Water bereikt zijn grootste dichtheid (zeer dicht bij 1) bij de normale druk op aarde bij een temperatuur van 4°C. Kouder en warmer water zetten uit waardoor de dichtheid afneemt (minder massa per m3); water van 4° zal dus altijd naar beneden zakken. De koudere lagen erboven vormen een isolerende laag voor het water eronder, want ijs en water zijn slechte geleiders van warmte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
kun je mij uitleggen wat "fysisch de neiging hebben om" betekent?
onder sneeuw groeit ijs niet aan, zei teletekst vandaag!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En er groeit ook ècht niks meer aan de komende week
Dus : vegen!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onder sneeuw groeit ijs niet aan, zei teletekst vandaag!
daar hebben de friezen geen zin in .quote:
Waar sta je te vegen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:06 schreef Innisdemon het volgende:
Nee dat blijkt wel. Niemand komt me helpen
Das hoerigquote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Innisdemon het volgende:
Tja, vandaag is eigenlijk mijn enige mogelijkheid. Rest van de week 'gewoon' werken..........
Waar spreken we af?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ik wel, misschien begin deze week tijd (maar dan moet ik wel een schuiver lenen)
daarom moet iedere fries z'n deel doen hèquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Cootz het volgende:
Ff voor de duidelijkheid... de route is 200 km! Denk dat je in een dag nog geen 2 kilometer fatsoenlijk geveegd krijgt.
Dus tegen de tijd dat je klaar bent met vegen kun je al weer zwemmen in de Bonkevaart.
Als iedereen nou ff veegtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Cootz het volgende:
Ff voor de duidelijkheid... de route is 200 km! Denk dat je in een dag nog geen 2 kilometer fatsoenlijk geveegd krijgt.
Dus tegen de tijd dat je klaar bent met vegen kun je al weer zwemmen in de Bonkevaart.
100 man regelen is een onoverkomelijk probleem?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Cootz het volgende:
liefde is.. samen de bonkevaart vegen.quote:
yessssquote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
zullen we maar een veeg meet opzetten dan?
Zou zo'n borstelmachine ding het houden? Daar hebben wij er nog 3 vanquote:Op zondag 5 februari 2012 13:36 schreef Intenso het volgende:
Ben bereid om te komen vegen !
Ook heb ik nog een slaapkamer voor 2 tot 4 mensen over mocht de tocht er komen,
vanaf mijn huis sta je binnen 15 minuten naast de bonkevaart of vlakbij dokkum het keerpunt.
Anyway waar komen we te vegen? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |