Dat is de engelse naam.quote:
Ik zie dit: http%3A//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Meikeverlarven_%2528Melolontha_melolontha%2529.jpg/688px-Meikeverlarven_%2528Melolontha_melolontha%2529.jpg en daar komt de naam die ik zoek niet in voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Baszh het volgende:
overigens, ik zie het nu als ik met m'n muis over plaatje heenga
Dan nog een tip die misschien wel helpt: begint met een E.quote:Eenis de larve van een kever die tot de familie bladsprietkevers behoort.
De meest bekende is de larve van de meikever, maar ook larven van de junikever en de Johanneskever wordengenoemd, naast veel andere soorten.
vreten aan de ondergrondse delen van de grasplant. In de periode tussen juli en september kan de vraatschade zulke vormen aannemen dat hele delen van het gazon afsterven. Ook andere gewassen kunnen doodgaan ten gevolge van de schade die aan de wortels worden toegebracht door
. Zo is in de boomkwekerijsector al jaren onderzoek gaande naar effectieve bestrijding van
. Het zijn overigens ook wel de dieren die het gazon omploegen op zoek naar een
of andere larve dan de larven zelf die schade aanrichten. Biologische bestrijding is mogelijk met parasitaire aaltjes.
cORRECT.quote:
Allemaal dames?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nieuwe volgt, even logees binnenlaten.
quote:
Deel 2588quote:
Mexico is in Risk onderdeel van het territorium Centraal-Amerika, dat bij Noord-Amerika hoort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |