SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!![]()
wordt bij de buren continue over egsprokenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Jongens waar is dat verhaal over die meet te lezen
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #53 Je zal de meet gemist hebben...Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel een epic win voor haar,quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Koen66 het volgende:
whahaah een naamtopic voor iemand die hier nooit komt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik zie Lola niet zo snel seks hebben als er anderen bij zijnquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh ja even weer een verzoekje verzinnen."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Vooral de reden waarom jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel een epic win voor haar,.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sowieso niet want vriendje en kids enzoquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie Lola niet zo snel seks hebben als er anderen bij zijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Straks komt ze nog hier als ze de TT zietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel een epic win voor haar,![]()
![]()
Ja, blame Chockquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Straks komt ze nog hier als ze de TT ziet
Toch vind ik dat een heel raar verschijnsel, meeten en dan seks hebben op die meet. Maar ja, misschien ben ik gewoon ouderwets.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
je kan best met je vriendje/vent seksen als er anderen bijzijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso niet want vriendje en kids enzo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als het klikt, waarom niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch vind ik dat een heel raar verschijnsel, meeten en dan seks hebben op die meet. Maar ja, misschien ben ik gewoon ouderwets.
![]()
Juh, maar die van haar gaat nooit meequote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan best met je vriendje/vent seksen als er anderen bijzijn
We hebben elkaar al vaak genoeg gezien hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
Omdat je met een groep bent en op een meetquote:? Wacht dan tot je samen thuis bent ofzo
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Die heeft op de meet de hele nacht met een dude liggen batsen of zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het gemistPM met wat je weet?
Eigenlijk is het compleet niet boeiend.
Oh, dan is het al iets anders, ik dacht dat het "Hoi ik ben Pietje" en "Hoi ik ben Klaartje" was en meteen patsboem de WC opquote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben elkaar al vaak genoeg gezien hoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat hou ik toch helemaal niet vol man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft op de meet de hele nacht met een dude liggen batsen of zo.
Eigenlijk is het compleet niet boeiend.
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan is het al iets anders, ik dacht dat het "Hoi ik ben Pietje" en "Hoi ik ben Klaartje" was en meteen patsboem de WC op.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
iCareTMquote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je met een groep bent en op een meet? Wacht dan tot je samen thuis bent ofzo
.
![]()
Als beide er zin in hebben gewoon gaan met die banaan![]()
![]()
4x vind ik al aardig forsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hou ik toch helemaal niet vol man.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
maar ik denk dat erik meer bedoeld van je bent op een meet dus waarom neuken, doe dat dan later
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
Zook, als je dan moeilijke verzoekjes gaat vragen, spel ze dan wel goed wil je![]()
Ik ben geen man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hou ik toch helemaal niet vol man.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat dus. Dat zei ik toch ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Crack_ het volgende:
maar ik denk dat erik meer bedoeld van je bent op een meet dus waarom neuken, doe dat dan later.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mja, 3 uur reistijd, en een week elkaar niet gezien dusquote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je met een groep bent en op een meet? Wacht dan tot je samen thuis bent ofzo
.
![]()
![]()
Dat deed ik, toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
Zook, als je dan moeilijke verzoekjes gaat vragen, spel ze dan wel goed wil je
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Maar ook echt tussen de andere mensen, of was je wel privé ergens?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, 3 uur reistijd, en een week elkaar niet gezien dusAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik kan het me eigenlijk best wel voorstellen dat als je nog zo verliefd bent dat de oerdrift het wintquote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, 3 uur reistijd, en een week elkaar niet gezien dus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ehm, niet midden ertussen en niet helemaal in het zicht ofzo, maar het was dus wel te horen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ook echt tussen de andere mensen, of was je wel privé ergens?![]()
je onderschrift en poppetje zijn ook niet echt mannelijkquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en te zien volgens C_A en Myrquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, niet midden ertussen en niet helemaal in het zicht ofzo, maar het was dus wel te horen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
What a wonderfull song."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, niet midden ertussen en niet helemaal in het zicht ofzo, maar het was dus wel te horen.
Mja, ik vind dat een beetje... Ik zou het niet gedaan hebben denk ik. Maar ik zei ik, misschien ben ik ouderwetsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, niet midden ertussen en niet helemaal in het zicht ofzo, maar het was dus wel te horen..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat een preutse kroeg!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, niet midden ertussen en niet helemaal in het zicht ofzo, maar het was dus wel te horen.![]()
Mijn UI ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je onderschrift en poppetje zijn ook niet echt mannelijk.
Ouderwets denken is niks mis mee, het getuigd van manieren, iets dat mensen minder en minder lijken te hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat een beetje... Ik zou het niet gedaan hebben denk ik. Maar ik zei ik, misschien ben ik ouderwets.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Nee, hoor. Ik zou dat ook niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat een beetje... Ik zou het niet gedaan hebben denk ik. Maar ik zei ik, misschien ben ik ouderwets.
ik vroeg wie er hier naar de meet geweest is, van het een kwam het anderquote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom praten jullie hier eigenlijk over?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Iemand vroeg hoe de meet was, de rest volgdequote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom praten jullie hier eigenlijk over?![]()
![]()
We zijn saai en hebben geen levenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom praten jullie hier eigenlijk over?![]()
![]()
Bij gebrek aan eigen drama en spanning in ons leven. Dus lenen we dat van een ander.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom praten jullie hier eigenlijk over?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Precies hoe het op de meet zelf ook gingquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat een poesje ben je ook zo met je gemeowquote:
Eels. Zo'n band die ik altijd vergeet tot ik er weer een liedje van hoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
En wat nou als je konijnensletje graag wil?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik mag het al jaren niet meer doen, maar het lijkt me wel spannend op zicht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We zijn gewoon een stel SBS6 kijkende roddelhoeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij gebrek aan eigen drama en spanning in ons leven. Dus lenen we dat van een ander.![]()
Het enige dramatische in mijn leven is een gescheurde nagel.
Deze is van mij persoonlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Eels. Zo'n band die ik altijd vergeet tot ik er weer een liedje van hoor.
Gemiddeld is het niet heel erg goed maar met 7 albums en twee parels per album kom je een heel eind
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
the horror
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Fuck dit, ik heb Rhydian gevonden, kopen kan ik, gewoon downloaden is virtueel onmogelijk
wel vertalen van je titel gevonden: There's Something Wrong
Maar zelfs daarmee kan ik alleen video's vinden en ik ben te lui om youtube te rippen zokuJaaa, dansen! dansen!![]()
Hey! die heb ik ook, alleen vind ik het enkel irritant, want het zit te "laag" om te knippenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
Had ik laatst nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
Zeker niet prettig
![]()
![]()
Kjoetquote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat een poesje ben je ook zo met je gemeowquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat nou als je konijnensletje graag wil?![]()
Mijn konijnensletje luistert wel naar me
. En anders heeftie pech
Rustig aan joh, hij staat in de queue. We kunnen niet vliegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey faaldj's mijn verzoekje wil ik ook nog horen![]()
Jaaajaaaa, we hebben zelf ook muziekjes hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey faaldj's mijn verzoekje wil ik ook nog horen
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Zal ik em op zippy gooien, zal ik...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef meowingtons het volgende:
Fuck dit, ik heb Rhydian gevonden, kopen kan ik, gewoon downloaden is virtueel onmogelijk
wel vertalen van je titel gevonden: There's Something Wrong
Maar zelfs daarmee kan ik alleen video's vinden en ik ben te lui om youtube te rippen zoku"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Zonder donderdag heb je twee weken geen seks, wauw. Just saying hequote:Baby darling doll face honey![]()
Ik ben benieuwd, doeeeeen!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ik em op zippy gooien, zal ik...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Haakjes wegvijlen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hey! die heb ik ook, alleen vind ik het enkel irritant, want het zit te "laag" om te knippen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonder donderdag heb je twee weken geen seks, wauw. Just saying he![]()
![]()
Nee, verzoekjes gaan voor eigen muziekquote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jaaajaaaa, we hebben zelf ook muziekjes hoor
Wintersport he, apresski alles. Zeg gewoon dat iemand ghb in mn drank had gegooit en dat ik er niks aan kon doenquote:
Altijd als mensen zeggen "verzoekjes mogen" dan heb ik de neiging om constant verzoekjes te doen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Echt iets voor jou jijquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wintersport he, apresski alles. Zeg gewoon dat iemand ghb in mn drank had gegooit en dat ik er niks aan kon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, soms is het wel lekker hoorquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zet mijn neigingen om in daden. Dan zul je verzoekjes krijgen ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als mensen zeggen "verzoekjes mogen" dan heb ik de neiging om constant verzoekjes te doen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt iets voor jou jijIk doe gewoon alsof jij 't bent.. en dna gaat 't prima denk ik. WHIHAHOOESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Mag. Ik garandeer niet dat we ze draaien allemaal maar we doen ons best.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Seks is het niet waard, ik zou prima kunnen leven met alleen voorspel en fappenJaaa, dansen! dansen!![]()
Heel soms maar! 1x per maand is genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, soms is het wel lekker hoor.
Ik had er vorige week zondag ook wel trek in, maar toen maakte m'n jongen het uit en zat ik 's avonds opeens in de trein naar huis alleen. Eikel. Hij had het 's ochtends moeten doen
, nu heeft ie een leuke nacht door m'n neus geboord
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ohgod, ben jij ook zo'n seks = neuken type?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef meowingtons het volgende:
Seks is het niet waard, ik zou prima kunnen leven met alleen voorspel en fappenBaby darling doll face honey![]()
Nee gewoon af en toe pijn lijden en jezelf dan vervloeken omdat je te eigenwijs bent om er wat aan te doenquote:
Dat soort uitspraken hoor je eigenlijk vooral van mensen die nooit hebben geneukt of van mensen die kinderen hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Krijgen we nu weer die seks is overgewaardeerd discussie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel trek in, ghehehehequote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had er vorige week zondag ook wel trek in, maar toen maakte m'n jongen het uit en zat ik 's avonds opeens in de trein naar huis alleen. Eikel. Hij had het 's ochtends moeten doen
, nu heeft ie een leuke nacht door m'n neus geboord
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je eigenlijk vooral van mensen die nooit hebben geneukt of van mensen die kinderen hebben.![]()
![]()
huh? de fuck maak je dat op uit? Ik heb het over voorspel en fappenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohgod, ben jij ook zo'n seks = neuken type?Jaaa, dansen! dansen!![]()
OOf mensen die saaie seks hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je eigenlijk vooral van mensen die nooit hebben geneukt of van mensen die kinderen hebben.Baby darling doll face honey![]()
Waarheidquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je eigenlijk vooral van mensen die nooit hebben geneukt of van mensen die kinderen hebben.En naatje.
![]()
je zal denken dat ik makkelijk praten hebt, maar hoe langer mijn relatie duurt hoe onbelangrijker ik het ga vinden.quote:
Maar geheid dat ik bij een verse relatie weer als een konijn te keer ga
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
huh? de fuck maak je dat op uit? Ik heb het over voorspel en fappen!!!
Omdat je zegt seks is het niet waard, alleen voorspel en fappen is goed. Wat is seks dan?
Ook een optiequote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee gewoon af en toe pijn lijden en jezelf dan vervloeken omdat je te eigenwijs bent om er wat aan te doen.
als je ralatie maar lang genoeg duurt is ook een goede dooddoenerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je eigenlijk vooral van mensen die nooit hebben geneukt of van mensen die kinderen hebben.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Seks is seksquote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!
Omdat je zegt seks is het niet waard, alleen voorspel en fappen is goed. Wat is seks dan?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Eh, zorg voor afwisseling.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zal denken dat ik makkelijk praten hebt, maar hoe langer mijn relatie duurt hoe onbelangrijker ik het ga vinden.
Maar geheid dat ik bij een verse relatie weer als een konijn te keer ga![]()
VeeHaa is er! Luister je ook?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar Naatje. Die kan daar niks aan doen.![]()
![]()
euh shit, voorspel is dus ook seksquote:seks
Uitspraak: sɛks de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. handelingen, gedachten en gevoelens waar je lichamelijk opgewonden van raakt `seks met iemand hebben` `telefoonseks`
Fuck die shitJaaa, dansen! dansen!![]()
Dat was een post van arachide."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
wat Samzz ook zegt, kinderen zijn een goede moodkiller voor seksquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daar moet je ook niet aan beginnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat Samzz ook zegt, kinderen zijn een goede moodkiller voor seks![]()
Daarom nooit aan kinderen beginnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat Samzz ook zegt, kinderen zijn een goede moodkiller voor seks
*noted.![]()
GMTAquote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom nooit aan kinderen beginnen.
*noted.![]()
![]()
Gedachten waar je opgewonden van raakt zijn ook al seksquote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
euh shit, voorspel is dus ook seks
Fuck die shit?!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als iemand zegt 'ik heb seks gehad', dan ga ik standaard van neuken uit. Alleen pijpen is imo geen seks, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
euh shit, voorspel is dus ook seks
Fuck die shit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan moet je de gevolgen ondervindenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het ook zo lang mogelijk tegengehouden![]()
![]()
Volgens meow's bron wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedachten waar je opgewonden van raakt zijn ook al seks?!
![]()
Hoeveel uur?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
sommige definities noemen masturberen zelfs seksquote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand zegt 'ik heb seks gehad', dan ga ik standaard van neuken uit. Alleen pijpen is imo geen seks, bijvoorbeeld.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die staan dan ook op het nooit aan beginnen-lijstje.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat Samzz ook zegt, kinderen zijn een goede moodkiller voor seks“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ze seks zeggen dan ga ik er vanuit dat je in ieder geval tot neuken, maar ik zie het niet als alleen neuken.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand zegt 'ik heb seks gehad', dan ga ik standaard van neuken uit. Alleen pijpen is imo geen seks, bijvoorbeeld.![]()
Vreemdgaan met je linkerhand. Rechterhand boosquote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige definities noemen masturberen zelfs seks![]()
![]()
als iemand zegt seks dan denk ik neuqen, pijpen is een woord speciaal voor die handeling en ik scheid ze dus, om even antwoord te gevenJaaa, dansen! dansen!![]()
Even denken wat ik verder nog kan verzinnen
Dat niet. Maar geen penis-vagina contact is imo geen seksquote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze seks zeggen dan ga ik er vanuit dat je in ieder geval tot neuken, maar ik zie het niet als alleen neuken..
Crack_ vindt oraal ook al seksquote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze seks zeggen dan ga ik er vanuit dat je in ieder geval tot neuken, maar ik zie het niet als alleen neuken.![]()
![]()
![]()
Doen, speurtochten zijn wel leuk zoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Zokunen het volgende:
Even denken wat ik verder nog kan verzinnen
penis in anus dus ook niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar geen penis-vagina contact is imo geen seks.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan ben ik nog maagd.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar geen penis-vagina contact is imo geen seks.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik las laatst een verhaal van een vrouw die spijt heeft dat ze kinderen heeft genomen, maar dat nooit heeft verteld. Da's ook mooi kut.
Dat dacht ik! Dan doe ik ook een verzoekje.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op papier tot half 1 maar we willen eigenlijk uitlopenLeuk dit.
![]()
Erik, ga je nog met die ene date van die ene meet?
Lekker gestelde vraag, maar je snapt hem wel denk ik
jah, dat is echt zo'n taboequote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik las laatst een verhaal van een vrouw die spijt heeft dat ze kinderen heeft genomen, maar dat nooit heeft verteld. Da's ook mooi kut.
je kan toch overal spijt van hebben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind oraal zeker wel een deel van seks, en ik vind dat er niet per se penetratie bij hoeft te komen kijken elke keer om toch van seks te kunnen spreken. Maar misschien is dat bij homo's anders. Of bij mij
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Sinds vorige week zondag niet meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef Zokunen het volgende:
Erik, ga je nog met die ene date van die ene meet?
Lekker gestelde vraag, maar je snapt hem wel denk ikAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn bed ruikt altijd naar mij, massageolie en ja.. soms ook nog bloemetjesquote:
Oh, sorryquote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds vorige week zondag niet meer.
wat een kut gewoonte is dat eigenlijk om je te excuseren voor iets waar je niets aan kan doen, omdat je het niet weet. En ja ik laat het excuus dus staan om aan te geven wat ik bedoel"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
In mijn kamer is al heel lang niet meer geneukt. Maar da's ook vooral omdat ik altijd bij ex was.
En nu dus helemaal geen seks meer.
Erg in de zin dat het waarschijnlijk nog dagen blijft hangen, hoevaak ik ook lucht, en dat in de wetenschap dat ik moet wachten.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door je PI lijkt het net alsof je dat erg vindt, raarVast per ongeluk.
![]()
Ik snap jequote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh, sorry
wat een kut gewoonte is dat eigenlijk om je te excuseren voor iets waar je niets aan kan doen, omdat je het niet weet. En ja ik laat het excuus dus staan om aan te geven wat ik bedoel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kijkt om zicht heenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef meowingtons het volgende:
In mijn kamer is vandaag nog geneukt![]()
![]()
Tchock trekt vies gezichtquote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef meowingtons het volgende:
In mijn kamer is vandaag nog geneuktJaaa, dansen! dansen!![]()
Wat heb jij voor seks dat het zo meurt dagenlang? Poepseks ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erg in de zin dat het waarschijnlijk nog dagen blijft hangen, hoevaak ik ook lucht, en dat in de wetenschap dat ik moet wachten.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb jij voor seks dat het zo meurt dagenlang? Poepseks ofzo?
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb jij voor seks dat het zo meurt dagenlang? Poepseks ofzo?![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Coming from whoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het beter verwoorden: Mijn kamer ruikt naar Faye.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anaal staat niet gelijk aan poepseks.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh. Dat is liefquote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal het beter verwoorden: Mijn kamer ruikt naar Faye..
Hoogachtend,
Erik.![]()
En dat..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
In mijn kamer is al heel lang niet meer geneukt. Maar da's ook vooral omdat ik altijd bij ex was.
En nu dus helemaal geen seks meer.
Ik vind de term "No Homo" echt een van de meest debiele dingen in de mannenmachocultuur.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat is toch tof.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zal het beter verwoorden: Mijn kamer ruikt naar Faye.
Ik vind het altijd lekker als mn kleren ofzo nog naar iemand ruiken.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch tof.
Ik vind het altijd lekker als mn kleren ofzo nog naar iemand ruiken.!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waar slaat die term op?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de term "No Homo" echt een van de meest debiele dingen in de mannenmachocultuur.![]()
Erik wat vind jij er van als mensen gewoon zeggen van "hahaha das echt gay" ofzo?Baby darling doll face honey![]()
Dat is bijvoorbeeld als je tegen een andere kerel zegt "die jas staat je goed" dat je er dan aan toevoegt "no homo" zodat de ander tenminste niet denkt dat je homo bent!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Eenschquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de term "No Homo" echt een van de meest debiele dingen in de mannenmachocultuur.
Vampierquote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef Crack_ het volgende:
Ook zo lekker als iemand lekker ruikt en dan in iemand zn nek hangen
Aan te geven dat je niet op mannen valtquote:Voor onzekere types. Voorbeeld:
Ik heb je horloge gevonden, die was je toch kwijt?
--- aah, dankjewel! Ik vind je echt tof. No Homo.![]()
Ja leuk, op de bank tijdens een film ofzo, maar niet de hele tijd..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef Crack_ het volgende:
Ook zo lekker als iemand lekker ruikt en dan in iemand zn nek hangenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Serieus?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld als je tegen een andere kerel zegt "die jas staat je goed" dat je er dan aan toevoegt "no homo" zodat de ander tenminste niet denkt dat je homo bent!Echt, nooit eerder gehoord
![]()
![]()
Een kussen dat naar Polo Black ruiktquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch tof.
Ik vind het altijd lekker als mn kleren ofzo nog naar iemand ruiken.. * Denkt terug aan eerste vriendje
.
Op zich kan ik er best lang tegen, maar als mensen het blijven doen dan zeg ik er op een gegeven moment wel van dat ik het een domme en debiele uitspraak vind die ik niet bijzonder waardeer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Erik wat vind jij er van als mensen gewoon zeggen van "hahaha das echt gay" ofzo?
Maar op FOK! is daar geen beginnen aan dus daar heb ik me gewoon bij neergelegd.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Soms is het wel prettig om een andere man een flinke knuffel te geven.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de term "No Homo" echt een van de meest debiele dingen in de mannenmachocultuur.
Maar online valt er geen nuance te geven aan een knuffel, dan is de toevoeging, hoe debiel ook, best zinvol."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ja maar dat is met allesquote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja leuk, op de bank tijdens een film ofzo, maar niet de hele tijd...Ik vind veel leuk.. maar gewoon niet hele tijd
Zeg tegen hem dat hij een lekkere kont heeft. No homo.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg het heel vaak tegen meow, maar dan ironisch![]()
Ik en m'n beste maat maken vaak juist wel homo gerelateerde opmerkingen, moet je de mensen eens zien kijken
Ik zeg dus best wel vaak homo en gay, maar niet serieus er bij nadenkend ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich kan ik er best lang tegen, maar als mensen het blijven doen dan zeg ik er op een gegeven moment wel van dat ik het een domme en debiele uitspraak vind die ik niet bijzonder waardeer.
Maar op FOK! is daar geen beginnen aan dus daar heb ik me gewoon bij neergelegd.Zoals ik ook kut en fuck zeg. Ik ben wel stiekem bang dat ik mensen op de tenen trap dan
![]()
![]()
Ahh okayquote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich kan ik er best lang tegen, maar als mensen het blijven doen dan zeg ik er op een gegeven moment wel van dat ik het een domme en debiele uitspraak vind die ik niet bijzonder waardeer.
Maar op FOK! is daar geen beginnen aan dus daar heb ik me gewoon bij neergelegd.. Het lijkt me annoying ja
.. teriwjl mensne 't nog geen eens zo bedoelen eigenlijk
ik denk dat Erik dat best wel weet inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh okay. Het lijkt me annoying ja
.. teriwjl mensne 't nog geen eens zo bedoelen eigenlijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, daarom hoerquote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dus best wel vaak homo en gay, maar niet serieus er bij nadenkend ofzoZoals ik ook kut en fuck zeg. Ik ben wel stiekem bang dat ik mensen op de tenen trap dan
. Het lukt alleen nog niet echt bij beide
Hoezo is het zinvol? Onderteken je elke post met no homo? En is het heel erg als iemand denkt dat je homo bent (als ze dat al denken)?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig om een andere man een flinke knuffel te geven.
Maar online valt er geen nuance te geven aan een knuffel, dan is de toevoeging, hoe debiel ook, best zinvol.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mja, als je dat weet kan 't nog best kut zijn zeg maarquote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat Erik dat best wel weet inderdaadBaby darling doll face honey![]()
Beetje het zelfde als bro-hug."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
De hele tijd dat kleffe gedoe is irritant.. sure ik wil best gearmd of hand in hand lopen over straat ofzo, maar niet aan me gaan lopen hangen, dan laat ik je heel snel los..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is met alles.Ik vind veel leuk.. maar gewoon niet hele tijd
*valt omquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De hele tijd dat kleffe gedoe is irritant.. sure ik wil best gearmd of hand in hand lopen over straat ofzo, maar niet aan me gaan lopen hangen, dan laat ik je heel snel los..
NOU BEDANKT EY
ik vind knuffelen heel fijn
Alsof er überhaupt zinnen zijn die je homo zouden makenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo is het zinvol? Onderteken je elke post met no homo? En is het heel erg als iemand denkt dat je homo bent (als ze dat al denken)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zit bij bijna iedereen ook zo ingebakken dat het nauwelijks meer betekenis heeft, maar dat heeft het wel. En het is niet tof als dat constant in je bijzijn gebruikt wordt voor dingen die blijkbaar niet "mannelijk genoeg" zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dus best wel vaak homo en gay, maar niet serieus er bij nadenkend ofzoZoals ik ook kut en fuck zeg. Ik ben wel stiekem bang dat ik mensen op de tenen trap dan
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik heb best een (vrij korte) erg kleffe periode gehad waarin dat wel vanzelf gingquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De hele tijd dat kleffe gedoe is irritant.. sure ik wil best gearmd of hand in hand lopen over straat ofzo, maar niet aan me gaan lopen hangen, dan laat ik je heel snel los..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Homo's zijn mensen en homo is iets anders dan gay, zo denk ik erover, maar vele mensen zijn wel degelijk agressief tegen homo's en dan voornamelijk de lager opgeleiden die het ook weer overnemen uit een bepaalde kleine groep allochtone medelanders... (vaak dan)
Ik vind het allemaal maar jammer, en hoewel ik stiekem toch een beetje walg als ik 2 mannen zie zoenen, is dat denk ik alleen omdat het me totaal niet aantrekt... ofzo
Volgens mij klinkt het heel anders dan ik het voor me zie...
Ik vind sowieso dat mannen niet zo moeten janken als een andere man emotioneel is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zeg ik.. Op de bank, of bios.. maar niet de hele tijd op straat lopen hangen, dat wordt vervelendquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*valt om
NOU BEDANKT EY
ik vind knuffelen heel fijn
Het zou me aan m'n reet roesten of mensen denken dat ik homo ben (no phun intended), maar voor de ontvanger is er een knuffel en een knuffel, om het maar dom te zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo is het zinvol? Onderteken je elke post met no homo? En is het heel erg als iemand denkt dat je homo bent (als ze dat al denken)?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik gebruik het dus nooit als in de letterlijke betekenis. Maar ik vind het soms wel gay als een scheidsrechter in het voetbal een fout maakt, bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zit bij bijna iedereen ook zo ingebakken dat het nauwelijks meer betekenis heeft, maar dat heeft het wel. En het is niet tof als dat constant in je bijzijn gebruikt wordt voor dingen die blijkbaar niet "mannelijk genoeg" zijn.![]()
![]()
een opmerking als die komt al wat fotu over onlinequote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
Homo's zijn mensen en homo is iets anders dan gay, zo denk ik erover, maar vele mensen zijn wel degelijk agressief tegen homo's en dan voornamelijk de lager opgeleiden die het ook weer overnemen uit een bepaalde kleine groep allochtone medelanders... (vaak dan)
Ik vind het allemaal maar jammer, en hoewel ik stiekem toch een beetje walg als ik 2 mannen zie zoenen, is dat denk ik alleen omdat het me totaal niet aantrekt... ofzo
Volgens mij klinkt het heel anders dan ik het voor me zie...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat heb ik ook. Maar dat heb ik ook als ik twee vrouwen zie zoenen. Of een man en een vrouw. Ga lekker prive kleffen, denk ik danquote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
Volgens mij klinkt het heel anders dan ik het voor me zie....
Ik heb een vriendin en die is lesbie en zo gruwelijk lekker.. maar die heeft met uitgaan ook kei vaak jongens die gewoon blijven zeuren en zeggen van "oh maar kijk mij ik ben toch wel leuk?" of zovan "kun je niet gewoon uitzondering maken?"
Dude wtf, echt kei vaak
Ja, en dat irriteert me wel op een gegeven moment. Dat het blijkbaar zo normaal is geworden.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gebruik het dus nooit als in de letterlijke betekenis. Maar ik vind het soms wel gay als een scheidsrechter in het voetbal een fout maakt, bijvoorbeeldAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
fotu?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een opmerking als die komt al wat fotu over onlineJaaa, dansen! dansen!![]()
ik vind een opmerking als Flikker Op al wat dubieusquote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dat irriteert me wel op een gegeven moment. Dat het blijkbaar zo normaal is geworden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Myraela het volgende:
Knuffelen.Kei veel knuffelen.
Ik kan echt uren en dagen en weken knuffelen.
. heel fijn
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat is altijd..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vriendin en die is lesbie en zo gruwelijk lekker.. maar die heeft met uitgaan ook kei vaak jongens die gewoon blijven zeuren en zeggen van "oh maar kijk mij ik ben toch wel leuk?" of zovan "kun je niet gewoon uitzondering maken?"
Dude wtf, echt kei vaakDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hmmmquote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Op de bank, of bios.. maar niet de hele tijd op straat lopen hangen, dat wordt vervelendik knuffel niet in de bios, af en toe kusje
. Maarja, hangen is sowieso anders dan knuffelen vind ik.. dat is hangen
Die vind ik dan weer niet eens zo ergquote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind een opmerking als Flikker Op al wat dubieus.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nouja, het is voor mij net zo normaal als fuck en kut en tyfusquote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dat irriteert me wel op een gegeven moment. Dat het blijkbaar zo normaal is geworden.Dingen die ik ook niet zeg met de letterlijke betekenis in mijn hoofd. Woorden die ik ook regelmatig gebruik. Maar zou jij als homo liever hebben dat het een aparte status krijgt dan, alsof het niet normaal is?
![]()
Dat is trouwens wel zo, het gevoel is wel anders, weet niet waarom, maar toch... Ja vreemd...quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dat heb ik ook als ik twee vrouwen zie zoenen. Of een man en een vrouw. Ga lekker prive kleffen, denk ik dan.
Ik kan denk ik wel zeker stellen dat ik niet homoseksueel ben, maar doen alsof levert nog wel eens leuke situaties op
Damn ik lul echt bullshit vanavond
Het gaat volgens mij niet eens om de opmerkingen zelf, maar meer om het beeld dat homo gelijk staat aan vrouwelijk. En dat soort kleine zinnetjes maken dat eigenlijk alleen maar vanzelfsprekender.
Ik snap ook niet dat mannen zich daar constant zorgen om maken. Dat is voor mij gewoon onzekerheid.![]()
Ja, maar je hebt erbij die zien dat niet zoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmik knuffel niet in de bios, af en toe kusje
. Maarja, hangen is sowieso anders dan knuffelen vind ik.. dat is hangen
![]()
Knuffelen is fijn hoor, dat geef ik toe
Ennehm, ik ga meestal naar de bios voor de film, niet voor m'n partner, beetje liefkozend vasthouden enzo.. Maar steeds kusjes.. volgensmij deed ik dat nooit..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik klef soms best wel gewoon.Ligt er ook een beetje aan waar en met wie ik ben natuurlijk, maar ik vind het gewoon fijn en houd me dan gewoon echt niet bezig met andere mensen.
![]()
![]()
klopt, is vaak onzekerheid, zeker bij erg jonge gassiesquote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef Myraela het volgende:
Het gaat volgens mij niet eens om de opmerkingen zelf, maar meer om het beeld dat homo gelijk staat aan vrouwelijk. En dat soort kleine zinnetjes maken dat eigenlijk alleen maar vanzelfsprekender.
Ik snap ook niet dat mannen zich daar constant zorgen om maken. Dat is voor mij gewoon onzekerheid.
en ik denk dat de rol van de media erg dubieus is,
door alle soaps en mode en modelseries is een homosexueel per definitie een verwijfde nichtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ho eensquote:Op maandag 30 januari 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zou jij als homo liever hebben dat het een aparte status krijgt dan, alsof het niet normaal is?, ik vind het niet tof dat het blijkbaar normaal is geworden dat men gay als synoniem voor onmannelijk of zwak gebruikt wordt. Want dat is aanvankelijk niet de "normale" manier van dat woord gebruiken.
Ik hoef geen speciale status, dus liever dat mijn seksualiteit ook niet gebruikt wordt als belediging. Dat gebeurt met hetero ook niet.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Meestal? Vertelquote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt erbij die zien dat niet zo![]()
Knuffelen is fijn hoor, dat geef ik toe
Ennehm, ik ga meestal naar de bios voor de film, niet voor m'n partner, beetje liefkozend vasthouden enzo.. Maar steeds kusjes.. volgensmij deed ik dat nooit..
Eerlijkheidshalve, als je dan zo'n Geer en Goor ziet, dan dragen die ook niet bij aan een andere gedachtengang bij de meeste mensen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef Myraela het volgende:
Ik snap ook niet dat mannen zich daar constant zorgen om maken. Dat is voor mij gewoon onzekerheid.
Bepaalde delen van de Gaypride net zo, zo overdreven... Terwijl homo's over het algemeen juist heel tof zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van die momenten waarop je naar je vriendje/geliefde kijkt en dat het licht helemaal mooi is en holyshit.
Dan kan ik alleen maar kijken naar hoe mooi die persoon is, zo mooi![]()
Ja, maar er wordt ook vaak voorbij gegaan aan die nieuwslezer die ook homoseksueel is, of die politicus, of die acteur. Die stuk voor stuk hele standaard mensen zijn en totaal niet opvallen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, is vaak onzekerheid, zeker bij erg jonge gassies
en ik denk dat de rol van de media erg dubieus is,
door alle soaps en mode en modelseries is een homosexueel per definitie een verwijfde nichtAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
GMTAquote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve, als je dan zo'n Geer en Goor ziet, dan dragen die ook niet bij aan een andere gedachtengang bij de meeste mensen.
Bepaalde delen van de Gaypride net zo, zo overdreven... Terwijl homo's over het algemeen juist heel tof zijn.Same shit, different day
SC hopper present![]()
http://img24.imageshack.us/img24/96/ohsweetmotherofgodeditw.jpg (copy/paste deze link)
Imageshack ik weet het maar![]()
Nou gewoon.. Als ik naar de bios ga, wil ik de film zien waar ik voor gegaan ben, en niet om klef te gaan doen.. Das zonde van die 8 tot 10 euro pp die je betaald, zonder wat te snaaien en drinken erbij..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
daarom, is altijd een kleine minderheid die het verziekt voor de restquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt ook vaak voorbij gegaan aan die nieuwslezer die ook homoseksueel is, of die politicus, of die acteur. Die stuk voor stuk hele standaard mensen zijn en totaal niet opvallen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee je zei ik ga meestal voor de film, en die nadere keren dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou gewoon.. Als ik naar de bios ga, wil ik de film zien waar ik voor gegaan ben, en niet om klef te gaan doen.. Das zonde van die 8 tot 10 euro pp die je betaald, zonder wat te snaaien en drinken erbij..
True. Zoals alle vooroordelen, het komt wel ergens vandaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve, als je dan zo'n Geer en Goor ziet, dan dragen die ook niet bij aan een andere gedachtengang bij de meeste mensen.
Bepaalde delen van de Gaypride net zo, zo overdreven... Terwijl homo's over het algemeen juist heel tof zijn.![]()
Ik was een tijdje terug met een studiegenoot in de (homokroeg) en toen kwam er een groepje uitbundige homo's binnen en zij vroeg later aan mij of alle homo's zo waren.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom, is altijd een kleine minderheid die het verziekt voor de rest
Ik keek haar echt zo aan en zei "eh, hallo... kijk eens naar mij ofzo".Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ga nooit naar de bios, voornamelijk omdat de film me toch niet kan schelen en op de bank kan je beter knuffelen.![]()
![]()
Als Geer en Goor zich zo gedragen dan is het ergerlijk. Maar als ik hetzelfde theatrale gedrag in de gaybar zie lach ik me doodquote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde delen van de Gaypride net zo, zo overdreven... Terwijl homo's over het algemeen juist heel tof zijn.Het is ook een soort gimmick
![]()
![]()
Het vertekende beeld over homo's komt natuurlijk door alle verwijfde mannen die het overdreven uitstralen. Om zich af te zetten tegen hetero-mannen. Dan kun je verwachten dat mensen het raar vinden.![]()
Ohh, er is een beginperiode geweest waar ouders nog van niks wisten, en vrienden hun mond niet konden houden.. Ja.. dan gingen we naar de film om "alleen" te kunnen zijn..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee je zei ik ga meestal voor de film, en die nadere keren dan?
Ohhh, k vind bios wel echt tofquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nooit naar de bios, voornamelijk omdat de film me toch niet kan schelen en op de bank kan je beter knuffelen.Baby darling doll face honey![]()
hahaha wat lief!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, er is een beginperiode geweest waar ouders nog van niks wisten, en vrienden hun mond niet konden houden.. Ja.. dan gingen we naar de film om "alleen" te kunnen zijn..Baby darling doll face honey![]()
Ik hoop nog altijd op een samenleving waar iedereen gewoon voor zichzelf verantwoordelijk wordt geacht en niet dat men steeds het gedrag van een enkeling aan een hele groep koppelt.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Tchock het volgende:
Het vertekende beeld over homo's komt natuurlijk door alle verwijfde mannen die het overdreven uitstralen. Om zich af te zetten tegen hetero-mannen. Dan kun je verwachten dat mensen het raar vinden.
Ik vind het leuk dat er uitbundige mensen zijn, extreme gevallen, rustige gevallen en wat dan ook. Maar je moet je wel blijven realiseren dat niemand spreekt voor een hele groep.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als je dat in een spoiler doet hebben de mensen die graag een onverneukt topic willen er niet zo veel last van. Just sayin'.quote:![]()
Hij zit bijna volquote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat in een spoiler doet hebben de mensen die graag een onverneukt topic willen er niet zo veel last van. Just sayin'.
je zit gewoon wat dat betreft in hetzelfde schuitje als Marokkanenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een samenleving waar iedereen gewoon voor zichzelf verantwoordelijk wordt geacht en niet dat men steeds het gedrag van een enkeling aan een hele groep koppelt.
Ik vind het leuk dat er uitbundige mensen zijn, extreme gevallen, rustige gevallen en wat dan ook. Maar je moet je wel blijven realiseren dat niemand spreekt voor een hele groep.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: