Balen zegquote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet wel goed komen maar was uitgegaan van de halve periode inmobiel. Moet nu de hele planning omgooien.
En gezondheid gaat voor de baan
Mooi tegeltje!quote:
Ja, dit was tenminste lekker to the point en de docent benadrukte steeds dat we er uit moeten halen wat we nodig hebben voor de volgende toets. Lekker concreet dusquote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt beter dan de vorige posts over je studie Sun
Ja, ik weet niet of ik durf te kijken.. kan erg tegen gaan vallen.. zeker als er niet genoeg omgevingsbeelden tussen zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef golfer het volgende:
SunTav: er begint een nieuwe Nederlandse serie die zich helemaal afspeelt op jullie geliefde Vlieland.
Nieuwe Nederlandse dramaserie: Dokter Deen
ja hoor, gaat primaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Even een vraagje;
Kun je goed als bladerdeeg ontdooid is een paar plakjes stapelen en dan uitrollen met een deegroller zodat je een taartvorm kunt bedekken? Heb zo'n idee dat het niet goed rolt.
We nemen het op.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ik weet niet of ik durf te kijken.. kan erg tegen gaan vallen.. zeker als er niet genoeg omgevingsbeelden tussen zitten
Het begint iig goed qua beeldenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
We nemen het op.
Nu eerst even Spoorloos terugkijken.
Ja zo maakte ik vorige week de bodem voor het toetjequote:Op maandag 30 januari 2012 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Even een vraagje;
Kun je goed als bladerdeeg ontdooid is een paar plakjes stapelen en dan uitrollen met een deegroller zodat je een taartvorm kunt bedekken? Heb zo'n idee dat het niet goed rolt.
Ok dankje, dan ga ik het gewoon proberenquote:
Jep heb een grote oven, tarte tatin moet ook gebakken wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
heb je een oven? Ik vind een hele kip maken altijd wel leuk om te serveren.
Maar die hoeft niet zo lang toch? Eerst de kip, ondertussen je taartje klaar maken, dan de kip eten en de taart in de oven. Timing is įllesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jep heb een grote oven, tarte tatin moet ook gebakken worden. Een kipschotel mmm, klinkt goed ja.
Hmm toch liever iets niet in de oven... want de tarte tatin kan pas gebakken worden als mn ouders er zijn (ik heb geen deegroller)
een glazen fles werkt ook goed als deegroller.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jep heb een grote oven, tarte tatin moet ook gebakken worden. Een kipschotel mmm, klinkt goed ja.
Hmm toch liever iets niet in de oven... want de tarte tatin kan pas gebakken worden als mn ouders er zijn (ik heb geen deegroller)
Kip moet een uur in de oven en taart 45 minuten + ongeveer 30 min afkoelen. Das wel lang...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar die hoeft niet zo lang toch? Eerst de kip, ondertussen je taartje klaar maken, dan de kip eten en de taart in de oven. Timing is įlles
Heb ik ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
een glazen fles werkt ook goed als deegroller.
Kip s'middags al in de oven doen, tot hij bijna klaar is, dan taartje, dan de kip nog een kwartiertje/20 minuutjes om goed door te warmen, lekker gaan eten en de taart is genoeg afgekoeldquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip moet een uur in de oven en taart 45 minuten + ongeveer 30 min afkoelen. Das wel lang...
Of ik moet een toetje maken waar geen deegroller aan te pas komt. Heb ook 'blondies' gezien (blanke brownies) maar heb geen brownievorm.
Ik kan ook nog morgen een deegroller en/of een brownievorm kopen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |