kARDINAAL +1quote:Op maandag 30 januari 2012 11:27 schreef picodealion het volgende:
Ryan Reynolds denk ik dus, maar dan was Kardinaal me voor.
Who am Iquote:Op maandag 30 januari 2012 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een meester in Kung Fu tegen een kampioen boxer!
Titel?
Kasi Wijlequote:Op maandag 30 januari 2012 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
De meester van Bruce Lee is de hoofdpersoon en zijn naam zit wel in de titel.
Nee dat valt wel mee. Zowel de meester als Bruce Lee zijn niet gespeeld door de meester en Bruce Lee zelf.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kasi Wijle
Dan vermoed ik dat het al een wat oudere film is....
Voor de jaren 90 is wat mij betreft vaak al oudquote:Op maandag 30 januari 2012 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee. Zowel de meester als Bruce Lee zijn niet gespeeld door de meester en Bruce Lee zelf.
Het was deel twee maar ik reken hem goed!quote:
Crap, ja die natuurlijk ook nog....quote:Op maandag 30 januari 2012 11:51 schreef Asap het volgende:
Orgazmo, volgens mij Ron Jeremy. Maar voor de rest geen idee
Je was iets sneller, scheelt mij weerquote:Op maandag 30 januari 2012 11:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, ja die natuurlijk ook nog....
Dief....
Das de derde naam jahquote:Op maandag 30 januari 2012 11:51 schreef Asap het volgende:
Orgazmo, volgens mij Ron Jeremy. Maar voor de rest geen idee
Dat schiet lekker op als je er niet bij bent geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Haha, veel vragen de afgelopen dagen zijn direct terug te herleiden tot discussies op de meet!
gechekt en het klopt, dus DF kom dr maar in met een nieuwe vraag!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
David zucker
Matt stone
trey parker
jenny mcCarthy
Jasmine bleeth
ernest borgnine
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
David zucker
Matt stone
trey parker
jenny mcCarthy
Jasmine bleeth
ernest borgnine
Laatst nog alle delen opnieuw gekeken met vriendin die de films nog nooit had gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 12:48 schreef RanTheMan het volgende:
netjes asap, je vergeet net als ik trouwens de coolste van allemaal:
Michael Jeter
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Usual Suspects
Rat
The Lost World
Romeo + Juliet
Nog maar 1quote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
In the Name of The Father. Inception![]()
quote:
Allebei goed (Alien 3 dan), maar Dopekoe was eerder:quote:
Geen Robbiequote:Op maandag 30 januari 2012 13:10 schreef picodealion het volgende:
Robbie Williams zou toch Bond worden? Maar ik kan me niet voorstellen dat dat klopt met die laatste.
Sam worthingtonquote:
Dat zou best eens kunnen!quote:
Dragon +1quote:
/kardinaal-modusquote:Op maandag 30 januari 2012 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
Ik had het niet zonder Kardinaal gekund, dus die mag een genre of type vraag kiezen
Jep, dat is het paard Brad Pittquote:
Hardstikke goed manquote:
Dat is goedquote:Op maandag 30 januari 2012 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
die met het lange haar is van de Black Eyed Peas
Dat is 1 naamquote:Op maandag 30 januari 2012 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe die heet weet ik niet, verder zie ik Michael clarke duncan geloof ik en nog 2 bekenden waar ik geen naam van weet
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:59 schreef DragonFodder het volgende:
Chris Klein zie ik, en Neal McDonough. Deze film is laatst ook gevraagd, maar ik weet de titel niet meer.
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:59 schreef RanTheMan het volgende:
Kwam een week terug ook al langs:
steetfighter: Legend of Chun-Li
chris klein
robin shou
Ook goed, maar te laat...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Die BEP gast heet trouwens Taboo, maar zijn echte naam ken ik niet.
nopequote:
yepquote:
en er was niet eens een weg in beeldquote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef Waaghals het volgende:
huh, pure gok
heb die film nie eens gezien
vast op basis van PIC 1 of niet? Ik had ook bijna geen opties meer om te voorkomen dat DF het direct wistquote:
Ik zag het bij foto 1 al, maar was met andere dingen bezig.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vast op basis van PIC 1 of niet? Ik had ook bijna geen opties meer om te voorkomen dat DF het direct wist
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:01 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet de buurman uit dennis the menace?
Ja.quote:
Hij speelt wel in twee films met een ander rotjochie.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:01 schreef RanTheMan het volgende:
is dat niet de buurman uit dennis the menace?
Jack Warden heet hij.quote:
Dyon +1quote:
quote:On the American version of the DVD, the guns are all removed from the hands of the group standing on the DVD cover. They are pointing imaginary guns.
uit de omschrijving leid ik af dat het geen amerikaanse film is eigenlijkquote:
Staan er mensen met geweren op een cover van de matrix?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
uit de omschrijving leid ik af dat het geen amerikaanse film is eigenlijk
quote:The last shot of the movie, where the little boy loses his slipper and comes back to pick it, was not scripted. The incident really happened during the shooting and the director kept the take because it helped to highlight the boy's presence.
jeetje, zo makkelijk...quote:
Ligt aan mijn PCquote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ligt dat aan het het filmpje of aan jou?
Ik zie hier ook geen Drive of western in, maar wat het dan wel is?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Luisteren jullie wel naar dezelfde als dat ik luister?Jullie gokken komen niet in de buurt.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zie hier ook geen Drive of western in, maar wat het dan wel is?
Een kurosawa oid?
spellingquote:Op maandag 30 januari 2012 15:55 schreef picodealion het volgende:
pamfluit? Speelt mevr. Anderson daarop?
Kitano?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]- Aziatisch.
Nog geen goed antwoord.
Depressivijo ?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nee. Meer een film om depressief van te worden.
Errm... ik zie geen plaatje oidquote:Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Asap het volgende:
Ik zag laatste deze film uit 1951, welke film? Aangezien het weinig votes heeft, mag het land van herkomst ook
[ afbeelding ]
Er zijn 3 films van gemaakt van de boekenserie, alhoewel alleen de 1e een letterlijk overgenomen isquote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef picodealion het volgende:
Ziet er bijna uit als een berberjochie.
Marokko?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef picodealion het volgende:
Sprookjes komen uit Zweden en Denemarken, maar aangezien Astrid Lindgren in 1951 nog geen boeken schreef gok ik op iets van Hans Christian Andersen, dus Denemarken.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef picodealion het volgende:
Ik moet toch denken aan Nils Holgersson maar geen idee waar die vandaan komt.
quote:
Van het land of de film? De film zegt mij ook niets.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef RanTheMan het volgende:
vind je t erg als ik zeg er nog nooit van gehoord te hebben?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef RanTheMan het volgende:
vind je t erg als ik zeg er nog nooit van gehoord te hebben?
Dan leer je ook nog eens iets bij FMTquote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van het land of de film? De film zegt mij ook niets.
Same here, allebei ook even verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Asap het volgende:
Ik moet steeds aan Adam Sandler films denken...
Hoe bepaal je dan wie er de meeste weet?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
De eerste die de film noem telt. Dus het heeft geen zin de genoemde films van een ander te copy + pasten.
Degene die de meeste films als eerste heeft weten neer te zetten.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan wie er de meeste weet?
4quote:Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
Meet the Parents
Meet the Parents II
Night at the Museum
Night at the Museum II
3quote:Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Asap het volgende:
Dodgeball
Zoolander
Tower Heist
Night at the museum 1,2
2quote:
1quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef picodealion het volgende:
Meet the Parents
Meet the Parents II
Night at the Museum
Night at the Museum II
Dodgeball
Zoolander
Tower Heist
Night at the museum 1,2
The Royal Tenenbaums
1quote:
Spelen ze niet samen in films? Net als Rob Schneider en Adam Sandler?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Same here, allebei ook even verschrikkelijk.
En terechtquote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef RanTheMan het volgende:
Ben stiller heeft in ruim 70 films gespeeld, hoe kun je na 11 titels al een winnaar aankondigen?
vast Che II maar volgens mij is die ouder, maar zou t anders niet wetenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef Asap het volgende:
1 film met Benicio del Toro vanaf 2010 (die al uit is)
1/7 deel was ook genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef RanTheMan het volgende:
Ben stiller heeft in ruim 70 films gespeeld, hoe kun je na 11 titels al een winnaar aankondigen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vast Che II maar volgens mij is die ouder, maar zou t anders niet weten
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:05 schreef RanTheMan het volgende:
of komt ie ook voor in the expandables?
beetje jammer dat dat ook nog niet door 1 persoon is gehaaldquote:
Ik zal er de volgende keer een uitgebreid puntensysteem en criteria bij doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
beetje jammer dat dat ook nog niet door 1 persoon is gehaald
quote:
Dat duurde lang...quote:
dat weet ik wel zekerquote:
+1 de andere was funny people met de onweerstaanbare adam sandlerquote:
ik ben net thuis en moest nog wat nzb tjes klaarzetten op mn phc dus dacht kijk ff snel, zometeen gaat de pc gewoon weer uit hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef picodealion het volgende:
Oh je was er nog, ik dacht ik geef maar ff een hint.
Dat is geen back to the future of the virgin suicidesquote:
En nu snel die namen voordat iemand hem inpikt.quote:
Ik moet toch weg, dus dat mag.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
En nu snel die namen voordat iemand hem inpikt.
natuurlijk geloven wij datquote:Op maandag 30 januari 2012 18:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie geloven wel als ik zeg dat ik het herken aan de circustent op de achtergrond toch?
[..]
Ik moet toch weg, dus dat mag.
En Steve Buscemi nog met Robert Frost's hoofdquote:
Trivia van welke filmquote:This film holds the record for largest second weekend box office drop for a film that opened at #1, with a -69.7% drop.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:42 schreef Baszh het volgende:
pirates of the caribbean on stranger tides?
Ik ga wel even boodschappen doenquote:
Ik had het antwoord niet zo snel verwachtquote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hulk, die opende op 1 en had een flinke inzakking qua cijfers in het tweede weekend, maar of dat zoveel was.
nog een derde toevallig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |