Ja jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef livelink het volgende:
En met terugwerkende kracht ben ik heel blij dat J. de zwemlessen heeft gedaan bij ons. Hem valt al dat vrouwengedrag toch niet op en voor zover ik weet vond hij het altijd heel gezellig in de kantine.
hoor of we moeten dezelfde faal falenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zelf aan en uitkleden is geen optie. Dan zijn ze zo moe en koud. Of is dat mijn opvoedingsfaal
Waarom in godsnaam informeerden ze pas 's avonds bij de politie?quote:Pas toen de oma en de vader van het kind s avonds bij de politie informeerden naar de vermissing werd duidelijk dat het kind niet bij de dievegge hoorde en kon het kind weer weer worden herenigd met de oma.
Ze moesten eerst nog naar het afzemmen van het oudere broertje/zusje kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam informeerden ze pas 's avonds bij de politie?
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ze moesten eerst nog naar het afzemmen van het oudere broertje/zusje kijken?
Dat is waar inderdaad. Gelukkig zit er in de buurt waar hij meestal speelt geen vijver. Alleen bij ons in de buurt, maar daar speelt hij bijna nooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is er hier ook maar één. Ze hadden voor twee weken terug al op het ijs gestaan? Ik had niet eens gemerkt dat het gevroren had, bij wijze van.
En onderschat niet de invloed van de rest. Dit gebeurt na school en er zitten nogal wat hersenloze tokkies in die klasen ja, altijd beter dan geen vriend. Middelste trekt erg naar oudere jongens nu. Wij hopen dat het voor hem ook beter wordt zodra hij naar de middelbare school gaat.
Nou! Ik heb vorig jaar een ubercool Oilily pak gescoord! En dat is wel 128 denk ik. Moet ik ff passen hoe ie zit nu bij B2. Wanneer heb je m nodig?quote:Op maandag 30 januari 2012 09:38 schreef snoopy het volgende:
haha TF, da's ook weer wat.
Ik heb een mail naar de verkoper gestuurd met een iets hoger bod. Ben benieuwd.
Of heeft iemand hier nog een geweldig leuk skipak maat 128 in de aanbieding?
quote:Op maandag 30 januari 2012 09:56 schreef livelink het volgende:
Je had hem gewoon nooit moeten vertellen dat hij een jongen was![]()
Echt zo'n basisfout in de opvoeding.
Is wel lekker warm geloof ik he? Kan misschien geen kwaad het eens te proberen. Of zo`n infraroodsauna ofzo..quote:Op maandag 30 januari 2012 10:05 schreef livelink het volgende:
Als ik kon toveren, dan toverde ik voor jou een subtropisch paradijsje, TF.
Is nepzon in de vorm van een zonnebank nog iets voor jou?
niet vergeten niet abrupt te koelen na een infraroodquote:Op maandag 30 januari 2012 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is wel lekker warm geloof ik he? Kan misschien geen kwaad het eens te proberen. Of zo`n infraroodsauna ofzo..
haha, nét aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd net gebeld voor de medische keuring om bloeddonor te worden.
Moesten eerst nog wat vragen beantwoord worden.
Een ervan was: Is uw gewicht boven de 50 kilo?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb m ff op de twit gegooid voor je, Snoops. Ik zal eerst de jas even wassen. Ik zie dat zoonlief succesvol de dreksloot heeft getackled
En mijnes zijn ook niet eens echte buitenspeelkinderen. Kutjenagaan!
Dit. Helemaal. Eén op één.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat mijn been ook wel 60 kilo weegt ja.![]()
Ja, je gevoel enzo hè. ik ben dan vrij lang maar voel me vrij paardachtig naast allerlei Frèle poppetjes. Zo veel, groot, en luid. dus ja.
Diep in mijn hart ben ik een NoaNoa-meisje. maar ja.
Dat gevoel heb ik ook wel terwijl ik een bmi van 22,5 heb. Gewoon door mijn lengte en brede schouders, grote voeten enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, je gevoel enzo hè. ik ben dan vrij lang maar voel me vrij paardachtig naast allerlei Frèle poppetjes. Zo veel, groot, en luid. dus ja.
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
haha, nét aan.![]()
en Livelink! 1.56 ja?!ik voel me meteen olifantachtig!
dat zal wel komen door mijn complexloze uitstraling op dat puntquote:Op maandag 30 januari 2012 11:36 schreef snoopy het volgende:
1.78
Ik kan me trouwens heel niet meer herinneren dat jij klein bent.
ik heb een bril, maar kan de thermostaat ook niet lezen hoor. Maar lijkt me zo klein, met z'n allen in de haard wonen? [/flauw]quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef trui het volgende:
ik moet toch maar aan een bril. ik zie helemaal niet wat die thermostaat aan geeft.![]()
(is dat wel een handig plek voor de thermostaat trouwens, menicole, zo vlak boven de kachel?)
Kachel komt geen warmte af. Kan wel maar dat staat niet aan. Heb wel meer foto's maar die had ik al eens gepost. Nu dus alleen dat wat eindelijk klaar is!!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef trui het volgende:
ik moet toch maar aan een bril. ik zie helemaal niet wat die thermostaat aan geeft.![]()
(is dat wel een handig plek voor de thermostaat trouwens, menicole, zo vlak boven de kachel?)
Spaarlampen hebben wij ook. En ook energiesparende droger en wasmachine en vaatwasserquote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef moussy het volgende:
en ik maar spaarlampen en al die troep in huis halen, geld neertellen voor een A++ wasmachine, gaan andere mensen de ozonlaag verkutten met van die lillike kacheltjes, neem dan een echte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |