Haar eisen? Smoofie houd je in.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voldoe je wel aan haar eisenlijst?
Best een lekkere vent danquote:
Smoofie heeft haar al binnen na het verhaal over het ontstaan van zijn usernaamquote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smoof kijk in dr fobo dan, lui wezen.
Makkelijk hoor, tot vorige week mochten we alleen random bullshit plaatsen indien er wat inhoudelijks instond. Na 10 posts ben je wel uitgepraat over El Hamdaoui.quote:
Wut.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie heeft haar al binnen na het verhaal over het ontstaan van zijn usernaam
Wat voor een metal?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil even zeggen dat metal fijn is en dat wij op 1 staan![]()
The Unguidedquote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil even zeggen dat metal fijn is en dat wij op 1 staan![]()
Soilworkquote:Op maandag 30 januari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
The UnguidedIn Flames
Soilwork
Trivium
BOEM JONGUH!
Metalcorequote:
lol gare SC danquote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, tot vorige week mochten we alleen random bullshit plaatsen indien er wat inhoudelijks instond. Na 10 posts ben je wel uitgepraat over El Hamdaoui.
Killswitch Engagequote:
't Is dat je geen verstand van voetbal hebt, anders was je m'n vriendquote:Op maandag 30 januari 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Killswitch EngageAll That Remains
Five Finger Death Punch
Maar Metalcore, dan moet je Trivium toch wel diggen?
Mehh, is goed te pruimen, maar niet de hele dagquote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister zelfs Black Metal... oftewel 90% van de mensen zet eenbij mijn muzieksmaak.
Emo liedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |