dat is de regel.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou graag de argumentatie van de ISU zien. Waarom worden die ritten geschrapt?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
om het aantrekkelijker en duidelijker te maken voor de volgers natuurlijk!
Mo met laatste binnenbocht acht ik gevaarlijker eigenlijk, rijdt rechtstreeks tegen Lee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Lee nog steeds favoriet is.
Natuurlijk, hoe kunnen we die logica over het hoofd zienquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
om het aantrekkelijker en duidelijker te maken voor de volgers natuurlijk!
Mjah, die was ik even vergeten. Heb hem ook op 1 staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mo met laatste binnenbocht acht ik gevaarlijker eigenlijk, rijdt rechtstreeks tegen Lee.
Nou, De Vries en Schippers elkaar opjutten en zo de top16 inrijden!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef hole1988 het volgende:
Samuel SCHWARZ - Benjamin MACÉ
Haralds SILOVS - Denis KUZIN
Sjoerd de VRIES - Pim SCHIPPER
Ryohei HAGA - Mirko Giacomo NENZI
Espen Aarnes HVAMMEN - Denny MORRISON
Yuya OIKAWA - Muncef OUARDI
Aleksey YESIN - Jamie GREGG
Artyom KUZNETSOV - Joji KATO
Artur WAS - Stefan GROOTHUIS
Shani DAVIS - Dmitry LOBKOV
Hein OTTERSPEER - Mika POUTALA
Tae-Bum MO - Kyou-Hyuk LEE
Mo gaat idd normaal gesproken wel 2/10 op Lee goed maken...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mo met laatste binnenbocht acht ik gevaarlijker eigenlijk, rijdt rechtstreeks tegen Lee.
hij moet wel, alles of niets nuquote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Moeilijke loting voor Groothuis, hopelijk laat hij zich niet opjagen.
+1 Tennis-Voetbal-Veldrijden-Hockey-Schaatsen..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef franklop het volgende:
zit nu al bijna 13 uur nonstop sport te kijken
Same, behalve dan de pauze tussen 4 en 7 nietquote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef franklop het volgende:
Je bent niet voor niets PR natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef franklop het volgende:
Bovenal redacteurquote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets PR natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |