ulti. En wat een range ook.
Zijn problemen ja, ranked matchmaking ligt hierdoor er ook uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Xetran het volgende:
wow jezus, volgensmij gaat er wat mis. iets van 8 mensen dcen tegelijk
Je ult elke 63 secondesquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk CDR bouwen ingame, niet qua Runes ofzo. Beginnen met Morellos Evil Tome, dan Deathcap, Blue buff erbij, Elixer erbij en je kunt bommetjes gooien elke 2 seconden en je ult elke 54 seconden. En je kunt dan vaker je passive(short fuse) gebruiken, omdat die cooldown met 4 seconden naar beneden gaat per gebruikte skill.
EDIT: oh, rank 3 verlaagt cd ook... nvmquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je ult elke 63 secondeslager kan niet
Je kunt hem wel editenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:48 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
EDIT: oh, rank 3 verlaagt cd ook... nvm
fuck, verkeerde knopen waarom kan ik geen eigen posts deleten?
dan beter zo:quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef MrEarcheese het volgende:
Ziggs' ult + Gangplank's ult + Pantheon's ult + Lux's ult + Karthus' ult.
Wil ik stiekem wel 's proberen.![]()
probleem is dan dat ze er uit kuinnen flashen na galio's ultquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Galio ult, Nunu ult, Fiddle ult, GP ult, Katarina ult
Beter dan onze andere lasthit guide? Not sure if trolling.quote:
Hmmm beetje weinig detail. Goede guide voor beginners, maar voor de ervaren spelers voegt het weinig tot niets toe.quote:
Zet je LoL-recorder even uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:02 schreef jespertje het volgende:
Bah, heb nu elke game bugsplat errors, gooit het spel eruit en moet dan weer reconnecten.... Iemand anders last van na nieuwe patch??
Had die geeneens op deze pc staan, toch maar ff de nieuwe versie gedownload, aangezien daar geen problemen mee waren, ook ff mn drivers voor videokaart geupdate, ff kijken of hij nu werktquote:
als hij dat doet moet je naar rechts onder...daar waar je volume control staat enz enz bla blaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef jespertje het volgende:
[..]
Had die geeneens op deze pc staan, toch maar ff de nieuwe versie gedownload, aangezien daar geen problemen mee waren, ook ff mn drivers voor videokaart geupdate, ff kijken of hij nu werkt
Hij crashte nog steeds na mijn updates van videokaart en van die lolrecorder. Nu ff LOL opnieuw patchen, heb hem er ff afgegooid en eropnieuw opgezet. Kijken of dat helpt. Kan anders ook liggen aan mijn geheugen ofzo, 1 kaartje was losgesprongen afgelopen donderdag waardoor ik een BSOD kreeg, wel er weer ingezet en hij werkt nog wel gewoon, ff afwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:51 schreef jagga het volgende:
[..]
als hij dat doet moet je naar rechts onder...daar waar je volume control staat enz enz bla bla
Daar staat LoL, 1 x klikken et voila! hij doet t
Blue buff kan in principe wel, alleen moet je dan wel net de enemy blue buff hebben kunnen jatten. Dan is er een mogelijkheid voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef ems. het volgende:
Uiteraard neemt TF blue, jij als support hoort ver weg te blijven bij rode/blauwe buff
Regel in ieder geval manaregen per lvl seals, dan is mana nauwelijks nog een probleem.
Mundo cleared als een van de snelste de jungle en is daarom ideaal voor counterjungle.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
Dr. Mundo jungle is nog best grappig. Beetje je Q spammen en met een veredelde Sunfire Cape trollen.
Als Sona earlygame wel als je je abilities moet spammen. Verder niet echt inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef ems. het volgende:
Klopt, maar gezien je als support nooit alleen de blue buff van de tegenstander gaat nakken zijn er meestal genoeg betere kandidaten present. Neemt niet weg dat het alsnog nice is natuurlijk, maar manaproblemen heb je op support toch nauwelijks.
Ik sta nu 80W81L, schiet niet echt op;) Alleen nog steeds veel bugsplat errors, krijg het er niet uit. Daarna weer Rankedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:55 schreef MrManuel het volgende:
Net een ranked potje gedaan met Ashe.. Gewonnen!
Heb nu 10W11L
Maar met AD doen die crits meer pijn? Of schaalt AS sneller dan AD?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
als je achter iemand staat / loopt krijg je meer harde crits erin
Welke guides gaat het om? Ik heb nooit echt guides gezien die AS stacken op shaco, noch heb ik het zelf gedaan toen ik hem nog speelde (lang geleden, pre-buff). Meestal gewoon trinity force ---> whatever handig is op dat moment.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar met AD doen die crits meer pijn? Of schaalt AS sneller dan AD?
in het begin waren we allemaal slechtquote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef OhGawd het volgende:
Toch maar een account aangemaakt in de hoop om met vriendlief te kunnen spelen.
Jammer dat ik heel slecht ben, maar 't gaat steeds beter
Hij heeft ons topic op tweakers een tijdje vergald, maar daar lijkt hij nu ook weg te zijn. Hij speelt nog wel geloof ik.quote:
Hij niet alleen, vergeet onze epische lasthitguide maker niet? Beetje disrespectvolquote:
Ze zijn niet niet zozeer AS maar on hit. Komt omdat on hit effects zoals die van wits' end en bloodrazor op volle sterkte van auto attacks van je kloon proccen. Ik vind Shaco echter veel te squishy op die manier. Wits' End heb ik wel vaak maar daarna doe ik vaak tanky.quote:
En dat terwijl smite ashe solo bot current meta is!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef witte_fantasie het volgende:
Eerst een Ashe met smite die bot solo ging en de boel verklote....
trolling me? xDquote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat terwijl smite ashe solo bot current meta is!
en "NOOB SARAKA STEAL MY KILLSSS!!11" riskeren? jij durftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Vergeet QQQQQQQQQQ niet als je al in de late game zit.
3 dagen is niks..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Lamabal het volgende:
OMFG EINDELIJK. IK HEB INTERNET TERUG. NA 3 DAGEN
Whahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Achja, Soraka support
EWEWEWEWEWEWEWEWEWEWEWEWEW
a wild teamfight appears!
R
EWEWEWEWEWEWEWEWEWEWEWEW
dat is natuurlijk ook gewoon domquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
een game met een fiddle jungle zonder smite (I dont neeeeed smiiiite) , met 5 deaths en zonder items op 6 minuten
dat is pas afzien
E - Slow version of Tidehunter's ultquote:Passive -
Q - Hookshot, pulls Anchorman towards terrain, or if hits champion (any enemy?) pulls anchorman and that enemy together, but presumably moves Anchorman than enemy less because he's big and heavy
W - Shield that scales with hp.
E - Slow version of Tidehunter's ult, keeping enemies close to you unless they choose to run and get cc'd by the spikes
R - Homing tidal burst that travels up to a maximum amount of time towards a target/until it hits the target. blows up things it hits along the way, blows up and slows on impact of actual target..
Ziggs met Wriggles.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
volgende game dodge ik iig als de jungler geen smite pakt, dan begrijp je het spel gewoon niet.
Ziggs met lichbane rylai's en deathcap. passive + lichbane proc = idiootquote:
nunu zonder smite kan wel maar een slimme tegenstander smite dan wel meteen je blue weg op het beginquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
volgende game dodge ik iig als de jungler geen smite pakt, dan begrijp je het spel gewoon niet.
neequote:
Niet voor je team, wel voor je junglerquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Inderdaad. Smite is verplicht. Voor je team.
In other news:
leuk tooltje voor LoL wallpapers:
http://lolwallpaper.betacero.com/
Je team zal er niet echt blij mee zijn als baron gejat wordt doordat de jungler geen smite heeftquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Niet voor je team, wel voor je jungler
Dacht dat hij je rolemodel was?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef znarch het volgende:
Ik vind die stomme Reginald nog steeds een neger in het lichaam van een chubby asian.
nope, verloren na een uur spelen. Eve is echt prutquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je trollgame nog gewonnen gister?
Ik heb zoveel meer swag dan hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fucking Dyrus
[..]
Dacht dat hij je rolemodel was?
Daar dacht ik ook meteen aan. Wields an anchor, komop, iets orgineler?quote:
Hmm die bewoog denk ik om de afk detectie te omzeilen. Op die manier kon hij waarschijnlijk terwijl hij wat anders aan het doen was een beetje IP binnenfarmen ofzo. Kansloos.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef Cornelis83 het volgende:
is het trolldag vandaag of wat.... eerst een lux met cleanse/revive en nu weer een soraka met smite/surge.... Ah well, dan maar eerst eten en dan een potje LoL....
Oh ja, en tussendoor ook nog een potje met een swain die niet disconnecte, wel bewoog maar eindigde met 1 boots, 1 dorean ring, 2 pots (hp en mana), 13 cs en 0/0/0 als eindscore...![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
verloren we lichtjes? 50cs up halverwege
Haha die 3v3 skirmish in hun jungle waarbij hij gewoon op een afstandje met full health en mana toe stond te kijken was ook geniaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
idd, dattie nou ook bot komt of invade of pushed. Nee meneer ging base steeds aaaaaaaargh
gelukkig winAshearrow + taricstun too good
AP, Lichbane, Deathcap, Void Staff en Magic Pen boots.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:06 schreef witte_fantasie het volgende:
Kom op mobafire en solomid niet echt een effectieve build tegen voor nidalee, iemand een suggestie misschien? Heb haar net gekocht en bouw haar AP-based. Snap niet echt wat er zo goed aan de AD-based is? Ik mis denk ik iets over het hoofd ofzo. Welke skill is haar bread and butter? De javelin toss?
Thanks ff in een bot game proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AP, Lichbane, Deathcap, Void Staff en Magic Pen boots.
AD dan doet je heal + auto attack en catform het meeste damage.
Je Q doe je het meeste als AP Nidalee ja.
De bedoeling is AD Bruiser nidalee te spelen, niet voluit AD volgens mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik geloof dat je Q in cat form met AD scaled. Maar verder heb ik ook nooit gesnapt waarom ad nidalee goed is. Toch werkt het kennelijk wel.
True, Wriggles, Trinity Force, Tenacity Boots, Bloodthirster, Frozen Mallet bouw ik 'm altijd, werkt prima.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
De bedoeling is AD Bruiser nidalee te spelen, niet voluit AD volgens mij.
Maar ik ga ook altijd AP dus ik weet dat niet.
Neehoor. Met AP Nidalee wil je als een van de laatsten een fight in jumpen in cougarform als iedereen zijn target al heeft uitgezocht. Tot die tijd blijf je op afstand poken met je speer die lomp veel damage doet als je iemand raakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:05 schreef tdrone het volgende:
AP nidalee is meer poke gericht en AD meer bruiser gericht of ben ik nou onzin uit aan het kramen?
Goede shaco forced teamfights die je wint en jumped enemy carrysquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:02 schreef Zith het volgende:
Net Shaco potje 13/1/5![]()
5 assists dus team profiteert er niets van en elke lane verliest![]()
Teamfights beginnen waar ik dus niets kan als shaco
Verloren dus terwijl elke enemy een negatieve K/D had
Ja hij heeft ook zeker een rol, maar de rest van mn team had 5 kills over de 4 man verdeeld en was erg underfarmedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Goede shaco forced teamfights die je wint en jumped enemy carrys
Heerlijke solo top champ.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:12 schreef Salamando het volgende:
Wukong.
20-1-12 en 12-0-12 al vandaag.
Die ulti doet echt harde schade, gewoon 2k+ damage over 4 seconden.
Lux is een aanrader. Een van de eerste champs die ik opgepakt heb in League of Legends. In het begin kan je met je E goed je tegenstander poken (wat ook een skill is waar je snel lanes mee kan pushen). En als je op full CDR gaat (Ik bouw altijd een morello's & boots of lucidity eerst voor AP, CDR en MP Regen) kan je elke 24 seconden een laser afschieten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef Xetran het volgende:
Zit te denken om Riven te kopen, is die alleen leuk op earlygame of ook endgame eigenlijk?
Of lux.. hmm
Leblanc heeft geen harass?? Early game 1 van de sterkste harasses. Late game wordt ze alleen minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:57 schreef Xetran het volgende:
Lux is idd erg leuk, ik ben Leblanc al gewend, maar die heeft juist dus niet de harass. Ik zit wel te twijfelen, speel nu voornamelijk AP carries of support, ik zou wel eens wat met AD willen proberen en daar een runepage voor halen zodat ik eigenlijk alles kan gaan spelen..
Jup, wordt de nieuwe meta, wacht maar afquote:Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef Zeroku het volgende:
Een meta met vaste champions die je moet picken?
Ik heb die stap ook gemaakt maar vond het echt moeilijk. Net alsof je alles weer opnieuw moet leren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:57 schreef Xetran het volgende:
Lux is idd erg leuk, ik ben Leblanc al gewend, maar die heeft juist dus niet de harass. Ik zit wel te twijfelen, speel nu voornamelijk AP carries of support, ik zou wel eens wat met AD willen proberen en daar een runepage voor halen zodat ik eigenlijk alles kan gaan spelen..
Ik wil zó graag goed met Ezreal zijn vooral door die nieuwe skin die uitkomt van hem, maar ik faal gewoon knetterhard met hem. Hetzelfde met Kog'maw. Toch maar eens oefenen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef ems. het volgende:
Met cait noem je dan ook iemand. Probeer eens Ezreal of Kog'Maw. Zij zijn een stuk dynamischer om te spelen
Moeilijkste en leukste om te spelen. Ezrealquote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Ezreal is denk ik wel een van de moeilijkste AD carries om goed te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |