abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107403426
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe dat al maanden voor een hele maand! :+ Werkt prima.
En de markt heeft vaak producten die je bij ons nergens in een supermarkt kan vinden.
Ik moet dat ook maar weer eens gaan doen, ik ben totaal het overzicht kwijt nu :@
Maar dan wel per week :Y
pi_107403541
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik moet dat ook maar weer eens gaan doen, ik ben totaal het overzicht kwijt nu :@
Maar dan wel per week :Y
Per week of per maand, wat je zelf het prettigst vindt! En goed met jezelf afspreken dat dat het is en er niets extra mag worden gepind :7

Bluezz, youtube gekeken en ik vind de band ook wat luid en het nummer lijkt me bijzonder moeilijk om te zingen :o Goed gedaan zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107403932
Hier geen kiwi's kopen deze week -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 januari 2012 @ 15:56:15 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107403941
:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107403958
Ben je natuurlijk zo door dat budget heen!
  maandag 30 januari 2012 @ 15:58:28 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107404032
Van Twitter:

Mara Grimm
@EtenMetMara Mara Grimm
1/2 GEZOCHT: FREAKS. Voor mijn nieuwe rubriek in Delicious ben ik op zoek naar freaks. Moet je verhuizen vanwege je kookboekenverzameling?
2/2 Spaar je spaghetti? Bak je elke dag taart? Of leer je in je vrije tijd aardappelrassen uit je hoofd? Mail vooral naar info@maragrimm.nl
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107404491
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Per week of per maand, wat je zelf het prettigst vindt! En goed met jezelf afspreken dat dat het is en er niets extra mag worden gepind :7
Nja, gezond eten, een goed patroon en verse waren gaan vóór budget, mocht het zo uitkomen :Y ;) Maar tevoren pinnen en binnen het budget proberen te blijven is altijd wel een goede manier om meer grip op de uitgaven te krijgen en weer wat slimmer in te kopen en te plannen. Ik heb het een tijd gedaan, maar dat verwatert dan weer na een tijdje.
pi_107404561
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, gezond eten, een goed patroon en verse waren gaan vóór budget, mocht het zo uitkomen :Y ;) Maar tevoren pinnen en binnen het budget proberen te blijven is altijd wel een goede manier om meer grip op de uitgaven te krijgen en weer wat slimmer in te kopen en te plannen. Ik heb het een tijd gedaan, maar dat verwatert dan weer na een tijdje.
Ik hou het maar een week vol :Y) Maar goed, heb dan ook totaal geen ruggegraat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_107404620
Blijf je wel een beetje op gewicht, P? En je moet niet zo over jezelf praten.
pi_107404676
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik hou het maar een week vol :Y) Maar goed, heb dan ook totaal geen ruggegraat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:| o|O foei Pee

helpt dat?? ;) lijkt me ook lastig hoor, streng zijn voor jezelf als je alleen woont zonder back-up..
pi_107404928
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je wel een beetje op gewicht, P?
Nee :+

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

}:| o|O foei Pee

helpt dat?? ;) lijkt me ook lastig hoor, streng zijn voor jezelf als je alleen woont zonder back-up..
Nee, helpt niet :+

SPOILER
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 30 januari 2012 @ 16:24:54 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107405002
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Hier geen kiwi's kopen deze week -O-
[ afbeelding ]
haha :D Toen ik 16 was, had ik ooit bijna op 'OK' gedrukt toen de pinmachine in de CD-winkel 3999 gulden aangaf, ipv 39,99 :')

Goede reflex 8-)
Confidence through competence
pi_107405070
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:23 schreef PdeHoog het volgende:

Nee :+
Niet uit de hand laten lopen, gelukkig kan je elk uur van de dag besluiten aan de rem te trekken.
En als het een dag niet lukt, dan de volgende dag niet gaan bunkeren omdat je zogenaamd toch al geen ruggengraat hebt. Maar dat weet je vast allemaal al lang :7 (iets met theorie-praktijk waar ik ook wat moeite mee heb)

Dat op je werk lijkt me niet per se aan jou liggen, maar mensen wijzen graag met vingertjes :*
  maandag 30 januari 2012 @ 16:27:37 #164
55709 Stereotomy
pi_107405115
Verder wat Isa zegt :Y
pi_107405129
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Verder wat Isa zegt :Y
:Y

inclusief het er zelf ook moeite mee hebben ;)
pi_107405216
Weet je wat ik zo vervelend vind aan gezond doen (eten, bewegen)? De ene week gaat het allemaal soepeltjes, geen enkel probleem en een week later kan ik alleen maar aan ongezond eten denken en ben ik niet vooruit te branden }:| (en ipv week kan je ook regelmatig 'maand' lezen, er is bijv geen verband met mijn maandelijkse hormonale cyclus :P )
  maandag 30 januari 2012 @ 16:30:46 #167
55709 Stereotomy
pi_107405227
Hier ook :P

Ben erachter gekomen dat ik vrij sterk ben in het stoppen van slechte gewoontes, maar vrij zwak in het starten van goede gewoontes.

Dus: niet meer zomaar snaaien en alles opeten, prima. Dus stoppen met een bepaalde handeling die je normaal zou doen.

Maar: je ertoe zetten om te bellen bijvoorbeeld, of het blijven uitstellen van lastige taken, het iets doen ipv niet doen, vind ik lastiger.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:32:34 #168
55709 Stereotomy
pi_107405306
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ik zo vervelend vind aan gezond doen (eten, bewegen)? De ene week gaat het allemaal soepeltjes, geen enkel probleem en een week later kan ik alleen maar aan ongezond eten denken en ben ik niet vooruit te branden }:| (en ipv week kan je ook regelmatig 'maand' lezen, er is bijv geen verband met mijn maandelijkse hormonale cyclus :P )
Verbaas me soms hoe goed dat er ingesleten is, komende mei al 2 jaar lang. Het is 'waar' wat 'ze zeggen': het is een gewoonte geworden, ondanks dat ik nog steeds van alles hou qua eten waar ik vroeger van hield.

Maar op de een of andere manier kies ik daar niet meer voor in die hoeveelheden. Eet het uiteraard nog wel allemaal af en toe :P

Net als stoppen met nagelbijten. Echt bijten doe ik niet meer maar punniken aan velletjes wel. 8)7
pi_107405599
Hoeveel ben je nu in totaal eigenlijk afgevallen en blijf je wel redelijk stabiel?

Ik denk overigens ook dat het een gewoonte moet worden. Het terugvallen in oude gewoontes is makkelijk, maar hoe langer het geleden is, des te minder snel gebeurt dat. Lijkt me, want ik heb er zelf geen ervaring mee.

Ik heb vooral ervaring met "halloooooo!!! oude gewoontes *; We meet again ^) "
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 januari 2012 @ 16:39:56 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107405634
Niet aan Rubje vertellen. Herman Den Blijker vanavond in 24u met.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107405704
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet uit de hand laten lopen, gelukkig kan je elk uur van de dag besluiten aan de rem te trekken.
En als het een dag niet lukt, dan de volgende dag niet gaan bunkeren omdat je zogenaamd toch al geen ruggengraat hebt. Maar dat weet je vast allemaal al lang :7 (iets met theorie-praktijk waar ik ook wat moeite mee heb)
Ik had daar van het weekend wat last van :X :P :+ Maar goed...nieuwe week, nieuwe kansen!

quote:
Dat op je werk lijkt me niet per se aan jou liggen, maar mensen wijzen graag met vingertjes :*
In dit geval komt het van iemand van wie ik het inmiddels wel verwacht :{ Ik baal er gewoon van. Als ik iets fout doe, dan hoor ik dat graag maar dit is zo ongelooflijk niet terecht..... Zij verzaken en ik krijg het op mijn bordje :r
pi_107405741
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef PdeHoog het volgende:

In dit geval komt het van iemand van wie ik het inmiddels wel verwacht :{
Ah, zo iemand :D Nou, dan zou ik dat al helemaal van mijn schouders af proberen te schudden ;)
Kritiek is op zich niet erg, maar het moet wel een beetje constructief en terecht zijn natuurlijk.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:43:17 #173
55709 Stereotomy
pi_107405756
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel ben je nu in totaal eigenlijk afgevallen en blijf je wel redelijk stabiel?
Ja, ik heb controle, bepaal nu zelf op welk vetpercentage ik wil zitten, en wat ik daarvoor moet eten.

In totaal ben ik rond de 20-22 kilo aan vet afgevallen, van 28% naar nu 12% lichaamsvet (lang leve het netjes bijhouden :Y) ).

Doel dit jaar is 5-6 kilo spieren erbij te krijgen, en rond hetzelfde vetpercentage te blijven.

quote:
Ik denk overigens ook dat het een gewoonte moet worden. Het terugvallen in oude gewoontes is makkelijk, maar hoe langer het geleden is, des te minder snel gebeurt dat. Lijkt me, want ik heb er zelf geen ervaring mee.

Dat klopt, voor mij is het een gewoonte om 2-3 uur per week te gaan sporten nu... :) En om mijn maaltijden te plannen.

Nooit meer stress van eten, supermooi.
pi_107405830
Ik moet eigenlijk vandaag een uur wandelen, dat is mijn doel op dagen dat ik niet werk. Maar ja, is vandaag nou een dag dat ik niet werk of niet? :7 (smoesjesalert!!)

Ik plan nu overigens redelijk braaf mijn eetmomenten! Om de 3 uur iets eten en het avondeten is sinds mijn landenproject ook een stuk beter gepland.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:51:24 #175
55709 Stereotomy
pi_107406040
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eigenlijk vandaag een uur wandelen, dat is mijn doel op dagen dat ik niet werk. Maar ja, is vandaag nou een dag dat ik niet werk of niet? :7 (smoesjesalert!!)

Ik plan nu overigens redelijk braaf mijn eetmomenten! Om de 3 uur iets eten en het avondeten is sinds mijn landenproject ook een stuk beter gepland.
Het leuke is: als je nu die gewoonte erin slijt, kun je over een jaar schandalig veel afgevallen zijn. Ik lurk wel eens mee in het dieettopic (ik ben geïnteresseerd in excuses e.d. die mensen bedenken, omdat ik ze makkelijker bij mezelf identificeer en er wat mee kan doen) en zie mensen soms verzuchten: 'oh, maar met 0.5 kilo per week duurt het een jaar voordat ik pas op een goed gewicht ben :o '

Gek genoeg is die hoeveelheid zo'n -24 kilo per jaar! En een jaar is eigenlijk een prima, korte periode als je dat de rest van je leven kunt blijven vasthouden door je nieuwe gewoontes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')