Jullie zijn allemaal lief

.
Heb net lekker een potje gejankt en nu gaat het wel weer. Ik kon gewoon even niet meer positief zijn. Denk ook dat het komt door de vorige zwangerschap. Het over tijd lopen hangt gewoon als een dikke wolk boven mijn hoofd. De vorige keer dacht ik ook de hele tijd 'het kan elk moment gebeuren' en toen gebeurde het toch niet... En dan denk ik wel weer 'loslaten', 'met de dag leven', 'het duurt echt echt echt niet lang meer', maar toch voelt het dan even niet zo. En dan ben ik ook weer bang dat ik zelf de bevalling tegen hou omdat ik er de hele tijd aan denk, maar er niet aan denken lukt ook niet. Pffff. Cirkeltje dus. Huilen lucht op

.
Nu even reageren:
Marjolijntje wat fijn dat het kamertje behangklaar is. Dat rotklusje is in ieder geval alweer klaar!
PE lekker in bad gezeten. Maar balen van de spierpijn!
Fluug wat een schatje is jullie pup zeg!
Asy

rot dat je ook zo'n pijn had!
En Zoë ook al allemaal pijntjes. We zijn een lekker krakkemikkig zootje bij elkaar

.
Nou, ik heb de ochtendroutine weer zo'n beetje achter de rug. Ontbijten, tanden poetsen bij mij en kind, kind verschonen, boodschappen lijstje gemaakt voor m'n man. Nu alleen nog ff Jesper wat fruit geven en dan zak ik denk ik op de bank met een serietje.