Ja jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef livelink het volgende:
En met terugwerkende kracht ben ik heel blij dat J. de zwemlessen heeft gedaan bij ons. Hem valt al dat vrouwengedrag toch niet op en voor zover ik weet vond hij het altijd heel gezellig in de kantine.
hoor of we moeten dezelfde faal falenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zelf aan en uitkleden is geen optie. Dan zijn ze zo moe en koud. Of is dat mijn opvoedingsfaal
Waarom in godsnaam informeerden ze pas 's avonds bij de politie?quote:Pas toen de oma en de vader van het kind s avonds bij de politie informeerden naar de vermissing werd duidelijk dat het kind niet bij de dievegge hoorde en kon het kind weer weer worden herenigd met de oma.
Ze moesten eerst nog naar het afzemmen van het oudere broertje/zusje kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam informeerden ze pas 's avonds bij de politie?
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ze moesten eerst nog naar het afzemmen van het oudere broertje/zusje kijken?
Dat is waar inderdaad. Gelukkig zit er in de buurt waar hij meestal speelt geen vijver. Alleen bij ons in de buurt, maar daar speelt hij bijna nooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is er hier ook maar één. Ze hadden voor twee weken terug al op het ijs gestaan? Ik had niet eens gemerkt dat het gevroren had, bij wijze van.
En onderschat niet de invloed van de rest. Dit gebeurt na school en er zitten nogal wat hersenloze tokkies in die klasen ja, altijd beter dan geen vriend. Middelste trekt erg naar oudere jongens nu. Wij hopen dat het voor hem ook beter wordt zodra hij naar de middelbare school gaat.
Nou! Ik heb vorig jaar een ubercool Oilily pak gescoord! En dat is wel 128 denk ik. Moet ik ff passen hoe ie zit nu bij B2. Wanneer heb je m nodig?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:38 schreef snoopy het volgende:
haha TF, da's ook weer wat.
Ik heb een mail naar de verkoper gestuurd met een iets hoger bod. Ben benieuwd.
Of heeft iemand hier nog een geweldig leuk skipak maat 128 in de aanbieding?
quote:Op maandag 30 januari 2012 09:56 schreef livelink het volgende:
Je had hem gewoon nooit moeten vertellen dat hij een jongen was![]()
Echt zo'n basisfout in de opvoeding.
Is wel lekker warm geloof ik he? Kan misschien geen kwaad het eens te proberen. Of zo`n infraroodsauna ofzo..quote:Op maandag 30 januari 2012 10:05 schreef livelink het volgende:
Als ik kon toveren, dan toverde ik voor jou een subtropisch paradijsje, TF.
Is nepzon in de vorm van een zonnebank nog iets voor jou?
niet vergeten niet abrupt te koelen na een infraroodquote:Op maandag 30 januari 2012 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is wel lekker warm geloof ik he? Kan misschien geen kwaad het eens te proberen. Of zo`n infraroodsauna ofzo..
haha, nét aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd net gebeld voor de medische keuring om bloeddonor te worden.
Moesten eerst nog wat vragen beantwoord worden.
Een ervan was: Is uw gewicht boven de 50 kilo?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb m ff op de twit gegooid voor je, Snoops. Ik zal eerst de jas even wassen. Ik zie dat zoonlief succesvol de dreksloot heeft getackled
En mijnes zijn ook niet eens echte buitenspeelkinderen. Kutjenagaan!
Dit. Helemaal. Eén op één.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat mijn been ook wel 60 kilo weegt ja.![]()
Ja, je gevoel enzo hè. ik ben dan vrij lang maar voel me vrij paardachtig naast allerlei Frèle poppetjes. Zo veel, groot, en luid. dus ja.
Diep in mijn hart ben ik een NoaNoa-meisje. maar ja.
Dat gevoel heb ik ook wel terwijl ik een bmi van 22,5 heb. Gewoon door mijn lengte en brede schouders, grote voeten enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, je gevoel enzo hè. ik ben dan vrij lang maar voel me vrij paardachtig naast allerlei Frèle poppetjes. Zo veel, groot, en luid. dus ja.
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
haha, nét aan.![]()
en Livelink! 1.56 ja?!ik voel me meteen olifantachtig!
dat zal wel komen door mijn complexloze uitstraling op dat puntquote:Op maandag 30 januari 2012 11:36 schreef snoopy het volgende:
1.78
Ik kan me trouwens heel niet meer herinneren dat jij klein bent.
ik heb een bril, maar kan de thermostaat ook niet lezen hoor. Maar lijkt me zo klein, met z'n allen in de haard wonen? [/flauw]quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef trui het volgende:
ik moet toch maar aan een bril. ik zie helemaal niet wat die thermostaat aan geeft.![]()
(is dat wel een handig plek voor de thermostaat trouwens, menicole, zo vlak boven de kachel?)
Kachel komt geen warmte af. Kan wel maar dat staat niet aan. Heb wel meer foto's maar die had ik al eens gepost. Nu dus alleen dat wat eindelijk klaar is!!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef trui het volgende:
ik moet toch maar aan een bril. ik zie helemaal niet wat die thermostaat aan geeft.![]()
(is dat wel een handig plek voor de thermostaat trouwens, menicole, zo vlak boven de kachel?)
Spaarlampen hebben wij ook. En ook energiesparende droger en wasmachine en vaatwasserquote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef moussy het volgende:
en ik maar spaarlampen en al die troep in huis halen, geld neertellen voor een A++ wasmachine, gaan andere mensen de ozonlaag verkutten met van die lillike kacheltjes, neem dan een echte
Ah ok, dan heb ik die gemist.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kachel komt geen warmte af. Kan wel maar dat staat niet aan. Heb wel meer foto's maar die had ik al eens gepost. Nu dus alleen dat wat eindelijk klaar is!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh over spaarlampen en zulks, we waren dit weekend op bezoek bij vrienden, om de vorderingen in hun nieuwe huis te zien.
En het wordt prachtig. Mooie hoge kamers enzo. Maar het was er KOUD!!!!
En ze betalen dus ruim 400 euro per maand aan gas, water en licht!![]()
Dus ik nog 'ach joh... van de zomer verbruiken jullie een stuk minder dus dat wordt nog wel rechtgetrokken.
Nee dus... ze zaten nu in de 'winter' op het dubbele verbruik zeg maar, dus die 400 is echt het gemiddelde over een jaar!![]()
en als het budget het toelaat een elektrische dekenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Goeie tip idd! Lekkere warme sloffen enzo.
en je 2000watt kacheltje.. daar gaat je meter ook wel van rondtollen.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij betalen hier ook best wel veel. Maar eigelijk alleen nu zo in de winter. We hebben hier alles open totaan de zolder. Dus 2 "open" trappen. En ik vind het zo nu met de kleine best wel tochten dus heb de verwarming hoog staan. En tis ook best donker hier in de kamer. Dus heb eigenlijk de hele dag de lampen aan.
Die staat niet de hele dag aan hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 13:15 schreef moussy het volgende:
[..]
en je 2000watt kacheltje.. daar gaat je meter ook wel van rondtollen.
Omdat ik zo'n wijze vrouw ben?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef lily het volgende:
en ik maar denken dat Spuug ouder was dan ik, hoe kom ik daar nu weer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben nu wel een grote pan erwtensoep volgens mijn moeders traditionele recept aan het maken![]()
Da's pas een verrassing!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, maar een surprise party kan best 2 dagen later hoor.![]()
waar ben jij geweest?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Die ken ik niet.
Wij zijn ook een paar keer op excursie geweest, vandaar, was benieuwd of het mss eenzelfde was.
Dordrecht in ieder geval, en in Capelle ad IJssel en nog eentje, maar die weet ik neit meer.quote:
bij mij hangt die pot twee meter hoog tegen een paal aan. op die hoogte ben ik nog nooit en muis tegengekomenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh wat leuk! Toch maar proberen dan.. Zou het ook muizen aantrekken?
Hoe?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik had toch laatst zo'n pindakaaspothouder gekocht?
hij hangt hier nu een week of 2. de eerste week werd er argwanend omheengevlogen, maar de laatste week is het dé attractie van onze tuin. vooral spreeuwen schijnen het een delicatesse te vinden. hele zwermen zitten af en toe te wachten in de kastanjeboom.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe?
De vogels hebben een complete pot pindakaas tot hun beschikking?
Logisch inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben 1.61 maar wel dik want anders past die grote persoonlijkheid nooit in dat kleine lijfje
Jij dik?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben 1.61 maar wel dik want anders past die grote persoonlijkheid nooit in dat kleine lijfje
ja we hebben elkaar alweer ff niet gezien he?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij dik?Maar die grote persoonlijkheid klopt dan weer wel.
Hoi!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:13 schreef Ssserpente het volgende:
Heu!
Wat is ook alweer beter om onder je ski-jas aan te trekken? Iets synthetisch of katoen? Er staat me iets van bij dat katoen zweet opneemt en vervolgens koud wordt of zo.
Dank! Het is alleen zo dat ik vooral aan het dubben ben tussen m'n bestaande collectie, zeg maar. Ik heb best een hoop gewone, katoenen coltruitjes, maar ook een aantal nylon vestjes en zo. Vraag me af wat ik beter mee kan nemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Cooki het volgende:
[..]
Hoi!
Ssserpente, thermo/sportspul vind ik t fijnst: zweet wordt direct afgevoerd, je blijft heerlijk warm!
zoiets, maar dat is er ook nog wel meer damesachtig![]()
[ afbeelding ]
ik heb net snowboots voor Cas gekocht bij de Aldiquote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef Ssserpente het volgende:
En zouden hier nou een beetje fatsoenlijke snowboots tussen zitten? Die Ugg-achtige dingen bijvoorbeeld, is dat nou écht fijn in de sneeuw, of liever van die synthetische dingen?
Dat dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef k_i_m het volgende:
Uggs en sneeuw is geen goede combinatie. Zit bijna geen profiel onder, heuuul glad!
oh so! dat kan ook, dan zou ik gewoon hema thermo-shirt en broek aandoen als onderlaag (ivm zweet en comfi enzo) en dan daarboven je mooie coltruitje of vestjequote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb best een hoop gewone, katoenen coltruitjes, maar ook een aantal nylon vestjes en zo. Vraag me af wat ik beter mee kan nemen.
Maar onder 'echte' snowboots zoals deze zit ook nauwelijks profiel. Dan zit hier nog meer onder.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:01 schreef k_i_m het volgende:
Uggs en sneeuw is geen goede combinatie. Zit bijna geen profiel onder, heuuul glad!
Ook dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:03 schreef k_i_m het volgende:
Oja, suède zuigt ook al het water op, zelfs na inspuiten. Je loopt echt heel snel met natte tenen
Thermoshirts en-broeken heb ik dan weer niet. En voorgaande jaren ook niet aangehad eigenlijk. Is dat fijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh so! dat kan ook, dan zou ik gewoon hema thermo-shirt en broek aandoen als onderlaag (ivm zweet en comfi enzo) en dan daarboven je mooie coltruitje of vestje
Haha, hoe dat zo? Lag dat aan je vergelijkingsmateriaal?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:03 schreef amaranta het volgende:
Ik ben vandaag (in de Sauna) tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk een heel mooi lichaam heb. Op mn theezakjes na dan. Ik mag er zijn!
En dan ga ik nu toosten met appeltaart
oh ja, de snowboots: ik hebquote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef Ssserpente het volgende:
En zouden hier nou een beetje fatsoenlijke snowboots tussen zitten? Die Ugg-achtige dingen bijvoorbeeld, is dat nou écht fijn in de sneeuw, of liever van die synthetische dingen?
shirt is echt een aanrader, ivm onderlaagjequote:Op maandag 30 januari 2012 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Thermoshirts en-broeken heb ik dan weer niet. En voorgaande jaren ook niet aangehad eigenlijk. Is dat fijn?
Erg leuk! Maar te duur.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh ja, de snowboots: ik heb
zoiets mét grip en leuk om te zien
Zoiets. Maar misschien was het wel 65+ dag in de Sauna... het was in ieder geval goed voor mijn zelfbeeldquote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, hoe dat zo? Lag dat aan je vergelijkingsmateriaal?
ja ok..quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Erg leuk! Maar te duur.Het wordt kiezen uit de laarzen op de site van Zalando.
Dan zou ik voor deze gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Erg leuk! Maar te duur.Het wordt kiezen uit de laarzen op de site van Zalando.
Niet meer in mijn maat...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou ik voor deze gaan
http://www.zalando.nl/pie(...)t-pi911c00g-802.html
Ik spreek slechts uit ervaring, als jij ze wil hebben moet je ze gewoon kopen natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 18:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar onder 'echte' snowboots zoals deze zit ook nauwelijks profiel. Dan zit hier nog meer onder.
Ik weet niet wat je maat is, maar de bruine was er net nog in bijna alle maten.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Niet meer in mijn maat...
Laatste vraag, dan ga ik mijn getwijfel ergens anders botvieren.
Zouden deze waterdicht zijn? 100% leer.
Bij scapino hebben ze plastic elastiekjes met ijzertjes die je onder je gewone schoenen kunt binden.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ja potver, ik weet niet wat ik wil. Iets goedkoops en waterdichts en als ik er dan ook nog eens niet mee uitglij zou dat ook fijn zijn.
Ik twijfel alleen of ik iets van de site zal bestellen of morgen langs de Scapino zal gaan. Als ze daar nl niks hebben, ben ik ws alsnog te laat voor de site ivm de levertijden.
Verrek, je hebt gelijk. Zou durven zweren dat net bijna alles uitgegrijsd was.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je maat is, maar de bruine was er net nog in bijna alle maten.
bij action ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij scapino hebben ze plastic elastiekjes met ijzertjes die je onder je gewone schoenen kunt binden.
3,nogwatquote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
kuanta kosta bij action, ga ik morgen na mn werk ff kijken
Dat is geen verkeerde prijs....5 euroquote:Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb net snowboots voor Cas gekocht bij de Aldi![]()
[ afbeelding ]
5 euro
maar pindakaas is toch veel te zout?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
wie vroeg hier om een pindakaaspothouder?
ik heb deze
Dat idd. Vogels kunnen zout niet afbreken oid.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
maar pindakaas is toch veel te zout?
je hebt ook zoutloze pindakaasquote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
maar pindakaas is toch veel te zout?
en volgens mij is het ook niet handig als ze in de half lege pot duiken en vette veren krijgen.. ik skip deze vogelverwennerij.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat idd. Vogels kunnen zout niet afbreken oid.
Er is weer plek, Lenaatje.
Morgen maar ff naar Scapino sowieso. En als ik daar niks vind, heb ik altijd nog een paar gevoerde, rubberen laarzen van de Boerenbond zat ik me net te bedenken. M'n broek valt er toch bijna helemaal overheen; zie je niks van.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb bij de Scapino tweede paar -in dit geval snowboots- voor 1 euro gekocht een tijdje geleden. Ook zonder korting waren ze niet zo vreselijk duur.
Een pindakaasklysma?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik te googlen op pindakaas om zelf te maken, kom ik dit tegen:http://www.coquinaria.nl/kooktekst/KA15Gent02.htm#Inhoud van KA Gent15.
oudnederlandse kookrecepten, dacht ik, tot ik een recept voor een klisma tegenkwam
(2.29 en 2.31)
Is ook te duur.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Stiemie het volgende:
nu afgeprijsd naar 59 en op internet gezocht naar een kortingsbon van 10 euro!
Jawel, al gekeken, en ook te duur.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeft ziengs geen webshop? Die hadden leuke uitverkoop, ook die witte van Cooki
ssserpente, je kunt ze altijd nog inspuiten toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Maar wat denken jullie, zijn de laarzen die ik hierboven postte waterdicht? Ben ik heel naief om te denken dat alles wat als snowboot wordt verkocht waterdicht is?
Dat is wel redelijk naïef inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Maar wat denken jullie, zijn de laarzen die ik hierboven postte waterdicht? Ben ik heel naief om te denken dat alles wat als snowboot wordt verkocht waterdicht is?
Maar eigenlijk is dat belachelijk, toch? Hetzelfde als ons badkamermeubel dat ging bobbelen omdat het niet tegen vochtige ruimtes kan.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk naïef inderdaad
och, sneeuw is niet meteen nat he, tis het dooiwater en het zijn geen dooiwaterbootsquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dat belachelijk, toch? Hetzelfde als ons badkamermeubel dat ging bobbelen omdat het niet tegen vochtige ruimtes kan.
Van Detremmerie nog wel.
Misschien ligt het niet aan het aanbod van de scapino maar aan jouw smaak?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom hebben ze bij de scapino maar 2 paar snowboots in mijn maat die ook nog eens lelijk zijn
Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
och, sneeuw is niet meteen nat he, tis het dooiwater en het zijn geen dooiwaterboots
Vaak is het in de dorpjes zelf, op de wegen, een stuk natter. Daarnaast vind ik gewoon dat snowboots waterdicht moeten zijn. Anders trek ik wel regenlaarzen aan idd.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik gebruik mijn bergschoenen met Gore-tex altijd als snowboots. Maar als je echt waterdicht wil, kun je beter gewone regenlaarzen gebruiken. Echt waterdicht is doorgaans ook niet nodig, want je loopt door sneeuw en dat si niet vergelijkbaar met plassen water. Behoorlijk profiel onder je laarzen is dan wel weer erg fijn
Ik zou het zooooo tof vinden!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:16 schreef Sorbootje het volgende:
Lijkt me wel lachen, wij wonen op loopafstand van de elfstedenroute. Hebben al jaren reserveringen van mensen die in onze woonkamer willen pitten als het een keer zo ver komt. Ben benieuwd of ik het ooit mee ga maken.
foto?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:11 schreef Sorbootje het volgende:
Iemand nog Uggs in maat 37?
Tering wat is het koud! Echt, ik zit al een kwartier achter mijn bureau en ik voel mijn tenen nog niet.
Ze zijn thuis, moet ik even maken. Ze zijn in elk geval lichtbruin met een veter/lint aan de achterkantquote:
ik ook!! toevallig nog iemand tegengekomen bij de elfstedentocht met een sandwichbord om en een mobiel met de vraag of je even gratis naar huis wilde bellen om te vertellen hoe leuk het was?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, niet onbelangrijk detail: ik woonde in Leeuwarden toen![]()
Volgens het linkje is dit de Orebro.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, de Orebro. In donkerblauw. Maar t lijkt er op ja. Lekker met een vachtje aam de binnenkant
Same herequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben echt te ijdel voor dat soort laarzenIk loop gewoon op mijn hoge hakken met gevoelloze tenen
Ik heb ze dan ook gekocht voor als het wel sneeuwt of voor als ik met de heren het ijs op moet om te gaan schaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben vastgegroeid in mn gympen... Echt no way dat ik opeens op snowboots ga lopen.. Er ligt niet eens snow mensen!
me 2quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben echt te ijdel voor dat soort laarzenIk loop gewoon op mijn hoge hakken met gevoelloze tenen
Ik heb wel platte laarzen bij me voor de wandeling van en naar t station, maar daarna gaan gewoond e hakken aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dan nam ik wel een ander werkpaar mee geloof ik.![]()
en comfort boven alles.
Bespottelijk dat ze geen hakken hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:33 schreef trui het volgende:
ik vind mijn laarzen best charmant.maar ze hebben geen hakken, nee.
nou, zo zou ik het ook doen. alleen kan ik niet zo goed meer op hakken. mag mijn voorvoet niet zoveel meer belasten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb wel platte laarzen bij me voor de wandeling van en naar t station, maar daarna gaan gewoond e hakken aan
jawel, maar die hebben ook als extra eigenschapje dat ze niet fijn lopen als het glad is (extra glibberig zeg maar)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn kisten met fijne sokken niet warmer en waterdichter?
Ik liep vroeger ook altijd op kisten
Nooit last van gehad, ik vind alle schoenen even glibberig als het glad isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef simmu het volgende:
[..]
jawel, maar die hebben ook als extra eigenschapje dat ze niet fijn lopen als het glad is (extra glibberig zeg maar)
Of ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Same here![]()
Was het niet Gerberaatje die een tijd geleden een paar mooie leren Uggs postte? Die wil ik nog wel.
Ik verkoop 1 paar classic tall chesnut in maat 38,dat dan welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:11 schreef Sorbootje het volgende:
Iemand nog Uggs in maat 37?
Tering wat is het koud! Echt, ik zit al een kwartier achter mijn bureau en ik voel mijn tenen nog niet.
Die zijn ook mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of ik.
Ik heb nu in ieder geval mn leren uggies aan.
http://cheap-ugg4bootsuk.com/images/1921-black.jpg
Ik heb gewoon een onmogelijke maat. daar zijn sowieso weinig schoenen in te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet aan het aanbod van de scapino maar aan jouw smaak?
Ik heb vandaag een (1) paar gedragen uggs verkocht op marktplaats.
Das gewoon in de buurt joh.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:
Kun je geen verloopsnoertje krijgen waarmee je de waterkoker kunt aansluiten op de sigarettenaansteker van de auto?
Moet ik nou gaan dompelkoken of willen jullie logeren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil niet dat we allemaal bij jou komen logeren he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |